abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2015 @ 15:33:52 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158129523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend NPM gehad en het was helemaal goed *O* Allemaal 1 : 5000. En verder zag alles er ook top uit en de baby heeft twee hersenhelften ( :D ). Ik vind dat zo bijzonder; dat alles eraan, zit ontstaan uit twee cellen O+ En de nub was vrij duidelijk zelf voor deze nubnoob :+

[ afbeelding ]

Waarschijnlijk een meisje O+ Over vier weekjes maar een pretecho doen.
Woeiiiiii Chanty wat fijn!!! *O*

En een meisje O+
pi_158129708
Mooi plaatje Chanty O+

En ik zag nog meer mooie foto's <3 Heel bijzonder om al een kijkje naar binnen te hebben!
pi_158130076
Wow mooi Chanty!! Maar en wat is een nub?

Bij de eerste niet meegedaan met mvm omdat ik er toen pas te laat achter kwam. Met de 2e en nu wel! Maar ben stiekem wel blij dat ik nu met de laatste week bezig ben :)
pi_158130250
Chanty een meisje O+

En wat een goede cijfers.
pi_158130344
Chanty wat een fijne NPM! En wat een heerlijk plaatje O+

Mvm doe ik deze keer niet, vorige keer vond ik het best heftig en nu heb ik een stuiterbal rondlopen die er 100% zeker niet af kan blijven. En met krukje en brilletje voor haar staat de wc al vol, eigenlijk..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158130464
Wat fijn Chanty! En een meisje! O+

Ik heb vanmiddag een kloppend hartje gezien! *O* Ik ben zķ opgelucht!
Maandag de 21e terug komen voor nog een echo en dinsdag de 29e een intake over het prenatale onderzoek.
Ik ga ook niet mee doen aan MvM. Ik voel me er ergens lullig over omdat zwanger worden bij mijzelf ook niet vanzelf ging, maar ik zit echt midden in een verhuizing momenteel en ik weet van voor tot achter niet dat ik leef. Daarbij heb ik het de maand december ook achterlijk druk op m'n werk én ben ik rete misselijk iedere ochtend en als ik jullie verhalen mag geloven ruiken die flessen helaas niet naar roosjes.

Klap ik duim voor je morgen! Hoe is je gevoel nu? Hoe laat mag je?
  woensdag 9 december 2015 @ 16:20:03 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158130516
Fien ook een goeie echo, wat fijn!! *O*
  woensdag 9 december 2015 @ 16:24:14 #208
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158130634
Fijn fien *O* hoever ben je?

Een nub dat is dat uitsteeksel tussen de benen. Op mijn foto is die mooi gemarkeerd met de bovenste lijn. Als dat uitsteeksel evenwijdig aan de ruggengraat loopt dan is het waarschijnlijk een meisjesnub (hij kan nog stijgen), staat ie meer omhoog dan is het waarschijnlijk een jongensnub (75% kans).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158130860
Fien wat goed O+ ! Gefeliciteerd!

Dank je wel! Ik voel me best ok, begin nu langzaam aan zenuwachtig te worden maar ach. Het is zoals het is. Ik probeer me voor te nemen dat het een lege vruchtzak is dan is het misschien een niet al te grote teleurstelling.
Ik mag lekker vroeg, 9.15. Dat scheelt weer eindeloos op de klok kijken. ;)
♥ J & S
  woensdag 9 december 2015 @ 16:36:26 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158130901
Wanneer mag je, morgen?

En MvM is geen verplichting he, iedereen mag zelf die afweging maken, om welke reden dan ook.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158130938
Ik ben nu ongeveer 6 weken en 4 dagen. Kan nog veranderen omdat het nog zo pril is, maar hij heeft de UD voor nu eventjes gezet op 28 juli.

Ik hoop echt dat je morgen een klein knipperlichtje ziet klap! Wel fijn dat je al vroeg mag. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht. Hebben ze de vorige echo inwendig of uitwendig gedaan? Dat zou misschien ook kunnen schelen?
Ik had een mannelijke gynaecoloog vandaag en toen hij een echo ging maken zei hij, doe je onderkleding maar even uit. Waarop mijn vriend zei, dat doe je toch altijd via de buik? Maar gezien de vroege termijn kan het zo zijn dat er uitwendig nog niets te zien is en inwendig wel.
pi_158130954
Chanty fijn van de goede uitslagen! En je baby O+ zo bijzonder.

Fien *O* een hartje!! Wat fijn

Klap gelukkig mag je al vroeg komen. Hopelijk heb je een mooie knipper
pi_158131055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:24 schreef Chanty het volgende:

Een nub dat is dat uitsteeksel tussen de benen. Op mijn foto is die mooi gemarkeerd met de bovenste lijn. Als dat uitsteeksel evenwijdig aan de ruggengraat loopt dan is het waarschijnlijk een meisjesnub (hij kan nog stijgen), staat ie meer omhoog dan is het waarschijnlijk een jongensnub (75% kans).
Dankjewel. Heb de term wel vaker voorbij zien komen hier op fok, maar ik heb er nooit eerder over gehoord! Interessant!

@Fien oh wat fijn zeg!!!!
pi_158131122
Wat fijn fien!

Klap ik duim voor morgen!
pi_158131146
Chanty wat fijn! En dat is wel een hele duidelijke nub idd :D leuk! O+

Fien wat superfijn van de goede echo O+

Klap, veel succes morgen :*.
  woensdag 9 december 2015 @ 16:50:32 #216
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_158131189
Ik heb ook om NUB theorie gevraagd, ze moest echter goed zoeken.. Hopelijk horen we 5 januari meer.. NPM ook gehad, kansen ook alleen kleiner dan 1:5000, dus helemaal goed. Volgende week weer controle, weer fijn op de weegschaal :|
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_158131767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:51 schreef Theeleuter het volgende:
Ach, ik mag "pas" 4 januari voor termijn echo. Ben dan 10 weken en een beetje, standaard bij mijn praktijk.
Ik heb me dit keer niet aangemeld voor MvM, heb het 2 keer gedaan en was het vrij vlot beu bij de 2e. Daarbij heb ik tegenwoordig altijd wel 1 van de 2 mee als ik ga plassen, motiveert niet om eerst in een kan te piesen en dan over te hevelen. _O-
Die van mij zij vanmiddag, "moet jij niet in bakje plassen? Ik pak wel even (doet kelderdeur open en pakt die maatbeker)". :o Of vraagt of ze er ook in mag plassen. En ze is 27 maanden dus hé O+

Ik plas er dus ook niet altijd in, maar alle beetjes helpen denk ik dan maar... Vind het ook veel gedoe, had liever een filter in het riool ofzo.

Klaproos spannend hoor. Duim voor je morgenochtend!

Chanty wat een duidelijke Nub! En een mooi kind uiteraard!

Vanochtend een intake bij de verloskundige die de kraamtijd gaat begeleiden (controles blijven in zh) en daar het hartje mogen horen. O+
pi_158131813
Ohw helft alweer vergeten...

Nouk wat een goed nieuws!

En Fien wat fijn een knipper! *O*
pi_158132398
Sull het hartje gehoord, dat lijkt me zo mooi O+

Waarom blijven de controles in het ziekenhuis?
pi_158133019
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:45 schreef Lamb29 het volgende:
Sicil :o wat een ochtend zeg! Fijn dat ze nu weer weg zijn de buiken!

Lb bizar hč hoe snel het nu gaat. Hoe kan ik nu alweer 25weken zijn met een buikkindje van ruim 30cm?!
+1! Niet mijn tweede zwangerschap, maar ik vind het evengoed voorbij vliegen allemaal :Y

Fien, wat fijn! *O*

En ah, ik weet eindelijk waar de nub-theorie over gaat, altijd maar een beetje overheen gelezen :@ Mooi plaatje Chanty!
pi_158133222
Hebben we nog wat van Myrr gehoord de afgelopen dagen? Vraag me af hoe het gaat :).
pi_158133553
Arja, ik heb een halve baarmoeder en dat vergt meer medische controle.

Inderdaad is het al even stil bij myrr...
pi_158133851
Chanty en Nouk fijn dat jullie een goede echo hadden en de uitslagen van de npm goed zijn.

Fien super dat je al een kloppend hartje hebt gezien.

Klap heel veel succes morgen, ik ga voor je duimen.
pi_158133941
Fien & Noek wat fijn! O+
En wat een plaatje Chanty!

Klap ik duim!! :*

Ik vroeg mij ook al af hoe het bij Myrr ging!

Ik heb mijn kleuter vandaag wat vermoeidheid aan gepraat :) "He meisje ben je zo moe van school?! Kom dan duiken we lekker samen in bed met een film!" *Snurk!* :Y)

Vanmorgen weer cesartherapie gehad... Kan helaas eigenlijk niets meer behalve alles los maken, maar hopelijk zorgt dat voor zo lang mogelijk mobiel blijven. Vorige week hadden we iets meer geprobeerd en meteen dikke reactie en woe en do grotendeels horizontaal doorgebracht.
Naja.. Ik wist het van te voren dat dit er dik in zat dus heb er vrede mee. Alleen sneu voor kleuter die dus vanmiddag eigenlijk graag even op pad wilde met het mooie weer.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158134188
Chanty, mooi nieuws van het onderzoek, gefeliciteerd!

Fien10, ook gefeliciteerd met het kloppende hartje, zo bijzonder!

Klaproos, zo spannend morgen, hopelijk voor jou ook een mooie echo...

Lamb, vervelend dat er niet veel meer te doen is tegen de pijn.

Sorry als ik iemand heb overgeslagen!

Hier beginnen de pilletjes van de gyn te helpen tegen het maagzuur, wat een opluchting _O_, ik hoop dat ik eindelijk weer een paar uur achter elkaar kan slapen vanavond.
pi_158134593
quote:
1s.gif Op woensdag 9 december 2015 17:21 schreef Sull het volgende:

[..]

Die van mij zij vanmiddag, "moet jij niet in bakje plassen? Ik pak wel even (doet kelderdeur open en pakt die maatbeker)". :o Of vraagt of ze er ook in mag plassen. En ze is 27 maanden dus hé O+
De oudste is het probleem niet, de jongste hier wel :p
Die zou de kan ophalen en terug willen hebben na volpiesen, of met die flessen gaan sjouwen....neuh, doe maar niet :')
Disclaimer: Hij is 19 maand

Leuk Chanty, ben benieuwd of de theorie klopt!

Fijn fien! *O*

Sterkte alvast morgen klap! :*
  woensdag 9 december 2015 @ 20:03:53 #227
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158135590
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 19:10 schreef Lamb29 het volgende:

Ik heb mijn kleuter vandaag wat vermoeidheid aan gepraat :) "He meisje ben je zo moe van school?! Kom dan duiken we lekker samen in bed met een film!" *Snurk!* :Y)
_O_ _O-

Ik werd gisteren in bad wakker van mn eigen gesnurk :')!

Oh en wat klote van je pijn zeg....
  woensdag 9 december 2015 @ 20:20:27 #228
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158136204
Mijn lijf past me op dit moment even niet zo goed ofzo :X ik ben om de haverklap misselijk van mn eten, gewoon omdat t niet goed zakt oid, ik kan nauwelijks lopen zonder mn buik te willen ondersteunen, bukken / sokken aandoen / op de wc gaan zitten gaat moeilijk omdat de buik al in de weg zit :o Ik kan me dit echt niet herinneren van de vorige keer. Ik hoop dat het gauw allemaal wat zakt.

Zaterdag ga ik met vriendinnen een dagje naar een Duitse kerstmarkt, en op t moment ben ik bang dat ik alleen maar in een café kan zitten :')

Wat wel heul cool was; gisteravond ging ik in bed liggen op mn rug, en toen ging baby zo tekeer dat ik mn buik echt zag golven ervan :D O+
pi_158136380
Yay voor de goede echo's! *O*

Oh, Lamb, doe mij er zo een O+ Mijn stuiterbal doet niet aan rust die langer duurt dan een Bumba filmpje :P

Herkenbaar LB, alleen is het bij mij m'n rug die opspeelt. Drie dagen congres was toch wat veel merk ik, dus ik had ineens rugkrampen die me wel erg aan mijn weeën deden denken :X Mijn ouders wonen gelukkig dichtbij waar ik was dus heb bij hen even uitgerust, gegeten en gewacht to het rustiger was in de trein en nu op weg naar huis. Gelukkig is madam lekker druk, maar ik schrok toch best wel :{
  woensdag 9 december 2015 @ 20:31:42 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158136602
O wat goed dat je even naar je ouders bent gegaan! Dat is inderdaad even schrikken lijkt me :X
pi_158136742
LB & Dot :* We gaan lekker zeg 8-)
Hopelijk voelen jullie je snel wat beter!

En Dot heerlijk idd maar ook wel dubbel, want vandaag was ze ook wel echt even verdrietig dat we niet ergens heen gingen. Ze wilde graag even naar de stad of bieb maar dat ging helaas niet meer lukken. Samen lekker film kijken vond ze ook fijn maar ze merkt gewoon ook heel bewust dat we wat minder op pad gaan.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158138514
Rustig aan doen hoor allemaal! Zo een tweede (of derde) zwangerschap is echt een stukje zwaarder!

Bij mij heeft het dagje thuis wel voor minder harde buiken gezorgd alleen wil de verkoudheid maar niet weg, dus nu twijfel ik of ik niet beter nog een dagje thuis kan blijven.

Deze baby kan wel echt heel venijnig schoppen of wriemelen want ik heb af en toe echt heel pijnlijke gevoeltjes onderin. Dan schiet ik echt even omhoog van mijn stoel, dat kan ik me van de vorige keren helemaal niet herinneren! Het voelt helemaal beurs laag onderin mijn buik.

Chanty waarschijnlijk een meisje
*O* leuk! En fijn van de goede uitslag van de NPM!

En ook een goede echo voor Fien! Super O+

Ben heel benieuwd hoe het met Myrr gaat!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  woensdag 9 december 2015 @ 22:15:54 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158139906
Oh boy nu heb ik terug zitten lezen in de topics van mijn vorige zwangerschap O+

Lees niks over een 'te volle' buik, maar wel over harde buiken en de bewegingen die krachtiger worden! Zo zus zo broer blijkbaar :D

En nu ga ik naar bed. Heb 2 nachten beroerd geslapen, eenmaal dankzij woelende peuter naast me, en eenmaal wegens zeer bekken. Hopelijk vannacht even een diepe coma O+
  woensdag 9 december 2015 @ 22:21:57 #234
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_158140108
Wat fijn, goede echo's voor Chanty en Fien! *O*
pi_158141902
Oke, buikbaby probeert echt uit te breken al minimaal een half uur. Hij beweegt zo veel, echt niet normaal! En af toe is het zo hard, dat ik bang ben dat hij mijn vliezen gaat breken :o dat kan niet toch?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  woensdag 9 december 2015 @ 23:39:08 #236
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158142238
O+ Zo mooi om te zien en voelen. Wat kijk ik daar naar uit!
Navelpiercing gehad btw? :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 10 december 2015 @ 05:37:22 #237
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158144200
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 23:25 schreef Sicilia het volgende:
Oke, buikbaby probeert echt uit te breken al minimaal een half uur. Hij beweegt zo veel, echt niet normaal! En af toe is het zo hard, dat ik bang ben dat hij mijn vliezen gaat breken :o dat kan niet toch?!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ge het un alien in oewen buuk! _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 10 december 2015 @ 06:00:24 #238
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158144220
Klap, ik duim als een malle :*

Sicilia, zeer herkenbaar! Hier ook al zo'n wilde in mijn buik :D

Goede echo's voor Chanty en Fien! *O* *O* en een meisje voor Chanty O+

Dot en LB, oef... Doe het rustig aan, meiden :*

Pfff ik houd het echt nog steeds niet bij hier qua tempo :') nog een week, dan begint mijn babyvakantie!
pi_158144272
Chanty, wat een mooie echo!

En ik duim ook voor klap...

Ik heb een verschrikkelijke nacht achter de rug. Gisteren is een vulling uit een van mijn kiezen gebroken en ik heb de hele nacht wakker gelegen met verschrikkelijke kiespijn. Bel straks naar de tandarts, maar het is totaal niet praktisch. Heb vandaag zes vergaderingen, waaronder mijn jaarlijkse functioneringsgesprek, en mijn werk zit op anderhalf uur reizen van mijn huis (en tandarts, die zit bij ons in de straat). Ik hoop dat ik een beetje op een redelijk tijdstip terecht kan, maar ben blij als ik überhaupt deze week nog een afspraak kan krijgen. Mijn vriend had vorig jaar hetzelfde en die moest een week wachten met pijn :(

En ik ben heel bang dat ik moet overgeven als ik bij de tandarts lig. Ik moet al kokhalzen bij het tandenpoetsen, heb nog steeds een hele sterke kokhalsreflex, ondanks dat ik in het tweede trimester zit.
pi_158144298
Blegh Luna, sterkte met gebroken vulling!

Klaproos, ook hier wordt aan je gedacht en geduimd voor een knipper straks. :Y
  donderdag 10 december 2015 @ 07:05:06 #241
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158144359
Bwuuuh, sterkte Luna. :*
pi_158144499
Jullie zijn lief O+
Jullie horen me straks!
♥ J & S
pi_158144524
Luna sterkte met je kies, hopelijk kan je snel terecht.

Frummeltje nog een weekje en dan vakantie, heerlijk aftellen!

Klap, ik ga voor je duimen, succes!

En meld, 37 weken vandaag :o
pi_158145097
Seth 37 weken *O*

Hier alles prima, gisteren uitwendige draaiing gehad i.v.m. stuitligging. Hij ligt nu goed, dus nu duimen dat alles goed blijft zodat ik thuis kan bevallen :)
pi_158145218
Zo, ik ga weer eens als vanouds teruglezen en tegeijk reageren :)

Chanty en Nouk, gefeliciteerd met jullie goede combinatietests! *O* Ik mag de 22e, wel spannend hoor! Ook erg leuk. Want het echobureau heeft hele fijne apparatuur dus dan zie je het lekker enorm groot op de muur. Dan is het wel heel fijn als je ook goed nieuws krijgt natuurlijk..

Madivi wat fijn dat je van het maagzuur af bent!
LB juist last van dus, of in elk geval is je maag wat gevoelig. Ik moest grinniken om je snurkende badavontuur O+ :D

Dot doe je rustig aan? Goed dat je naar je lijf luistert.

Sicilia je filmpje! Ik krijg er helemaal zin in!!! O+

Luna dat klinkt echt vreselijk.. Kruidnagelolie kan helpen in de tussentijd, gewoon op een watje en op je tandvlees. Als je daar niet van hoeft te kokhalzen.. Maar ja, uiteindelijk wil je toch echt wel naar de tandarts!!

Xanteh, wat goed dat de draaipoging gelukt is! Was het pijnlijk of viel het mee?

Seth! *O* Je mag! :o

Ik heb echt heel erg last van mijn bekkenbodem. Ik bel vandaag dus de bekkenbodemtherapeut. De verloskundige heeft ook een afspraak gemaakt met de gyn, die gaat kijken of het wel raadzaam is om nog eens natuurlijk te bevallen. Dat vind ik best heftig.. Ik wil het liefst weer natuurlijk bevallen, maar als de gyn zegt dat ik de boel dan nog meer kan verergeren dan luister ik wel naar zijn advies. Ik maak me nu wel een beetje zorgen over de rest van de zwangerschap. Ik ben nog niet eens aangekomen en ik worstel me nu al door de werkdag heen (als ik moet staan). De stemming is verder prima hoor, maar lichamelijk is dat wel zwaar. Ik denk nu nog meer dat we echt geen derde moeten willen, zodat ik een poosje na de bevalling iets kan laten doen aan m’n verzakking. Het idee dat ik dan gewoon weer een licht gevoel zou kunnen hebben, dat kan ik me helemaal niet meer voorstellen joh.

Ik heb vandaag een dagje vrij genomen om een beetje bij te komen van de misselijkheid, slecht slapen en slappe bekken. Ik geniet nu al van mijn vrije dag O+ Goede keuze dus!

Intussen zit ik te zenuwen voor Klap. Ik ben heel erg benieuwd. Succes :*
pi_158145319
Hier ook hard aan het duimen voor Klap!

Suiker, wat nasty dat je bekken (weer/nog steeds) zo gevoelig zijn ;( Dat het je bevalling misschien wel gaat beinvloeden en zelfs de wens voor een derde.. Kan het nog verbeteren, uit zichzelf? Of kan het alleen zo blijven of nog verder verergeren?
Hier merk(te) ik wel dat mijn lichaam zich echt veel sneller naar de zwangerschap vormde. In het eerste periode voelde ik me lichamelijk soms zoals bij de oudste bij 38 weken :D Bijvoorbeeld na een dag klussen, dan moest ik echt een dag op de bank bijkomen. Maar dat lijkt nu inmiddels wel weer gestabiliseerd te zijn en m'n lichaam voelt weer een stuk bewegelijker. Vandaag ga ik klussen, dus we zullen zien hoe het vanavond en morgen is!
Ook hormonaal gezien kreeg ik hier het eerste trimester echt een klap. Dat is nu ook wat gestabiliseerd, maar nog niet helemaal weer feestelijk.. Dat vind ik tot nu toe wel het zwaarst. Bij de oudste was dat pas na de bevalling. Ik hoop ook heel erg dat het zich weer afstapelt en niet opstapelt...
pi_158145547
Ik weet niet of dit weer kan verbeteren maar het was natuurlijk al best erg voor ik weer zwanger was. Maar het is nu wel erger dan ooit en ik zit in de elfde week. Ik hoop dat als die misselijkheid en vermoeidheid voorbij zijn na het eerste trimester, ik dan die bekkenbodem weer wat beter kan handelen.

Enne.. ups en downs Ela, als het weer wat minder wordt betekent dat niet meteen dat het alleen nog maar kan verslechteren! Je bent er altijd weer doorheen gekomen, dat blijft gewoon zo! Ik ben ook best wel in een achtbaan terechtgekomen, maar ik ga er ook vanuit dat dat vanzelf weer stabiliseert.
pi_158145617
Het zijn soms wel hele donkere gedachten die in m'n hoofd rondspoken :'( En ik ben soms ook zo gemeen tegen mensen om me heen, zelfs tegen m'n eigen kindje :'( :'( :'( Dat is best wel k*t gewoon. Ik doe wel echt actief mijn best om lief te zijn tegen de mensen om me heen, dat verdienen ze juist wel!

Klap, waar ben je :*
pi_158145644
Dat heeft iedereen wel eens, maar als het al gebeurd is heeft het geen zin meer om er stom over na te denken! Ga samen iets leuks doen en laat het weer los :*
Ik heb trouwens het vermoeden dat wat jij "zo gemeen" noemt misschien enigszins meevalt O-)
pi_158145732
Helaas niets goeds gezien.
Dinsdag afspraak in t ziekenhuis, laatste keer kijken en dan waarschijnlijk pillen om het los te laten komen.

Jammer maar helaas.
♥ J & S
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')