quote:Op zondag 6 december 2015 10:23 schreef kniftyhooker het volgende:
Gefeliciteerd bloesem!
Totaal niet de bevalling die je in gedachten had maar fijn dat alles goed is met jullie.
Hoe maak ik een nieuw topic aan op mobiel?
quote:Op zondag 6 december 2015 10:25 schreef kniftyhooker het volgende:
Dankje!
Ik had m bijna en toen kreeg ik de melding dat ie al bestond! Hihi
Goed hoorquote:
Wat zij zegtquote:Op zondag 6 december 2015 16:02 schreef Cassandra87 het volgende:
ben nou ook wel nieuwsgierig naar de naamiemand die die kan dm/en?
Wat lief. Wij hebben een muziekmobiel gekregen voor boven het bedje of de box. Hij/zij hoort er al helemaal bij voor mijn familie.quote:Op zondag 6 december 2015 18:12 schreef Molo het volgende:
Ik heb ontzettend veel leuke dingetjes gekregen voor sinterklaas, omdat iedereen uit het gezin het zo leuk voor ons vindt (we deden eigenlijk helemaal niet aan cadeautjes dit jaar).
Wel hele leuke dingen hoor
Binnenkort maar kast voor baby kleren gaan kopen![]()
Ik voel de drukquote:Op zondag 6 december 2015 20:08 schreef LadyBlack het volgende:
Jeetje en dan staat ineens alleen Sethiwe nog in december in de lijst!![]()
Die meisjesnaam, misschien vind ik die ook wel heel mooi maar vindt m'n vriend de betekenis niet stoer genoeg voor een jongen.quote:Op zondag 6 december 2015 22:43 schreef Lamb29 het volgende:
Hahahah zou wel een heel heftige combi worden
Ik vermoed ergens over de tien weken. Vanmiddag heb ik een datum voor in de OPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., voelde even niet zo prettig. Omdat verder niemand het nog weet kan ik mijn zorgen nog niet echt delenGelukkig hebben we het forum nog
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 december 2015 10:40 schreef bloes85 het volgende:
Yay, nog gefeliciteerd Bloesem!!
Met mij gaat het gelukkig ook steeds beter, nog wel flink moe, maar kan alweer lekker rommelen in huis. De kleine is alweer bijna twee weken oud en hij doet het gelukkig zo enorm goed, eet goed, slaapt goed en ik ben zoooo verliefd
Deze hadden jullie nog tegoed
Ohhh wat een knappe babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Fijn om te horen dat het zo goed gaat! Genietze mama
.
Heeeel tofquote:Op maandag 7 december 2015 10:49 schreef Svane het volgende:
Lot! Kan me voorstellen dat je werk zat bent, jij hebt ook redelijk fysiek werk als ik me niet vergis? Nog eventjes en dan in verlof lekker je op je tweede dochter voorbereiden! Hoe tof is dat!![]()
Ooooh dat scherp blijven ja.quote:Op maandag 7 december 2015 10:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Heeeel tof![]()
kan niet wachten om me alleen nog maar te hoeven bezighouden met nestelen en fröbelen
.
Ja vpk in het ziekenhuis dus niet echt een kantoorbaan, al is lang zitten voor mn rug wel erger dan in beweging blijven dus wdb is het niet erg. Alleen het constant scherp blijven wordt steeds lastiger.
Plaatsvervangende spanning hier! Succes straks <3quote:Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Jemig Bloes wat een plaatje!!
Lamb, misschien is ie wel te normaal voor jullie maar ik doelde op de Engelse roodborst
L0t half twee ben ik aan de beurt! Ik ben inmiddels gewoon echt gespannengelukkig is het al bijna zover!
Ik snap trouwens zo goed dat je tegen je werk opziet, tis ook zulk lichamelijk werk!
Haha vind ik een prachtige naamquote:Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef Suikertante het volgende:
Lamb, misschien is ie wel te normaal voor jullie maar ik doelde op de Engelse roodborst
L0t half twee ben ik aan de beurt! Ik ben inmiddels gewoon echt gespannengelukkig is het al bijna zover!
Er wordt nu idd vaak een leerling aan me gekoppeld. Op zich heel fijn voor het fysieke gedeelte maar ik vind het soms juist ook wel lastig om zowel de student de juiste begeleiding te bieden als de patiënten in de gaten te houden nu. Ligt een beetje aan de leerlingquote:Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef ikke_84 het volgende:
Lot ik heb bij mijn eerste zwangerschap vanaf een bepaald termijn alleen nog maar dag diensten gedaan. En dan stond ik bijna altijd met een leerling samen. Anders is het zo zwaar om het goed vol te houden. En thuis wil je ook niet alleen maar op de bank liggen. Hoe lang moet je nog werken?
Wat goed dat je hebt gebeld! Ik hoop zo dat het toch goed zitquote:Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef klaprooss het volgende:
Spannend miezziej!
Suiker, bijnaaaa!
Ik heb de vk gebeld, dat ik die 2 weken wachten wel heel lang vond.
Ik mag a.s donderdag komen voor een nieuwe echo. Hopelijk is er wat te zien, zo niet dan weet ik waarschijnlijk wel meer.
Ik weet het niet, echt niet. Met J. Had ik vrijwel geen kwaaltjes en nu ook niet. Ergens voelt het alsof ik het op wil geven maar bang dat het dan juist fout gaat.quote:Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wat goed dat je hebt gebeld! Ik hoop zo dat het toch goed zit. Hoe is je gevoel?
Nu nog tegelijk bevallenquote:Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef ikke_84 het volgende:
Spannend miezziej! Nog 2 weekjes wachten.
Dan gaan we dus met zn 3e voor de eerste echo 21 december![]()
Bij mij gaan ze eerst uitwendig proberen. De vorige keer lukte dat met t zelfde termijn ook prima.
Heb je al wat zwangerschaps kwaaltjes miezziej? En is t bloeden nu helemaal gestopt?
Lachen dit! Ik mag gelukkig meteen om 8:30 uurquote:Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef ikke_84 het volgende:
Spannend miezziej! Nog 2 weekjes wachten.
Dan gaan we dus met zn 3e voor de eerste echo 21 december![]()
Bij mij gaan ze eerst uitwendig proberen. De vorige keer lukte dat met t zelfde termijn ook prima.
Heb je al wat zwangerschaps kwaaltjes miezziej? En is t bloeden nu helemaal gestopt?
quote:Op maandag 7 december 2015 15:16 schreef Suikertante het volgende:
Klappie wat een spanning, goed dat je gebeld hebt!
Mijn echo was goed
3-7, ik mag in de OP!
quote:Op maandag 7 december 2015 15:16 schreef Suikertante het volgende:
Klappie wat een spanning, goed dat je gebeld hebt!
Mijn echo was goed
3-7, ik mag in de OP!
Ik denk dat ik sinds gister ook niet meer durfquote:Op maandag 7 december 2015 15:15 schreef Queens het volgende:
[..]
Lachen dit! Ik mag gelukkig meteen om 8:30 uur![]()
Ik durf trouwens geen sex te hebben sinds ik weet dat ik zwanger ben![]()
Bloesem, nog gefeliciteerd! Fijne namen!
Nu je het zegt, de eerste julibaby!quote:Op maandag 7 december 2015 15:29 schreef Frummeltje86 het volgende:
Suikertante een goede echoJuli alweer! Wat gaat het hard hier zeg
Hoop nieuwe aanwas, super!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |