Ik zit de hele dag te F5en. Knolverslaafdquote:Op donderdag 17 december 2015 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk je ook elke dag zijn vlogs?
Valt me een beetje van je tegen.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik zit de hele dag te F5en. Knolverslaafd
Ik word er niet wild van.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weet ik ook niet hoor, ergens wel een mooie meid, maar er kloppen gewoon een paar dingen niet.
beetje een incestkoppie ofzo.
Ik ook niet. Hoorde haar ook wel eens zingen op de radio, die is gewoon doorgebroken omdat Enzo Knol, want zingen kan ze niet.quote:
Nouja, dat wel, maar ben ook vrij wanhopig.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
Maar jullie zouden haar wel gewoon doen natuurlijk.
Ook ik heb mijn mindere kanten, geloof het of niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Tieten.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit weet ik ook niet hoor, ergens wel een mooie meid, maar er kloppen gewoon een paar dingen niet.
beetje een incestkoppie ofzo.
Nou ... Nee.quote:Op donderdag 17 december 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
Maar jullie zouden haar wel gewoon doen natuurlijk.
Oh, wat een kutwijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |