Woeiiiiii Chanty wat fijn!!!quote:Op woensdag 9 december 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend NPM gehad en het was helemaal goedAllemaal 1 : 5000. En verder zag alles er ook top uit en de baby heeft twee hersenhelften (
). Ik vind dat zo bijzonder; dat alles eraan, zit ontstaan uit twee cellen
En de nub was vrij duidelijk zelf voor deze nubnoob
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een meisjeOver vier weekjes maar een pretecho doen.
Dankjewel. Heb de term wel vaker voorbij zien komen hier op fok, maar ik heb er nooit eerder over gehoord! Interessant!quote:Op woensdag 9 december 2015 16:24 schreef Chanty het volgende:
Een nub dat is dat uitsteeksel tussen de benen. Op mijn foto is die mooi gemarkeerd met de bovenste lijn. Als dat uitsteeksel evenwijdig aan de ruggengraat loopt dan is het waarschijnlijk een meisjesnub (hij kan nog stijgen), staat ie meer omhoog dan is het waarschijnlijk een jongensnub (75% kans).
Die van mij zij vanmiddag, "moet jij niet in bakje plassen? Ik pak wel even (doet kelderdeur open en pakt die maatbeker)".quote:Op woensdag 9 december 2015 11:51 schreef Theeleuter het volgende:
Ach, ik mag "pas" 4 januari voor termijn echo. Ben dan 10 weken en een beetje, standaard bij mijn praktijk.
Ik heb me dit keer niet aangemeld voor MvM, heb het 2 keer gedaan en was het vrij vlot beu bij de 2e. Daarbij heb ik tegenwoordig altijd wel 1 van de 2 mee als ik ga plassen, motiveert niet om eerst in een kan te piesen en dan over te hevelen.![]()
+1! Niet mijn tweede zwangerschap, maar ik vind het evengoed voorbij vliegen allemaalquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:45 schreef Lamb29 het volgende:
Sicilwat een ochtend zeg! Fijn dat ze nu weer weg zijn de buiken!
Lb bizar hè hoe snel het nu gaat. Hoe kan ik nu alweer 25weken zijn met een buikkindje van ruim 30cm?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |