abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158051800
2015

31 december: sethiwe

2016

4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry ***
28 juni: Sull

03 juli: Suikertante

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 0% gewijzigd door elamanilo op 07-12-2015 20:33:47 ]
pi_158051807
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:23 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd bloesem!
Totaal niet de bevalling die je in gedachten had maar fijn dat alles goed is met jullie.

Hoe maak ik een nieuw topic aan op mobiel?
  zondag 6 december 2015 @ 10:25:04 #3
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158051822
Dankje!

Ik had m bijna en toen kreeg ik de melding dat ie al bestond! Hihi
pi_158051826
Bloesem O+ Daar is ze, jullie prachtig mooie dochter O+ Knuffelze! De eerste nacht kon ik ook niet slapen, mijn beebje lag op mijn buik, bloot op bloot en ik heb vooral naar haar liggen kijken.. Af en toe deed ik mn ogen even dicht, maar als ik me dan weer realiseerde dat ze daar lag, dan moest ik toch weer kijken *;
pi_158051840
Bloesem gefeliciteerd met jullie meisje O+
pi_158051842
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 10:25 schreef kniftyhooker het volgende:
Dankje!

Ik had m bijna en toen kreeg ik de melding dat ie al bestond! Hihi
:D Ik was net aan het typen in het vorige topic, toen ie opeens dicht was! Dus ik zat al klaar om een nieuwe te openen.

Als iemand nog aanpassingen voor de OP heeft, dan hoor ik dat graag!
  zondag 6 december 2015 @ 10:27:53 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158051856
Gefeliciteerd bloesem!

Mooi klaascadeau!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158051960
Van harte gefeliciteerd Bloesem! Ik heb de namen helaas gemist, maar wat mooi dat jullie aan dezelfde naam dachten. Heel bijzonder O+
Enne.. Heb je nog geslapen? ;)
pi_158052026
Van harte bloesem! Hopelijk gaat je herstel voorspoedig en is je meisje tevreden buiten je buik! O+
pi_158052053
Van harte Bloesem! *O* gisteren de namen nog wel gezien. Heel mooi.
S. 2014
J. 2016
pi_158052090
Gefeliciteerd bloesem! *O*
E.
pi_158052155
Gefeliciteerd Bloesem!! daar is ze dan! *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_158052208
Bloesem, wat fijn dat je er "vrede" mee hebt. Welzijn van je meisje voorop maar wel met een kritische blik. Prachtige namen!
  zondag 6 december 2015 @ 11:18:44 #14
50430 Yuki
Student Midwife
pi_158052509
Daar is ze dan, mini-Bloesem! O+
Compleet anders gelopen dan vooraf gehoopt, maar met dezelfde uitkomst: jullie mooie meisje is gezond en wel bij jullie.
Van harte gefeliciteerd! :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_158052625
Gefeliciteerd Bloesem met je meiske! En nu lekker genieten en bewonderen!!!
pi_158052908
Gefeliciteerd met de geboorte van je meisje Bloesem! *O* Ik wens je een heel gunstig herstel toe.
Iemand een pm met de naam? O+
pi_158053124
Gefeliciteerd Bloesem! Meer medisch ingrijpen dan je gehoopt had, maar fijn dat je er vrede mee had omwille van de gezondheid van jullie dochter. Naam helaas gemist. Geniet van jullie meisje!
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 12:19:08 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_158053488
Gefeliciteerd bloesem, wat klink je verliefd O+ Ik wens je een spoedig herstel en heel veel geluk met z'n drietjes *;
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_158054721
Bloesem gefeliciteerd! Geniet van je gezinnetje en een goed herstel gewenst.
pi_158056285
Gefeliciteerd Bloesem met jullie wolk van een dochter! Veel geluk samen gewenst.
pi_158056364
Gefeliciteerd Bloesem! *O*

En als iemand toch al aan het pm'en is voor de namen mag er hier ook wel eentje naartoe. O-)
  zondag 6 december 2015 @ 15:04:30 #22
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158056905
Bloesem *O* *O* *O* Gefeliciteerd!
pi_158057273
Hey frummel, hoe is het met jou?
pi_158058364
Bloesem, gefeliciteerd met je meisje. Wat een mooie namen O+
pi_158058758
ben nou ook wel nieuwsgierig naar de naam O+ iemand die die kan dm/en? O-)
pi_158058851
Van harte gefeliciteerd met jullie meisje Bloesem. Ik heb met veel interesse jouw gedachten en overwegingen gevolgd. Geniet lekker van elkaar O+
pi_158059961
Gefeliciteerd Bloesem!! *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158060686
Gefeliciteerd Bloesem! Ging het toch ineens heel snel! Ben ook benieuwd naar de namen :)
  zondag 6 december 2015 @ 18:00:51 #29
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158061837
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 15:15 schreef Arja het volgende:
Hey frummel, hoe is het met jou?
Goed hoor :) Beetje druk met alle afrondingen en overdrachten op mijn werk, dus als ik thuis ben steeds amper nog puf om te fokken ;) Maar nog twee weekjes en dan vakantie en daarna verlof! Dan ben ik hier vast weer wat meer te vinden om te jompelen voor al het mooie nieuws en mee te kletsen :9

Bij dezen in ieder geval dikke knuffels voor een ieder die het verdient/het nodig heeft/er behoefte aan heeft/enz. En *O* *O* *O* voor alle nieuwe aanwas, mooie echo's en prachtige kindjes! :*
  zondag 6 december 2015 @ 18:12:05 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158062035
Ik heb ontzettend veel leuke dingetjes gekregen voor sinterklaas, omdat iedereen uit het gezin het zo leuk voor ons vindt (we deden eigenlijk helemaal niet aan cadeautjes dit jaar _O- ).
Wel hele leuke dingen hoor O+

Binnenkort maar kast voor baby kleren gaan kopen _O-
pi_158064880
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:02 schreef Cassandra87 het volgende:
ben nou ook wel nieuwsgierig naar de naam O+ iemand die die kan dm/en? O-)
Wat zij zegt O-)
  zondag 6 december 2015 @ 20:08:30 #32
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158064895
Jeetje en dan staat ineens alleen Sethiwe nog in december in de lijst! :o

Myrr, wat een mooie bespiegeling in t vorige topic O+ Ik hoop dat jij echt je jongetje nog even in je buik hebt.
pi_158065303
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 18:12 schreef Molo het volgende:
Ik heb ontzettend veel leuke dingetjes gekregen voor sinterklaas, omdat iedereen uit het gezin het zo leuk voor ons vindt (we deden eigenlijk helemaal niet aan cadeautjes dit jaar _O- ).
Wel hele leuke dingen hoor O+

Binnenkort maar kast voor baby kleren gaan kopen _O-
Wat lief. Wij hebben een muziekmobiel gekregen voor boven het bedje of de box. Hij/zij hoort er al helemaal bij voor mijn familie.
Zelf begrijp ik net dat ik zwanger ben, maar dat er echt een kind komt, kan ik nog steeds niet bevatten.

12 weken mijlpaal trouwens vandaag, dus misschien morgen voor het eerst zelf wat voor Emmy kopen als ik ga winkelen met mijn moeder.
  zondag 6 december 2015 @ 20:29:54 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158065513
Ja voor mij ook Arja, en voelt ook echt zoals jij beschrijft. Voor de rest om me heen is het helemaal normaal, maar voor mezelf voelt het ook nog steeds onwerkelijk hoor :D

En ook hier vandaag 12 weken mijlpaal :P dus ik zit gehaakte babydekentjes te zoeken, mag nu wel wat gaan kopen vind ik :)
  zondag 6 december 2015 @ 20:30:55 #35
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158065547
Ahhhh geweldige mijlpaal dames! Zeker reden om even iets heel moois uit te zoeken O+
  zondag 6 december 2015 @ 20:34:37 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158065665
Excuses voor dingen kopen kan ik altijd wel bedenken, maar nu ook voor het eerst eigenlijk zin in moet ik zeggen, qua baby shizzle _O-
  zondag 6 december 2015 @ 21:18:05 #37
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158066811
Klinkt heel herkenbaar Arja en Molo! Hier zijn we met Sinterklaas ook goed bedacht voor de kleine met een leuke knuffel, badeend, slofjes en wat slabbetjes. De rijm die erbij hoorde was ook aan de kleine gericht, de aanhef was 'Beste 6,5 cm' _O-

En we gingen zaterdag even naar de babydump om ons alvast eens te oriënteren op de wereld van babykamers en kinderwagens etc. Op initiatief van mijn man nog wel O+
4 uur later hebben we ineens een optie op een baby(meegroei)kamer, kinderwagen en maxicosi :o
pi_158067615
Daar is ze dan eindelijk Bloesem! *O* Gefeliciteerd! Jammer dat het een keizersnee is geworden, fijn dat je je er al in berust hebt, je meisje is gezond en dat is het belangrijkste! Nu even bijkomen en herstellen, waren een paar heftige dagen voor jullie allebei!

Heb helaas ook de namen gemist (en ben best benieuwd :P )
pi_158067647
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Bloesem *O*
pi_158067825
Ik zet ze hier nog wel even neer! Vorige topic ging te snel op slot om ze te laten staan.

-weg-

Ze is reteknap en superlief O+

[ Bericht 35% gewijzigd door Bloesem. op 07-12-2015 23:11:51 ]
  zondag 6 december 2015 @ 22:01:40 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158067843
Doe je tzt ook een fotootje Bloesem? O+ Ben wel heel benieuwd naar het meisje dat bij die namen hoort!
pi_158067883
Wat een mooie namen! En wat klink je verliefd. Geniet van je meisje. O+
pi_158068201
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:08 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje en dan staat ineens alleen Sethiwe nog in december in de lijst! :o
Ik voel de druk :+
Ik ben benieuwd hoe lang ik bovenaan blijf staan en of de januari dames mij nog voorbij gaan. Xanteh wat deed jij de vorige keer qua termijn? Bij Myrr hoop ik dat de kleine in ieder geval tot januari binnen blijft.

Over de druk, het zou wel fijn zijn als we namen zouden hebben. Want we hebben gewoon nog niets, en dan moeten we ook nog voor een jongen of een meisje. We zitten nog niet echt op een lijn. Vorige keer hadden we jongensnaam ook pas met 37 weken, had gehoopt nu sneller te zijn, helaas. Al kan het nog komende dagen.
Verder hoop ik dat ik pas in januari ga bevallen, wil nog zoveel doen komende tijd.

Arja en Molo leuk dat jullie al zoveel cadeautjes hebben gekregen voor de buikbaby O+

Miss_C fijn om al zo geslaagd te zijn tijdens het winkelen.

Bloesem je klinkt helemaal verliefd O+
pi_158068283
12 weken mijlpalen *O* Die zijn zo fijn!

Ik had afgelopen woensdag mijn 24wk mijlpaal... Die vond ik ook echt heel fijn!

Bloesem ik zei het al maar wat zijn haar namen mooi zeg! Maarja :D Ik hou uiteraard heel erg van de klank van haar naam O+

Seth ohh ik voel met je mee.. Krijg nu al jeuk van het feit dat we er met 24wk nog niet uit zijn qua namen :D Hopelijk komen jullie er snel uit!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zondag 6 december 2015 @ 22:23:14 #45
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158068413
Ohja namen.... :') :X

Ik kom hier nog steeds niet veel verder dan mijn alltime favorite, die door vriend is geveto'd :')
En vriend is bepaald niet het type om uit zichzelf te bedenken dat we nog over namen na moeten denken.... dus ik zal m binnenkort op een geschikt moment eens een schopje onder zn kont geven.
  zondag 6 december 2015 @ 22:31:04 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158068671
Verder heb ik morgen een groeiecho, en ik ben vreselijk benieuwd hoe mn kindje erbij ligt; ik zat gisteren in de auto en ik had echt het idee dat ie in zn geheel omdraaide ofzo! En dat was behoorlijk ongemakkelijk :') Gisteravond weer een beetje, en volgens mij voel ik m opzich nog op dezelfde plekken dus ik hoop dat ie echt nog netjes ligt.
pi_158068858
Ben benieuwd LB!
Hier sowieso het idee dat hij dwars of in stuit ligt. Voel voornamelijk een hoop geduw heeel laag onderin of in mijn linker lies.

En namen.. Pf ja..
Wij hebben er nu een stuk of 4... 1tje die maar 1x ooit als naam gegeven is, daarom twijfel, 1tje die ook niet zo gebruikelijk is als naam en daarom twijfel, 1tje die we eerder op het meisjeslijstje hadden gezet maar eigenlijk een jongensnaam is maar daarom twijfel qua gevoel.. en nr 4 die het ws dan gaat worden (maar waarbij in dan denk... die 3 anderen! die hebben ook wat!)
:+ Gaat lekker dus..(Ben ik nog te volgen?? :+ )
We'll have love aplenty
You and Me
  zondag 6 december 2015 @ 22:38:56 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158068924
Duidelijk Lamb, kind krijgt dus 4 namen 8-) ^O^
pi_158069075
Hahahah zou wel een heel heftige combi worden :D
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158069319
Wauw mooie 12 weken mijlpalen! Die zijn zo fijn! Die verdienen jompels *O* *O* *O*

En namen...hier waren we er eigenlijk wel uit, maar laatst zei vriend, ja ik kan er wel aan wennen denk ik. Dus heb hem vandaag nog een keer het lijstje onder zijn neus geduwd en nu hebben we er nog een kanshebber bij. Maar ik denk dat we bij de eerste keus blijven. In mijn hoofd heet hij namelijk al zo en ik moet steeds heel erg oppassen dat ik hem bij zijn werknaam 'Eddie' noem en niet gewoon zijn naam voluit zeg :D.

Groeiecho morgen LB, spannend en ook wel leuk! Ben benieuwd :).
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158069602
Oh ik vergeet helemaal te bedanken voor de felicitaties :@ Sorry, zo snel afgeleid! O+ Bedankt dus :* Ze ligt lekker op mijn borst te slapen O+ Fototje volgt tzt, als de belangrijkste mensen op bezoek zijn geweest :)
pi_158069883
Bloesem, gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een mooie namen O+! Alle geluk gewenst.
pi_158070015
Van harte gefeliciteerd met je meisje Bloesem! *O* En die snee, ja ach, heel jammer, maar zo'n detail op de lijst der belangrijke dingen als je naar je gezonde kindje kijkt he... Doe rustig aan, herstel lekker, en geniet je te barsten! :*
pi_158071998
Gefeliciteerd Bloesem!! Mooie namen hoor! Geniet ervan!

Hier voel ik me niet zo lekker. Gisteren weer geklust, en vannacht steeds last van een oncomfortabel gevoel rond mijn baarmoeder. Het zijn denk ik geen harde buiken, maar voelt wel een beetje zoals na de vlokkentest, dus dat voelt niet goed. Terwijl ik wel heb opgelet dat ik gisteren fysiek niet te zware dingen heb gedaan. Begin steeds meer het idee te krijgen dat ik 40 uur werken niet meer kan combineren met klussen in het weekend.
pi_158072188
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 22:43 schreef Lamb29 het volgende:
Hahahah zou wel een heel heftige combi worden :D
Die meisjesnaam, misschien vind ik die ook wel heel mooi maar vindt m'n vriend de betekenis niet stoer genoeg voor een jongen.

LB veel echoplezier vandaag! Ik mag ook vanmiddag, de eerste O+ ik ben inmiddels wel een beetje zenuwachtig.
pi_158072591
LB veel plezier bij het babyspieken.

Spannend suiker! Duimen voor een mooie knipper ^O^

Bloesem wat een mooie namen O+

Luna wat vervelend. 40 uur werken en klussen in je vrije tijd is ook wel veel. Rustig aan doen hoor! Ook al is dat natuurlijk niet altijd even makkelijk.
pi_158072848
Ooooooh ik wil ook echo'en!
Woensdag mag ik :).
Hoe ver ben jij ongeveer suiker?
pi_158072854
Bloesem, gefeliciteerd!
Home is where the O+ is...
pi_158072893
Bloesem, heel gaaf die namen!

LB, wat leuk dat je mag spieken! Ik krijg helemaal geen echo's meer :{

Pff, Luna, ik vond 32 uur werken en klussen al zwaar en dan was ik niet eens zwanger. Kun je niet voor de broodjesaanvoer zorgen ofzo? Echt he, nu krijg ik zin in broodjes :')

Spannend suiker!

Mijn vreetzin is weer terug. Ik kan echt de hele dag eten. :{
pi_158073038
Mooie namen Bloesem. O+
pi_158073039
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 09:03 schreef Fien10 het volgende:
Hoe ver ben jij ongeveer suiker?
Ik vermoed ergens over de tien weken. Vanmiddag heb ik een datum voor in de OP 8-)

Klussen naast een volle baan zou ik nu ook wel erg pittig vinden zeg! Misschien inderdaad wat minder heftige klussen op je nemen en wat meer rusten tussendoor?
pi_158073385
Mooie namen Bloesem O+
pi_158073482
Gefeliciteerd Bloesem! *O* Mooie namen! :D

Ik ga vandaag maar eens proberen om een verloskundige te bellen :+ Waarschijnlijk moet ik dat stiekem op de wc doen ofzo :') (Ik werk fulltime).
Ik ben best wel nerveus. Elke keer als ik naar het toilet ga ben ik een beetje bang dat er toch nog bloed komt :@. Gister had ik een heel klein beetje bloedverlies
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
, voelde even niet zo prettig. Omdat verder niemand het nog weet kan ik mijn zorgen nog niet echt delen :P Gelukkig hebben we het forum nog O+ :P
pi_158073676
Bloesem, mooie namen, en wat klinkt het allemaal heerlijk O+ Hebben jullie met een reden voor 3 namen gekozen (vernoeming oid)?

Molo en Miss_C, leuk al die cadeautjes! En die 6,5 cm :D

Sethiwe als enige nog voor 2015 *O* Kan me voorstellen dat het nu wel enige druk geeft ja, de naam. Komen jullie gewoon niks tegen, of twijfelen jullie ergens tussen?

Over namen gesproken, wij wisten voordat we begonnen eigenlijk al de naam, zowel voor een jongen als voor een meisje :@ Het mapje met kind-gerelateerde documenten heet ook "Project naamX.naamY" :D Toen we eenmaal wisten dat het een meisje is hebben we nog heel even getwijfeld over een andere naam, maar de naam die we hadden, die ís het gewoon. Gek eigenlijk, hier geen lange namenlijstjes en twijfels dus :)

LB, leuk om weer te spieken vandaag, ben benieuwd! Zijn er zorgen over de groei (maak jij je zorgen?), of is het meer voor de zekerheid?

En ik las over 12-weken mijlpalen *O*, een eerste echo voor Suikertante (spannend!), en de rest ben ik vergeten.. Zwangerschapsdementie begint een beetje toe te slaan hier: vanochtend een kwartier gezocht naar de auto, heb de halve buurt doorgelopen omdat ik gewoon niet meer wist waar ik gister geparkeerd had 8)7 Maar goed, gelukkig is het maandag en is m'n eerste afspraak om 13, dus toch nog soort van op tijd-ish op werk :+

Oh en jongens ik (of eigenlijk de baby :P) ben zķ verwend dit weekend met cadeautjes van vriendinnen O+ Een tripp trapp met newbornset en allemaal leuke en handige kleine cadeautjes, tot hydrofielen en pakjes in maat 80 aan toe :D En manlief heeft weer eea gedaan in de babykamer, en het wiegje is besteld, het gaat ineens hard allemaal! Wel vroeg met 25 weken, maar door drukte en vakantie de komende weken kunnen we pas in januari pas weer verder, en dan ben ik alweer 30+ weken :o
pi_158073995
Lb en suiker succes bij de echo.

Luna, dat klinkt niet zwanger, al erg zwaar.

Miezziej altijd schrikken als je bloed ziet. Maar kan idd gebeuren, het is allemaal meer doorbloed.

Onomatopee we hebben zelfs nog geen enkele jongensnaam. Meisjesnaam wel een paar, maar nog niet een waar we beide helemaal blij van worden.
Oh wat leuk dat jullie zo verwend zijn. Toch alleen maar fijn dat jullie al zover zijn met de babykamer.
pi_158074189
Yay, nog gefeliciteerd Bloesem!!

Met mij gaat het gelukkig ook steeds beter, nog wel flink moe, maar kan alweer lekker rommelen in huis. De kleine is alweer bijna twee weken oud en hij doet het gelukkig zo enorm goed, eet goed, slaapt goed en ik ben zoooo verliefd O+

Deze hadden jullie nog tegoed :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_158074191
Haha welke naam denk jij dan suiker? Spannend vanmiddag! Succes!

Ono wat heerlijk verwend!! En wat fijn met namen. Meisjesnaam was hier ook geen probleem geweest.

Poeh luna dat klinkt idd zwaar!

Miez wat schrikken is dat hč..

Live vanaf de bank hier. Kleuter ziek thuis met flink oorpijn dus wij houden ons gedeisd
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158074239
Spannend Suiker!! Hoe laat mag je? Er wordt geduimd voor je ^O^

Zo, goed bezig ono! :D Fijn toch, om al veel op orde te hebben.

Hier hoeven we qua noodzakelijke aanschaf alleen nog de cosleeper eigenlijk, de rest hadden we al van de oudste.
Ohhh ik kijk zooo uit naar mn verlof he, kan echt amper nog motivatie opbrengen voor mn werk. Nu 2 avonddiensten en daar zie ik al het hele weekend tegen op :').
Nouja, nog 6 weken volhouden waarvan 1 week vakantie.
pi_158074264
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:40 schreef bloes85 het volgende:
Yay, nog gefeliciteerd Bloesem!!

Met mij gaat het gelukkig ook steeds beter, nog wel flink moe, maar kan alweer lekker rommelen in huis. De kleine is alweer bijna twee weken oud en hij doet het gelukkig zo enorm goed, eet goed, slaapt goed en ik ben zoooo verliefd O+

Deze hadden jullie nog tegoed :)
SPOILER
Ohhh wat een knappe baby O+ O+. Fijn om te horen dat het zo goed gaat! Genietze mama O+.
pi_158074311
Oooooh bloes, wat een knapperdje! Daar doen we het voor! O+

Lot! Kan me voorstellen dat je werk zat bent, jij hebt ook redelijk fysiek werk als ik me niet vergis? Nog eventjes en dan in verlof lekker je op je tweede dochter voorbereiden! Hoe tof is dat! O+

Ono, wat een cadeaus! Heerlijk!

En suikertjeeeeee vandaag is jouw dag! Ik duim zo ongelofelijk hard! O+ O+ O+

Hartjesovervloed.
:+
pi_158074386
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:49 schreef Svane het volgende:
Lot! Kan me voorstellen dat je werk zat bent, jij hebt ook redelijk fysiek werk als ik me niet vergis? Nog eventjes en dan in verlof lekker je op je tweede dochter voorbereiden! Hoe tof is dat! O+
Heeeel tof *O* O+ kan niet wachten om me alleen nog maar te hoeven bezighouden met nestelen en fröbelen :D.

Ja vpk in het ziekenhuis dus niet echt een kantoorbaan, al is lang zitten voor mn rug wel erger dan in beweging blijven dus wdb is het niet erg. Alleen het constant scherp blijven wordt steeds lastiger :').
pi_158074438
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 10:54 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Heeeel tof *O* O+ kan niet wachten om me alleen nog maar te hoeven bezighouden met nestelen en fröbelen :D.

Ja vpk in het ziekenhuis dus niet echt een kantoorbaan, al is lang zitten voor mn rug wel erger dan in beweging blijven dus wdb is het niet erg. Alleen het constant scherp blijven wordt steeds lastiger :').
Ooooh dat scherp blijven ja. :+ ik werk nu negen maanden bij deze werkgever en ben daarvan min of meer al zes maanden zwanger, volgens mij denken ze dat ik nog chaotischer en vergeetachtiger ben dan ik eigenlijk ben. :') in dat opzicht gunstig als ik het binnenkort op werk ga vertellen, haha.
pi_158074637
Bloes ohhh O+ rammel de bammel!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158075140
Jemig Bloes wat een plaatje!! O+

Lamb, misschien is ie wel te normaal voor jullie maar ik doelde op de Engelse roodborst ;)

L0t half twee ben ik aan de beurt! Ik ben inmiddels gewoon echt gespannen :o gelukkig is het al bijna zover!
Ik snap trouwens zo goed dat je tegen je werk opziet, tis ook zulk lichamelijk werk!
pi_158075182
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Bloes wat een plaatje!! O+

Lamb, misschien is ie wel te normaal voor jullie maar ik doelde op de Engelse roodborst ;)

L0t half twee ben ik aan de beurt! Ik ben inmiddels gewoon echt gespannen :o gelukkig is het al bijna zover!
Ik snap trouwens zo goed dat je tegen je werk opziet, tis ook zulk lichamelijk werk!
Plaatsvervangende spanning hier! Succes straks <3
pi_158075211
bloes, wat een prachtig kindje <3

Bloesem, wat een mooie namen! Nog een reden dat het drie namen zijn geworden? Soms lijkt me dat zo zonde, want die andere namen kun je dan niet nog eens gebruiken als roepnamen en als tweede en derde naam gebruik je ze eigenlijk nooit..
pi_158075267
Bloesem, wat een mooie namen!

Bloes, wat een mooi jochie, die handjes O+

12-weken mijlpalen!

En vandaag de eerste echo voor Suiker! Spannend, ik hoop op een mooi kindje voor jullie! Met 10 weken is het ook echt al een heel kindje met alles er op en eraan!

Lief, al die cadeautjes die jullie gekregen hebben! Hier zijn de kinderen wel goed verwend, maar buikbaby niet (ook niet door ons). Ik heb dit weekend pas voor het eerst iets gekocht, een wollen strikmutsje, maatje klein O+ Qua kleertjes vind ik het neutrale niet echt leuk, dus nog even geduld tot de 20-wekenecho. Daarna ga ik los als het een meisje is en als het een jongetje is moet er natuurlijk nog wel een tof eerste pakje komen!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158075823
Bloes wat een mooie baby heb je daar O+

Suiker heel veel succes vanmiddag bij de echo! Spannend!

Werken vind ik ook steeds lastiger worden. Ik heb een administratieve functie dus fysiek is het niet zwaar en ik werk natuurlijk tot aan verlof maar halve dagen, maar mijn concentratie is echt ver te zoeken. En ik merk ook dat ik steeds minder snap ofzo. Dingen die ik normaal zonder nadenken uitvoer, daar moet ik nu echt mijn aandacht bij houden anders ga ik stomme fouten maken. Maaaaar nog maar 19 keer en een half uurtje vandaag, dus het schiet al lekker op :).

Ow en wat leuk trouwens al die verwende buikbaby's! Hier heeft buikbaby ook wat leuke kleertjes, een knuffeltje en een rammelaar gekregen van de Sint O+.
pi_158076116
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef Suikertante het volgende:

Haha vind ik een prachtige naam ;) mijn lijstjes bevatten alles van redelijk voorkomend tot wait whut hoe!?

Ik duim heel hard !
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158076865
Wat leuk al die kadootjes voor de buik baby's O+

Fien spannend dat je woensdag al mag. Nog heel even geduld. Hoe is t met je misselijkheid? (Of was dat niet bij jou? :@ )

Lot ik heb bij mijn eerste zwangerschap vanaf een bepaald termijn alleen nog maar dag diensten gedaan. En dan stond ik bijna altijd met een leerling samen. Anders is het zo zwaar om het goed vol te houden. En thuis wil je ook niet alleen maar op de bank liggen. Hoe lang moet je nog werken?

Suiker het is bijna half 2 !!! *O*

Ik wil het zo graag aan mijn moeder vertellen. Alleen mijn man wil wachten tot na de echo :{
Vanavond toch nog maar een keer overleggen O-)
pi_158078399
Net contact gehad met een VK, dat ik nu nog ergens anders woon is gelukkig geen probleem. Het helpt ook wel dat ik werk in mijn toekomstige woonplaats dus ik ben hier toch al 5 dagen per week :P.
Ze vroeg of ik meteen een vroege echo wilde, dat was dan wel een inwendige. Ik zei doe maar, ik moet er toch aan wennen om met de billen bloot te gaan :'). 21 december :s)
pi_158078732
Spannend miezziej!

Suiker, bijnaaaa!

Ik heb de vk gebeld, dat ik die 2 weken wachten wel heel lang vond.
Ik mag a.s donderdag komen voor een nieuwe echo. Hopelijk is er wat te zien :s) , zo niet dan weet ik waarschijnlijk wel meer.
♥ J & S
pi_158078784
F5 F5 F5 voor Suiker!

quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef ikke_84 het volgende:
Lot ik heb bij mijn eerste zwangerschap vanaf een bepaald termijn alleen nog maar dag diensten gedaan. En dan stond ik bijna altijd met een leerling samen. Anders is het zo zwaar om het goed vol te houden. En thuis wil je ook niet alleen maar op de bank liggen. Hoe lang moet je nog werken?
Er wordt nu idd vaak een leerling aan me gekoppeld. Op zich heel fijn voor het fysieke gedeelte maar ik vind het soms juist ook wel lastig om zowel de student de juiste begeleiding te bieden als de patiënten in de gaten te houden nu. Ligt een beetje aan de leerling :').
Ik moet nog 6 weken waarvan 1 week vakantie dus het schiet wel op gelukkig :).
pi_158078840
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef klaprooss het volgende:
Spannend miezziej!

Suiker, bijnaaaa!

Ik heb de vk gebeld, dat ik die 2 weken wachten wel heel lang vond.
Ik mag a.s donderdag komen voor een nieuwe echo. Hopelijk is er wat te zien :s) , zo niet dan weet ik waarschijnlijk wel meer.
Wat goed dat je hebt gebeld! Ik hoop zo dat het toch goed zit :*. Hoe is je gevoel?
pi_158078850
Spannend miezziej! Nog 2 weekjes wachten.
Dan gaan we dus met zn 3e voor de eerste echo 21 december :D
Bij mij gaan ze eerst uitwendig proberen. De vorige keer lukte dat met t zelfde termijn ook prima.

Heb je al wat zwangerschaps kwaaltjes miezziej? En is t bloeden nu helemaal gestopt?
pi_158079053
Spannend klap. Ik ga heel hard voor je duimen dat er nu wel een mooie knipper te zien is.

Lot dat schiet idd al lekker op. En idd heel herkenbaar dat t uit maakt welke leerling je bij je hebt. Sommige kosten juist meer energie.
Wanneer hebben vakantie? Heerlijk even geen werk!
pi_158079079
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wat goed dat je hebt gebeld! Ik hoop zo dat het toch goed zit :*. Hoe is je gevoel?
Ik weet het niet, echt niet. Met J. Had ik vrijwel geen kwaaltjes en nu ook niet. Ergens voelt het alsof ik het op wil geven maar bang dat het dan juist fout gaat.

In mijn hoofd klinkt het logisch dat ik een late innesteling heb gehad en er daardoor nog niets te zien was.

Ik ben een stuiterbal, een groot deel van de dag ben ik er positief over of denk ik er vrij weinig aan. Savonds begint de negativiteit en het twijfelen -O-
♥ J & S
pi_158079152
L0t dat is al super snel O+ !

Lief dat jullie zo meeduimen O+
♥ J & S
pi_158080697
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef ikke_84 het volgende:
Bij mij gaan ze eerst uitwendig proberen. De vorige keer lukte dat met t zelfde termijn ook prima.

Heb je al wat zwangerschaps kwaaltjes miezziej? En is t bloeden nu helemaal gestopt?
Nu nog tegelijk bevallen :7 Ik moet wel wachten tot 18.00u, maarja, dan merkt mijn werkgever er tenminste niets van :+
Bloed was alleen een klein beetje nadat ik naar het toilet was geweest, daarna gelukkig niet meer gezien. Ik heb een beetje gevoelige borsten en af en toe een beetje buikpijn. En ja, ik word ook nerveus van die buikpijn, maar volgens Google is het normaal :+

@Klaproos: Ik duim ook voor je! Hoop dat alles goed gaat, fijn dat je eerder terecht kon.
  maandag 7 december 2015 @ 15:15:51 #90
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_158081091
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef ikke_84 het volgende:

Lachen dit! Ik mag gelukkig meteen om 8:30 uur *O*

Ik durf trouwens geen sex te hebben sinds ik weet dat ik zwanger ben :')

Bloesem, nog gefeliciteerd! Fijne namen!
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_158081129
Klappie wat een spanning, goed dat je gebeld hebt!

Mijn echo was goed O+
3-7, ik mag in de OP! *O*
pi_158081148
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:16 schreef Suikertante het volgende:

Mijn echo was goed O+
O+ O+ O+
pi_158081174
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:16 schreef Suikertante het volgende:

Mijn echo was goed O+
*O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158081221
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:15 schreef Queens het volgende:

[..]

Lachen dit! Ik mag gelukkig meteen om 8:30 uur *O*

Ik durf trouwens geen sex te hebben sinds ik weet dat ik zwanger ben :')

Bloesem, nog gefeliciteerd! Fijne namen!
Ik denk dat ik sinds gister ook niet meer durf :')

@Suiker: *O* O+
  maandag 7 december 2015 @ 15:29:17 #95
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158081407
Klap, ik hoop zo dat je gelijk hebt en je een latere innesteling had. Sterkte nog even met afwachten :*

Suikertante een goede echo O+ Juli alweer! Wat gaat het hard hier zeg :D Hoop nieuwe aanwas, super!
  maandag 7 december 2015 @ 15:31:45 #96
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158081454
En bloes, wat een prachtig kindje! O+

Bloesem, wat een mooie namen voor jullie ongetwijfeld prachtige meisje! Ik ben benieuwd naar een foto O+
pi_158081709
Jeeeej suiker!! *O*
pi_158081993
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:29 schreef Frummeltje86 het volgende:
Suikertante een goede echo O+ Juli alweer! Wat gaat het hard hier zeg :D Hoop nieuwe aanwas, super!
Nu je het zegt, de eerste julibaby!
Maar ik haal Svane in, wedden? 8-)
pi_158082220
Nice Suiker, dat alles goed was! Ik heb je erbij gezet 8-) 2 juli is ook een mooie datum! Maar die haal je vast niet inderdaad...
pi_158082227
Joepie Suiker! Fijn dat de echo goed was! 10 weken en een beetje ben je nu dan toch?
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  maandag 7 december 2015 @ 16:08:45 #101
206877 Queens
pi_158082319
Suiker, heb je ook het hartje al kunnen horen?
pi_158082379
Wat goed suiker! *O*
E.
pi_158082551
Wauw Bloes wat een knapperd! En wat kijkt hij tevreden O+

L0t, pittig werk lijkt me, zowel fysiek als qua focus etc.. Nog 6 weken schiet in elk geval al mooi op!

Klap, fijn dat je do al terecht kan voor echo. Nog 2 weken is ook heel lang om in onzekerheid te zitten.. Ik duim dat jullie gewoon veel te vroeg waren :*

Suikertante, *O* *O* Een zomerkindje!

Ik heb hier net een halve kop koffie op, maar blijkbaar valt caffeine vandaag wat minder: m'n gezicht staat helemaal strak en m'n hart gaat een tandje sneller, raar.. Koffie maar snel weggezet. Baby gaat er ook heel druk van bewegen, dat is dan weer wel O+
pi_158083033
Suiker O+ O+ O+ !
Wat fijn!
♥ J & S
pi_158083159
Ono dat heb ik ook soms van koffie, snel wegzetten dan ja!!

Queens dat hebben we niet geprobeerd eigenlijk! Ik was van het bewegen al enorm onder de indruk :D

10+1 ben ik dan vandaag!

En dank je Ela :)
pi_158083216
Klap, goed dat je hebt gebeld, nu weet je in ieder geval donderdag meer. Ik duim!
pi_158083455
PS op FB is het nog even geheim hoor!
pi_158083483
@klaproos, he fijn dat je donderdag al mag komen, ik ga duimen voor een Knipper!!

@suikertante, yay gefeliciteerd!!

@bloes, oooh die handjes!!

Ha morgen alweer 15 weken... En volgens mij is ons huis leeg na deze zwangerschap.... Ik kan niet stoppen met opruimen en weggooien! We hebben een klein huisje en straks met 3 kinderen moeten we toch inkrimpen qua spullen... Vandaag huisraad min 3 vuilniszakken. :)
pi_158083505
Miezziej ik mag ook pas om 17.30. Dan kunnen we samen zenuwachtig zijn de 21e ;)
Queens fijn dat je in de ochtend al kan.
Ik durf ook geen sex meer te hebben :') bang dat ik daardoor een miskraam krijg ofzo 8)7

Suiker *O* *O* O+ Wat fijn zeg!
Zo bijzonder om weer een keer mee te mogen maken he O+
  maandag 7 december 2015 @ 16:55:03 #110
50430 Yuki
Student Midwife
pi_158083517
Jee voor suiker *O*
  maandag 7 december 2015 @ 16:57:46 #111
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_158083601
Hoi, ik meld me aan als nieuw hier, volg het al een tijdje en wist niet zeker of ik mee ging posten (want ik heb niet vaak de tijd/zin om te posten) :)

Ben op dit moment 13+2 zwanger, uitgerekend op 11 juni. Het is mn eerste en heb al de nodige echo's gehad (3 om precies te zijn, incl combinatietest). Leuke is, mn zus is op dit moment ook zwanger, nu 38 wk dus het neefje en neefje/nichtje schelen straks maar een half jaar. Eerste kleinkind van mn ouders :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_158083702
Van harte Nouk, leuk! En wat gaaf zo tegelijk met je zus :)

Enne.. Meiden, lekker van bil gaan hoor, dat houd je toch niet vol anders :o
pi_158083911
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej ik mag ook pas om 17.30. Dan kunnen we samen zenuwachtig zijn de 21e ;)
Queens fijn dat je in de ochtend al kan.
Ik durf ook geen sex meer te hebben :') bang dat ik daardoor een miskraam krijg ofzo 8)7

Suiker *O* *O* O+ Wat fijn zeg!
Zo bijzonder om weer een keer mee te mogen maken he O+
Ik ben nu al zenuwachtig haha. Misschien dat het dan wat echter voelt voor mijn vriend, hij beseft het nog niet helemaal :P.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die seks niet meer zo goed aandurft :P ik weet wel dat het geen kwaad kan enzo maar dat druppeltje bloed vond ik echt niet fijn :@
pi_158084308
Suiker, wat fijn dat de echo goed was!

Klap, ik zou ook helemaal gek worden van het niet weten. Fijn dat je donderdag al mag.

Ik heb vandaag uiteindelijk toch maar vrij genomen. Rugpijn is nu bijna weg, baarmoeder is ook minder gevoelig gelukkig. Ik beschouw dit wel echt als waarschuwingssignaal van mijn lichaam en ga niet meer zo lang klussen in het weekend, ookal wordt mijn vriend er chagrijnig van dat hij dan alles alleen moet doen... Ik probeer nu een tegelzetter te vinden. Als dat gedaan is hoeft alleen de meterkast nog te worden aangesloten en dan kunnen we in principe verhuizen (wonen we wel in een onafgewerkt huis, maar ik denk dat het wat rust geeft).

Iets heel anders: mijn hond ging gisteravond met haar hoofd op mijn buik liggen en een van haar oren op de plaats van mijn baarmoeder. Zou ze doorhebben dat ik zwanger ben?

Later vroeg ik voor de grap aan mijn vriend of hij ook niet even wilde luisteren, en toen hij zijn oor tegen mijn buik hield, schopte de baby meteen twee keer. Mijn vriend voelde het ook. Zo lief! Zo goed had ik hem ook nog niet eerder gevoeld.
pi_158085044
Luna verstandig om even een dagje rustig aan te doen.
Wat bijzonder voor jullie om haar dan zo goed te voelen.

Suiker fijn dat je een kloppend hartje zag.

Klap hoop zo dat jij donderdag ook een goede echo hebt.

Wat zijn er de 21ste een boel eerste echo's.

Nouk welkom en gefeliciteerd. Leuk dat er straks weinig verschil tussen de leeftijd van jullie kindjes zit. Is zo leuk, mijn schoonzusje was beide keren een deel tegelijk zwanger en de oudsten kunnen zo leuk samen spelen.

Lot en ikke, zo herkenbaar dat het afhangt van welke leerling je mee hebt, soms kost het meer tijd en energie dan als je het zelf zou moeten doen.

Sprotje opruimen is wel herkenbaar, denk dat dat mijn nesteldrang is, poetsen heb ik nog geen zin in, maar opruimen gaat mij momenteel wel aardig af. Jammer genoeg werkt (8> niet mee, want wil zijn kledingkast ook graag opruimen.

LB hoe was jou echo?

Bloes wat een schatje O+

Onomatopee, wat rot dat je zo sterk reageerde op de koffie. Hopelijk was het maar eenmalig.
pi_158088390
Ohh Suiker wat fijn! O+

Klap ik duim kei hard mee. Fijn dat je wat eerder kan!

Sprotje lekker hč! Ik ben sinds april al in opruimmodus door verbouwing maar alsnog trek ik overal dingen vandaan die weg weg weg mogen. Gelukkig ook een kleuter die dat redelijk kan en vandaag kreeg ik zowaar 5 knuffels voor Afrika O+

Hier helaas weer veel maagzuur :r Gatver wat is dat een rotgevoel.
En ik blijf mij verbazen over het verschil... Dit kindje is zoooo rustig tegenover O. zij ging echt als een malle tekeer op dit termijn.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158089469
Luna goed dat je even rust pakt. En jammer dan voor je man. Is natuurlijk vervelend dat hij zoveel zelf moet doen, maar jij hebt nu al even 2 fulltime banen. Die klussen lopen niet weg ;)
Wat een goede timing van jullie kleintje om zich zo goed te laten voelen net op het moment dat papa dichtbij is O+

Nouk welkom!
Leuk dat je samen met je zus zwanger bent! Lijkt me heel bijzonder.

Lamb maagzuur is echt niet fijn :N
Vorige keer vanaf week 16 last van gehad hopelijk sla ik dat deze keer over.
Wat leuk dat je nu al verschil merkt tussen je kindjes O+
pi_158091276
Suiker wat fijn van de echo *O*

Welkom Nouk, dat lijkt mij erg bijzonder, tegelijk zwanger met je zus!

Ow Klap wat spannend donderdag! Wel fijn dat je dan al terecht kan. Ik ga keihard duimen voor een mooie knipper!

Luna verstandig van het rustdagje. Wij zijn ook aan het verbouwen en vriend moet dus ook alles alleen doen. Hij vindt het gelukkig niet erg, maar ik voel mij inderdaad wel rot dat ik hem niet kan helpen. Nou ja, maar wij zijn natuurlijk keihard kindjes aan het bouwen :D

Nesteldrang heb ik ook, maar daar kan ik dus nog helemaal niets mee. Gelukkig heb ik genoeg omhanden momenteel, want ik ga zondag op de kerstmarkt in Laren staan en zelfgemaakte kleertjes verkopen dus ik ben steeds als het even gaat achter de naaimachine bezig. Meteen maar een facebookpagina aangemaakt, want dat was een wens voor in de toekomst, maar dat is dus even in sneltreinvaart gegaan. Net mijn eerste bestelling gehad dus dat gaat al lekker O+.

Klote van het maagzuur Lamb.

Mijn neus zit aan 1 kant verstopt al vanaf vannacht, paar uur door wakker gelegen. Hoop dat het morgen weg is, anders moet ik toch maar een neusspray gaan halen, want dit is echt super vervelend. Welke mag ook al weer wel?
  maandag 7 december 2015 @ 21:51:59 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_158092435
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Sicilia het volgende:

Mijn neus zit aan 1 kant verstopt al vanaf vannacht, paar uur door wakker gelegen. Hoop dat het morgen weg is, anders moet ik toch maar een neusspray gaan halen, want dit is echt super vervelend. Welke mag ook al weer wel?
Zoutoplossing mag altijd en onbeperkt. Xylometazoline (otrivin) mag ook gewoon, mits je de aanbevolen dosering niet overschrijdt en het niet langer dan een week gebruikt. Maar dat laatste is sowieso niet raadzaam :)
  maandag 7 december 2015 @ 22:11:56 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158093238
Mooie verhalen en spannende verhalen zeg!
Duimen voor iedereen in ieder geval ^O^

Vandaag voor meubels gekeken, gaat goed komen :)
IKEA for the win >:O
pi_158093483
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 21:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zoutoplossing mag altijd en onbeperkt. Xylometazoline (otrivin) mag ook gewoon, mits je de aanbevolen dosering niet overschrijdt en het niet langer dan een week gebruikt. Maar dat laatste is sowieso niet raadzaam :)
Top, thanks! Morgen snel naar drogist, want de zoutoplossing die ik zelf gemaakt heb doet niets ;(
  maandag 7 december 2015 @ 22:22:42 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158093567
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:19 schreef Sicilia het volgende:

[..]

Top, thanks! Morgen snel naar drogist, want de zoutoplossing die ik zelf gemaakt heb doet niets ;(
Deze mag je ook, is wel duur spul maar doet iets meer dan alleen zoutoplossing

pi_158094984
Wat fijn suiker een kloppend hartje!

Queens: ze laten het hartje pas horen vanaf 12 of 13 weken ongeveer, omdat het voor die tijd niet veilig is. Dan zou dr temperatuur in de hartkamer te hoog worden of zo. Ik heb het hartje ook nog niet gehoord. Zondag ben ik 13 weken en dan mag het met de angelsound.

Gefeliciteerd nouk en welkom.

Klap fijn dat je donderdag al mag. 2 weken is idd wel erg lang.

Ik ben sinds gisteren soms ineens even heel kortademig en zit dan een poosje te hijgen. Ook als ik gewoon zit of zo. Schijnt iets te maken te hebben met de hoeveelheid bloed en het aanvullen van zuurstof
pi_158096756
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 17:01 schreef Suikertante het volgende:
Enne.. Meiden, lekker van bil gaan hoor, dat houd je toch niet vol anders :o
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ben nog nooit zo dicht gegroeid als nu.
Vannacht twee keer in elkaar verwikkeld geraakt tijdens het slapen en dat we wakker werden en dachten Weuw we need to get laid real bad, als je elkaar onbewust gewoon aan het aanranden bent omdat het al zo lang geleden is en het niet meer mag. :') ;(

O&N gaan we er met z'n tweetjes een feestje van maken. *; DAT IS NOG MAAR DRIE WEKEN 8)7
Eerst erin gepompt en dan hopelijk pompen we hem er ook weer uit. })

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 00:26:17 ]
pi_158097442
Wat heerlijk van de goede echo Suiker!! *O* *O* *O*
pi_158098376
Suiker. *O*
  dinsdag 8 december 2015 @ 07:06:01 #127
220609 Nouk84
pi_158098479
Ik krijg waarschijnlijk volgende week het hartje te horen.. Wel bijzonder.

Samen met m'n zus zwanger zijn is wel bijzonder inderdaad, jammer alleen dat we ruim 75 km uit elkaar wonen en we elkaar dus niet heel regelmatig zien. Maar ik sta als eerste op de stoep als die kleine er is.

Waar ik gek van word nu, ik heb bijna constant de hik om niks, als ik wakker word al, waar ik het eerst echt alleen had als ik te snel at. Heel irritant. Is dat een zwangerschapskwaal?!
  dinsdag 8 december 2015 @ 07:06:54 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158098482
Heb ik ook erg vaak, net als 's nachts er vaak uit moeten om te plassen, slecht slapen etc.
Leuk, dat zwanger zijn :+ ;)
pi_158099074
Oh Lamb, vreseLijk he dat maagzuur. Ik heb er sinds een paar dagen zo veel last van. Slaap snachts bijna niet omdat m'n keel gewoon volloopt (sorry vies praatje). Heb nu van de gyn pilletjes gekregen, hoop dat het gaat helpen. Ik ben nog maar 19 weken, wat moet dat worden straks...
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:29:28 #130
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158099352
Suiker een goeie echo, yes!!

Mijne was ook prachtig gisteren, kreeg nog een heel lief fotootje mee O+ Groei was prima verder.
Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ze t extra checken, maar het is iig na die nekplooimeting in het ziekenhuis besloten. Ik maak me er zelf gelukkig niet druk om. Zoals t nu lijkt is het volgens hun termijn een kindje met korte beentjes, en volgens mijn termijn een kind met groot hoofd en een dikke buik. En dat heeft ie dan van geen vreemde :')
SPOILER
pi_158099528
Lunamatic, verstandig om rustiger aan te doen nu! Kan me voorstellen dat verhuizen rust geeft ook al is het nog onafgewerkt dan, maar dat is toch weer een (grote!) stap verder. Zijn er andere mensen die vriend kunnen helpen? Kan me voorstellen dat het voor hem niet leuk is om alleen te klussen, maar wat niet gaat, gaat niet..

LB O+ Fijn dat jij je er in elk geval geen zorgen om maakt! Lijkt me dat als er echt een duidelijke/zorgwekkende reden was geweest, die ook wel bij jou bekend zou zijn toch? :)
pi_158100839
LB O+
En dat handje O+

Ik heb vanmorgen mijn laatste zwangerschapstest gebruikt en het was een knal streep O+
Ik heb me daarna gelijk aangemeld voor moeders voor moeders. Zonde dat het nu de wc in gaat terwijl het zo hard nodig is.
pi_158102088
LB wat een super lieve echofoto! Dat handje O+

Zooo het is mijn dag niet geloof ik :o. Werd wakker met wat harde buiken, maar ochtendspits in huis dus geen tijd om daar echt aandacht aan te besteden. Dus pas in de auto onderweg naar werk merkte ik dat ze om de 3 minuten kwamen. Verder een hoofd vol snot en beetje koortsig. Kom ik op werk, hoor ik dat ik de hele ochtend een vrouw uit Amerika naast me heb zitten. Geen probleem hoor, maar al mijn werkzaamheden zijn normaaal in het Duits dus omswitchen naar Engels is dan best even een dingetje. Kon mij dus ook totaal niet concentreren en harde buiken bleven komen en voelde niet heel fijn, dus door collega's naar huis gestuurd O+. Tank gaf aan dat ie leeg was, maar omdat de buiken echt niet prettig waren maar besloten snel naar huis te rijden en dan vanmiddag voor het boodschappen doen te gaan tanken. Rijd ik op de snelweg, is de tank toch wel erg leeg en dus stopt de auto er mee :{ Gelukkig kon ik hem nog op de vluchtstrook zetten, maar moest vervolgens een uur wachten op de pechhulp. Harde buiken namen wel eindelijk af dus nadat de pechhulp mij naar een tankstation had gesleept ben ik snel boodschappen gaan doen. Nu even eten en dan maar een uur onder de douche, hopen dat de harde buiken weg blijven nu en dat de snot uit mijn hoofd wil :')
pi_158102337
Suikertje een goede echo! *O*
LB ook, fijn hoor!

Ik krijg al héél erg medelijden met je als ik het zo lees Sicilia, je kan op dat moment wel janken he? Als je daar staat langs de snel weg met een lege tank.

Ik heb morgen de eerste echo en ik ben zoooooooooo zenuwachtig. Deze 26,5 uur gaan heel lang duren vrees ik.. :')
pi_158102659
Jeetje Sicilia, wat een dag heb je er al opzitten zeg :o Lijkt me heel eng als de auto ermee stopt op de snelweg (je gaat toch eh.. snel, net als het verkeer achter je), poeh! Die harde buiken, pas je goed op jezelf? Ik ben een absolute n00b met harde buiken hoor, maar om de 3 minuten klinkt wel erg veel? Hoop dat de lange douche helpt :*

Fien, spannend!! Hoeveel weken ben je nu? En heb je een beetje afleiding vandaag/morgen? :) (Als ik nou een stukje van jouw 26,5 uur neem, dan is het voor jou sneller morgen en heb ik wat extra tijd voor de onmeunige berg werk waar ik vandaag (na weken opstapelen) doorheen moet :+)
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:34:13 #136
56471 pinquit
oh my lama!
pi_158102733
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:03 schreef Sicilia het volgende:
LB wat een super lieve echofoto! Dat handje O+

Zooo het is mijn dag niet geloof ik :o. Werd wakker met wat harde buiken, maar ochtendspits in huis dus geen tijd om daar echt aandacht aan te besteden. Dus pas in de auto onderweg naar werk merkte ik dat ze om de 3 minuten kwamen. Verder een hoofd vol snot en beetje koortsig. Kom ik op werk, hoor ik dat ik de hele ochtend een vrouw uit Amerika naast me heb zitten. Geen probleem hoor, maar al mijn werkzaamheden zijn normaaal in het Duits dus omswitchen naar Engels is dan best even een dingetje. Kon mij dus ook totaal niet concentreren en harde buiken bleven komen en voelde niet heel fijn, dus door collega's naar huis gestuurd O+. Tank gaf aan dat ie leeg was, maar omdat de buiken echt niet prettig waren maar besloten snel naar huis te rijden en dan vanmiddag voor het boodschappen doen te gaan tanken. Rijd ik op de snelweg, is de tank toch wel erg leeg en dus stopt de auto er mee :{ Gelukkig kon ik hem nog op de vluchtstrook zetten, maar moest vervolgens een uur wachten op de pechhulp. Harde buiken namen wel eindelijk af dus nadat de pechhulp mij naar een tankstation had gesleept ben ik snel boodschappen gaan doen. Nu even eten en dan maar een uur onder de douche, hopen dat de harde buiken weg blijven nu en dat de snot uit mijn hoofd wil :')
hoe is het nu? nogsteeds regelmaat? :* wat een kutochtend
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 8 december 2015 @ 12:38:30 #137
206877 Queens
pi_158102840
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:12 schreef ikke_84 het volgende:
LB O+
En dat handje O+

Ik heb vanmorgen mijn laatste zwangerschapstest gebruikt en het was een knal streep O+
Ik heb me daarna gelijk aangemeld voor moeders voor moeders. Zonde dat het nu de wc in gaat terwijl het zo hard nodig is.
Ik heb me door jouw post maar ook meteen aangemeld ^O^
pi_158103437
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 12:34 schreef pinquit het volgende:

[..]

hoe is het nu? nogsteeds regelmaat? :* wat een kutochtend
Nee gelukkig is de regelmaat weer verdwenen :). Ik heb helaas wel vaker van deze regelmatige harde buiken, vandaar dat ik ook al minder werk. Meestal helpt een warme douche en rusten voldoende. Ik ben blij dat dit mijn derde zwangerschap is en ik dus weet dat mijn baarmoeder gewoon mega gevoelig is, want het is af en toe wel eng hoor zoveel. Ik weet nu wat ik moet doen als ze weer terugkomen en hoef dus niet steeds te bellen met de vk, want tja, die kunnen in eerste instantie ook alleen het advies van rust houden, douchen en paracetamol nemen geven, maar als ze dan niet afnemen bel ik uiteraard meteen.
pi_158103952
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 11:12 schreef ikke_84 het volgende:
LB O+
En dat handje O+

Ik zat daar ook naar te kijken. Als ik het goed begrijp komen ze het dan ophalen?
Gister heb ik ook weer getest :@ En ik heb er nog 5 liggen :@ :+

@Sicilia:
Klinkt als een fijne ochtend.. -O-
Gelukkig ben je nu thuis :)
pi_158103968
Bloesem, gefeliciteerd!!! *O* *O* *O*

Hier vandaag termijnecho gehad. Alles leek helemaal in orde en ik voel me zo uitgelaten gelukkig nu!

(Ben nogsteeds erg moe en vaak niet zo lekker, dus meer meeschrijven komt over een week wat wel O+ )
  dinsdag 8 december 2015 @ 13:54:18 #141
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158104511
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:30 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik zat daar ook naar te kijken. Als ik het goed begrijp komen ze het dan ophalen?
Gister heb ik ook weer getest :@ En ik heb er nog 5 liggen :@ :+

@Sicilia:
Klinkt als een fijne ochtend.. -O-
Gelukkig ben je nu thuis :)
Ja, komen ze gewoon ophalen :Y
Ik wilde het niet thuis op laten halen door een aantal redenen dus wij hebben het ophaaladres laten wijzigen naar dat van mijn schoonouders. Was ook geen probleem. Hoef ik de volle kratten alleen maandag op weg naar werk daar af te zetten en op weg terug haal ik ze weer op. Maar als je het thuis op laat halen, hoef je ze alleen 's ochtends buiten te zetten.
pi_158104571
Goed bezig Queens ^O^

Sicilia dat klinkt echt als een rot ochtend -O- gelukkig zijn de harde buiken nu weg.

Miezziej het ligt eraan waar je woont of ze het komen ophalen. Bij mij doen ze dat niet. Ik moet het elke week weg brengen maar goed das maar 10 minuten op en neer en dat heb ik er graag voor over.

*correctie: mw van mvm belde net en ze komen de flessen hier nu ook aan huis ophalen. Heel fijn :)

Groofsken fijn dat de echo goed was. Hopelijk voel je je snel weer wat beter.

[ Bericht 14% gewijzigd door ikke_84 op 08-12-2015 15:52:27 ]
pi_158104640
Ohja, MvM. Eerste zwangerschap wel gedaan, maar denk dat het 'm niet gaat worden deze keer. Ik durf nog niet voordat ik weer een kloppend hartje heb gezien, anders voelt het alsof ik het jinx :@ En de volgende echo is de 22e, daarna gaan we een week naar familie in het buitenland, dan heb je O&N, en tegen de tijd dat die dame dan voorbij kan komen ben ik alweer bijna zo ver dat het geen zin meer heeft.

Sicilia wat een heftige ochtend joh :o Doe je een beetje voorzichtig met jezelf?
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:08:55 #144
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158104837
Welkom aan alle nieuwe zwangeren! *O*

Groofs en Suiker, gefeliciteerd! Wat fijn, een goede echo O+

Sicilia, wat een dag! Lijkt me verschrikkelijk om zoveel harde buiken te hebben en dan nog langs de kant van de weg komen te staan... Fijn dat het nu wat beter gaat!

Fien, ik duim voor een knipper morgen! Die laatste dag wachten voor de eerste echo is echt slopend...

LB, wat een lieve foto O+

Wat betreft de neusspray: ik werd snotverkouden vlak nadat ik net zwanger was. Ik heb toen mijn VK gebeld om te vragen wat ik mocht gebruiken en mij is toen de spray met xylometazoline afgeraden... Alleen als de verstopte neus me echt zou belemmeren om te slapen zou ik wellicht 1x kunnen sprayen maar liever niet. Zoutoplossing mocht wel. Maar ik geloof dat de meningen hierover verdeeld zijn.
pi_158104931
Dank jullie wel voor alle kussen en knuffels en jompels! O+ meisje doet 't zo goed dat ik heb besloten om door te schuiven naar 't babytopic ;) Heel veel liefs en sterkte hier allemaal en tot snel O+
pi_158105267
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Welkom aan alle nieuwe zwangeren! *O*

Groofs en Suiker, gefeliciteerd! Wat fijn, een goede echo O+

Sicilia, wat een dag! Lijkt me verschrikkelijk om zoveel harde buiken te hebben en dan nog langs de kant van de weg komen te staan... Fijn dat het nu wat beter gaat!

Fien, ik duim voor een knipper morgen! Die laatste dag wachten voor de eerste echo is echt slopend...

LB, wat een lieve foto O+

Wat betreft de neusspray: ik werd snotverkouden vlak nadat ik net zwanger was. Ik heb toen mijn VK gebeld om te vragen wat ik mocht gebruiken en mij is toen de spray met xylometazoline afgeraden... Alleen als de verstopte neus me echt zou belemmeren om te slapen zou ik wellicht 1x kunnen sprayen maar liever niet. Zoutoplossing mocht wel. Maar ik geloof dat de meningen hierover verdeeld zijn.
Nee hoor die zijn niet verdeeld.
Xylo neusspray mag gewoon gebruikt worden in de zwangerschap overeenkomstig het voorschrift. Niet langer dan 1 week gebruiken (zoals voorschrift dus).

Een reden om gebruik xylo af te raden en primair voor zoutoplossing te kiezen zou kunnen zijn omdat de xylo verslavend kan werken. Maar goed, dat is aan je zelf om die afweging te maken en niet aan je vk. Als de vraag is of xylometazoline neusspray gebruikt mag worden tijdens de zw.schap dan is het antwoord gewoon ja.
:)
  dinsdag 8 december 2015 @ 14:31:37 #147
409579 LuDann
All the way
pi_158105349
Ik had door de zwangerschap last van opgezwollen slijmvliezen tijdens mijn zwangerschap. Kon zonder xylometazoline gewoon niet door mijn neus ademen. Dat werd echt heel erg vervelend op een gegeven moment. Toen in overleg de dosering die voor kindjes is bedoeld langdurig gebruikt, vooral 's nachts. Na de zwangerschap was het direct over, eigenlijk. Ook geen last gehad van afhankelijkheid ervan.
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:06:33 #148
220609 Nouk84
pi_158107536
Ik doe ook mee met MvM, eerst moest ik het wegbrengen maar sinds 1 nov zijn de routes uitgebreid en komen ze bij mij thuis ophalen. Wel beter. Inmiddels nog maar 2wk te gaan; ben blij dat het er bijna op zit...
  dinsdag 8 december 2015 @ 16:10:03 #149
50430 Yuki
Student Midwife
pi_158107617
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

Xylo neusspray mag gewoon gebruikt worden in de zwangerschap overeenkomstig het voorschrift. Niet langer dan 1 week gebruiken (zoals voorschrift dus).

Een reden om gebruik xylo af te raden en primair voor zoutoplossing te kiezen zou kunnen zijn omdat de xylo verslavend kan werken. Maar goed, dat is aan je zelf om die afweging te maken en niet aan je vk. Als de vraag is of xylometazoline neusspray gebruikt mag worden tijdens de zw.schap dan is het antwoord gewoon ja.
Juist, dit ja.
M'n antwoord van gister kwam ook van de geneesmiddelen en zwangerschap pagina van Lareb.

Je hoort 't overigens vaak, dat 't niet raadzaam is. Net als dat je een lagere dosering paracetamol zou moeten slikken als zwangere vrouw. Dat is (volgens mij?) ook niet zo.
pi_158108388
Ik zit nu op werk af te tellen tot het 5 uur is, voel mij een beetje meh vandaag :P. Emotioneel ofzo, hopelijk valt het mijn collega's niet op.
Soms ben ik best bang dat het niet goed zit ofzo, het kan maar niet snel genoeg 21 december zijn! Omdat ik (nog) geen last heb van misselijkheid voel ik mij niet echt zwanger ofzo :') Stomme hormonen :P
pi_158108442
Misselijkheid hoeft er niet perse bij te horen he miezziej! Liever niet zelfs imho.. Hormonen wel :').
pi_158108511
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 16:46 schreef Crumpette het volgende:
Misselijkheid hoeft er niet perse bij te horen he miezziej! Liever niet zelfs imho.. Hormonen wel :').
Misschien is het ook nog wel te vroeg voor echte zwangerschapsverschijnselen etc.(volgens mijn telling 5 weken en 6 dagen vandaag, maarja dat is gokken :+).
Ik weet nog dat toen mijn schoonzus net zwanger was ze zich best ziek voelde. Dus eigenlijk moet ik blij zijn dat het tot nu toe wel goed gaat :P Behalve de hormonen dan :')
pi_158108732
Ik ben ook niet misselijk miezziej. Hoeft ook echt niet persee. Wees maar blij ;)
pi_158108873
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 17:00 schreef ikke_84 het volgende:
Ik ben ook niet misselijk miezziej. Hoeft ook echt niet persee. Wees maar blij ;)
Zal je zien... morgen... :r :+
Mijn moeder zei dat ze alleen misselijk was toen ze zwanger was van mijn broer. Ik moet haar nog subtiel vragen waarom zij ook alweer niet natuurlijk kon bevallen. Ze moest bij alle drie een keizersnede omdat het natuurlijk niet lukte. Ik ben bang dat ik het misschien ook niet kan, dus wil voor de zekerheid in het ziekenhuis bevallen.Ik wil haar pas vertellen dat ik zwanger ben na de echo.
Ach ja, anders vraag ik het haar wel later, het duurt toch nog even :P
pi_158111299
Miez ik ben nu 12 weken en nog geen dag misselijk geweest. Alleen maar mooi meegenomen. Behalve dan dat ik de hele dag honger heb en moet oppassen niet te snel te veel aan te komen.
pi_158111783
Precies, gewoon blij mee zijn hoor. Je wordt er echt niet vrolijk van. ;)
pi_158111814
oh, wacht, staan al mijn gegevens op.

[ Bericht 96% gewijzigd door groofskendezoveelste op 08-12-2015 19:20:24 ]
pi_158111823
LB, wauw, ook een mooie echo. Dan is die van mij nog maar een prulleke.
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:19:22 #159
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158111951
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 18:53 schreef Arja het volgende:
Miez ik ben nu 12 weken en nog geen dag misselijk geweest. Alleen maar mooi meegenomen. Behalve dan dat ik de hele dag honger heb en moet oppassen niet te snel te veel aan te komen.
Hier precies hetzelfde! Nog geen moment misselijk geweest. Maar ik heb al wel echt een zichtbare buik met 13.5 en ben ook bang dat ik teveel aankom (was volgens de VK niet zo op dit moment). Al lijkt de extreme honger inmiddels wat minder te worden dus wie weet valt het uiteindelijk nog mee :P
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:20:17 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158111979
Ik kots gewoon voor jullie allemaal *O*

(Groof, is je naam nou te lezen op je echo?

Super lief die mini echo's O+ Zo bizar tof wat je allemaal kunt zien al O+ )
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:20:48 #161
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158111993
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef mignonne het volgende:

[..]

Dat zal ik onthouden voor als ik nog een keer verkouden raak, thnx :)
pi_158112003
ja :') slim!
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:21:50 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158112024
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
ja :') slim!
Phehehehe, ik dacht al, die is helemaal in de wolken en het vergeten :P
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:53:31 #164
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158113035
Groof ik heb m gezien en het is een plaatje O+
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:54:52 #165
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158113082
Beetje vaagjes pixelig, maar wel supertof om te zien vond ik :)

Inmiddels week geleden gemaakt :)

Metingen hierin kloppen niet, maar geen zin om weg te halen ;)

SPOILER
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:56:27 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_158113144
Heb ik groof dr potentiële nub gemist? -O-
disclaimer
  dinsdag 8 december 2015 @ 19:57:12 #167
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158113169
Jahoor, koppie, buikje... kindje! O+

Sicilia, lig je al op de bank of in bed? Hopelijk is alles weer afgezwakt.

Onomatopee, kom jij uit t oosten? Onmeunig O+ :D
pi_158113203
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 13:59 schreef Amsel het volgende:
Ohja, MvM. Eerste zwangerschap wel gedaan, maar denk dat het 'm niet gaat worden deze keer. Ik durf nog niet voordat ik weer een kloppend hartje heb gezien, anders voelt het alsof ik het jinx :@ En de volgende echo is de 22e, daarna gaan we een week naar familie in het buitenland, dan heb je O&N, en tegen de tijd dat die dame dan voorbij kan komen ben ik alweer bijna zo ver dat het geen zin meer heeft.

Sicilia wat een heftige ochtend joh :o Doe je een beetje voorzichtig met jezelf?
Amsel het is mogelijk tot 16 weken (aanmelden tot 11 weken).
Het heeft trouwens altijd zin, al is het maar voor de heerlijk zachte omslagdoek O+ .
Vanaf november halen ze trouwens overal in NL op! Maar wegbrengen naar de informatrice kan ook.
Einde reclame voor MvM :P

Sicilia wat een dag! Beetje bijgekomen?
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:07:39 #169
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158113568
Oh ik kreeg net zo'n tof cadeautje!! Een zelfgemaakte ketting (kan ook als armband gedragen worden) waarmee ik de zwangerschapsweken kan aftellen. De weken zijn om de 5 aangeduid, bij de start hangt een hartje 'made with love', bij de 40 weken een hartje met 'mama' en er is een verstelbaar hangertje in de vorm van een kinderwagen die ik over de weken kan verplaatsen van begin tot eind O+
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:09:29 #170
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_158113634
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh ik kreeg net zo'n tof cadeautje!! Een zelfgemaakte ketting (kan ook als armband gedragen worden) waarmee ik de zwangerschapsweken kan aftellen. De weken zijn om de 5 aangeduid, bij de start hangt een hartje 'made with love', bij de 40 weken een hartje met 'mama' en er is een verstelbaar hangertje in de vorm van een kinderwagen die ik over de weken kan verplaatsen van begin tot eind O+
Wat gaaf! Ook leuk om te geven. Enig idee waar je zoiets kan kopen?
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_158113706
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:20 schreef Molo het volgende:
Ik kots gewoon voor jullie allemaal *O*

_O-
Maar eigenlijk is dat helemaal niet grappig :*
Wat een mooie mini O+

Miezziej daar heb je idd nog tijd genoeg voor :D

Wij hebben het gister tegen mijn moeder en stiefvader gezegd. Of nou ja Mats had een truitje aan met een leuke tekst erop. Duurde ff voor ze t zagen haha ze vonden het zo leuk O+

Marjolijntje hoe is het met jou?
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:21:07 #172
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158114094
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:09 schreef zeefje het volgende:

[..]

Wat gaaf! Ook leuk om te geven. Enig idee waar je zoiets kan kopen?
Ik heb geen idee, sorry...
Zij heeft hem zelf gemaakt. Kleuren nog speciaal afgestemd op mijn kledingstijl en alles O+
pi_158114313
Lief dat je het vraagt Ikke, ik zit in enorme ego-modus, lees wel mee maar ben een zeef. Nog steeds misselijk tot de max (niet spugen, het voelt wel alsof dat flink op zou kunnen luchten..) en moehoehoehoehoe. Oh, en die borsten.. AUW. Alsof ik knetterharde stuwing heb.
Verder gewoon een beetje sipjes. Onzeker, bang voor een huilie. Dus het is nu ff niet zo leuk. Ik ben niet goed in zwanger zijn geloof ik.
Donderdag belafspraak met mn vk, dan hopelijk ook een datum voor de eerste echo. Ik hoop dat het net voor de kerst kan, maar ik vermoed dat het daarna gaat worden.

We hebben wel de aankondigingsfoto gemaakt voor de familie, en die show ik hier graag even O+
Ze krijgen hem met kerst allemaal in een lijstje.

SPOILER
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:39:14 #174
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158114618
Nohhh Marjolijntje, die is leuk zeg O+

Zowel t bord als de aanstaande grote zus :D
pi_158114871
Big sis O+

Over misselijkheid: bij nr 1 had ik een aantal weken last, bijna de hele dag door een soort naar weeiīg gevoel in m'n maag (vanillevla en verse gemberthee _O_ ), nu gaat het grote delen van de dag prima maar kan ik ineens vlagen van ontzettende misselijkheid hebben :X Ik heb de slag van het constant iets in m'n maag hebben nog niet helemaal te pakken geloof ik..
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:49:28 #176
149959 SQ
snelle trees
pi_158115003
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:45 schreef JufMariska het volgende:
Big sis O+

Over misselijkheid: bij nr 1 had ik een aantal weken last, bijna de hele dag door een soort naar weeiīg gevoel in m'n maag (vanillevla en verse gemberthee _O_ ), nu gaat het grote delen van de dag prima maar kan ik ineens vlagen van ontzettende misselijkheid hebben :X Ik heb de slag van het constant iets in m'n maag hebben nog niet helemaal te pakken geloof ik..
wanneer heb jij eigenlijk je echo?
disclaimer
pi_158115086
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

wanneer heb jij eigenlijk je echo?
Maandagavond! Spann0nd..
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:53:03 #178
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158115128
Oeh, da's al bijna JM!

Ik was vorige keer misselijk vanaf 8 weken, en bij 16 weken was het zo goed als over. Dit keer begon het bij 5 weken en was t rond de 20 weken over...

Wel kan ik nog steeds flink beroerd worden omdat iets verkeerd valt terwijl ik dat niet had verwacht. Maar dat komt ook doordat het kind hoger komt te zitten en mn maag dus soms wat in de knel komt.
  dinsdag 8 december 2015 @ 20:54:51 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158115195
En wtf, ik zat even te kijken, en ik ga dus later deze week het derde trimester al in :o

En mijn jongetje moet nu zo'n 900 gram wegen :o :? Someone pinch me please, hoe kán dat???
pi_158115525
Noh, die foto! O+
JM dat is snel al! Wat leuk! *O*
LB gaat het voor je gevoel sneller de tweede keer?
pi_158115548
Dat schiet al lekker op lady! Leuk
pi_158115568
Dat is ook niet leuk marjolijntje -O- hopelijk voel je je snel weer een beetje beter.
Misschien kan je ook wel de 21e voor echo :+
Nou ja hopelijk kan het iig voor de kerst.
En dat lijstje O+ Wat super leuk en wat een knappe meid heb je daar!!

*Ikke knijpt LB* :P
900 gram dat is al best wat O+
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:08:30 #183
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158115755
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:03 schreef Crumpette het volgende:
LB gaat het voor je gevoel sneller de tweede keer?
Oh my god yes! Echt, het vliegt zo hard voorbij dit keer :o

Voor mijn gevoel duurde het de eerste keer heul lang voordat dat eerste trimester voorbij was, het tweede trimester ging ietsje sneller (ook door de feestdagen), en het derde trimester duurde weer heerlijk lang O+

Nu is dat eerste trimester echt achterlijk snel gegaan, maar het tweede trimester ķķk! :o Dus ik mag lijen dat ik in dat derde trimester weer een beetje van die zalige tijdloosheid terug kan krijgen.
Maargoed, probably not want daarvoor vraagt die peuter nou eenmaal teveel aandacht *;
pi_158116169
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef Sull het volgende:

[..]

Amsel het is mogelijk tot 16 weken (aanmelden tot 11 weken).
Het heeft trouwens altijd zin, al is het maar voor de heerlijk zachte omslagdoek O+ .

Ik heb de echo rond de 10 weken en daarna zijn we dus direct een weekje weg, dus dan krijg ik me niet op tijd aangemeld :)

En ik vond die omslagdoek een onding met klitteband dat je andere kleding kapotrukt in de was :o
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:24:06 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158116383
En zo groooooooot voor je pasgeboren ieniemini baby :o

Later kwam ie wel goed van pas vond ik :Y
pi_158116442
Dat klitteband ja }:|
Ik heb t er toen afgehaald, daarna was t een heerlijke doek.
Krijg je die nu weer?
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:26:58 #187
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158116506
Terug van een week Lanzarote en vandaag meteen een werkdag van elf uur }:| ben dus nog niet bijgelezen van de afgelopen twee dagen maar zag wat echo's en een toffe foto van marjolijn O+

Kijken of ik morgen bij kan benen hier dan ben ik vrij. Morgenochtend eerst de npm,vind het toch wel spannend.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 8 december 2015 @ 21:27:53 #188
52229 Chanty
pi_158116542
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:18 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ik heb de echo rond de 10 weken en daarna zijn we dus direct een weekje weg, dus dan krijg ik me niet op tijd aangemeld :)

En ik vond die omslagdoek een onding met klitteband dat je andere kleding kapotrukt in de was :o
Daarom hebben ze er nu een zonder klittenband :P
pi_158116978
Mijn harde buiken zijn helemaal weg al een paar uur! Ben alleen wel superverkouden dus morgen blijf ik lekker een dagje thuis :).

Verder wel bijgelezen, maar mijn concentratie is op, dus er blijft weinig hangen.

Zag wel een hele schattige echofoto O+

O en MvM heb ik 2 keer gedaan, maar dit keer stond ons huis nog te koop toen ik in de plasweken zat en ik zag het met de bezichtigingen niet zo zitten, die flessen op het toilet, dus ik heb het dit keer niet gedaan.

En de tijd vliegt echt voorbij inderdaad! Vrijdag 30 weken, hoe dan :o ?!
pi_158117113
Sicil :o wat een ochtend zeg! Fijn dat ze nu weer weg zijn de buiken!

Lb bizar hč hoe snel het nu gaat. Hoe kan ik nu alweer 25weken zijn met een buikkindje van ruim 30cm?!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158117372
MvM heb ik ook twee keer gedaan, maar dit keer niet. Paste er in mijn hoofd echt niet bij met werk, studie en 2 boefjes.
Dus ook hier de klittenbanddoek. Wel met paarsgeverfde rand (katoenverf pakt niet op de zachte stof maar wel op de rand), personal touch.

Vorige week voor het eerst het hartje gehoord, heel bijzonder weer O+

Hier vliegt de tijd ook echt. De vorige keren vond ik het zo lang duren voor ik weer naar de vk mocht om het hartje te horen. Nu hebben we over 4 weken alweer de 20-weken echo...
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:11:05 #192
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158117964
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:40 schreef Sicilia het volgende:
Mijn harde buiken zijn helemaal weg al een paar uur! Ben alleen wel superverkouden dus morgen blijf ik lekker een dagje thuis :).

Verder wel bijgelezen, maar mijn concentratie is op, dus er blijft weinig hangen.

Zag wel een hele schattige echofoto O+

O en MvM heb ik 2 keer gedaan, maar dit keer stond ons huis nog te koop toen ik in de plasweken zat en ik zag het met de bezichtigingen niet zo zitten, die flessen op het toilet, dus ik heb het dit keer niet gedaan.

En de tijd vliegt echt voorbij inderdaad! Vrijdag 30 weken, hoe dan :o ?!
Fijn dat de harde buiken weg zijn!

En flessen plassen tijdens bezichtigingen had ik hier ook. Zo niet handig. We hadden een 'bezichtiging checklist' en een van de dingen op de lijst was 'moffel de flessen weg' :') Gelukkig waren we het appartement snel kwijt en kan ik de flessen nu met een gerust hart op de wc laten staan :P
pi_158123021
Jullie zijn lief :D. Ik kan wel veel meer eten, minder snel een vol gevoel. Moet ik een beetje opletten :@. Door de feestdagen hebben we steeds allemaal lekkere dingen op kantoor enzo :P

@Miss_congeniality
Klinkt als een supercadeau, heel leuk! :D

@Marjolijntje
Die foto is echt leuk! Ik hoop dat je gewoon ook op de 21e een echo mag ;)
pi_158123317
Ik plaste vandaag iig weer donkerdere strepen, dus dat gaat de goede kant op *O*
De 21e moet ik werken, dus denk niet dat het hem dan wordt :P
pi_158123707
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 08:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik plaste vandaag iig weer donkerdere strepen, dus dat gaat de goede kant op *O*
De 21e moet ik werken, dus denk niet dat het hem dan wordt :P
Voor/na werk :7
Nee, ik snap het wel. Hoop dat je snel terecht kunt!
pi_158125908
Ach, ik mag "pas" 4 januari voor termijn echo. Ben dan 10 weken en een beetje, standaard bij mijn praktijk.
Ik heb me dit keer niet aangemeld voor MvM, heb het 2 keer gedaan en was het vrij vlot beu bij de 2e. Daarbij heb ik tegenwoordig altijd wel 1 van de 2 mee als ik ga plassen, motiveert niet om eerst in een kan te piesen en dan over te hevelen. _O-

Enige wat ik tot nu toe aan kwaal heb ontdekt is dat ik snel misselijk wordt. Niet te veel eten en maag altijd gevuld houden, dan gaat het goed. Beter dan die intense moeheid vorige keren :Y
  woensdag 9 december 2015 @ 14:28:06 #197
52229 Chanty
pi_158128430
Vanochtend NPM gehad en het was helemaal goed *O* Allemaal 1 : 5000. En verder zag alles er ook top uit en de baby heeft twee hersenhelften ( :D ). Ik vind dat zo bijzonder; dat alles eraan, zit ontstaan uit twee cellen O+ En de nub was vrij duidelijk zelf voor deze nubnoob :+

Waarschijnlijk een meisje O+ Over vier weekjes maar een pretecho doen.
pi_158128587
Chanty! Kiek je nieuwe baby nou O+

Marjoleintje wat een leuke foto van F!

Had iemand nou een eerste echo vandaag? Hoe ging t?

Hier als alles goed gaat ook geen mvm bij de eerste wel gedaan en ik vergat het zo vaak dat ik nu maar heb besloten het niet te doen.

Hier ook geen echt kwaaltje behalve moe, maar dat kan ook vanwege een dreumes zijn die nog feestnachten maakt O+ .
♥ J & S
  woensdag 9 december 2015 @ 14:41:19 #199
52229 Chanty
pi_158128628
Hopelijk morgen goed nieuws :* Ik ga voor je duimen!
En ik plas wel mee weer. Doordat ik eerder in dat hele traject heb gezeten, vind ik het gewoon belangrijk om mijn steentje bij te dragen nu ik wel zoveel geluk heb dat ik zwanger mag zijn.
  woensdag 9 december 2015 @ 15:19:35 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158129300
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend NPM gehad en het was helemaal goed *O* Allemaal 1 : 5000. En verder zag alles er ook top uit en de baby heeft twee hersenhelften ( :D ). Ik vind dat zo bijzonder; dat alles eraan, zit ontstaan uit twee cellen O+ En de nub was vrij duidelijk zelf voor deze nubnoob :+

[ afbeelding ]

Tofheid! ^O^
  woensdag 9 december 2015 @ 15:33:52 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158129523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:

[ afbeelding ]

Woeiiiiii Chanty wat fijn!!! *O*

En een meisje O+
pi_158129708
Mooi plaatje Chanty O+

En ik zag nog meer mooie foto's <3 Heel bijzonder om al een kijkje naar binnen te hebben!
pi_158130076
Wow mooi Chanty!! Maar en wat is een nub?

Bij de eerste niet meegedaan met mvm omdat ik er toen pas te laat achter kwam. Met de 2e en nu wel! Maar ben stiekem wel blij dat ik nu met de laatste week bezig ben :)
pi_158130250
Chanty een meisje O+

En wat een goede cijfers.
pi_158130344
Chanty wat een fijne NPM! En wat een heerlijk plaatje O+

Mvm doe ik deze keer niet, vorige keer vond ik het best heftig en nu heb ik een stuiterbal rondlopen die er 100% zeker niet af kan blijven. En met krukje en brilletje voor haar staat de wc al vol, eigenlijk..
pi_158130464
Wat fijn Chanty! En een meisje! O+

Ik heb vanmiddag een kloppend hartje gezien! *O* Ik ben zķ opgelucht!
Maandag de 21e terug komen voor nog een echo en dinsdag de 29e een intake over het prenatale onderzoek.
Ik ga ook niet mee doen aan MvM. Ik voel me er ergens lullig over omdat zwanger worden bij mijzelf ook niet vanzelf ging, maar ik zit echt midden in een verhuizing momenteel en ik weet van voor tot achter niet dat ik leef. Daarbij heb ik het de maand december ook achterlijk druk op m'n werk én ben ik rete misselijk iedere ochtend en als ik jullie verhalen mag geloven ruiken die flessen helaas niet naar roosjes.

Klap ik duim voor je morgen! Hoe is je gevoel nu? Hoe laat mag je?
  woensdag 9 december 2015 @ 16:20:03 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158130516
Fien ook een goeie echo, wat fijn!! *O*
  woensdag 9 december 2015 @ 16:24:14 #208
52229 Chanty
pi_158130634
Fijn fien *O* hoever ben je?

Een nub dat is dat uitsteeksel tussen de benen. Op mijn foto is die mooi gemarkeerd met de bovenste lijn. Als dat uitsteeksel evenwijdig aan de ruggengraat loopt dan is het waarschijnlijk een meisjesnub (hij kan nog stijgen), staat ie meer omhoog dan is het waarschijnlijk een jongensnub (75% kans).
pi_158130860
Fien wat goed O+ ! Gefeliciteerd!

Dank je wel! Ik voel me best ok, begin nu langzaam aan zenuwachtig te worden maar ach. Het is zoals het is. Ik probeer me voor te nemen dat het een lege vruchtzak is dan is het misschien een niet al te grote teleurstelling.
Ik mag lekker vroeg, 9.15. Dat scheelt weer eindeloos op de klok kijken. ;)
♥ J & S
  woensdag 9 december 2015 @ 16:36:26 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158130901
Wanneer mag je, morgen?

En MvM is geen verplichting he, iedereen mag zelf die afweging maken, om welke reden dan ook.
pi_158130938
Ik ben nu ongeveer 6 weken en 4 dagen. Kan nog veranderen omdat het nog zo pril is, maar hij heeft de UD voor nu eventjes gezet op 28 juli.

Ik hoop echt dat je morgen een klein knipperlichtje ziet klap! Wel fijn dat je al vroeg mag. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht. Hebben ze de vorige echo inwendig of uitwendig gedaan? Dat zou misschien ook kunnen schelen?
Ik had een mannelijke gynaecoloog vandaag en toen hij een echo ging maken zei hij, doe je onderkleding maar even uit. Waarop mijn vriend zei, dat doe je toch altijd via de buik? Maar gezien de vroege termijn kan het zo zijn dat er uitwendig nog niets te zien is en inwendig wel.
pi_158130954
Chanty fijn van de goede uitslagen! En je baby O+ zo bijzonder.

Fien *O* een hartje!! Wat fijn

Klap gelukkig mag je al vroeg komen. Hopelijk heb je een mooie knipper
pi_158131055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:24 schreef Chanty het volgende:

Een nub dat is dat uitsteeksel tussen de benen. Op mijn foto is die mooi gemarkeerd met de bovenste lijn. Als dat uitsteeksel evenwijdig aan de ruggengraat loopt dan is het waarschijnlijk een meisjesnub (hij kan nog stijgen), staat ie meer omhoog dan is het waarschijnlijk een jongensnub (75% kans).
Dankjewel. Heb de term wel vaker voorbij zien komen hier op fok, maar ik heb er nooit eerder over gehoord! Interessant!

@Fien oh wat fijn zeg!!!!
pi_158131122
Wat fijn fien!

Klap ik duim voor morgen!
pi_158131146
Chanty wat fijn! En dat is wel een hele duidelijke nub idd :D leuk! O+

Fien wat superfijn van de goede echo O+

Klap, veel succes morgen :*.
  woensdag 9 december 2015 @ 16:50:32 #216
220609 Nouk84
pi_158131189
Ik heb ook om NUB theorie gevraagd, ze moest echter goed zoeken.. Hopelijk horen we 5 januari meer.. NPM ook gehad, kansen ook alleen kleiner dan 1:5000, dus helemaal goed. Volgende week weer controle, weer fijn op de weegschaal :|
pi_158131767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:51 schreef Theeleuter het volgende:
Ach, ik mag "pas" 4 januari voor termijn echo. Ben dan 10 weken en een beetje, standaard bij mijn praktijk.
Ik heb me dit keer niet aangemeld voor MvM, heb het 2 keer gedaan en was het vrij vlot beu bij de 2e. Daarbij heb ik tegenwoordig altijd wel 1 van de 2 mee als ik ga plassen, motiveert niet om eerst in een kan te piesen en dan over te hevelen. _O-
Die van mij zij vanmiddag, "moet jij niet in bakje plassen? Ik pak wel even (doet kelderdeur open en pakt die maatbeker)". :o Of vraagt of ze er ook in mag plassen. En ze is 27 maanden dus hé O+

Ik plas er dus ook niet altijd in, maar alle beetjes helpen denk ik dan maar... Vind het ook veel gedoe, had liever een filter in het riool ofzo.

Klaproos spannend hoor. Duim voor je morgenochtend!

Chanty wat een duidelijke Nub! En een mooi kind uiteraard!

Vanochtend een intake bij de verloskundige die de kraamtijd gaat begeleiden (controles blijven in zh) en daar het hartje mogen horen. O+
pi_158131813
Ohw helft alweer vergeten...

Nouk wat een goed nieuws!

En Fien wat fijn een knipper! *O*
pi_158132398
Sull het hartje gehoord, dat lijkt me zo mooi O+

Waarom blijven de controles in het ziekenhuis?
pi_158133019
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:45 schreef Lamb29 het volgende:
Sicil :o wat een ochtend zeg! Fijn dat ze nu weer weg zijn de buiken!

Lb bizar hč hoe snel het nu gaat. Hoe kan ik nu alweer 25weken zijn met een buikkindje van ruim 30cm?!
+1! Niet mijn tweede zwangerschap, maar ik vind het evengoed voorbij vliegen allemaal :Y

Fien, wat fijn! *O*

En ah, ik weet eindelijk waar de nub-theorie over gaat, altijd maar een beetje overheen gelezen :@ Mooi plaatje Chanty!
pi_158133222
Hebben we nog wat van Myrr gehoord de afgelopen dagen? Vraag me af hoe het gaat :).
pi_158133553
Arja, ik heb een halve baarmoeder en dat vergt meer medische controle.

Inderdaad is het al even stil bij myrr...
pi_158133851
Chanty en Nouk fijn dat jullie een goede echo hadden en de uitslagen van de npm goed zijn.

Fien super dat je al een kloppend hartje hebt gezien.

Klap heel veel succes morgen, ik ga voor je duimen.
pi_158133941
Fien & Noek wat fijn! O+
En wat een plaatje Chanty!

Klap ik duim!! :*

Ik vroeg mij ook al af hoe het bij Myrr ging!

Ik heb mijn kleuter vandaag wat vermoeidheid aan gepraat :) "He meisje ben je zo moe van school?! Kom dan duiken we lekker samen in bed met een film!" *Snurk!* :Y)

Vanmorgen weer cesartherapie gehad... Kan helaas eigenlijk niets meer behalve alles los maken, maar hopelijk zorgt dat voor zo lang mogelijk mobiel blijven. Vorige week hadden we iets meer geprobeerd en meteen dikke reactie en woe en do grotendeels horizontaal doorgebracht.
Naja.. Ik wist het van te voren dat dit er dik in zat dus heb er vrede mee. Alleen sneu voor kleuter die dus vanmiddag eigenlijk graag even op pad wilde met het mooie weer.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158134188
Chanty, mooi nieuws van het onderzoek, gefeliciteerd!

Fien10, ook gefeliciteerd met het kloppende hartje, zo bijzonder!

Klaproos, zo spannend morgen, hopelijk voor jou ook een mooie echo...

Lamb, vervelend dat er niet veel meer te doen is tegen de pijn.

Sorry als ik iemand heb overgeslagen!

Hier beginnen de pilletjes van de gyn te helpen tegen het maagzuur, wat een opluchting _O_, ik hoop dat ik eindelijk weer een paar uur achter elkaar kan slapen vanavond.
pi_158134593
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 17:21 schreef Sull het volgende:

[..]

Die van mij zij vanmiddag, "moet jij niet in bakje plassen? Ik pak wel even (doet kelderdeur open en pakt die maatbeker)". :o Of vraagt of ze er ook in mag plassen. En ze is 27 maanden dus hé O+
De oudste is het probleem niet, de jongste hier wel :p
Die zou de kan ophalen en terug willen hebben na volpiesen, of met die flessen gaan sjouwen....neuh, doe maar niet :')
Disclaimer: Hij is 19 maand

Leuk Chanty, ben benieuwd of de theorie klopt!

Fijn fien! *O*

Sterkte alvast morgen klap! :*
  woensdag 9 december 2015 @ 20:03:53 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158135590
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:10 schreef Lamb29 het volgende:

Ik heb mijn kleuter vandaag wat vermoeidheid aan gepraat :) "He meisje ben je zo moe van school?! Kom dan duiken we lekker samen in bed met een film!" *Snurk!* :Y)
_O_ _O-

Ik werd gisteren in bad wakker van mn eigen gesnurk :')!

Oh en wat klote van je pijn zeg....
  woensdag 9 december 2015 @ 20:20:27 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158136204
Mijn lijf past me op dit moment even niet zo goed ofzo :X ik ben om de haverklap misselijk van mn eten, gewoon omdat t niet goed zakt oid, ik kan nauwelijks lopen zonder mn buik te willen ondersteunen, bukken / sokken aandoen / op de wc gaan zitten gaat moeilijk omdat de buik al in de weg zit :o Ik kan me dit echt niet herinneren van de vorige keer. Ik hoop dat het gauw allemaal wat zakt.

Zaterdag ga ik met vriendinnen een dagje naar een Duitse kerstmarkt, en op t moment ben ik bang dat ik alleen maar in een café kan zitten :')

Wat wel heul cool was; gisteravond ging ik in bed liggen op mn rug, en toen ging baby zo tekeer dat ik mn buik echt zag golven ervan :D O+
pi_158136380
Yay voor de goede echo's! *O*

Oh, Lamb, doe mij er zo een O+ Mijn stuiterbal doet niet aan rust die langer duurt dan een Bumba filmpje :P

Herkenbaar LB, alleen is het bij mij m'n rug die opspeelt. Drie dagen congres was toch wat veel merk ik, dus ik had ineens rugkrampen die me wel erg aan mijn weeën deden denken :X Mijn ouders wonen gelukkig dichtbij waar ik was dus heb bij hen even uitgerust, gegeten en gewacht to het rustiger was in de trein en nu op weg naar huis. Gelukkig is madam lekker druk, maar ik schrok toch best wel :{
  woensdag 9 december 2015 @ 20:31:42 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158136602
O wat goed dat je even naar je ouders bent gegaan! Dat is inderdaad even schrikken lijkt me :X
pi_158136742
LB & Dot :* We gaan lekker zeg 8-)
Hopelijk voelen jullie je snel wat beter!

En Dot heerlijk idd maar ook wel dubbel, want vandaag was ze ook wel echt even verdrietig dat we niet ergens heen gingen. Ze wilde graag even naar de stad of bieb maar dat ging helaas niet meer lukken. Samen lekker film kijken vond ze ook fijn maar ze merkt gewoon ook heel bewust dat we wat minder op pad gaan.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158138514
Rustig aan doen hoor allemaal! Zo een tweede (of derde) zwangerschap is echt een stukje zwaarder!

Bij mij heeft het dagje thuis wel voor minder harde buiken gezorgd alleen wil de verkoudheid maar niet weg, dus nu twijfel ik of ik niet beter nog een dagje thuis kan blijven.

Deze baby kan wel echt heel venijnig schoppen of wriemelen want ik heb af en toe echt heel pijnlijke gevoeltjes onderin. Dan schiet ik echt even omhoog van mijn stoel, dat kan ik me van de vorige keren helemaal niet herinneren! Het voelt helemaal beurs laag onderin mijn buik.

Chanty waarschijnlijk een meisje
*O* leuk! En fijn van de goede uitslag van de NPM!

En ook een goede echo voor Fien! Super O+

Ben heel benieuwd hoe het met Myrr gaat!
  woensdag 9 december 2015 @ 22:15:54 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158139906
Oh boy nu heb ik terug zitten lezen in de topics van mijn vorige zwangerschap O+

Lees niks over een 'te volle' buik, maar wel over harde buiken en de bewegingen die krachtiger worden! Zo zus zo broer blijkbaar :D

En nu ga ik naar bed. Heb 2 nachten beroerd geslapen, eenmaal dankzij woelende peuter naast me, en eenmaal wegens zeer bekken. Hopelijk vannacht even een diepe coma O+
  woensdag 9 december 2015 @ 22:21:57 #234
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158140108
Wat fijn, goede echo's voor Chanty en Fien! *O*
pi_158141902
Oke, buikbaby probeert echt uit te breken al minimaal een half uur. Hij beweegt zo veel, echt niet normaal! En af toe is het zo hard, dat ik bang ben dat hij mijn vliezen gaat breken :o dat kan niet toch?!
SPOILER
  woensdag 9 december 2015 @ 23:39:08 #236
52229 Chanty
pi_158142238
O+ Zo mooi om te zien en voelen. Wat kijk ik daar naar uit!
Navelpiercing gehad btw? :P
  donderdag 10 december 2015 @ 05:37:22 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158144200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 23:25 schreef Sicilia het volgende:
Oke, buikbaby probeert echt uit te breken al minimaal een half uur. Hij beweegt zo veel, echt niet normaal! En af toe is het zo hard, dat ik bang ben dat hij mijn vliezen gaat breken :o dat kan niet toch?!
SPOILER
Ge het un alien in oewen buuk! _O_
  donderdag 10 december 2015 @ 06:00:24 #238
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158144220
Klap, ik duim als een malle :*

Sicilia, zeer herkenbaar! Hier ook al zo'n wilde in mijn buik :D

Goede echo's voor Chanty en Fien! *O* *O* en een meisje voor Chanty O+

Dot en LB, oef... Doe het rustig aan, meiden :*

Pfff ik houd het echt nog steeds niet bij hier qua tempo :') nog een week, dan begint mijn babyvakantie!
pi_158144272
Chanty, wat een mooie echo!

En ik duim ook voor klap...

Ik heb een verschrikkelijke nacht achter de rug. Gisteren is een vulling uit een van mijn kiezen gebroken en ik heb de hele nacht wakker gelegen met verschrikkelijke kiespijn. Bel straks naar de tandarts, maar het is totaal niet praktisch. Heb vandaag zes vergaderingen, waaronder mijn jaarlijkse functioneringsgesprek, en mijn werk zit op anderhalf uur reizen van mijn huis (en tandarts, die zit bij ons in de straat). Ik hoop dat ik een beetje op een redelijk tijdstip terecht kan, maar ben blij als ik überhaupt deze week nog een afspraak kan krijgen. Mijn vriend had vorig jaar hetzelfde en die moest een week wachten met pijn :(

En ik ben heel bang dat ik moet overgeven als ik bij de tandarts lig. Ik moet al kokhalzen bij het tandenpoetsen, heb nog steeds een hele sterke kokhalsreflex, ondanks dat ik in het tweede trimester zit.
pi_158144298
Blegh Luna, sterkte met gebroken vulling!

Klaproos, ook hier wordt aan je gedacht en geduimd voor een knipper straks. :Y
  donderdag 10 december 2015 @ 07:05:06 #241
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158144359
Bwuuuh, sterkte Luna. :*
pi_158144499
Jullie zijn lief O+
Jullie horen me straks!
♥ J & S
pi_158144524
Luna sterkte met je kies, hopelijk kan je snel terecht.

Frummeltje nog een weekje en dan vakantie, heerlijk aftellen!

Klap, ik ga voor je duimen, succes!

En meld, 37 weken vandaag :o
pi_158145097
Seth 37 weken *O*

Hier alles prima, gisteren uitwendige draaiing gehad i.v.m. stuitligging. Hij ligt nu goed, dus nu duimen dat alles goed blijft zodat ik thuis kan bevallen :)
pi_158145218
Zo, ik ga weer eens als vanouds teruglezen en tegeijk reageren :)

Chanty en Nouk, gefeliciteerd met jullie goede combinatietests! *O* Ik mag de 22e, wel spannend hoor! Ook erg leuk. Want het echobureau heeft hele fijne apparatuur dus dan zie je het lekker enorm groot op de muur. Dan is het wel heel fijn als je ook goed nieuws krijgt natuurlijk..

Madivi wat fijn dat je van het maagzuur af bent!
LB juist last van dus, of in elk geval is je maag wat gevoelig. Ik moest grinniken om je snurkende badavontuur O+ :D

Dot doe je rustig aan? Goed dat je naar je lijf luistert.

Sicilia je filmpje! Ik krijg er helemaal zin in!!! O+

Luna dat klinkt echt vreselijk.. Kruidnagelolie kan helpen in de tussentijd, gewoon op een watje en op je tandvlees. Als je daar niet van hoeft te kokhalzen.. Maar ja, uiteindelijk wil je toch echt wel naar de tandarts!!

Xanteh, wat goed dat de draaipoging gelukt is! Was het pijnlijk of viel het mee?

Seth! *O* Je mag! :o

Ik heb echt heel erg last van mijn bekkenbodem. Ik bel vandaag dus de bekkenbodemtherapeut. De verloskundige heeft ook een afspraak gemaakt met de gyn, die gaat kijken of het wel raadzaam is om nog eens natuurlijk te bevallen. Dat vind ik best heftig.. Ik wil het liefst weer natuurlijk bevallen, maar als de gyn zegt dat ik de boel dan nog meer kan verergeren dan luister ik wel naar zijn advies. Ik maak me nu wel een beetje zorgen over de rest van de zwangerschap. Ik ben nog niet eens aangekomen en ik worstel me nu al door de werkdag heen (als ik moet staan). De stemming is verder prima hoor, maar lichamelijk is dat wel zwaar. Ik denk nu nog meer dat we echt geen derde moeten willen, zodat ik een poosje na de bevalling iets kan laten doen aan m’n verzakking. Het idee dat ik dan gewoon weer een licht gevoel zou kunnen hebben, dat kan ik me helemaal niet meer voorstellen joh.

Ik heb vandaag een dagje vrij genomen om een beetje bij te komen van de misselijkheid, slecht slapen en slappe bekken. Ik geniet nu al van mijn vrije dag O+ Goede keuze dus!

Intussen zit ik te zenuwen voor Klap. Ik ben heel erg benieuwd. Succes :*
pi_158145319
Hier ook hard aan het duimen voor Klap!

Suiker, wat nasty dat je bekken (weer/nog steeds) zo gevoelig zijn ;( Dat het je bevalling misschien wel gaat beinvloeden en zelfs de wens voor een derde.. Kan het nog verbeteren, uit zichzelf? Of kan het alleen zo blijven of nog verder verergeren?
Hier merk(te) ik wel dat mijn lichaam zich echt veel sneller naar de zwangerschap vormde. In het eerste periode voelde ik me lichamelijk soms zoals bij de oudste bij 38 weken :D Bijvoorbeeld na een dag klussen, dan moest ik echt een dag op de bank bijkomen. Maar dat lijkt nu inmiddels wel weer gestabiliseerd te zijn en m'n lichaam voelt weer een stuk bewegelijker. Vandaag ga ik klussen, dus we zullen zien hoe het vanavond en morgen is!
Ook hormonaal gezien kreeg ik hier het eerste trimester echt een klap. Dat is nu ook wat gestabiliseerd, maar nog niet helemaal weer feestelijk.. Dat vind ik tot nu toe wel het zwaarst. Bij de oudste was dat pas na de bevalling. Ik hoop ook heel erg dat het zich weer afstapelt en niet opstapelt...
pi_158145547
Ik weet niet of dit weer kan verbeteren maar het was natuurlijk al best erg voor ik weer zwanger was. Maar het is nu wel erger dan ooit en ik zit in de elfde week. Ik hoop dat als die misselijkheid en vermoeidheid voorbij zijn na het eerste trimester, ik dan die bekkenbodem weer wat beter kan handelen.

Enne.. ups en downs Ela, als het weer wat minder wordt betekent dat niet meteen dat het alleen nog maar kan verslechteren! Je bent er altijd weer doorheen gekomen, dat blijft gewoon zo! Ik ben ook best wel in een achtbaan terechtgekomen, maar ik ga er ook vanuit dat dat vanzelf weer stabiliseert.
pi_158145617
Het zijn soms wel hele donkere gedachten die in m'n hoofd rondspoken :'( En ik ben soms ook zo gemeen tegen mensen om me heen, zelfs tegen m'n eigen kindje :'( :'( :'( Dat is best wel k*t gewoon. Ik doe wel echt actief mijn best om lief te zijn tegen de mensen om me heen, dat verdienen ze juist wel!

Klap, waar ben je :*
pi_158145644
Dat heeft iedereen wel eens, maar als het al gebeurd is heeft het geen zin meer om er stom over na te denken! Ga samen iets leuks doen en laat het weer los :*
Ik heb trouwens het vermoeden dat wat jij "zo gemeen" noemt misschien enigszins meevalt O-)
pi_158145732
Helaas niets goeds gezien.
Dinsdag afspraak in t ziekenhuis, laatste keer kijken en dan waarschijnlijk pillen om het los te laten komen.

Jammer maar helaas.
♥ J & S
pi_158145753
Shit klaproos ;( sterkte.
pi_158145772
Nee Klap, wat ontzettend stom. Ik gun het jullie zo. :* Sterkte.
pi_158145782
Ach Klap, wat naar :'( Hele dikke knuffels van ons :*
pi_158145798
He shit klap :* sterkte!
  donderdag 10 december 2015 @ 10:18:40 #255
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_158145804
Klap wat een naar bericht :* .
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_158145858
Oh klap, wat naar zeg. Veel sterkte!

Tandarts bleek ziek te zijn, maar blijkbaar had ik als zwangere zo'n hoge prioriteit, dat ik om 13.00 uur bij een waarnemer terecht kan. Ze moesten die nog wel zoeken toen ik belde, dus heb bijna een uur met verschillende mensen aan de telefoon gehangen. Ik hoop dat die andere tandarts een beetje ok is...
pi_158145927
Ohh nee klap, wat klote ;(. Sterkte :* :*
  donderdag 10 december 2015 @ 10:40:02 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158146112
Ah dat is verdrietig zeg ;(
Sterkte
pi_158146165
-O- Klap, wat verdrietig. Heel veel sterkte!
pi_158146172
Wat verdrietig klap ;( heel veel sterkte :*
pi_158146238
Mehh klap ;( :* sterkte
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_158146314
Klaproos, wat naar.. ;( Sterkte!
  donderdag 10 december 2015 @ 10:56:17 #263
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_158146404
Sterkte klap! Wat ontzettend kut zeg.
pi_158146459
Dank dames :*
Ik sluip ook maar weg.

Geniet van jullie zwangerschap, buikjes en rommelende kindjes! Hopelijk allemaal een gezonde baby O+ !

Knuffels!
♥ J & S
pi_158146526
Klap ik hoop je snel terug te zien hier. En dan met een zesling.
pi_158146685
Och klap wat klote ;( :*
pi_158146927
Klaproos, heel veel sterkte! Dit is echt het nieuws dat je niet wilt horen :*
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158147039
Wat een kutzooi klap. Veel sterkte!
pi_158147048
Suiker, wat stom van je bekken! hopelijk krijg je tips en zo waar je wat mee kan bij de bekkentherapeut. Een buurvrouw had er ook erg last van, die kreeg een speciale band die haar hielp om het wat dragelijker te maken.

Ela, :* hormonen zijn stom! Ik heb een maansteenbandje en ik heb het idee dat dat helpt om minder uit te vallen (alhoewel ik dinsdagavond heel hard heb staan schreeuwen tegen de jongens :@ en daarna met traantjes mijn excuses heb aangeboden ;( ). Af en toe vind ik mezelf zo niet lief...

Hier begint mijn bekken wat op te spelen. Bij de tweede had ik dat tussen de 20 en de 22/23 weken en daarna werd het minder. Hopelijk is het nu ook weer een paar weken en neemt het daarna weer af. Straks maar even in de bieb opzoek naar het boek van Cecil Röst, die oefeningen hielpen de vorige keer heel goed.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 10 december 2015 @ 11:36:45 #270
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158147148
Maansteenbandje???
pi_158147224
Dat niet lieve ken ik ook, ik heb zo'n enorm kort lontje. En die donkere gedachtes zijn ook bekend, lastig he? :*

Bekkenklachten zijn naar. Sterkte ermee vrouwen!

Ik heb de 28e intake bij de verloskundige en echo, net na de kerst. Ervoor werd lastig ivm werk en opvang F. etc. Wordt nog even een spannende kerst ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Marjolijntje op 10-12-2015 12:59:11 ]
pi_158147234
Ja, beetje zweverig, een armbandje van maansteenkraaltjes :) Dat helpt onder meer bij zwangerschap en balans.
Als je zoekt op maansteen vind je er van alles over.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 10 december 2015 @ 11:42:40 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158147249
Oh nee Klaprooss... ;(
  donderdag 10 december 2015 @ 11:44:03 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158147274
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 11:41 schreef Piekie81 het volgende:
Ja, beetje zweverig, een armbandje van maansteenkraaltjes :) Dat helpt onder meer bij zwangerschap en balans.
Als je zoekt op maansteen vind je er van alles over.
Ik ben daar iets te nuchter voor geloof ik :P
Maar als het helpt, prima toch ^O^
pi_158147450
Heel veel sterkte klaproos! :*

Hier ook een maanstenen hanger en een armband met nog twee soorten stenen wat de borstvoeding stimuleert.

Draaien viel hartstikke mee, deed geen pijn. Hooguit drukkend gevoel. Was ook snel klaar :)
  donderdag 10 december 2015 @ 12:30:16 #276
206877 Queens
pi_158148020
Klaproos, sterkte ;(
pi_158148109
Sterkte klaproos :*
pi_158148183
Klaproos, sterkte :*
pi_158148939
He wat jammer Klaproos, sterkte :*
pi_158149101
Klaproos heel veel sterkte :*

Xanteh fijn dat de draaipoging gelukt is, zonder al teveel klachten.
  donderdag 10 december 2015 @ 13:34:33 #281
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158149308
Oeh Xanteh, zou fijn zijn als ie goed blijft liggen!

En wie heeft een link naar zo'n maansteenarmbandje? ;( Hier al een aantal huilbuien vanochtend omdat ik even niet zo goed weet hoe ik met mijn peuter moet omgaan... Zit nu bij te komen op mn werk en ben bijna opgelucht dat mijn vriend haar vanavond naar bed brengt :@ ;(
pi_158149340
Veel sterkte klaproos
pi_158149536
LB, ik heb hem bij LSATC vandaan, maar ik zag dat ze daar geen armbandjes mee hebben nu. Maar er zijn een hoop webwinkels die stenen verkopen.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158149641
Sterkte klaprooss ;(
pi_158149652
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Xanteh, zou fijn zijn als ie goed blijft liggen!

En wie heeft een link naar zo'n maansteenarmbandje? ;( Hier al een aantal huilbuien vanochtend omdat ik even niet zo goed weet hoe ik met mijn peuter moet omgaan... Zit nu bij te komen op mn werk en ben bijna opgelucht dat mijn vriend haar vanavond naar bed brengt :@ ;(
Jeetje LB, wat gaat er dan mis? Stelt ze je geduld op de proef? ;)
  donderdag 10 december 2015 @ 14:31:18 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158150601
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:47 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Jeetje LB, wat gaat er dan mis? Stelt ze je geduld op de proef? ;)
Ze is zķ explosief... alles is gelijk Heel Fout, en dan wordt ze echt woest. Ik wist vandaag gewoon even niet meer wat ik nog met haar kon gaan doen, dus ik werd boos toen ze bij t zoveelste plan haar kont tegen de krib gooide, en dan voel ik me echt een fantasieloze faalmoeder -O-
pi_158150928
Ach klaproos, wat verdrietig om te lezen. Heel veel sterkte en hopelijk tot gauw in dit topic!

Dames met zwarte wolken, hoe naar ook, ik vind het wel fijn om te lezen dat het herkenbaar is. Ik kan me ook zo verdrietig en boos voelen dat ik me wel eens afvraag of het wel normaal is.

Xanteh, fijn dat je kleine gedraaid is, is de kans op terugdraaien groot?

Lunamatic heeft de tandarts je kunnen helpen?
pi_158153416
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:42 schreef Piekie81 het volgende:
LB, ik heb hem bij LSATC vandaan, maar ik zag dat ze daar geen armbandjes mee hebben nu. Maar er zijn een hoop webwinkels die stenen verkopen.
Piekie piekie ben jij hier
Lees ook eens in SS, en doe mij een plezier ;)
Raad dan eens wie ik ben
En kijk binnenkort in je kado of ik je ken...
pi_158153421
Sterkte klaproos :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  donderdag 10 december 2015 @ 17:09:10 #290
50430 Yuki
Student Midwife
pi_158153726
Ach klaproos, wat verdrietig ;( :*
pi_158153737
Heel veel sterkte klaproos :*
pi_158154003
Klap :*

Lb, je bent geen faalmoeder. :*
Je bent een mens. Een zwanger mens. Met zwangere emoties. :*
pi_158154265
Tandarts heeft het gat in ieder geval weer gevuld. Vond haar stiekem beter dan mijn eigen tandarts... Ze zei dat de vulling heel diep was, dus als ik meer pijn krijg moet ik een wortelkanaalbehandeling :( hoop dat het nu over is, maar ben bang van niet...
  donderdag 10 december 2015 @ 17:47:07 #294
52229 Chanty
pi_158154444
Klap wat een verdrietig nieuws :( sterkte :*

En ook een :* voor suiker, klinkt heftig zeg.
pi_158154700
Klaproos :* wat verdrietig! Sterkte!

Xanteh wat fijn dat de draaipoging is gelukt zonder naar gevoel! (Ik vond mijn mislukte erg pijnlijk en naar)

Pff suiker dat klinkt pijnlijk! Sterkte!

Vandaag weer hoop kunnen doen op mijn werk. Van die klusjes als pictogrammen kopiëren/lamineren wat altijd blijft liggen. Heel fijn dus voor mijn collega's! Mijn rug/heupen vond een dag zitten minder geslaagd dus morgen maar wat langer tussendoor liggen.
Gelukkig wilde vriend O. Ophalen bij de Bso dus ik kon bij thuiskomst meteen liggen.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_158156647
Klaproos wat naar nieuws :'(

Xanteh wat super dat het gelukt is! Nou blijven zitten kleintje!

Lamb ik vond de draaipoging vorige keer ook wel meevallen, maar de hartslagdips daarna...vreselijk (doe het ook nooit meer) :'(

Suiker wat heftig joh, hopelijk verergert het niet verder

De buien zijn herkenbaar helaas. Manlief heeft het hier het zwaarste te verduren :@
pi_158157177
Sterkte klaprooss :*
pi_158157572
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 14:31 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ze is zķ explosief... alles is gelijk Heel Fout, en dan wordt ze echt woest. Ik wist vandaag gewoon even niet meer wat ik nog met haar kon gaan doen, dus ik werd boos toen ze bij t zoveelste plan haar kont tegen de krib gooide, en dan voel ik me echt een fantasieloze faalmoeder -O-
Ja dat lijkt me ook lastig.. ik weiger dan om een plan te maken, maar als ze de boel afbreekt dan wil je ingrijpen natuurlijk. Tis ook niet zo erg als ze ziet dat jij ook wel eens zo'n bui hebt he ;)
  donderdag 10 december 2015 @ 20:56:33 #299
52229 Chanty
pi_158159723
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 09:13 schreef Xanteh het volgende:
Seth 37 weken *O*

Hier alles prima, gisteren uitwendige draaiing gehad i.v.m. stuitligging. Hij ligt nu goed, dus nu duimen dat alles goed blijft zodat ik thuis kan bevallen :)
Oh ja nog een *O* Voor de geslaagde draaipoging!

Ik hoop dat deze wel goed gaat liggen :+

En Ela ook even moeilijk zie ik :*
  donderdag 10 december 2015 @ 21:11:55 #300
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158160276
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me ook lastig.. ik weiger dan om een plan te maken, maar als ze de boel afbreekt dan wil je ingrijpen natuurlijk. Tis ook niet zo erg als ze ziet dat jij ook wel eens zo'n bui hebt he ;)
True.... het is vooral dat t me zo van mezelf tegenvalt dat ik dit zo slecht kan handelen. Maarja, ik met al mijn zen heb dus een kind met in haar linkerpink meer pit dan dr vader en ik bij elkaar :')

Ik vergat trouwens nog helemaal op jouw post in te gaan. Best heftig inderdaad als een natuurlijke bevalling je afgeraden zou worden :o Ik hoop dat t de komende weken wat te stabiliseren is :*
  donderdag 10 december 2015 @ 23:10:07 #301
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158163129
Goed, moeders heeft dr zen weer terug na een avondje haken op de bank. En volgende week maandag en dinsdag ben ik ook thuis met t meiske, en dan komt mn moeder lekker helpen O+

Nieuw topic nieuwe kansen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')