Zo, ik ga weer eens als vanouds teruglezen en tegeijk reageren

Chanty en Nouk, gefeliciteerd met jullie goede combinatietests!

Ik mag de 22e, wel spannend hoor! Ook erg leuk. Want het echobureau heeft hele fijne apparatuur dus dan zie je het lekker enorm groot op de muur. Dan is het wel heel fijn als je ook goed nieuws krijgt natuurlijk..
Madivi wat fijn dat je van het maagzuur af bent!
LB juist last van dus, of in elk geval is je maag wat gevoelig. Ik moest grinniken om je snurkende badavontuur

Dot doe je rustig aan? Goed dat je naar je lijf luistert.
Sicilia je filmpje! Ik krijg er helemaal zin in!!!

Luna dat klinkt echt vreselijk.. Kruidnagelolie kan helpen in de tussentijd, gewoon op een watje en op je tandvlees. Als je daar niet van hoeft te kokhalzen.. Maar ja, uiteindelijk wil je toch echt wel naar de tandarts!!
Xanteh, wat goed dat de draaipoging gelukt is! Was het pijnlijk of viel het mee?
Seth!

Je mag!

Ik heb echt heel erg last van mijn bekkenbodem. Ik bel vandaag dus de bekkenbodemtherapeut. De verloskundige heeft ook een afspraak gemaakt met de gyn, die gaat kijken of het wel raadzaam is om nog eens natuurlijk te bevallen. Dat vind ik best heftig.. Ik wil het liefst weer natuurlijk bevallen, maar als de gyn zegt dat ik de boel dan nog meer kan verergeren dan luister ik wel naar zijn advies. Ik maak me nu wel een beetje zorgen over de rest van de zwangerschap. Ik ben nog niet eens aangekomen en ik worstel me nu al door de werkdag heen (als ik moet staan). De stemming is verder prima hoor, maar lichamelijk is dat wel zwaar. Ik denk nu nog meer dat we echt geen derde moeten willen, zodat ik een poosje na de bevalling iets kan laten doen aan m’n verzakking. Het idee dat ik dan gewoon weer een licht gevoel zou kunnen hebben, dat kan ik me helemaal niet meer voorstellen joh.
Ik heb vandaag een dagje vrij genomen om een beetje bij te komen van de misselijkheid, slecht slapen en slappe bekken. Ik geniet nu al van mijn vrije dag

Goede keuze dus!
Intussen zit ik te zenuwen voor Klap. Ik ben heel erg benieuwd. Succes