SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe is het nu? nogsteeds regelmaat?quote:Op dinsdag 8 december 2015 12:03 schreef Sicilia het volgende:
LB wat een super lieve echofoto! Dat handje
Zooo het is mijn dag niet geloof ik. Werd wakker met wat harde buiken, maar ochtendspits in huis dus geen tijd om daar echt aandacht aan te besteden. Dus pas in de auto onderweg naar werk merkte ik dat ze om de 3 minuten kwamen. Verder een hoofd vol snot en beetje koortsig. Kom ik op werk, hoor ik dat ik de hele ochtend een vrouw uit Amerika naast me heb zitten. Geen probleem hoor, maar al mijn werkzaamheden zijn normaaal in het Duits dus omswitchen naar Engels is dan best even een dingetje. Kon mij dus ook totaal niet concentreren en harde buiken bleven komen en voelde niet heel fijn, dus door collega's naar huis gestuurd
. Tank gaf aan dat ie leeg was, maar omdat de buiken echt niet prettig waren maar besloten snel naar huis te rijden en dan vanmiddag voor het boodschappen doen te gaan tanken. Rijd ik op de snelweg, is de tank toch wel erg leeg en dus stopt de auto er mee
Gelukkig kon ik hem nog op de vluchtstrook zetten, maar moest vervolgens een uur wachten op de pechhulp. Harde buiken namen wel eindelijk af dus nadat de pechhulp mij naar een tankstation had gesleept ben ik snel boodschappen gaan doen. Nu even eten en dan maar een uur onder de douche, hopen dat de harde buiken weg blijven nu en dat de snot uit mijn hoofd wil
Ik heb me door jouw post maar ook meteen aangemeldquote:Op dinsdag 8 december 2015 11:12 schreef ikke_84 het volgende:
LB![]()
En dat handje![]()
Ik heb vanmorgen mijn laatste zwangerschapstest gebruikt en het was een knal streep![]()
Ik heb me daarna gelijk aangemeld voor moeders voor moeders. Zonde dat het nu de wc in gaat terwijl het zo hard nodig is.
Nee gelukkig is de regelmaat weer verdwenenquote:Op dinsdag 8 december 2015 12:34 schreef pinquit het volgende:
[..]
hoe is het nu? nogsteeds regelmaat?wat een kutochtend
Ik zat daar ook naar te kijken. Als ik het goed begrijp komen ze het dan ophalen?quote:Op dinsdag 8 december 2015 11:12 schreef ikke_84 het volgende:
LB![]()
En dat handje![]()
Ik heb vanmorgen mijn laatste zwangerschapstest gebruikt en het was een knal streep![]()
Ik heb me daarna gelijk aangemeld voor moeders voor moeders. Zonde dat het nu de wc in gaat terwijl het zo hard nodig is.
Ja, komen ze gewoon ophalenquote:Op dinsdag 8 december 2015 13:30 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik zat daar ook naar te kijken. Als ik het goed begrijp komen ze het dan ophalen?
Gister heb ik ook weer getestEn ik heb er nog 5 liggen
![]()
@Sicilia:
Klinkt als een fijne ochtend..![]()
Gelukkig ben je nu thuis
Nee hoor die zijn niet verdeeld.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Welkom aan alle nieuwe zwangeren!
Groofs en Suiker, gefeliciteerd! Wat fijn, een goede echo
Sicilia, wat een dag! Lijkt me verschrikkelijk om zoveel harde buiken te hebben en dan nog langs de kant van de weg komen te staan... Fijn dat het nu wat beter gaat!
Fien, ik duim voor een knipper morgen! Die laatste dag wachten voor de eerste echo is echt slopend...
LB, wat een lieve foto
Wat betreft de neusspray: ik werd snotverkouden vlak nadat ik net zwanger was. Ik heb toen mijn VK gebeld om te vragen wat ik mocht gebruiken en mij is toen de spray met xylometazoline afgeraden... Alleen als de verstopte neus me echt zou belemmeren om te slapen zou ik wellicht 1x kunnen sprayen maar liever niet. Zoutoplossing mocht wel. Maar ik geloof dat de meningen hierover verdeeld zijn.
Juist, dit ja.quote:Op dinsdag 8 december 2015 14:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nee hoor die zijn niet verdeeld.
Xylo neusspray mag gewoon gebruikt worden in de zwangerschap overeenkomstig het voorschrift. Niet langer dan 1 week gebruiken (zoals voorschrift dus).
Een reden om gebruik xylo af te raden en primair voor zoutoplossing te kiezen zou kunnen zijn omdat de xylo verslavend kan werken. Maar goed, dat is aan je zelf om die afweging te maken en niet aan je vk. Als de vraag is of xylometazoline neusspray gebruikt mag worden tijdens de zw.schap dan is het antwoord gewoon ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |