abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158075211
bloes, wat een prachtig kindje <3

Bloesem, wat een mooie namen! Nog een reden dat het drie namen zijn geworden? Soms lijkt me dat zo zonde, want die andere namen kun je dan niet nog eens gebruiken als roepnamen en als tweede en derde naam gebruik je ze eigenlijk nooit..
pi_158075267
Bloesem, wat een mooie namen!

Bloes, wat een mooi jochie, die handjes O+

12-weken mijlpalen!

En vandaag de eerste echo voor Suiker! Spannend, ik hoop op een mooi kindje voor jullie! Met 10 weken is het ook echt al een heel kindje met alles er op en eraan!

Lief, al die cadeautjes die jullie gekregen hebben! Hier zijn de kinderen wel goed verwend, maar buikbaby niet (ook niet door ons). Ik heb dit weekend pas voor het eerst iets gekocht, een wollen strikmutsje, maatje klein O+ Qua kleertjes vind ik het neutrale niet echt leuk, dus nog even geduld tot de 20-wekenecho. Daarna ga ik los als het een meisje is en als het een jongetje is moet er natuurlijk nog wel een tof eerste pakje komen!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_158075823
Bloes wat een mooie baby heb je daar O+

Suiker heel veel succes vanmiddag bij de echo! Spannend!

Werken vind ik ook steeds lastiger worden. Ik heb een administratieve functie dus fysiek is het niet zwaar en ik werk natuurlijk tot aan verlof maar halve dagen, maar mijn concentratie is echt ver te zoeken. En ik merk ook dat ik steeds minder snap ofzo. Dingen die ik normaal zonder nadenken uitvoer, daar moet ik nu echt mijn aandacht bij houden anders ga ik stomme fouten maken. Maaaaar nog maar 19 keer en een half uurtje vandaag, dus het schiet al lekker op :).

Ow en wat leuk trouwens al die verwende buikbaby's! Hier heeft buikbaby ook wat leuke kleertjes, een knuffeltje en een rammelaar gekregen van de Sint O+.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_158076116
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 11:31 schreef Suikertante het volgende:

Lamb, misschien is ie wel te normaal voor jullie maar ik doelde op de Engelse roodborst ;)

L0t half twee ben ik aan de beurt! Ik ben inmiddels gewoon echt gespannen :o gelukkig is het al bijna zover!
Haha vind ik een prachtige naam ;) mijn lijstjes bevatten alles van redelijk voorkomend tot wait whut hoe!?

Ik duim heel hard !
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158076865
Wat leuk al die kadootjes voor de buik baby's O+

Fien spannend dat je woensdag al mag. Nog heel even geduld. Hoe is t met je misselijkheid? (Of was dat niet bij jou? :@ )

Lot ik heb bij mijn eerste zwangerschap vanaf een bepaald termijn alleen nog maar dag diensten gedaan. En dan stond ik bijna altijd met een leerling samen. Anders is het zo zwaar om het goed vol te houden. En thuis wil je ook niet alleen maar op de bank liggen. Hoe lang moet je nog werken?

Suiker het is bijna half 2 !!! *O*

Ik wil het zo graag aan mijn moeder vertellen. Alleen mijn man wil wachten tot na de echo :{
Vanavond toch nog maar een keer overleggen O-)
pi_158078399
Net contact gehad met een VK, dat ik nu nog ergens anders woon is gelukkig geen probleem. Het helpt ook wel dat ik werk in mijn toekomstige woonplaats dus ik ben hier toch al 5 dagen per week :P.
Ze vroeg of ik meteen een vroege echo wilde, dat was dan wel een inwendige. Ik zei doe maar, ik moet er toch aan wennen om met de billen bloot te gaan :'). 21 december :s)
pi_158078732
Spannend miezziej!

Suiker, bijnaaaa!

Ik heb de vk gebeld, dat ik die 2 weken wachten wel heel lang vond.
Ik mag a.s donderdag komen voor een nieuwe echo. Hopelijk is er wat te zien :s) , zo niet dan weet ik waarschijnlijk wel meer.
♥ J & S
pi_158078784
F5 F5 F5 voor Suiker!

quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 12:50 schreef ikke_84 het volgende:
Lot ik heb bij mijn eerste zwangerschap vanaf een bepaald termijn alleen nog maar dag diensten gedaan. En dan stond ik bijna altijd met een leerling samen. Anders is het zo zwaar om het goed vol te houden. En thuis wil je ook niet alleen maar op de bank liggen. Hoe lang moet je nog werken?
Er wordt nu idd vaak een leerling aan me gekoppeld. Op zich heel fijn voor het fysieke gedeelte maar ik vind het soms juist ook wel lastig om zowel de student de juiste begeleiding te bieden als de patiënten in de gaten te houden nu. Ligt een beetje aan de leerling :').
Ik moet nog 6 weken waarvan 1 week vakantie dus het schiet wel op gelukkig :).
pi_158078840
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:01 schreef klaprooss het volgende:
Spannend miezziej!

Suiker, bijnaaaa!

Ik heb de vk gebeld, dat ik die 2 weken wachten wel heel lang vond.
Ik mag a.s donderdag komen voor een nieuwe echo. Hopelijk is er wat te zien :s) , zo niet dan weet ik waarschijnlijk wel meer.
Wat goed dat je hebt gebeld! Ik hoop zo dat het toch goed zit :*. Hoe is je gevoel?
pi_158078850
Spannend miezziej! Nog 2 weekjes wachten.
Dan gaan we dus met zn 3e voor de eerste echo 21 december :D
Bij mij gaan ze eerst uitwendig proberen. De vorige keer lukte dat met t zelfde termijn ook prima.

Heb je al wat zwangerschaps kwaaltjes miezziej? En is t bloeden nu helemaal gestopt?
pi_158079053
Spannend klap. Ik ga heel hard voor je duimen dat er nu wel een mooie knipper te zien is.

Lot dat schiet idd al lekker op. En idd heel herkenbaar dat t uit maakt welke leerling je bij je hebt. Sommige kosten juist meer energie.
Wanneer hebben vakantie? Heerlijk even geen werk!
pi_158079079
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Wat goed dat je hebt gebeld! Ik hoop zo dat het toch goed zit :*. Hoe is je gevoel?
Ik weet het niet, echt niet. Met J. Had ik vrijwel geen kwaaltjes en nu ook niet. Ergens voelt het alsof ik het op wil geven maar bang dat het dan juist fout gaat.

In mijn hoofd klinkt het logisch dat ik een late innesteling heb gehad en er daardoor nog niets te zien was.

Ik ben een stuiterbal, een groot deel van de dag ben ik er positief over of denk ik er vrij weinig aan. Savonds begint de negativiteit en het twijfelen -O-
♥ J & S
pi_158079152
L0t dat is al super snel O+ !

Lief dat jullie zo meeduimen O+
♥ J & S
pi_158080697
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef ikke_84 het volgende:
Bij mij gaan ze eerst uitwendig proberen. De vorige keer lukte dat met t zelfde termijn ook prima.

Heb je al wat zwangerschaps kwaaltjes miezziej? En is t bloeden nu helemaal gestopt?
Nu nog tegelijk bevallen :7 Ik moet wel wachten tot 18.00u, maarja, dan merkt mijn werkgever er tenminste niets van :+
Bloed was alleen een klein beetje nadat ik naar het toilet was geweest, daarna gelukkig niet meer gezien. Ik heb een beetje gevoelige borsten en af en toe een beetje buikpijn. En ja, ik word ook nerveus van die buikpijn, maar volgens Google is het normaal :+

@Klaproos: Ik duim ook voor je! Hoop dat alles goed gaat, fijn dat je eerder terecht kon.
  maandag 7 december 2015 @ 15:15:51 #90
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_158081091
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 14:04 schreef ikke_84 het volgende:

Lachen dit! Ik mag gelukkig meteen om 8:30 uur *O*

Ik durf trouwens geen sex te hebben sinds ik weet dat ik zwanger ben :')

Bloesem, nog gefeliciteerd! Fijne namen!
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_158081129
Klappie wat een spanning, goed dat je gebeld hebt!

Mijn echo was goed O+
3-7, ik mag in de OP! *O*
pi_158081148
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:16 schreef Suikertante het volgende:

Mijn echo was goed O+
O+ O+ O+
pi_158081174
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:16 schreef Suikertante het volgende:

Mijn echo was goed O+
*O*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_158081221
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:15 schreef Queens het volgende:

[..]

Lachen dit! Ik mag gelukkig meteen om 8:30 uur *O*

Ik durf trouwens geen sex te hebben sinds ik weet dat ik zwanger ben :')

Bloesem, nog gefeliciteerd! Fijne namen!
Ik denk dat ik sinds gister ook niet meer durf :')

@Suiker: *O* O+
  maandag 7 december 2015 @ 15:29:17 #95
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158081407
Klap, ik hoop zo dat je gelijk hebt en je een latere innesteling had. Sterkte nog even met afwachten :*

Suikertante een goede echo O+ Juli alweer! Wat gaat het hard hier zeg :D Hoop nieuwe aanwas, super!
  maandag 7 december 2015 @ 15:31:45 #96
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_158081454
En bloes, wat een prachtig kindje! O+

Bloesem, wat een mooie namen voor jullie ongetwijfeld prachtige meisje! Ik ben benieuwd naar een foto O+
pi_158081709
Jeeeej suiker!! *O*
pi_158081993
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:29 schreef Frummeltje86 het volgende:
Suikertante een goede echo O+ Juli alweer! Wat gaat het hard hier zeg :D Hoop nieuwe aanwas, super!
Nu je het zegt, de eerste julibaby!
Maar ik haal Svane in, wedden? 8-)
pi_158082220
Nice Suiker, dat alles goed was! Ik heb je erbij gezet 8-) 2 juli is ook een mooie datum! Maar die haal je vast niet inderdaad...
pi_158082227
Joepie Suiker! Fijn dat de echo goed was! 10 weken en een beetje ben je nu dan toch?
R 09-10-2010
M 20-04-2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')