Bloesem, mooie namen, en wat klinkt het allemaal heerlijk

Hebben jullie met een reden voor 3 namen gekozen (vernoeming oid)?
Molo en Miss_C, leuk al die cadeautjes! En die 6,5 cm
Sethiwe als enige nog voor 2015

Kan me voorstellen dat het nu wel enige druk geeft ja, de naam. Komen jullie gewoon niks tegen, of twijfelen jullie ergens tussen?
Over namen gesproken, wij wisten voordat we begonnen eigenlijk al de naam, zowel voor een jongen als voor een meisje

Het mapje met kind-gerelateerde documenten heet ook "Project naamX.naamY"

Toen we eenmaal wisten dat het een meisje is hebben we nog heel even getwijfeld over een andere naam, maar de naam die we hadden, die ís het gewoon. Gek eigenlijk, hier geen lange namenlijstjes en twijfels dus

LB, leuk om weer te spieken vandaag, ben benieuwd! Zijn er zorgen over de groei (maak jij je zorgen?), of is het meer voor de zekerheid?
En ik las over 12-weken mijlpalen

, een eerste echo voor Suikertante (spannend!), en de rest ben ik vergeten.. Zwangerschapsdementie begint een beetje toe te slaan hier: vanochtend een kwartier gezocht naar de auto, heb de halve buurt doorgelopen omdat ik gewoon niet meer wist waar ik gister geparkeerd had

Maar goed, gelukkig is het maandag en is m'n eerste afspraak om 13, dus toch nog soort van op tijd-ish op werk
Oh en jongens ik (of eigenlijk de baby

) ben zó verwend dit weekend met cadeautjes van vriendinnen

Een tripp trapp met newbornset en allemaal leuke en handige kleine cadeautjes, tot hydrofielen en pakjes in maat 80 aan toe

En manlief heeft weer eea gedaan in de babykamer, en het wiegje is besteld, het gaat ineens hard allemaal! Wel vroeg met 25 weken, maar door drukte en vakantie de komende weken kunnen we pas in januari pas weer verder, en dan ben ik alweer 30+ weken