Ik ben nu al zenuwachtig haha. Misschien dat het dan wat echter voelt voor mijn vriend, hij beseft het nog niet helemaalquote:Op maandag 7 december 2015 16:54 schreef ikke_84 het volgende:
Miezziej ik mag ook pas om 17.30. Dan kunnen we samen zenuwachtig zijn de 21e![]()
Queens fijn dat je in de ochtend al kan.
Ik durf ook geen sex meer te hebbenbang dat ik daardoor een miskraam krijg ofzo
![]()
Suiker![]()
![]()
Wat fijn zeg!
Zo bijzonder om weer een keer mee te mogen maken he
Zoutoplossing mag altijd en onbeperkt. Xylometazoline (otrivin) mag ook gewoon, mits je de aanbevolen dosering niet overschrijdt en het niet langer dan een week gebruikt. Maar dat laatste is sowieso niet raadzaamquote:Op maandag 7 december 2015 21:20 schreef Sicilia het volgende:
Mijn neus zit aan 1 kant verstopt al vanaf vannacht, paar uur door wakker gelegen. Hoop dat het morgen weg is, anders moet ik toch maar een neusspray gaan halen, want dit is echt super vervelend. Welke mag ook al weer wel?
Top, thanks! Morgen snel naar drogist, want de zoutoplossing die ik zelf gemaakt heb doet nietsquote:Op maandag 7 december 2015 21:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zoutoplossing mag altijd en onbeperkt. Xylometazoline (otrivin) mag ook gewoon, mits je de aanbevolen dosering niet overschrijdt en het niet langer dan een week gebruikt. Maar dat laatste is sowieso niet raadzaam
Deze mag je ook, is wel duur spul maar doet iets meer dan alleen zoutoplossingquote:Op maandag 7 december 2015 22:19 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Top, thanks! Morgen snel naar drogist, want de zoutoplossing die ik zelf gemaakt heb doet niets
quote:Op maandag 7 december 2015 17:01 schreef Suikertante het volgende:
Enne.. Meiden, lekker van bil gaan hoor, dat houd je toch niet vol anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |