Beter, weer vrij man dus genieten van het leven. Wel zwaar gehad maar ben er klaar mee.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:20 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker hoor. En met jou?
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:21 schreef betyar het volgende:
[..]
Beter, weer vrij man dus genieten van het leven. Wel zwaar gehad maar ben er klaar mee.
OP gelezen, tering man .. wat kut. Nu weet ik helemaal zeker dat ik een biertje met je kom doen als ik eens in dat gat ben.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:26 schreef betyar het volgende:
[..]
Mee bezig. R&P / Vrouw de deur gewezen
Ligt al 1,5 jaar met een "vriend" van me in bed.![]()
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
OP gelezen, tering man .. wat kut. Nu weet ik helemaal zeker dat ik een biertje met je kom doen als ik eens in dat gat ben.
Ja, dealquote:Op donderdag 17 december 2015 21:31 schreef betyar het volgende:
[..]![]()
In het café waar ze zit
Ben daar afgelopen zaterdag geweest. Beviel prima, een maat van me moest optreden. Heel de tijd vier ogen op me gericht
![]()
![]()
![]()
Ach die twee kunnen zo gtst in. Niemand maar dan ook niemand had wat in de gaten.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, deal. Bizar hoor, ik weet niet eens wat ik goed moet zeggen.
Tja, treurig. Maar als het maar goed gaat met de kids en met jezelf en de zaak, ik wens je het beste man.quote:Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach die twee kunnen zo gtst in. Niemand maar dan ook niemand had wat in de gaten.
Is haar vader ook haar broer en lang verloren halfzoon dan? Anders is het alsnog GYST onwaardigquote:Op donderdag 17 december 2015 21:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Ach die twee kunnen zo gtst in. Niemand maar dan ook niemand had wat in de gaten.
Gaat prima nu. Ga vaak op stap en leuke dingen met de kids doen. Vraagt ze aan een maat hoe ik nu elk weekend kan gaan stappen qua financiën. Zeg ik tegen die maat, omdat de administratie die zij zou verzorgen nu wel op orde isquote:Op donderdag 17 december 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, treurig. Maar als het maar goed gaat met de kids en met jezelf en de zaak, ik wens je het beste man.
quote:Op donderdag 17 december 2015 21:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is haar vader ook haar broer en lang verloren halfzoon dan? Anders is het alsnog GYST onwaardig
Ja, Feyenoord gaat lekker tegen fucking Willem 2quote:Op donderdag 17 december 2015 21:42 schreef timmmmm het volgende:
We zijn hier een groot voorstander van het oude gebruik een steen door het raam te pleuren.
Interesse?
Je moeder ging al lekker met Willem Iquote:Op donderdag 17 december 2015 22:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, Feyenoord gaat lekker tegen fucking Willem 2
Haha, nice!quote:Op donderdag 17 december 2015 22:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Gaat prima nu. Ga vaak op stap en leuke dingen met de kids doen. Vraagt ze aan een maat hoe ik nu elk weekend kan gaan stappen qua financiën. Zeg ik tegen die maat, omdat de administratie die zij zou verzorgen nu wel op orde is
Jammer dan dat ik zo terecht ben gekomen, ik had de koning kunnen zijn man.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je moeder ging al lekker met Willem I
Jij zat al verkeerd in de oorlog.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je verdwaald? Of zit ik verkeerd?
Uh oke.quote:Op donderdag 17 december 2015 22:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij zat al verkeerd in de oorlog.
quote:Op donderdag 17 december 2015 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je verdwaald? Of zit ik verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |