ik vind het allemaal maar kut dat het Serious Request forum (nog) niet open is.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik had vanmiddag lekkere oliebollen, nu ben ik helemaal in de feeststemming hoor!
Ja, daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik vind het allemaal maar kut dat het Serious Request forum (nog) niet open is.
Nee, anders was het allang geregeld natuurlijk.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik ook niets aan doen.
Had ik gewoon gefixed ja, zo ben ik.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, anders was het allang geregeld natuurlijk.
Ik hou van je.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Had ik gewoon gefixed ja, zo ben ik.
Na morgen ben ik 2 weken vrij.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:01 schreef YokiKater het volgende:
Ik had vanmiddag lekkere oliebollen, nu ben ik helemaal in de feeststemming hoor!
Lief is een vrij prijzig merkje.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik vind jou ook best wel liev.
Dan zou het wel raar zijn om de duurdere brandstof te pakken niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nu hoop ik voor je dat je geen diesel auto hebt.
Jij hebt toch vast wel swagger.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik heb onlangs besloten dat ik toch maar op vrouwen val.
Nu hun alleen nog op mij.
Ken ik niet.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:21 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Lief is een vrij prijzig merkje.
Tjah, misschien dacht je; de benzine is een keer goedkoop, laat ik dat eens proberen, je zal niet de eerste zijnquote:Op donderdag 17 december 2015 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zou het wel raar zijn om de duurdere brandstof te pakken niet.
Ben toch geen vrouw.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, misschien dacht je; de benzine is een keer goedkoop, laat ik dat eens proberen, je zal niet de eerste zijn
Mijn vriendin heeft er een zitzak van. 80 euries of zo.quote:
Kun je die niet 'per ongeluk' in de fik steken?quote:Op donderdag 17 december 2015 18:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er een zitzak van. 80 euries of zo.
Nu ben ik bang dat ze die wil meenemen straks.
Een Fatboy is duurder en het is nog kut ook. Is nu in gebruik als hondenkussenquote:Op donderdag 17 december 2015 18:31 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft er een zitzak van. 80 euries of zo.
Nu ben ik bang dat ze die wil meenemen straks.
Ga er gewoon een joint op roken ja. Prima optie.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je die niet 'per ongeluk' in de fik steken?
pyromoussie.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga er gewoon een joint op roken ja. Prima optie.
Ik kan ook niet echt mijn draai vinden op die Lief zitzak.quote:Op donderdag 17 december 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een Fatboy is duurder en het is nog kut ook. Is nu in gebruik als hondenkussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |