abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2015 @ 15:33:52 #201
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158129523
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend NPM gehad en het was helemaal goed *O* Allemaal 1 : 5000. En verder zag alles er ook top uit en de baby heeft twee hersenhelften ( :D ). Ik vind dat zo bijzonder; dat alles eraan, zit ontstaan uit twee cellen O+ En de nub was vrij duidelijk zelf voor deze nubnoob :+

[ afbeelding ]

Waarschijnlijk een meisje O+ Over vier weekjes maar een pretecho doen.
Woeiiiiii Chanty wat fijn!!! *O*

En een meisje O+
pi_158129708
Mooi plaatje Chanty O+

En ik zag nog meer mooie foto's <3 Heel bijzonder om al een kijkje naar binnen te hebben!
pi_158130076
Wow mooi Chanty!! Maar en wat is een nub?

Bij de eerste niet meegedaan met mvm omdat ik er toen pas te laat achter kwam. Met de 2e en nu wel! Maar ben stiekem wel blij dat ik nu met de laatste week bezig ben :)
pi_158130250
Chanty een meisje O+

En wat een goede cijfers.
pi_158130344
Chanty wat een fijne NPM! En wat een heerlijk plaatje O+

Mvm doe ik deze keer niet, vorige keer vond ik het best heftig en nu heb ik een stuiterbal rondlopen die er 100% zeker niet af kan blijven. En met krukje en brilletje voor haar staat de wc al vol, eigenlijk..
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_158130464
Wat fijn Chanty! En een meisje! O+

Ik heb vanmiddag een kloppend hartje gezien! *O* Ik ben zó opgelucht!
Maandag de 21e terug komen voor nog een echo en dinsdag de 29e een intake over het prenatale onderzoek.
Ik ga ook niet mee doen aan MvM. Ik voel me er ergens lullig over omdat zwanger worden bij mijzelf ook niet vanzelf ging, maar ik zit echt midden in een verhuizing momenteel en ik weet van voor tot achter niet dat ik leef. Daarbij heb ik het de maand december ook achterlijk druk op m'n werk én ben ik rete misselijk iedere ochtend en als ik jullie verhalen mag geloven ruiken die flessen helaas niet naar roosjes.

Klap ik duim voor je morgen! Hoe is je gevoel nu? Hoe laat mag je?
  woensdag 9 december 2015 @ 16:20:03 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_158130516
Fien ook een goeie echo, wat fijn!! *O*
  woensdag 9 december 2015 @ 16:24:14 #208
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_158130634
Fijn fien *O* hoever ben je?

Een nub dat is dat uitsteeksel tussen de benen. Op mijn foto is die mooi gemarkeerd met de bovenste lijn. Als dat uitsteeksel evenwijdig aan de ruggengraat loopt dan is het waarschijnlijk een meisjesnub (hij kan nog stijgen), staat ie meer omhoog dan is het waarschijnlijk een jongensnub (75% kans).
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_158130860
Fien wat goed O+ ! Gefeliciteerd!

Dank je wel! Ik voel me best ok, begin nu langzaam aan zenuwachtig te worden maar ach. Het is zoals het is. Ik probeer me voor te nemen dat het een lege vruchtzak is dan is het misschien een niet al te grote teleurstelling.
Ik mag lekker vroeg, 9.15. Dat scheelt weer eindeloos op de klok kijken. ;)
♥ J & S
  woensdag 9 december 2015 @ 16:36:26 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158130901
Wanneer mag je, morgen?

En MvM is geen verplichting he, iedereen mag zelf die afweging maken, om welke reden dan ook.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158130938
Ik ben nu ongeveer 6 weken en 4 dagen. Kan nog veranderen omdat het nog zo pril is, maar hij heeft de UD voor nu eventjes gezet op 28 juli.

Ik hoop echt dat je morgen een klein knipperlichtje ziet klap! Wel fijn dat je al vroeg mag. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen vannacht. Hebben ze de vorige echo inwendig of uitwendig gedaan? Dat zou misschien ook kunnen schelen?
Ik had een mannelijke gynaecoloog vandaag en toen hij een echo ging maken zei hij, doe je onderkleding maar even uit. Waarop mijn vriend zei, dat doe je toch altijd via de buik? Maar gezien de vroege termijn kan het zo zijn dat er uitwendig nog niets te zien is en inwendig wel.
pi_158130954
Chanty fijn van de goede uitslagen! En je baby O+ zo bijzonder.

Fien *O* een hartje!! Wat fijn

Klap gelukkig mag je al vroeg komen. Hopelijk heb je een mooie knipper
pi_158131055
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 16:24 schreef Chanty het volgende:

Een nub dat is dat uitsteeksel tussen de benen. Op mijn foto is die mooi gemarkeerd met de bovenste lijn. Als dat uitsteeksel evenwijdig aan de ruggengraat loopt dan is het waarschijnlijk een meisjesnub (hij kan nog stijgen), staat ie meer omhoog dan is het waarschijnlijk een jongensnub (75% kans).
Dankjewel. Heb de term wel vaker voorbij zien komen hier op fok, maar ik heb er nooit eerder over gehoord! Interessant!

@Fien oh wat fijn zeg!!!!
pi_158131122
Wat fijn fien!

Klap ik duim voor morgen!
pi_158131146
Chanty wat fijn! En dat is wel een hele duidelijke nub idd :D leuk! O+

Fien wat superfijn van de goede echo O+

Klap, veel succes morgen :*.
  woensdag 9 december 2015 @ 16:50:32 #216
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_158131189
Ik heb ook om NUB theorie gevraagd, ze moest echter goed zoeken.. Hopelijk horen we 5 januari meer.. NPM ook gehad, kansen ook alleen kleiner dan 1:5000, dus helemaal goed. Volgende week weer controle, weer fijn op de weegschaal :|
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_158131767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 december 2015 11:51 schreef Theeleuter het volgende:
Ach, ik mag "pas" 4 januari voor termijn echo. Ben dan 10 weken en een beetje, standaard bij mijn praktijk.
Ik heb me dit keer niet aangemeld voor MvM, heb het 2 keer gedaan en was het vrij vlot beu bij de 2e. Daarbij heb ik tegenwoordig altijd wel 1 van de 2 mee als ik ga plassen, motiveert niet om eerst in een kan te piesen en dan over te hevelen. _O-
Die van mij zij vanmiddag, "moet jij niet in bakje plassen? Ik pak wel even (doet kelderdeur open en pakt die maatbeker)". :o Of vraagt of ze er ook in mag plassen. En ze is 27 maanden dus hé O+

Ik plas er dus ook niet altijd in, maar alle beetjes helpen denk ik dan maar... Vind het ook veel gedoe, had liever een filter in het riool ofzo.

Klaproos spannend hoor. Duim voor je morgenochtend!

Chanty wat een duidelijke Nub! En een mooi kind uiteraard!

Vanochtend een intake bij de verloskundige die de kraamtijd gaat begeleiden (controles blijven in zh) en daar het hartje mogen horen. O+
pi_158131813
Ohw helft alweer vergeten...

Nouk wat een goed nieuws!

En Fien wat fijn een knipper! *O*
pi_158132398
Sull het hartje gehoord, dat lijkt me zo mooi O+

Waarom blijven de controles in het ziekenhuis?
pi_158133019
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 21:45 schreef Lamb29 het volgende:
Sicil :o wat een ochtend zeg! Fijn dat ze nu weer weg zijn de buiken!

Lb bizar hè hoe snel het nu gaat. Hoe kan ik nu alweer 25weken zijn met een buikkindje van ruim 30cm?!
+1! Niet mijn tweede zwangerschap, maar ik vind het evengoed voorbij vliegen allemaal :Y

Fien, wat fijn! *O*

En ah, ik weet eindelijk waar de nub-theorie over gaat, altijd maar een beetje overheen gelezen :@ Mooi plaatje Chanty!
pi_158133222
Hebben we nog wat van Myrr gehoord de afgelopen dagen? Vraag me af hoe het gaat :).
pi_158133553
Arja, ik heb een halve baarmoeder en dat vergt meer medische controle.

Inderdaad is het al even stil bij myrr...
pi_158133851
Chanty en Nouk fijn dat jullie een goede echo hadden en de uitslagen van de npm goed zijn.

Fien super dat je al een kloppend hartje hebt gezien.

Klap heel veel succes morgen, ik ga voor je duimen.
pi_158133941
Fien & Noek wat fijn! O+
En wat een plaatje Chanty!

Klap ik duim!! :*

Ik vroeg mij ook al af hoe het bij Myrr ging!

Ik heb mijn kleuter vandaag wat vermoeidheid aan gepraat :) "He meisje ben je zo moe van school?! Kom dan duiken we lekker samen in bed met een film!" *Snurk!* :Y)

Vanmorgen weer cesartherapie gehad... Kan helaas eigenlijk niets meer behalve alles los maken, maar hopelijk zorgt dat voor zo lang mogelijk mobiel blijven. Vorige week hadden we iets meer geprobeerd en meteen dikke reactie en woe en do grotendeels horizontaal doorgebracht.
Naja.. Ik wist het van te voren dat dit er dik in zat dus heb er vrede mee. Alleen sneu voor kleuter die dus vanmiddag eigenlijk graag even op pad wilde met het mooie weer.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158134188
Chanty, mooi nieuws van het onderzoek, gefeliciteerd!

Fien10, ook gefeliciteerd met het kloppende hartje, zo bijzonder!

Klaproos, zo spannend morgen, hopelijk voor jou ook een mooie echo...

Lamb, vervelend dat er niet veel meer te doen is tegen de pijn.

Sorry als ik iemand heb overgeslagen!

Hier beginnen de pilletjes van de gyn te helpen tegen het maagzuur, wat een opluchting _O_, ik hoop dat ik eindelijk weer een paar uur achter elkaar kan slapen vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')