Jeetje LB, wat gaat er dan mis? Stelt ze je geduld op de proef?quote:Op donderdag 10 december 2015 13:34 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Xanteh, zou fijn zijn als ie goed blijft liggen!
En wie heeft een link naar zo'n maansteenarmbandje?Hier al een aantal huilbuien vanochtend omdat ik even niet zo goed weet hoe ik met mijn peuter moet omgaan... Zit nu bij te komen op mn werk en ben bijna opgelucht dat mijn vriend haar vanavond naar bed brengt
![]()
Ze is zó explosief... alles is gelijk Heel Fout, en dan wordt ze echt woest. Ik wist vandaag gewoon even niet meer wat ik nog met haar kon gaan doen, dus ik werd boos toen ze bij t zoveelste plan haar kont tegen de krib gooide, en dan voel ik me echt een fantasieloze faalmoederquote:Op donderdag 10 december 2015 13:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Jeetje LB, wat gaat er dan mis? Stelt ze je geduld op de proef?
Piekie piekie ben jij hierquote:Op donderdag 10 december 2015 13:42 schreef Piekie81 het volgende:
LB, ik heb hem bij LSATC vandaan, maar ik zag dat ze daar geen armbandjes mee hebben nu. Maar er zijn een hoop webwinkels die stenen verkopen.
Ja dat lijkt me ook lastig.. ik weiger dan om een plan te maken, maar als ze de boel afbreekt dan wil je ingrijpen natuurlijk. Tis ook niet zo erg als ze ziet dat jij ook wel eens zo'n bui hebt hequote:Op donderdag 10 december 2015 14:31 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ze is zó explosief... alles is gelijk Heel Fout, en dan wordt ze echt woest. Ik wist vandaag gewoon even niet meer wat ik nog met haar kon gaan doen, dus ik werd boos toen ze bij t zoveelste plan haar kont tegen de krib gooide, en dan voel ik me echt een fantasieloze faalmoeder
Oh ja nog eenquote:Op donderdag 10 december 2015 09:13 schreef Xanteh het volgende:
Seth 37 weken![]()
Hier alles prima, gisteren uitwendige draaiing gehad i.v.m. stuitligging. Hij ligt nu goed, dus nu duimen dat alles goed blijft zodat ik thuis kan bevallen
True.... het is vooral dat t me zo van mezelf tegenvalt dat ik dit zo slecht kan handelen. Maarja, ik met al mijn zen heb dus een kind met in haar linkerpink meer pit dan dr vader en ik bij elkaarquote:Op donderdag 10 december 2015 19:51 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook lastig.. ik weiger dan om een plan te maken, maar als ze de boel afbreekt dan wil je ingrijpen natuurlijk. Tis ook niet zo erg als ze ziet dat jij ook wel eens zo'n bui hebt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |