abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 december 2015 @ 16:08:45 #101
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_158082319
Suiker, heb je ook het hartje al kunnen horen?
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_158082379
Wat goed suiker! *O*
E.
pi_158082551
Wauw Bloes wat een knapperd! En wat kijkt hij tevreden O+

L0t, pittig werk lijkt me, zowel fysiek als qua focus etc.. Nog 6 weken schiet in elk geval al mooi op!

Klap, fijn dat je do al terecht kan voor echo. Nog 2 weken is ook heel lang om in onzekerheid te zitten.. Ik duim dat jullie gewoon veel te vroeg waren :*

Suikertante, *O* *O* Een zomerkindje!

Ik heb hier net een halve kop koffie op, maar blijkbaar valt caffeine vandaag wat minder: m'n gezicht staat helemaal strak en m'n hart gaat een tandje sneller, raar.. Koffie maar snel weggezet. Baby gaat er ook heel druk van bewegen, dat is dan weer wel O+
pi_158083033
Suiker O+ O+ O+ !
Wat fijn!
♥ J & S
pi_158083159
Ono dat heb ik ook soms van koffie, snel wegzetten dan ja!!

Queens dat hebben we niet geprobeerd eigenlijk! Ik was van het bewegen al enorm onder de indruk :D

10+1 ben ik dan vandaag!

En dank je Ela :)
pi_158083216
Klap, goed dat je hebt gebeld, nu weet je in ieder geval donderdag meer. Ik duim!
pi_158083455
PS op FB is het nog even geheim hoor!
pi_158083483
@klaproos, he fijn dat je donderdag al mag komen, ik ga duimen voor een Knipper!!

@suikertante, yay gefeliciteerd!!

@bloes, oooh die handjes!!

Ha morgen alweer 15 weken... En volgens mij is ons huis leeg na deze zwangerschap.... Ik kan niet stoppen met opruimen en weggooien! We hebben een klein huisje en straks met 3 kinderen moeten we toch inkrimpen qua spullen... Vandaag huisraad min 3 vuilniszakken. :)
pi_158083505
Miezziej ik mag ook pas om 17.30. Dan kunnen we samen zenuwachtig zijn de 21e ;)
Queens fijn dat je in de ochtend al kan.
Ik durf ook geen sex meer te hebben :') bang dat ik daardoor een miskraam krijg ofzo 8)7

Suiker *O* *O* O+ Wat fijn zeg!
Zo bijzonder om weer een keer mee te mogen maken he O+
  maandag 7 december 2015 @ 16:55:03 #110
50430 Yuki
Student Midwife
pi_158083517
Jee voor suiker *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 7 december 2015 @ 16:57:46 #111
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_158083601
Hoi, ik meld me aan als nieuw hier, volg het al een tijdje en wist niet zeker of ik mee ging posten (want ik heb niet vaak de tijd/zin om te posten) :)

Ben op dit moment 13+2 zwanger, uitgerekend op 11 juni. Het is mn eerste en heb al de nodige echo's gehad (3 om precies te zijn, incl combinatietest). Leuke is, mn zus is op dit moment ook zwanger, nu 38 wk dus het neefje en neefje/nichtje schelen straks maar een half jaar. Eerste kleinkind van mn ouders :)
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_158083702
Van harte Nouk, leuk! En wat gaaf zo tegelijk met je zus :)

Enne.. Meiden, lekker van bil gaan hoor, dat houd je toch niet vol anders :o
pi_158083911
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej ik mag ook pas om 17.30. Dan kunnen we samen zenuwachtig zijn de 21e ;)
Queens fijn dat je in de ochtend al kan.
Ik durf ook geen sex meer te hebben :') bang dat ik daardoor een miskraam krijg ofzo 8)7

Suiker *O* *O* O+ Wat fijn zeg!
Zo bijzonder om weer een keer mee te mogen maken he O+
Ik ben nu al zenuwachtig haha. Misschien dat het dan wat echter voelt voor mijn vriend, hij beseft het nog niet helemaal :P.
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die seks niet meer zo goed aandurft :P ik weet wel dat het geen kwaad kan enzo maar dat druppeltje bloed vond ik echt niet fijn :@
pi_158084308
Suiker, wat fijn dat de echo goed was!

Klap, ik zou ook helemaal gek worden van het niet weten. Fijn dat je donderdag al mag.

Ik heb vandaag uiteindelijk toch maar vrij genomen. Rugpijn is nu bijna weg, baarmoeder is ook minder gevoelig gelukkig. Ik beschouw dit wel echt als waarschuwingssignaal van mijn lichaam en ga niet meer zo lang klussen in het weekend, ookal wordt mijn vriend er chagrijnig van dat hij dan alles alleen moet doen... Ik probeer nu een tegelzetter te vinden. Als dat gedaan is hoeft alleen de meterkast nog te worden aangesloten en dan kunnen we in principe verhuizen (wonen we wel in een onafgewerkt huis, maar ik denk dat het wat rust geeft).

Iets heel anders: mijn hond ging gisteravond met haar hoofd op mijn buik liggen en een van haar oren op de plaats van mijn baarmoeder. Zou ze doorhebben dat ik zwanger ben?

Later vroeg ik voor de grap aan mijn vriend of hij ook niet even wilde luisteren, en toen hij zijn oor tegen mijn buik hield, schopte de baby meteen twee keer. Mijn vriend voelde het ook. Zo lief! Zo goed had ik hem ook nog niet eerder gevoeld.
pi_158085044
Luna verstandig om even een dagje rustig aan te doen.
Wat bijzonder voor jullie om haar dan zo goed te voelen.

Suiker fijn dat je een kloppend hartje zag.

Klap hoop zo dat jij donderdag ook een goede echo hebt.

Wat zijn er de 21ste een boel eerste echo's.

Nouk welkom en gefeliciteerd. Leuk dat er straks weinig verschil tussen de leeftijd van jullie kindjes zit. Is zo leuk, mijn schoonzusje was beide keren een deel tegelijk zwanger en de oudsten kunnen zo leuk samen spelen.

Lot en ikke, zo herkenbaar dat het afhangt van welke leerling je mee hebt, soms kost het meer tijd en energie dan als je het zelf zou moeten doen.

Sprotje opruimen is wel herkenbaar, denk dat dat mijn nesteldrang is, poetsen heb ik nog geen zin in, maar opruimen gaat mij momenteel wel aardig af. Jammer genoeg werkt (8> niet mee, want wil zijn kledingkast ook graag opruimen.

LB hoe was jou echo?

Bloes wat een schatje O+

Onomatopee, wat rot dat je zo sterk reageerde op de koffie. Hopelijk was het maar eenmalig.
pi_158088390
Ohh Suiker wat fijn! O+

Klap ik duim kei hard mee. Fijn dat je wat eerder kan!

Sprotje lekker hè! Ik ben sinds april al in opruimmodus door verbouwing maar alsnog trek ik overal dingen vandaan die weg weg weg mogen. Gelukkig ook een kleuter die dat redelijk kan en vandaag kreeg ik zowaar 5 knuffels voor Afrika O+

Hier helaas weer veel maagzuur :r Gatver wat is dat een rotgevoel.
En ik blijf mij verbazen over het verschil... Dit kindje is zoooo rustig tegenover O. zij ging echt als een malle tekeer op dit termijn.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_158089469
Luna goed dat je even rust pakt. En jammer dan voor je man. Is natuurlijk vervelend dat hij zoveel zelf moet doen, maar jij hebt nu al even 2 fulltime banen. Die klussen lopen niet weg ;)
Wat een goede timing van jullie kleintje om zich zo goed te laten voelen net op het moment dat papa dichtbij is O+

Nouk welkom!
Leuk dat je samen met je zus zwanger bent! Lijkt me heel bijzonder.

Lamb maagzuur is echt niet fijn :N
Vorige keer vanaf week 16 last van gehad hopelijk sla ik dat deze keer over.
Wat leuk dat je nu al verschil merkt tussen je kindjes O+
pi_158091276
Suiker wat fijn van de echo *O*

Welkom Nouk, dat lijkt mij erg bijzonder, tegelijk zwanger met je zus!

Ow Klap wat spannend donderdag! Wel fijn dat je dan al terecht kan. Ik ga keihard duimen voor een mooie knipper!

Luna verstandig van het rustdagje. Wij zijn ook aan het verbouwen en vriend moet dus ook alles alleen doen. Hij vindt het gelukkig niet erg, maar ik voel mij inderdaad wel rot dat ik hem niet kan helpen. Nou ja, maar wij zijn natuurlijk keihard kindjes aan het bouwen :D

Nesteldrang heb ik ook, maar daar kan ik dus nog helemaal niets mee. Gelukkig heb ik genoeg omhanden momenteel, want ik ga zondag op de kerstmarkt in Laren staan en zelfgemaakte kleertjes verkopen dus ik ben steeds als het even gaat achter de naaimachine bezig. Meteen maar een facebookpagina aangemaakt, want dat was een wens voor in de toekomst, maar dat is dus even in sneltreinvaart gegaan. Net mijn eerste bestelling gehad dus dat gaat al lekker O+.

Klote van het maagzuur Lamb.

Mijn neus zit aan 1 kant verstopt al vanaf vannacht, paar uur door wakker gelegen. Hoop dat het morgen weg is, anders moet ik toch maar een neusspray gaan halen, want dit is echt super vervelend. Welke mag ook al weer wel?
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  maandag 7 december 2015 @ 21:51:59 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_158092435
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Sicilia het volgende:

Mijn neus zit aan 1 kant verstopt al vanaf vannacht, paar uur door wakker gelegen. Hoop dat het morgen weg is, anders moet ik toch maar een neusspray gaan halen, want dit is echt super vervelend. Welke mag ook al weer wel?
Zoutoplossing mag altijd en onbeperkt. Xylometazoline (otrivin) mag ook gewoon, mits je de aanbevolen dosering niet overschrijdt en het niet langer dan een week gebruikt. Maar dat laatste is sowieso niet raadzaam :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 7 december 2015 @ 22:11:56 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158093238
Mooie verhalen en spannende verhalen zeg!
Duimen voor iedereen in ieder geval ^O^

Vandaag voor meubels gekeken, gaat goed komen :)
IKEA for the win >:O
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158093483
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 21:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zoutoplossing mag altijd en onbeperkt. Xylometazoline (otrivin) mag ook gewoon, mits je de aanbevolen dosering niet overschrijdt en het niet langer dan een week gebruikt. Maar dat laatste is sowieso niet raadzaam :)
Top, thanks! Morgen snel naar drogist, want de zoutoplossing die ik zelf gemaakt heb doet niets ;(
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  maandag 7 december 2015 @ 22:22:42 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_158093567
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:19 schreef Sicilia het volgende:

[..]

Top, thanks! Morgen snel naar drogist, want de zoutoplossing die ik zelf gemaakt heb doet niets ;(
Deze mag je ook, is wel duur spul maar doet iets meer dan alleen zoutoplossing

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_158094984
Wat fijn suiker een kloppend hartje!

Queens: ze laten het hartje pas horen vanaf 12 of 13 weken ongeveer, omdat het voor die tijd niet veilig is. Dan zou dr temperatuur in de hartkamer te hoog worden of zo. Ik heb het hartje ook nog niet gehoord. Zondag ben ik 13 weken en dan mag het met de angelsound.

Gefeliciteerd nouk en welkom.

Klap fijn dat je donderdag al mag. 2 weken is idd wel erg lang.

Ik ben sinds gisteren soms ineens even heel kortademig en zit dan een poosje te hijgen. Ook als ik gewoon zit of zo. Schijnt iets te maken te hebben met de hoeveelheid bloed en het aanvullen van zuurstof
pi_158096756
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 17:01 schreef Suikertante het volgende:
Enne.. Meiden, lekker van bil gaan hoor, dat houd je toch niet vol anders :o
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Ben nog nooit zo dicht gegroeid als nu.
Vannacht twee keer in elkaar verwikkeld geraakt tijdens het slapen en dat we wakker werden en dachten Weuw we need to get laid real bad, als je elkaar onbewust gewoon aan het aanranden bent omdat het al zo lang geleden is en het niet meer mag. :') ;(

O&N gaan we er met z'n tweetjes een feestje van maken. *; DAT IS NOG MAAR DRIE WEKEN 8)7
Eerst erin gepompt en dan hopelijk pompen we hem er ook weer uit. })

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2015 00:26:17 ]
pi_158097442
Wat heerlijk van de goede echo Suiker!! *O* *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')