quote:Op zondag 6 december 2015 10:23 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd bloesem!
Totaal niet de bevalling die je in gedachten had maar fijn dat alles goed is met jullie.
Hoe maak ik een nieuw topic aan op mobiel?
quote:Op zondag 6 december 2015 10:25 schreef kniftyhooker het volgende:
Dankje!
Ik had m bijna en toen kreeg ik de melding dat ie al bestond! Hihi
Goed hoorquote:
Wat zij zegtquote:Op zondag 6 december 2015 16:02 schreef Cassandra87 het volgende:
ben nou ook wel nieuwsgierig naar de naamiemand die die kan dm/en?
Wat lief. Wij hebben een muziekmobiel gekregen voor boven het bedje of de box. Hij/zij hoort er al helemaal bij voor mijn familie.quote:Op zondag 6 december 2015 18:12 schreef Molo het volgende:
Ik heb ontzettend veel leuke dingetjes gekregen voor sinterklaas, omdat iedereen uit het gezin het zo leuk voor ons vindt (we deden eigenlijk helemaal niet aan cadeautjes dit jaar).
Wel hele leuke dingen hoor
Binnenkort maar kast voor baby kleren gaan kopen![]()
Ik voel de drukquote:Op zondag 6 december 2015 20:08 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje en dan staat ineens alleen Sethiwe nog in december in de lijst!![]()
Die meisjesnaam, misschien vind ik die ook wel heel mooi maar vindt m'n vriend de betekenis niet stoer genoeg voor een jongen.quote:Op zondag 6 december 2015 22:43 schreef Lamb29 het volgende:
Hahahah zou wel een heel heftige combi worden
Ik vermoed ergens over de tien weken. Vanmiddag heb ik een datum voor in de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., voelde even niet zo prettig. Omdat verder niemand het nog weet kan ik mijn zorgen nog niet echt delenGelukkig hebben we het forum nog
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2015 10:40 schreef bloes85 het volgende:
Yay, nog gefeliciteerd Bloesem!!
Met mij gaat het gelukkig ook steeds beter, nog wel flink moe, maar kan alweer lekker rommelen in huis. De kleine is alweer bijna twee weken oud en hij doet het gelukkig zo enorm goed, eet goed, slaapt goed en ik ben zoooo verliefd
Deze hadden jullie nog tegoed
Ohhh wat een knappe babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Fijn om te horen dat het zo goed gaat! Genietze mama
.
Heeeel tofquote:Op maandag 7 december 2015 10:49 schreef Svane het volgende:
Lot! Kan me voorstellen dat je werk zat bent, jij hebt ook redelijk fysiek werk als ik me niet vergis? Nog eventjes en dan in verlof lekker je op je tweede dochter voorbereiden! Hoe tof is dat!![]()
Ooooh dat scherp blijven ja.quote:Op maandag 7 december 2015 10:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heeeel tof![]()
kan niet wachten om me alleen nog maar te hoeven bezighouden met nestelen en fröbelen
.
Ja vpk in het ziekenhuis dus niet echt een kantoorbaan, al is lang zitten voor mn rug wel erger dan in beweging blijven dus wdb is het niet erg. Alleen het constant scherp blijven wordt steeds lastiger.
Plaatsvervangende spanning hier! Succes straks <3quote:Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Bloes wat een plaatje!!
Lamb, misschien is ie wel te normaal voor jullie maar ik doelde op de Engelse roodborst
L0t half twee ben ik aan de beurt! Ik ben inmiddels gewoon echt gespannengelukkig is het al bijna zover!
Ik snap trouwens zo goed dat je tegen je werk opziet, tis ook zulk lichamelijk werk!
Haha vind ik een prachtige naamquote:Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Lamb, misschien is ie wel te normaal voor jullie maar ik doelde op de Engelse roodborst
L0t half twee ben ik aan de beurt! Ik ben inmiddels gewoon echt gespannengelukkig is het al bijna zover!
Er wordt nu idd vaak een leerling aan me gekoppeld. Op zich heel fijn voor het fysieke gedeelte maar ik vind het soms juist ook wel lastig om zowel de student de juiste begeleiding te bieden als de patiënten in de gaten te houden nu. Ligt een beetje aan de leerlingquote:Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef ikke_84 het volgende:
Lot ik heb bij mijn eerste zwangerschap vanaf een bepaald termijn alleen nog maar dag diensten gedaan. En dan stond ik bijna altijd met een leerling samen. Anders is het zo zwaar om het goed vol te houden. En thuis wil je ook niet alleen maar op de bank liggen. Hoe lang moet je nog werken?
Wat goed dat je hebt gebeld! Ik hoop zo dat het toch goed zitquote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef klaprooss het volgende:
Spannend miezziej!
Suiker, bijnaaaa!
Ik heb de vk gebeld, dat ik die 2 weken wachten wel heel lang vond.
Ik mag a.s donderdag komen voor een nieuwe echo. Hopelijk is er wat te zien, zo niet dan weet ik waarschijnlijk wel meer.
Ik weet het niet, echt niet. Met J. Had ik vrijwel geen kwaaltjes en nu ook niet. Ergens voelt het alsof ik het op wil geven maar bang dat het dan juist fout gaat.quote:Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat goed dat je hebt gebeld! Ik hoop zo dat het toch goed zit. Hoe is je gevoel?
Nu nog tegelijk bevallenquote:Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef ikke_84 het volgende:
Spannend miezziej! Nog 2 weekjes wachten.
Dan gaan we dus met zn 3e voor de eerste echo 21 december![]()
Bij mij gaan ze eerst uitwendig proberen. De vorige keer lukte dat met t zelfde termijn ook prima.
Heb je al wat zwangerschaps kwaaltjes miezziej? En is t bloeden nu helemaal gestopt?
Lachen dit! Ik mag gelukkig meteen om 8:30 uurquote:Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef ikke_84 het volgende:
Spannend miezziej! Nog 2 weekjes wachten.
Dan gaan we dus met zn 3e voor de eerste echo 21 december![]()
Bij mij gaan ze eerst uitwendig proberen. De vorige keer lukte dat met t zelfde termijn ook prima.
Heb je al wat zwangerschaps kwaaltjes miezziej? En is t bloeden nu helemaal gestopt?
quote:Op maandag 7 december 2015 15:16 schreef Suikertante het volgende:
Klappie wat een spanning, goed dat je gebeld hebt!
Mijn echo was goed
3-7, ik mag in de OP!
quote:Op maandag 7 december 2015 15:16 schreef Suikertante het volgende:
Klappie wat een spanning, goed dat je gebeld hebt!
Mijn echo was goed
3-7, ik mag in de OP!
Ik denk dat ik sinds gister ook niet meer durfquote:Op maandag 7 december 2015 15:15 schreef Queens het volgende:
[..]
Lachen dit! Ik mag gelukkig meteen om 8:30 uur![]()
Ik durf trouwens geen sex te hebben sinds ik weet dat ik zwanger ben![]()
Bloesem, nog gefeliciteerd! Fijne namen!
Nu je het zegt, de eerste julibaby!quote:Op maandag 7 december 2015 15:29 schreef Frummeltje86 het volgende:
Suikertante een goede echoJuli alweer! Wat gaat het hard hier zeg
Hoop nieuwe aanwas, super!
Ik ben nu al zenuwachtig haha. Misschien dat het dan wat echter voelt voor mijn vriend, hij beseft het nog niet helemaalquote:Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej ik mag ook pas om 17.30. Dan kunnen we samen zenuwachtig zijn de 21e![]()
Queens fijn dat je in de ochtend al kan.
Ik durf ook geen sex meer te hebbenbang dat ik daardoor een miskraam krijg ofzo
![]()
Suiker![]()
![]()
Wat fijn zeg!
Zo bijzonder om weer een keer mee te mogen maken he
Zoutoplossing mag altijd en onbeperkt. Xylometazoline (otrivin) mag ook gewoon, mits je de aanbevolen dosering niet overschrijdt en het niet langer dan een week gebruikt. Maar dat laatste is sowieso niet raadzaamquote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Sicilia het volgende:
Mijn neus zit aan 1 kant verstopt al vanaf vannacht, paar uur door wakker gelegen. Hoop dat het morgen weg is, anders moet ik toch maar een neusspray gaan halen, want dit is echt super vervelend. Welke mag ook al weer wel?
Top, thanks! Morgen snel naar drogist, want de zoutoplossing die ik zelf gemaakt heb doet nietsquote:Op maandag 7 december 2015 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoutoplossing mag altijd en onbeperkt. Xylometazoline (otrivin) mag ook gewoon, mits je de aanbevolen dosering niet overschrijdt en het niet langer dan een week gebruikt. Maar dat laatste is sowieso niet raadzaam
Deze mag je ook, is wel duur spul maar doet iets meer dan alleen zoutoplossingquote:Op maandag 7 december 2015 22:19 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Top, thanks! Morgen snel naar drogist, want de zoutoplossing die ik zelf gemaakt heb doet niets
quote:Op maandag 7 december 2015 17:01 schreef Suikertante het volgende:
Enne.. Meiden, lekker van bil gaan hoor, dat houd je toch niet vol anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is het nu? nogsteeds regelmaat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:03 schreef Sicilia het volgende:
LB wat een super lieve echofoto! Dat handje
Zooo het is mijn dag niet geloof ik. Werd wakker met wat harde buiken, maar ochtendspits in huis dus geen tijd om daar echt aandacht aan te besteden. Dus pas in de auto onderweg naar werk merkte ik dat ze om de 3 minuten kwamen. Verder een hoofd vol snot en beetje koortsig. Kom ik op werk, hoor ik dat ik de hele ochtend een vrouw uit Amerika naast me heb zitten. Geen probleem hoor, maar al mijn werkzaamheden zijn normaaal in het Duits dus omswitchen naar Engels is dan best even een dingetje. Kon mij dus ook totaal niet concentreren en harde buiken bleven komen en voelde niet heel fijn, dus door collega's naar huis gestuurd
. Tank gaf aan dat ie leeg was, maar omdat de buiken echt niet prettig waren maar besloten snel naar huis te rijden en dan vanmiddag voor het boodschappen doen te gaan tanken. Rijd ik op de snelweg, is de tank toch wel erg leeg en dus stopt de auto er mee
Gelukkig kon ik hem nog op de vluchtstrook zetten, maar moest vervolgens een uur wachten op de pechhulp. Harde buiken namen wel eindelijk af dus nadat de pechhulp mij naar een tankstation had gesleept ben ik snel boodschappen gaan doen. Nu even eten en dan maar een uur onder de douche, hopen dat de harde buiken weg blijven nu en dat de snot uit mijn hoofd wil
Ik heb me door jouw post maar ook meteen aangemeldquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:12 schreef ikke_84 het volgende:
LB![]()
En dat handje![]()
Ik heb vanmorgen mijn laatste zwangerschapstest gebruikt en het was een knal streep![]()
Ik heb me daarna gelijk aangemeld voor moeders voor moeders. Zonde dat het nu de wc in gaat terwijl het zo hard nodig is.
Nee gelukkig is de regelmaat weer verdwenenquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
hoe is het nu? nogsteeds regelmaat?wat een kutochtend
Ik zat daar ook naar te kijken. Als ik het goed begrijp komen ze het dan ophalen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:12 schreef ikke_84 het volgende:
LB![]()
En dat handje![]()
Ik heb vanmorgen mijn laatste zwangerschapstest gebruikt en het was een knal streep![]()
Ik heb me daarna gelijk aangemeld voor moeders voor moeders. Zonde dat het nu de wc in gaat terwijl het zo hard nodig is.
Ja, komen ze gewoon ophalenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:30 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zat daar ook naar te kijken. Als ik het goed begrijp komen ze het dan ophalen?
Gister heb ik ook weer getestEn ik heb er nog 5 liggen
![]()
@Sicilia:
Klinkt als een fijne ochtend..![]()
Gelukkig ben je nu thuis
Nee hoor die zijn niet verdeeld.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Welkom aan alle nieuwe zwangeren!
Groofs en Suiker, gefeliciteerd! Wat fijn, een goede echo
Sicilia, wat een dag! Lijkt me verschrikkelijk om zoveel harde buiken te hebben en dan nog langs de kant van de weg komen te staan... Fijn dat het nu wat beter gaat!
Fien, ik duim voor een knipper morgen! Die laatste dag wachten voor de eerste echo is echt slopend...
LB, wat een lieve foto
Wat betreft de neusspray: ik werd snotverkouden vlak nadat ik net zwanger was. Ik heb toen mijn VK gebeld om te vragen wat ik mocht gebruiken en mij is toen de spray met xylometazoline afgeraden... Alleen als de verstopte neus me echt zou belemmeren om te slapen zou ik wellicht 1x kunnen sprayen maar liever niet. Zoutoplossing mocht wel. Maar ik geloof dat de meningen hierover verdeeld zijn.
Juist, dit ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee hoor die zijn niet verdeeld.
Xylo neusspray mag gewoon gebruikt worden in de zwangerschap overeenkomstig het voorschrift. Niet langer dan 1 week gebruiken (zoals voorschrift dus).
Een reden om gebruik xylo af te raden en primair voor zoutoplossing te kiezen zou kunnen zijn omdat de xylo verslavend kan werken. Maar goed, dat is aan je zelf om die afweging te maken en niet aan je vk. Als de vraag is of xylometazoline neusspray gebruikt mag worden tijdens de zw.schap dan is het antwoord gewoon ja.
Misschien is het ook nog wel te vroeg voor echte zwangerschapsverschijnselen etc.(volgens mijn telling 5 weken en 6 dagen vandaag, maarja dat is gokkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:46 schreef Crumpette het volgende:
Misselijkheid hoeft er niet perse bij te horen he miezziej! Liever niet zelfs imho.. Hormonen wel.
Zal je zien... morgen...quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:00 schreef ikke_84 het volgende:
Ik ben ook niet misselijk miezziej. Hoeft ook echt niet persee. Wees maar blij
Hier precies hetzelfde! Nog geen moment misselijk geweest. Maar ik heb al wel echt een zichtbare buik met 13.5 en ben ook bang dat ik teveel aankom (was volgens de VK niet zo op dit moment). Al lijkt de extreme honger inmiddels wat minder te worden dus wie weet valt het uiteindelijk nog meequote:Op dinsdag 8 december 2015 18:53 schreef Arja het volgende:
Miez ik ben nu 12 weken en nog geen dag misselijk geweest. Alleen maar mooi meegenomen. Behalve dan dat ik de hele dag honger heb en moet oppassen niet te snel te veel aan te komen.
Dat zal ik onthouden voor als ik nog een keer verkouden raak, thnxquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee hoor die zijn niet verdeeld.
Xylo neusspray mag gewoon gebruikt worden in de zwangerschap overeenkomstig het voorschrift. Niet langer dan 1 week gebruiken (zoals voorschrift dus).
Een reden om gebruik xylo af te raden en primair voor zoutoplossing te kiezen zou kunnen zijn omdat de xylo verslavend kan werken. Maar goed, dat is aan je zelf om die afweging te maken en niet aan je vk. Als de vraag is of xylometazoline neusspray gebruikt mag worden tijdens de zw.schap dan is het antwoord gewoon ja.
Phehehehe, ik dacht al, die is helemaal in de wolken en het vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Amsel het is mogelijk tot 16 weken (aanmelden tot 11 weken).quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:59 schreef Amsel het volgende:
Ohja, MvM. Eerste zwangerschap wel gedaan, maar denk dat het 'm niet gaat worden deze keer. Ik durf nog niet voordat ik weer een kloppend hartje heb gezien, anders voelt het alsof ik het jinxEn de volgende echo is de 22e, daarna gaan we een week naar familie in het buitenland, dan heb je O&N, en tegen de tijd dat die dame dan voorbij kan komen ben ik alweer bijna zo ver dat het geen zin meer heeft.
Sicilia wat een heftige ochtend johDoe je een beetje voorzichtig met jezelf?
Wat gaaf! Ook leuk om te geven. Enig idee waar je zoiets kan kopen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh ik kreeg net zo'n tof cadeautje!! Een zelfgemaakte ketting (kan ook als armband gedragen worden) waarmee ik de zwangerschapsweken kan aftellen. De weken zijn om de 5 aangeduid, bij de start hangt een hartje 'made with love', bij de 40 weken een hartje met 'mama' en er is een verstelbaar hangertje in de vorm van een kinderwagen die ik over de weken kan verplaatsen van begin tot eind
quote:
Ik heb geen idee, sorry...quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat gaaf! Ook leuk om te geven. Enig idee waar je zoiets kan kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
wanneer heb jij eigenlijk je echo?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:45 schreef JufMariska het volgende:
Big sis![]()
Over misselijkheid: bij nr 1 had ik een aantal weken last, bijna de hele dag door een soort naar weeiīg gevoel in m'n maag (vanillevla en verse gemberthee), nu gaat het grote delen van de dag prima maar kan ik ineens vlagen van ontzettende misselijkheid hebben
Ik heb de slag van het constant iets in m'n maag hebben nog niet helemaal te pakken geloof ik..
Maandagavond! Spann0nd..quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer heb jij eigenlijk je echo?
Oh my god yes! Echt, het vliegt zo hard voorbij dit keerquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:03 schreef Crumpette het volgende:
LB gaat het voor je gevoel sneller de tweede keer?
Ik heb de echo rond de 10 weken en daarna zijn we dus direct een weekje weg, dus dan krijg ik me niet op tijd aangemeldquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef Sull het volgende:
[..]
Amsel het is mogelijk tot 16 weken (aanmelden tot 11 weken).
Het heeft trouwens altijd zin, al is het maar voor de heerlijk zachte omslagdoek.
Daarom hebben ze er nu een zonder klittenbandquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb de echo rond de 10 weken en daarna zijn we dus direct een weekje weg, dus dan krijg ik me niet op tijd aangemeld
En ik vond die omslagdoek een onding met klitteband dat je andere kleding kapotrukt in de was
Fijn dat de harde buiken weg zijn!quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:40 schreef Sicilia het volgende:
Mijn harde buiken zijn helemaal weg al een paar uur! Ben alleen wel superverkouden dus morgen blijf ik lekker een dagje thuis.
Verder wel bijgelezen, maar mijn concentratie is op, dus er blijft weinig hangen.
Zag wel een hele schattige echofoto![]()
O en MvM heb ik 2 keer gedaan, maar dit keer stond ons huis nog te koop toen ik in de plasweken zat en ik zag het met de bezichtigingen niet zo zitten, die flessen op het toilet, dus ik heb het dit keer niet gedaan.
En de tijd vliegt echt voorbij inderdaad! Vrijdag 30 weken, hoe dan?!
Voor/na werkquote:Op woensdag 9 december 2015 08:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik plaste vandaag iig weer donkerdere strepen, dus dat gaat de goede kant op![]()
De 21e moet ik werken, dus denk niet dat het hem dan wordt
Tofheid!quote:Op woensdag 9 december 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend NPM gehad en het was helemaal goedAllemaal 1 : 5000. En verder zag alles er ook top uit en de baby heeft twee hersenhelften (
). Ik vind dat zo bijzonder; dat alles eraan, zit ontstaan uit twee cellen
En de nub was vrij duidelijk zelf voor deze nubnoob
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een meisjeOver vier weekjes maar een pretecho doen.
Woeiiiiii Chanty wat fijn!!!quote:Op woensdag 9 december 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend NPM gehad en het was helemaal goedAllemaal 1 : 5000. En verder zag alles er ook top uit en de baby heeft twee hersenhelften (
). Ik vind dat zo bijzonder; dat alles eraan, zit ontstaan uit twee cellen
En de nub was vrij duidelijk zelf voor deze nubnoob
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een meisjeOver vier weekjes maar een pretecho doen.
Dankjewel. Heb de term wel vaker voorbij zien komen hier op fok, maar ik heb er nooit eerder over gehoord! Interessant!quote:Op woensdag 9 december 2015 16:24 schreef Chanty het volgende:
Een nub dat is dat uitsteeksel tussen de benen. Op mijn foto is die mooi gemarkeerd met de bovenste lijn. Als dat uitsteeksel evenwijdig aan de ruggengraat loopt dan is het waarschijnlijk een meisjesnub (hij kan nog stijgen), staat ie meer omhoog dan is het waarschijnlijk een jongensnub (75% kans).
Die van mij zij vanmiddag, "moet jij niet in bakje plassen? Ik pak wel even (doet kelderdeur open en pakt die maatbeker)".quote:Op woensdag 9 december 2015 11:51 schreef Theeleuter het volgende:
Ach, ik mag "pas" 4 januari voor termijn echo. Ben dan 10 weken en een beetje, standaard bij mijn praktijk.
Ik heb me dit keer niet aangemeld voor MvM, heb het 2 keer gedaan en was het vrij vlot beu bij de 2e. Daarbij heb ik tegenwoordig altijd wel 1 van de 2 mee als ik ga plassen, motiveert niet om eerst in een kan te piesen en dan over te hevelen.![]()
+1! Niet mijn tweede zwangerschap, maar ik vind het evengoed voorbij vliegen allemaalquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:45 schreef Lamb29 het volgende:
Sicilwat een ochtend zeg! Fijn dat ze nu weer weg zijn de buiken!
Lb bizar hč hoe snel het nu gaat. Hoe kan ik nu alweer 25weken zijn met een buikkindje van ruim 30cm?!
De oudste is het probleem niet, de jongste hier wel :pquote:Op woensdag 9 december 2015 17:21 schreef Sull het volgende:
[..]
Die van mij zij vanmiddag, "moet jij niet in bakje plassen? Ik pak wel even (doet kelderdeur open en pakt die maatbeker)".Of vraagt of ze er ook in mag plassen. En ze is 27 maanden dus hé
![]()
quote:Op woensdag 9 december 2015 19:10 schreef Lamb29 het volgende:
Ik heb mijn kleuter vandaag wat vermoeidheid aan gepraat"He meisje ben je zo moe van school?! Kom dan duiken we lekker samen in bed met een film!" *Snurk!*
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:25 schreef Sicilia het volgende:
Oke, buikbaby probeert echt uit te breken al minimaal een half uur. Hij beweegt zo veel, echt niet normaal! En af toe is het zo hard, dat ik bang ben dat hij mijn vliezen gaat brekendat kan niet toch?!
Ge het un alien in oewen buuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik ben daar iets te nuchter voor geloof ikquote:Op donderdag 10 december 2015 11:41 schreef Piekie81 het volgende:
Ja, beetje zweverig, een armbandje van maansteenkraaltjesDat helpt onder meer bij zwangerschap en balans.
Als je zoekt op maansteen vind je er van alles over.
Jeetje LB, wat gaat er dan mis? Stelt ze je geduld op de proef?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Xanteh, zou fijn zijn als ie goed blijft liggen!
En wie heeft een link naar zo'n maansteenarmbandje?Hier al een aantal huilbuien vanochtend omdat ik even niet zo goed weet hoe ik met mijn peuter moet omgaan... Zit nu bij te komen op mn werk en ben bijna opgelucht dat mijn vriend haar vanavond naar bed brengt
![]()
Ze is zķ explosief... alles is gelijk Heel Fout, en dan wordt ze echt woest. Ik wist vandaag gewoon even niet meer wat ik nog met haar kon gaan doen, dus ik werd boos toen ze bij t zoveelste plan haar kont tegen de krib gooide, en dan voel ik me echt een fantasieloze faalmoederquote:Op donderdag 10 december 2015 13:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Jeetje LB, wat gaat er dan mis? Stelt ze je geduld op de proef?
Piekie piekie ben jij hierquote:Op donderdag 10 december 2015 13:42 schreef Piekie81 het volgende:
LB, ik heb hem bij LSATC vandaan, maar ik zag dat ze daar geen armbandjes mee hebben nu. Maar er zijn een hoop webwinkels die stenen verkopen.
Ja dat lijkt me ook lastig.. ik weiger dan om een plan te maken, maar als ze de boel afbreekt dan wil je ingrijpen natuurlijk. Tis ook niet zo erg als ze ziet dat jij ook wel eens zo'n bui hebt hequote:Op donderdag 10 december 2015 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze is zķ explosief... alles is gelijk Heel Fout, en dan wordt ze echt woest. Ik wist vandaag gewoon even niet meer wat ik nog met haar kon gaan doen, dus ik werd boos toen ze bij t zoveelste plan haar kont tegen de krib gooide, en dan voel ik me echt een fantasieloze faalmoeder
Oh ja nog eenquote:Op donderdag 10 december 2015 09:13 schreef Xanteh het volgende:
Seth 37 weken![]()
Hier alles prima, gisteren uitwendige draaiing gehad i.v.m. stuitligging. Hij ligt nu goed, dus nu duimen dat alles goed blijft zodat ik thuis kan bevallen
True.... het is vooral dat t me zo van mezelf tegenvalt dat ik dit zo slecht kan handelen. Maarja, ik met al mijn zen heb dus een kind met in haar linkerpink meer pit dan dr vader en ik bij elkaarquote:Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook lastig.. ik weiger dan om een plan te maken, maar als ze de boel afbreekt dan wil je ingrijpen natuurlijk. Tis ook niet zo erg als ze ziet dat jij ook wel eens zo'n bui hebt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |