Weet je iemand dan?quote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hee, zoeken jullie nog mensen voor de frontpage?
Mja, aardige jongen hoor, maar denk niet dat ze er nog een keer intrappen.quote:
Ik moest wel een beetje lachen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is best een goeden pik, je moet hem alleen zijn rechten na 00:00 tot 6:00 ontnemen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, aardige jongen hoor, maar denk niet dat ze er nog een keer intrappen.
Is wellicht een manier om met Elfletterig in aanraking te komen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest wel een beetje lachen.
Hehehe.quote:Op maandag 14 december 2015 20:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het is best een goeden pik, je moet hem alleen zijn rechten na 00:00 tot 6:00 ontnemen.
Ja jammer dat het systeem daar niet op berekend isquote:Op maandag 14 december 2015 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Is wellicht een manier om met Elfletterig in aanraking te komen.
HAHHAHAHAquote:Op maandag 14 december 2015 20:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op maandag 14 december 2015 20:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, aardige jongen hoor, maar denk niet dat ze er nog een keer intrappen.
Ik moet nog steeds kijken, maar het kan zijn dat ik net na 17:00 het heb overgemaakt vrijdag, dus dan komt het pas morgen, de banken zijn anno 2015 nog niet echt rap helaas.quote:
bij welke kutbank zit jij?quote:Op maandag 14 december 2015 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds kijken, maar het kan zijn dat ik net na 17:00 het heb overgemaakt vrijdag, dus dan komt het pas morgen, de banken zijn anno 2015 nog niet echt rap helaas.
Gewoon ABN, maar dat maakt geen reet uit, een overboeking duurt altijd 1 werkdag naar een andere bank, of je nou b ij ING of Rabo zit.quote:
ohquote:Op maandag 14 december 2015 20:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon ABN, maar dat maakt geen reet uit, een overboeking duurt altijd 1 werkdag naar een andere bank, of je nou b ij ING of Rabo zit.
zou gewoon direct moeten iddquote:Op maandag 14 december 2015 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
Dus vrijdag na 17:00 gaan ze maandag verwerken, en dan heb je het dinsdag, welkom in 2015.
Dat is mooi kut.quote:Op maandag 14 december 2015 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #24
Misschien wel een leuk stukje voor jou.
Omdat ze die gewoon niet moeten verkopen. Is geschiedenis. En daarnaast komt er ook niks voor terug. Zijn er dus drie opties voor Willy en zijn familie; Cougar, NH90 of de AW.quote:
Dat hoor ik ook altijd, daarom ben ik blij dat Geert politicus van het jaar is geworden.quote:Op maandag 14 december 2015 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die banken trekken dan nog een dagje rente, daar is het om te doen.
Alle rente terug naar Ankara!quote:Op maandag 14 december 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd, daarom ben ik blij dat Geert politicus van het jaar is geworden.
Ja, maar moet je die oude zooi dan in leven laten? leuk voor het aviodrome misschien, maar een beetje veilig vliegen lijkt me ook wel prettig.quote:Op maandag 14 december 2015 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ze die gewoon niet moeten verkopen. Is geschiedenis. En daarnaast komt er ook niks voor terug. Zijn er dus drie opties voor Willy en zijn familie; Cougar, NH90 of de AW.
Is ook gewoon een reden om Fylax in de waan te laten dat hij een frikandelbroodje kan kopen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd, daarom ben ik blij dat Geert politicus van het jaar is geworden.
Wat valt daar eigenlijk aan te verkopen?quote:Op maandag 14 december 2015 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #24
Misschien wel een leuk stukje voor jou.
Ze mogen best buiten dienst, maar ze moeten wel gewoon inderdaad in een museum of zo, gewoon in ons bezit blijven houden.quote:Op maandag 14 december 2015 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar moet je die oude zooi dan in leven laten? leuk voor het aviodrome misschien, maar een beetje veilig vliegen lijkt me ook wel prettig.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze mogen best buiten dienst, maar ze moeten wel gewoon inderdaad in een museum of zo, gewoon in ons bezit blijven houden.
Zal wel moeilijk gaan in deze tijd, dat Aviodrome is al meerdere malen falliet gegaan, en ze zullen dat ding wel niet voor 1 euro schenken zoals die Boeing 747.quote:Op maandag 14 december 2015 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat valt daar eigenlijk aan te verkopen?
Er moet er hier 1 in het luchtvaartmuseum.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
So, this is Christmas
And what have you done?
Another year over
And a new one just begun
And so this is Christmas
I hope you have fun
The near and the dear one
The old and the young
A very merry Christmas
And a happy New Year
Lets hope it's a good one
Without any fear
And so this is Christmas
For weak and for strong
For rich and the poor ones
The road is so long
And so happy Christmas
For black and for white
For yellow and red ones
Let's stop all the fight
A very merry Christmas
And a happy New Year
Let's hope it's a good one
Without any fear
And so this is Christmas
And what have we done
Another year over
And a new one just begun
And so happy Christmas
We hope you have fun
The near and the dear one
The old and the young
A very merry Christmas
And a happy New Year
Let's hope it's a good one
Without any fear
War is over
If you want it
War is over
Now
Ik moest lachen.quote:
'De' asielzoeker bestaat niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Lekker met zijn allen als 'grote mensen' over het 'asielzoekertje' praten bij Pauw.
Nee klopt, het is allemaal tuig.quote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'De' asielzoeker bestaat niet.
Doe es ff normaal johquote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee klopt, het is allemaal tuig.
Nee, dat had de uitzending niet aangekund.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
was zij aan het praten over asielzoekers?
wie waren te gast?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat had de uitzending niet aangekund.
Sharon Gesthuizen en een asielzoekertje.quote:
Valt vies tegen ah sahbi.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sharon Gesthuizen en een asielzoekertje.
En Freek de Jonge waar LTKDV groot fan van is.
En nog een kerel die iets met een paard deed.
Jumbo zal ook de plus opslokken vriend.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga ook altijd naar De Plus of Jumbo.
Jawel, dat boek van Grunberg.quote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'De' asielzoeker bestaat niet.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 09:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben nog niet klaar voor al die kerstaids hoor.
Zegt ie dan wel waaispaai?quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:52 schreef YokiKater het volgende:
Jeujjj, nieuwe modem van de Ziggo!! Wat een grappige monteur, met zijn shiny Wi-Spy spulletje. Hij vond mijn spulletjes ook leuk. Beetje jammer dat hij wifi zegt ipv waaifaai.
Je hebt toch gewoon een playstation?quote:
Ook. Maar daar kan ik legend of heroes; trails in the sky SC niet op spelen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt toch gewoon een playstation?
Daarom ben ik zo'n fan van ouderwetsch een steen door de ruit.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook. Maar daar kan ik legend of heroes; trails in the sky SC niet op spelen.
Ik ben al een week bezig met pogen mijn account over te zetten van het ene mailadres naar het andere. Ik moet mijn laptop aanmelden omdat ik hem opnieuw aan moet melden nadat ik hem overgezet heb naar de nieuwe windows, mijn hele ding crashte en ik hem van 0 opnieuw heb moeten installeren.
Maar dat kan dus niet omdat ik mijn oude mailadres op heb gezegd. En ze reageren ook niet even als je ze poogt te contacteren ofzo
Daarom gewoon een playstation, heb je al dat gejank niet, schijfje erin stoppen en spelen.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ook. Maar daar kan ik legend of heroes; trails in the sky SC niet op spelen.
Ik ben al een week bezig met pogen mijn account over te zetten van het ene mailadres naar het andere. Ik moet mijn laptop aanmelden omdat ik hem opnieuw aan moet melden nadat ik hem overgezet heb naar de nieuwe windows, mijn hele ding crashte en ik hem van 0 opnieuw heb moeten installeren.
Maar dat kan dus niet omdat ik mijn oude mailadres op heb gezegd. En ze reageren ook niet even als je ze poogt te contacteren ofzo
Eens. Kutsysteemquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom gewoon een playstation, heb je al dat gejank niet, schijfje erin stoppen en spelen.
Ik ben het met je eensquote:Op dinsdag 15 december 2015 20:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo'n fan van ouderwetsch een steen door de ruit.
Ik snap ook niet waarom zo'n gigantisch kutsysteem ooit populair is kunnen worden eigenlijk. Alternatieven zijn volgens mij alleen de al even aidsvarianten van de uitgevers zelf.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Eens. KutsysteemEn je moet het wel gebruiken als je op je laptopje wil gamen met een beetje nieuwe games.
Alles waar je wel naartoe móét is ruk, ze weten maar al te goed dat ze een monopolie hebben, die rattenbedrijven
Nee, daar heeft hij het niet over gehad, maar dat was de apparatuur en software die hij had om het waaifaaispectrum te analyseren. En dat was wel leuk, kek dingetje van 600 euro of zo, lekker snuffelen in de lucht.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef YokiKater het volgende:
en toen liet ik mijn Alfa Networks netwerkadapter zien
quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef YokiKater het volgende:
mijn antenne was wel groter dan de zijne
Vertel toch maar even, misschien komt Elfletterin dan terug.quote:Op dinsdag 15 december 2015 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Toen kwam er nog een heel verhaal maar dat boeit jullie toch niet. Maar mijn antenne was wel groter dan de zijne
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
Ik zal eens proberen Henk te lokken met mijn 'muzieksmaak'
quote:Op woensdag 16 december 2015 @ 06:14 schreef Elfletterig het volgende:
Aangezien "Imagine" alleen maar op #1 staat 'dankzij' de aanslagen in Parijs, denk ik dat we Nederland in muzikaal opzicht moreel failliet kunnen verklaren nu dat afschuwelijke nummer van Claudia de Brey op plek 4 in de Top 2000 staat. Het is echt een nieuw dieptepunt. En het zegt eigenlijk ook alles over de wansmaak die in dit land heerst.
Petertje die op zijn piemel getrapt is, blijft genietenquote:Op woensdag 16 december 2015 08:09 schreef timmmmm het volgende:
Zo eens even de Pauwtopshow terugkijken
Fargo al gezien?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Welke serie moet ik nu gaan kijken jongens
Is dat even slecht als het klinkt?quote:Op woensdag 16 december 2015 09:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin kijkt naar Teen Wolf. Nu begin ik het ook leuk te vinden.![]()
See for yourself.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat even slecht als het klinkt?
how to get away with murderquote:Op woensdag 16 december 2015 09:54 schreef timmmmm het volgende:
Community vinden we hier erg goed.quote:Op woensdag 16 december 2015 09:54 schreef timmmmm het volgende:
zal ik jou een tip geven?quote:Op woensdag 16 december 2015 11:05 schreef timmmmm het volgende:
Ga anders met zijn allen nog even 80000 series noemen die ik al gezien heb
Arrested Development!!!quote:Op woensdag 16 december 2015 11:05 schreef timmmmm het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2015 11:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arrested Development!!!
quote:Op woensdag 16 december 2015 11:05 schreef timmmmm het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |