Dat hoor ik ook altijd, daarom ben ik blij dat Geert politicus van het jaar is geworden.quote:Op maandag 14 december 2015 20:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die banken trekken dan nog een dagje rente, daar is het om te doen.
Alle rente terug naar Ankara!quote:Op maandag 14 december 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd, daarom ben ik blij dat Geert politicus van het jaar is geworden.
Ja, maar moet je die oude zooi dan in leven laten? leuk voor het aviodrome misschien, maar een beetje veilig vliegen lijkt me ook wel prettig.quote:Op maandag 14 december 2015 20:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ze die gewoon niet moeten verkopen. Is geschiedenis. En daarnaast komt er ook niks voor terug. Zijn er dus drie opties voor Willy en zijn familie; Cougar, NH90 of de AW.
Is ook gewoon een reden om Fylax in de waan te laten dat hij een frikandelbroodje kan kopen.quote:Op maandag 14 december 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hoor ik ook altijd, daarom ben ik blij dat Geert politicus van het jaar is geworden.
Wat valt daar eigenlijk aan te verkopen?quote:Op maandag 14 december 2015 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
PTA / Algemeen Luchtvaarttopic #24
Misschien wel een leuk stukje voor jou.
Ze mogen best buiten dienst, maar ze moeten wel gewoon inderdaad in een museum of zo, gewoon in ons bezit blijven houden.quote:Op maandag 14 december 2015 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar moet je die oude zooi dan in leven laten? leuk voor het aviodrome misschien, maar een beetje veilig vliegen lijkt me ook wel prettig.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze mogen best buiten dienst, maar ze moeten wel gewoon inderdaad in een museum of zo, gewoon in ons bezit blijven houden.
Zal wel moeilijk gaan in deze tijd, dat Aviodrome is al meerdere malen falliet gegaan, en ze zullen dat ding wel niet voor 1 euro schenken zoals die Boeing 747.quote:Op maandag 14 december 2015 20:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat valt daar eigenlijk aan te verkopen?
Er moet er hier 1 in het luchtvaartmuseum.
quote:Op maandag 14 december 2015 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
So, this is Christmas
And what have you done?
Another year over
And a new one just begun
And so this is Christmas
I hope you have fun
The near and the dear one
The old and the young
A very merry Christmas
And a happy New Year
Lets hope it's a good one
Without any fear
And so this is Christmas
For weak and for strong
For rich and the poor ones
The road is so long
And so happy Christmas
For black and for white
For yellow and red ones
Let's stop all the fight
A very merry Christmas
And a happy New Year
Let's hope it's a good one
Without any fear
And so this is Christmas
And what have we done
Another year over
And a new one just begun
And so happy Christmas
We hope you have fun
The near and the dear one
The old and the young
A very merry Christmas
And a happy New Year
Let's hope it's a good one
Without any fear
War is over
If you want it
War is over
Now
Ik moest lachen.quote:
'De' asielzoeker bestaat niet.quote:Op maandag 14 december 2015 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Lekker met zijn allen als 'grote mensen' over het 'asielzoekertje' praten bij Pauw.
Nee klopt, het is allemaal tuig.quote:Op maandag 14 december 2015 23:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
'De' asielzoeker bestaat niet.
Doe es ff normaal johquote:Op maandag 14 december 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee klopt, het is allemaal tuig.
Nee, dat had de uitzending niet aangekund.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
was zij aan het praten over asielzoekers?
wie waren te gast?quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dat had de uitzending niet aangekund.
Sharon Gesthuizen en een asielzoekertje.quote:
Valt vies tegen ah sahbi.quote:Op dinsdag 15 december 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sharon Gesthuizen en een asielzoekertje.
En Freek de Jonge waar LTKDV groot fan van is.
En nog een kerel die iets met een paard deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |