Misschien is het ook nog wel te vroeg voor echte zwangerschapsverschijnselen etc.(volgens mijn telling 5 weken en 6 dagen vandaag, maarja dat is gokkenquote:Op dinsdag 8 december 2015 16:46 schreef Crumpette het volgende:
Misselijkheid hoeft er niet perse bij te horen he miezziej! Liever niet zelfs imho.. Hormonen wel.
Zal je zien... morgen...quote:Op dinsdag 8 december 2015 17:00 schreef ikke_84 het volgende:
Ik ben ook niet misselijk miezziej. Hoeft ook echt niet persee. Wees maar blij
Hier precies hetzelfde! Nog geen moment misselijk geweest. Maar ik heb al wel echt een zichtbare buik met 13.5 en ben ook bang dat ik teveel aankom (was volgens de VK niet zo op dit moment). Al lijkt de extreme honger inmiddels wat minder te worden dus wie weet valt het uiteindelijk nog meequote:Op dinsdag 8 december 2015 18:53 schreef Arja het volgende:
Miez ik ben nu 12 weken en nog geen dag misselijk geweest. Alleen maar mooi meegenomen. Behalve dan dat ik de hele dag honger heb en moet oppassen niet te snel te veel aan te komen.
Dat zal ik onthouden voor als ik nog een keer verkouden raak, thnxquote:Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee hoor die zijn niet verdeeld.
Xylo neusspray mag gewoon gebruikt worden in de zwangerschap overeenkomstig het voorschrift. Niet langer dan 1 week gebruiken (zoals voorschrift dus).
Een reden om gebruik xylo af te raden en primair voor zoutoplossing te kiezen zou kunnen zijn omdat de xylo verslavend kan werken. Maar goed, dat is aan je zelf om die afweging te maken en niet aan je vk. Als de vraag is of xylometazoline neusspray gebruikt mag worden tijdens de zw.schap dan is het antwoord gewoon ja.
Phehehehe, ik dacht al, die is helemaal in de wolken en het vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Amsel het is mogelijk tot 16 weken (aanmelden tot 11 weken).quote:Op dinsdag 8 december 2015 13:59 schreef Amsel het volgende:
Ohja, MvM. Eerste zwangerschap wel gedaan, maar denk dat het 'm niet gaat worden deze keer. Ik durf nog niet voordat ik weer een kloppend hartje heb gezien, anders voelt het alsof ik het jinxEn de volgende echo is de 22e, daarna gaan we een week naar familie in het buitenland, dan heb je O&N, en tegen de tijd dat die dame dan voorbij kan komen ben ik alweer bijna zo ver dat het geen zin meer heeft.
Sicilia wat een heftige ochtend johDoe je een beetje voorzichtig met jezelf?
Wat gaaf! Ook leuk om te geven. Enig idee waar je zoiets kan kopen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh ik kreeg net zo'n tof cadeautje!! Een zelfgemaakte ketting (kan ook als armband gedragen worden) waarmee ik de zwangerschapsweken kan aftellen. De weken zijn om de 5 aangeduid, bij de start hangt een hartje 'made with love', bij de 40 weken een hartje met 'mama' en er is een verstelbaar hangertje in de vorm van een kinderwagen die ik over de weken kan verplaatsen van begin tot eind
quote:
Ik heb geen idee, sorry...quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
Wat gaaf! Ook leuk om te geven. Enig idee waar je zoiets kan kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van F. (2012) en M. (2016)
wanneer heb jij eigenlijk je echo?quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:45 schreef JufMariska het volgende:
Big sis![]()
Over misselijkheid: bij nr 1 had ik een aantal weken last, bijna de hele dag door een soort naar weeiïg gevoel in m'n maag (vanillevla en verse gemberthee), nu gaat het grote delen van de dag prima maar kan ik ineens vlagen van ontzettende misselijkheid hebben
Ik heb de slag van het constant iets in m'n maag hebben nog niet helemaal te pakken geloof ik..
Maandagavond! Spann0nd..quote:Op dinsdag 8 december 2015 20:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wanneer heb jij eigenlijk je echo?
Oh my god yes! Echt, het vliegt zo hard voorbij dit keerquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:03 schreef Crumpette het volgende:
LB gaat het voor je gevoel sneller de tweede keer?
Ik heb de echo rond de 10 weken en daarna zijn we dus direct een weekje weg, dus dan krijg ik me niet op tijd aangemeldquote:Op dinsdag 8 december 2015 19:57 schreef Sull het volgende:
[..]
Amsel het is mogelijk tot 16 weken (aanmelden tot 11 weken).
Het heeft trouwens altijd zin, al is het maar voor de heerlijk zachte omslagdoek.
Daarom hebben ze er nu een zonder klittenbandquote:Op dinsdag 8 december 2015 21:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik heb de echo rond de 10 weken en daarna zijn we dus direct een weekje weg, dus dan krijg ik me niet op tijd aangemeld
En ik vond die omslagdoek een onding met klitteband dat je andere kleding kapotrukt in de was
Fijn dat de harde buiken weg zijn!quote:Op dinsdag 8 december 2015 21:40 schreef Sicilia het volgende:
Mijn harde buiken zijn helemaal weg al een paar uur! Ben alleen wel superverkouden dus morgen blijf ik lekker een dagje thuis.
Verder wel bijgelezen, maar mijn concentratie is op, dus er blijft weinig hangen.
Zag wel een hele schattige echofoto![]()
O en MvM heb ik 2 keer gedaan, maar dit keer stond ons huis nog te koop toen ik in de plasweken zat en ik zag het met de bezichtigingen niet zo zitten, die flessen op het toilet, dus ik heb het dit keer niet gedaan.
En de tijd vliegt echt voorbij inderdaad! Vrijdag 30 weken, hoe dan?!
Voor/na werkquote:Op woensdag 9 december 2015 08:29 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik plaste vandaag iig weer donkerdere strepen, dus dat gaat de goede kant op![]()
De 21e moet ik werken, dus denk niet dat het hem dan wordt
Tofheid!quote:Op woensdag 9 december 2015 14:28 schreef Chanty het volgende:
Vanochtend NPM gehad en het was helemaal goedAllemaal 1 : 5000. En verder zag alles er ook top uit en de baby heeft twee hersenhelften (
). Ik vind dat zo bijzonder; dat alles eraan, zit ontstaan uit twee cellen
En de nub was vrij duidelijk zelf voor deze nubnoob
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk een meisjeOver vier weekjes maar een pretecho doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |