Tijd voor een date! Nou ja, later vandaagquote:
Seks is wat de wereld laat draaien; het leven is zinloos zonder seks. Geen seks, geen leven.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had laatst een heerlijke seksdate. Jongensjonges wat hou ik veel van seks. Eigenlijk vind ik seks 1 van de leukste dingen om te doen.
Gauw afspreken om nog veel meer vuige seks te hebben!
Echt hoor, ik voelde me weer helemaal, hoe zeg je dat, nou ja vol energie!quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Seks is wat de wereld laat draaien; het leven is zinloos zonder seks. Geen seks, geen leven.
Ja, dat is, samen met liefde, het beste gevoel in de wereld. Je hebt niet geleefd eer je dat ervaren hebt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Echt hoor, ik voelde me weer helemaal, hoe zeg je dat, nou ja vol energie!
Wel echt fijn om een date te treffen die er ook goed en gul mee is... Duidelijk iemand die het eerder had gedaan. Dat merk je toch wel hoor, als je met een ervaren bedpartner in bed ligt. Zo iemand die een date echt magisch en explosief maakt.
Echt fijn om regelmatig seksdates te hebben
Een date met seks en liefdequote:Op vrijdag 27 november 2015 18:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat is, samen met liefde, het beste gevoel in de wereld. Je hebt niet geleefd eer je dat ervaren hebt.
Datesquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Een date met seks en liefde
Hoiquote:Op vrijdag 27 november 2015 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had laatst een heerlijke seksdate. Jongensjonges wat hou ik veel van seks. Eigenlijk vind ik seks 1 van de leukste dingen om te doen.
Gauw afspreken om nog veel meer vuige seks te hebben!
Ik heb zoveel seks gehad in m'n leven dat ik er klaar mee ben en er tegelijkertijd geen genoeg van kan krijgen!quote:Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef yats het volgende:
Tjezus, pheebs en gray, jullie zijn op dreef of niet?
Hoiquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Komt omdat seks zo fijn is. En ik het had
Op een date.
Leuk voor jequote:Op vrijdag 27 november 2015 19:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb zoveel seks gehad in m'n leven dat ik er klaar mee ben en er tegelijkertijd geen genoeg van kan krijgen!
Ik heb gisterenavond en vandaag zoveel seks gehad dat ik het hele weekend nog geen knipoog aan een vrouw geef, ik wil alleen nog maar lieve kleine dingen doen en zeggen dit weekendquote:Op vrijdag 27 november 2015 19:49 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik heb zoveel seks gehad in m'n leven dat ik er klaar mee ben en er tegelijkertijd geen genoeg van kan krijgen!
Mag ik dan zeggen dat date gisteren erg goed was?quote:Op zaterdag 28 november 2015 09:10 schreef Copycat het volgende:
Nou, dat was even lachen.
Nu maar weer gewoon doorrrr.
Vertel vooral meer!quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:
Mag ik dan zeggen dat date gisteren erg goed was?
Het was niet de meest originele date hoorquote:
Leuk toch?quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:55 schreef Barbusse het volgende:
Het was niet de meest originele date hoorWe zijn uit eten geweest aan zee, daarna een wandelingetje gemaakt, daarna naar een wijnbar en daarna naar huis
Sowieso de 10e want dan organiseert de ambassade iets waar ze naartoe wilt, maar het lijkt er meer op dat het eerste vervolg vanavond zal zijnquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk toch?
En een vervolgdate staat al in de planning?
Nice barb! Ik mag nog een paar maanden wachten helaas...quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sowieso de 10e want dan organiseert de ambassade iets waar ze naartoe wilt, maar het lijkt er meer op dat het eerste vervolg vanavond zal zijn
Maanden?quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Nice barb! Ik mag nog een paar maanden wachten helaas...
Merciquote:Op zaterdag 28 november 2015 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je nog contact dan?quote:Op zaterdag 28 november 2015 13:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, vrijwel elke dag.quote:
quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Seks is wat de wereld laat draaien; het leven is zinloos zonder seks. Geen seks, geen leven.
Nu begin je het te snappen, jammer alleen wanneer je het uit komt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 18:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja, dat is, samen met liefde, het beste gevoel in de wereld. Je hebt niet geleefd eer je dat ervaren hebt.
Ben jij zo iemand die baat zou hebben bij een sarcasme-symbool?quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:40 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
[..]
Nu begin je het te snappen, jammer alleen wanneer je het uit komt.
Dat vond ik vrij raarquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:04 schreef Subpoena het volgende:
Donderdag normaal gezien een date met iemand die ik niet via datingsite ken maar van tijdens het uitgaan. Ik ben benieuwd wat dat zal geven.
Om er vervolgens achter te komen dat je toch eerst een gin tonic of 8 weg moet tikken voor dat leukkie er weer isquote:Op zaterdag 28 november 2015 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat vond ik vrij raar![]()
Dan zie je elkaar echt in zo'n club, sta je er binnen 3 zinnen mee te snavelen en heb je eigenlijk niet eens echt heel goed meer hoe iemand er ook weer uitziet
En dan sta je nuchter tegenover elkaar, met een vage herinnering aan dat leukkie dat zo goed kon zoenen
quote:
Dat loopt dus niet hequote:Op maandag 30 november 2015 08:39 schreef Deezertje het volgende:
2: was meer mijn type qua instelling en karakter en ook lekker dichtbij. Heel leuk mee gepraat de afgelopen dagen maar gisteravond heeft ze uit het niets de match opgeheven... Nog geprobeerd onder het mom 'álles of niets' toegevoegd op FB maar niks gehoord ondanks dat ze zelf toegaf er elke dag op te zitten. Helaas is dit toch minder aan Tinder: zonder reden de match opheffen.
Ik snap de gedachtegang er ook niet achter.quote:Op maandag 30 november 2015 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme zeg.wat intens creepy en stalkerig. Toevoegen op FB na een duidelijke boodschap die zegt "ik moet je niet"... Pffff.
Of een leuk boek* over een onderwerp waar je 't over gehad hebt ofzo. Boeken zijn geweldige cadeautjesquote:Op maandag 30 november 2015 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
Gister een tweede leuke date gehad. In principe zouden we naar een kroegje ergens halverwege tussen ons in gaan. Voor mij 20 minuten fietsen en voor haar 10. Maar wat een kutweer was het![]()
Dus even contact gehad en zij kwam met de auto naar de kroeg bij mij in 't dorp. Leuk gesprek gehad en nu gaan we zaterdag wat eten ergens.
Ze is benieuwd naar mijn gedicht zei ze. Ik dacht meteen, GedichtMoet ik dat maken?
![]()
. Maar daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Chocoladeletter? Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw daar niet blij mee is
Reisboek, goeie! Ze wil volgend jaar naar zuid amerikaquote:Op maandag 30 november 2015 09:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Of een leuk boek over een onderwerp waar je 't over gehad hebt ofzo. Boeken zijn geweldige cadeautjes
Gevaarlijk cadeau in meerdere opzichten. Ik ben helemaal niet van het gokken (ik zie het als een geldverspilling) en zou dan ook niet zo heel blij zijn als iemand me zoiets geeft. Althans, je kan me met iets anders gelukkiger maken.quote:Op maandag 30 november 2015 09:40 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb zaterdag een 3e date. Ze krijgt een december lot van mij (die dingen dat je elke dag een vakje moet openen) Omdat we het er al paar keer overgehad hebben naar welke landen we willen reizen en dat we daar geen geld voor hebben dus maar even de loterij moeten winnen.
quote:Op maandag 30 november 2015 09:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Reisboek, goeie! Ze wil volgend jaar naar zuid amerika
Oh ik weet dat ze van gokken houdtquote:Op maandag 30 november 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gevaarlijk cadeau in meerdere opzichten. Ik ben helemaal niet van het gokken (ik zie het als een geldverspilling) en zou dan ook niet zo heel blij zijn als iemand me zoiets geeft. Althans, je kan me met iets anders gelukkiger maken.
En wat als ze wel 10K wint?
Oke we gaan een mega opper de top gedicht maken met z'n allen! Ik begin wel!quote:Op maandag 30 november 2015 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n lot is JUIST leuk als "het winnen van de loterij" al een paar keer voorbij is gekomen! Leuk gedicht erbij. Volledig over de romantische top, als je dat aandurft en ook kúnt op de juiste cheesy toon, zodat de ander niet gelijk wegrent met bindingsangst![]()
* DancingPhoebe is dol op dichten
Ik zou gewoon zelf een datum noemen en zeggen dat hij mag verzinnen watquote:Op maandag 30 november 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Van t weekend in de kroeg een jongen tegengekomen die ik heel af en toe wel eens in de kroeg zie en zelden spreek.
Blijkbaar 3/4 weken terug nog en hem (20x)gezegd heb dat ik altijd dacht dat ie gay was, maar dat is ie dus niet
Op een 1 of ander emanier vrijdags toch een klik gehad, beetje knuffelen enzo. Savonds is ie mee naar huis gegaan. Beetje geouwehoerd, blijven slapen.
De volgende dag ik misselijk, dus hem naar huis gestuurd.
Hij is erg enthousiast, blijkt mecht leuk te vinden. Dus we zullen wel zien. Ga er nog wel een keer mee op date. Moet alleen even bedenkn wat precies want het maakt hem "niet uit wanneer of wat" Daar ga ik dan maar even nog niet over muggenziften
Klinkt goed Cue! Wat vind je verder van hem?quote:Op maandag 30 november 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Van t weekend in de kroeg een jongen tegengekomen die ik heel af en toe wel eens in de kroeg zie en zelden spreek.
Blijkbaar 3/4 weken terug nog en hem (20x)gezegd heb dat ik altijd dacht dat ie gay was, maar dat is ie dus niet
Op een 1 of ander emanier vrijdags toch een klik gehad, beetje knuffelen enzo. Savonds is ie mee naar huis gegaan. Beetje geouwehoerd, blijven slapen.
De volgende dag ik misselijk, dus hem naar huis gestuurd.
Hij is erg enthousiast, blijkt mecht leuk te vinden. Dus we zullen wel zien. Ga er nog wel een keer mee op date. Moet alleen even bedenkn wat precies want het maakt hem "niet uit wanneer of wat" Daar ga ik dan maar even nog niet over muggenziften
Dunnoquote:Op maandag 30 november 2015 18:22 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt goed Cue! Wat vind je verder van hem?
De omstandigheden waren gelukkig vrij goed om contact te leggen. We stonden uit de drukte, je kon normaal tegen elkaar praten, beide niet dronken, serieus interessant gesprek, genoeg licht, genoeg plaats om te slowen etc.quote:Op zaterdag 28 november 2015 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat vond ik vrij raar![]()
Dan zie je elkaar echt in zo'n club, sta je er binnen 3 zinnen mee te snavelen en heb je eigenlijk niet eens echt heel goed meer hoe iemand er ook weer uitziet
En dan sta je nuchter tegenover elkaar, met een vage herinnering aan dat leukkie dat zo goed kon zoenen
Heb je nu door dat dat naar de toekomst toe niet meer zal werken om iemand zomaar op fb toe te voegen als ze jou op tinder al verwijderen? Sprak je daar ook 3 weken mee en enkel via tinder?quote:Op maandag 30 november 2015 08:39 schreef Deezertje het volgende:
2: was meer mijn type qua instelling en karakter en ook lekker dichtbij. Heel leuk mee gepraat de afgelopen dagen maar gisteravond heeft ze uit het niets de match opgeheven... Nog geprobeerd onder het mom 'álles of niets' toegevoegd op FB maar niks gehoord ondanks dat ze zelf toegaf er elke dag op te zitten. Helaas is dit toch minder aan Tinder: zonder reden de match opheffen.
Met deze 'slechts' een week en ja alleen via de app. Ondanks dat ik tegenwoordig niet meer alle hoop op die gesprekken gooi, is het toch jammer dat ik elke keer weer investeer in een leuk gesprek, iemand leren kennen, band opbouwen (voor wat 't is) en dan ineens weg.. Niet alleen ik ben een week kwijt, de dame toch ook?quote:Op maandag 30 november 2015 22:55 schreef Subpoena het volgende:
[..]
De omstandigheden waren gelukkig vrij goed om contact te leggen. We stonden uit de drukte, je kon normaal tegen elkaar praten, beide niet dronken, serieus interessant gesprek, genoeg licht, genoeg plaats om te slowen etc.![]()
Maar ergens verwacht ik nog dat het niet door gaat. We zien wel.
[..]
Heb je nu door dat dat naar de toekomst toe niet meer zal werken om iemand zomaar op fb toe te voegen als ze jou op tinder al verwijderen? Sprak je daar ook 3 weken mee en enkel via tinder?
Hmm, een week is al vrij deftig voor tinder. Bij sommige mensen weet ik na 4 zinnen dat dit niets zal worden en stopt het gesprek de dag zelf gewoon. Maar ik denk dat je die tegenslag positief moet omzetten. Dat je wel een leuk gesprek kan hebben met iemand waarmee je een klik voelde. Jammer genoeg is het nu niet wederzijds, maar je bent toch al een stapje verder. En tijdverdrijf, zo'n dingen leer je gewoon door ervaring, ook ermee omgaan. (en minder impulsief te reageren)quote:Op maandag 30 november 2015 23:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met deze 'slechts' een week en ja alleen via de app. Ondanks dat ik tegenwoordig niet meer alle hoop op die gesprekken gooi, is het toch jammer dat ik elke keer weer investeer in een leuk gesprek, iemand leren kennen, band opbouwen (voor wat 't is) en dan ineens weg.. Niet alleen ik ben een week kwijt, de dame toch ook?Ja, tijdverdrijf, maar toch.
Omdat uiterlijk niet alles zegt?quote:Op maandag 30 november 2015 23:59 schreef SiIk het volgende:
Waarom zijn al m'n knappe tindermatches zo dom?
Ik snap wel waarom zoiets als e-matching is uitgevonden.
en nu al verliefd?quote:Op zaterdag 28 november 2015 19:33 schreef Moro het volgende:
Date met de buurvrouw was wat minder spectaculair, leuke meid maar niet mijn type. Was wel gezellig enzo maar gok niet dat er nog meer gaat gebeuren dan koffie of iets dergelijks.
Ik houd haar aanbevolen als ik ooit een kopje suiker nodig heb ofzo![]()
Maar denk je dat zij ook denkt dat er meer achter zit? Hoe oud is ze?quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:21 schreef Moro het volgende:
Ja ik ben echt heel snel verliefd, kan alleen ook weer net zo snel over zijn. Dus ik houd het altijd maar voor mijzelf en probeer geen stomme dingen te doen.
En je weet zeker dat dit verliefd is? En niet iemand gewoon leuk vinden?quote:Op dinsdag 1 december 2015 08:21 schreef Moro het volgende:
Ja ik ben echt heel snel verliefd, kan alleen ook weer net zo snel over zijn. Dus ik houd het altijd maar voor mijzelf en probeer geen stomme dingen te doen.
Dat wist ik echter alquote:Op maandag 30 november 2015 23:13 schreef Subpoena het volgende:
[..]
Hmm, een week is al vrij deftig voor tinder. Bij sommige mensen weet ik na 4 zinnen dat dit niets zal worden en stopt het gesprek de dag zelf gewoon. Maar ik denk dat je die tegenslag positief moet omzetten. Dat je wel een leuk gesprek kan hebben met iemand waarmee je een klik voelde. Jammer genoeg is het nu niet wederzijds, maar je bent toch al een stapje verder. En tijdverdrijf, zo'n dingen leer je gewoon door ervaring, ook ermee omgaan. (en minder impulsief te reageren)
Hoeveel matches heb je? Ik lees steeds dat je matches hebt, ook met ze praat maar dat het dan afgekapt word. Waar ligt dat aan denk je?quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:46 schreef Deezertje het volgende:
Matchen jullie onbewust vaak dezelfde types? Ik heb erg vaak matches met meiden die sociale studies of in de thuiszorg werken... zorgzame types dusBlijkbaar val ik in hun straatje, de knappe/arrogante meiden matchen mij niet.
Juist wel dus.quote:
3 per dag ofzo. Geen spammers. Tja geen idee. Initiatief nemen tot een datevoorstel doe ik wel na een paar dagen als t gesprek lekker loopt. Toch teveel vissen in dezelfde zee misschien. Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben (oog jong, niet stoer). Dus als ze iemand vinden die lekkerder oogt is de keuze sneller gemaakt? Of meiden die op tinder zitten vanuit een opwelling of verveling of studie ontwijkend gedrag.. Dus loopt op niets uit dan.quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:36 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel matches heb je? Ik lees steeds dat je matches hebt, ook met ze praat maar dat het dan afgekapt word. Waar ligt dat aan denk je?
En nee, ik vak niet op een specifiek type dus dat wisselt.
Jij bent echt heel de dag bezig met allemaal verschillende dating apps of niet?quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
3 per dag ofzo. Geen spammers. Tja geen idee. Initiatief nemen tot een datevoorstel doe ik wel na een paar dagen als t gesprek lekker loopt. Toch teveel vissen in dezelfde zee misschien. Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben (oog jong, niet stoer). Dus als ze iemand vinden die lekkerder oogt is de keuze sneller gemaakt? Of meiden die op tinder zitten vanuit een opwelling of verveling of studie ontwijkend gedrag.. Dus loopt op niets uit dan.
Toch maar van de rugby'ers afstappen dan?quote:
3 per dag? WTF?En daar haal je niets uit?quote:Op dinsdag 1 december 2015 10:50 schreef Deezertje het volgende:
[..]
3 per dag ofzo. Geen spammers. Tja geen idee. Initiatief nemen tot een datevoorstel doe ik wel na een paar dagen als t gesprek lekker loopt. Toch teveel vissen in dezelfde zee misschien. Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben (oog jong, niet stoer). Dus als ze iemand vinden die lekkerder oogt is de keuze sneller gemaakt? Of meiden die op tinder zitten vanuit een opwelling of verveling of studie ontwijkend gedrag.. Dus loopt op niets uit dan.
De enige rugby'er die ik ken zat achter mij aan, niet andersom.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:04 schreef yats het volgende:
[..]
Toch maar van de rugby'ers afstappen dan?
2 apps. Maar ik woon dicht bij eens studentenstad dus als hier tentamens zijn stijgt het aantal matches ook flink. Maar daar heb je dus vrijwel niets aan want veel willen alleen onzinnige studie ontwijkende gesprekken voeren en hebben nooit de intentie om af te spreken. Of tinder dan wel zo'n goed medium is is een tweede maar ik lees en hoor wel degelijk succesverhalen. Blind dates is zo'n gek idee nog niet. Heb je iig de problemen met aanloop naar de date niet en kan een date alleen maar meevallen zonder verwachtingen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jij bent echt heel de dag bezig met allemaal verschillende dating apps of niet?Dat idee krijg ik .
Leuke gesprekken. Maar daar heb je niets aan zonder bijbehorende date..quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:04 schreef yats het volgende:
[..]
Toch maar van de rugby'ers afstappen dan?
[..]
3 per dag? WTF?En daar haal je niets uit?
Vaker naar O'Connells gaan dus. Ik kan je de trainingstijden sturenquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
De enige rugby'er die ik ken zat achter mij aan, niet andersom.
Dan doe je toch iets verkeerd. Ik heb bijna geen matches, maar als ik echt wil daten lukt dat vrijwel altijd wel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Leuke gesprekken. Maar daar heb je niets aan zonder bijbehorende date..
Hehe, ik heb meer matchvotes op Lovoo dan er in mijn ieniemienie dorp wonenquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
Ik krijg 3 matches per week. Max. En ik woon vlakbij Adam en werk in adam
Net zeg je nog dat ik van de rugby'ers moet afstappen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:17 schreef yats het volgende:
[..]
Vaker naar O'Connells gaan dus. Ik kan je de trainingstijden sturen
Voor mijn gevoel maakt dat niks uit wat best vervelend is. Dan ben ik helemaal weg van iemand en dan als die ander dat dan ook is is het ineens weg.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En je weet zeker dat dit verliefd is? En niet iemand gewoon leuk vinden?
Met een beetje geluk heb ik na zaterdag geen datingapp meer nodig, maar anders ga ik dat lovoo wel eens proberen. Hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hehe, ik heb meer matchvotes op Lovoo dan er in mijn ieniemienie dorp wonen![]()
Daarom snap ik dat locatie gedoe ook nooit zo. Zo groot is Nederland niet
Nou dan ben je dus niet echt verliefd? Aangezien je dan juist super blij zou zijn als die andere dat ook voor jou voelt. Lijkt mij?quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:28 schreef Moro het volgende:
dan als die ander dat dan ook is is het ineens weg.
Ik heb van de rest niet zo veel te melden.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach kinders, dat is toch ook alleen maar een semantische discussie.
*boks*quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb van de rest niet zo veel te melden.
Ja. Bij mij studeren ze aan de universiteit.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:46 schreef Deezertje het volgende:
Matchen jullie onbewust vaak dezelfde types? Ik heb erg vaak matches met meiden die sociale studies of in de thuiszorg werken... zorgzame types dusBlijkbaar val ik in hun straatje, de knappe/arrogante meiden matchen mij niet.
Hoe vaak date je dan? Ik werd ook een keer afgewezen na de eerste date omdat hij vond dat student versus iemand die al werkt niet past. Alles was leuk aan mij behalve dat ik student was.quote:Op dinsdag 1 december 2015 09:57 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat wist ik echter alOok dates verlopen gewoon goed, zonder akward gedoe, maar blijft wel bij 1/2 dates. Alleen steeds dat opnieuw een gesprek starten, komt me weleens de nek uit. Zonder gesprek vaak ook geen date. Dan kom je bij blind daten uit... maar daar is geen app voor?
Ook gehad dat het binnen 4 zinnen duidelijk was: wat doe je vandaag? Werken..., ik: naar school. Bam, match weg. Blijkbaar valt ze niet op jongetjes die nog naar school gaan als zij al een baan heeft. Prima, beter nu dan na 3 weken..
Nee dat denk ik nu niet. Ik heb veel matches, maar daten doe ik zelden via tinder.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:17 schreef yats het volgende:
[..]
Vaker naar O'Connells gaan dus. Ik kan je de trainingstijden sturen
[..]
Dan doe je toch iets verkeerd. Ik heb bijna geen matches, maar als ik echt wil daten lukt dat vrijwel altijd wel.
Tja, dan maar een date zoeken he, of wachten totdat je wel wat te melden hebtquote:Op dinsdag 1 december 2015 11:51 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb van de rest niet zo veel te melden.
Ik heb al een datequote:Op dinsdag 1 december 2015 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, dan maar een date zoeken he, of wachten totdat je wel wat te melden hebt
Ik zit er nog mee wat ik wil gaan doen vanavond met date, maar dat komt nog wel goed.
(en ga ik zeker niet hier vragen)
Ik ben gewoon wat pragmatischer ingesteld. Kan wel blij zijn dat het wederzijds is maar of dat genoeg is betwijfel ik. Ze is leuk genoeg om het niet direct af te kappen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan ben je dus niet echt verliefd? Aangezien je dan juist super blij zou zijn als die andere dat ook voor jou voelt. Lijkt mij?
Het lijkt heel erg op tinder vind ik, maar ik heb het idee dat er wel serieuzere mensen zitten en heb er tot nu toe betere gesprekken gevoerd. Ik vind het zelf ook fijn dat het niet aan Facebook gekoppeld is en dat ik op mijn pagina in kan vullen dat ik een open relatie heb (dat kan op paiq niet).quote:Op dinsdag 1 december 2015 11:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heb ik na zaterdag geen datingapp meer nodig, maar anders ga ik dat lovoo wel eens proberen. Hoe werkt dat?
Zal je wel betaald lid voor moeten zijn en dat weiger ik. Betaalde sites werken niet beter of zijn serieuzer dan gratis alternatieven.quote:Op dinsdag 1 december 2015 13:58 schreef over_hedge het volgende:
Op tv komen steeds die lexa (oid?) reclames voorbij en die hebben het dan ook over speeddates en date avonden. Misschien iets voor jou deezertje
Zijn er dan echt goede gratis alternatieven?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zal je wel betaald lid voor moeten zijn en dat weiger ik. Betaalde sites werken niet beter of zijn serieuzer dan gratis alternatieven.
Ooit geprobeerd?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:01 schreef Deezertje het volgende:
Zal je wel betaald lid voor moeten zijn en dat weiger ik. Betaalde sites werken niet beter of zijn serieuzer dan gratis alternatieven.
Het liefst 1-op-1. Zelfde als K44S laatst met dat een nichtje een date voor hem regelde, maar dan zonder dat je weet hoe ze eruit ziet. Zou voor mij ook goed zijn om niet meteen op uiterlijk af te kappen. En mocht er een bloedmooie dame tegenover me zitten juist gewoon mezelf zijn ondanks dat ik denk dat ik niet knap voor d'r ben etc.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd?
Maar waarom zou je niet eens gaan speeddaten ofzo. Ja t kost wat geld, maar je tis wel een soort van blinddate
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het liefst 1-op-1. Zelfde als K44S laatst met dat een nichtje een date voor hem regelde, maar dan zonder dat je weet hoe ze eruit ziet. Zou voor mij ook goed zijn om niet meteen op uiterlijk af te kappen. En mocht er een bloedmooie dame tegenover me zitten juist gewoon mezelf zijn ondanks dat ik denk dat ik niet knap voor d'r ben etc.
Je nicht vroeg om haar vriendins facebook te checken en daar staan dus foto's op.. Of zou jij ook instemmen zonder te weten met wie je op date gaat?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?
En in welke zin bedoel je het?
Ik heb indd haar facebook gecheckt. Daar stond én mooi(knappe) maar ook minder mooi foto's op.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je nicht vroeg om haar vriendins facebook te checken en daar staan dus foto's op.. Of zou jij ook instemmen zonder te weten met wie je op date gaat?
Maar hoe wil je dat gaan regelen dan? Want zoveel vrienden bv heb je niet die dat voor je kunnen regelen. Of zal de familie dat wel voor je kunnen doen bv?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het liefst 1-op-1. Zelfde als K44S laatst met dat een nichtje een date voor hem regelde, maar dan zonder dat je weet hoe ze eruit ziet. Zou voor mij ook goed zijn om niet meteen op uiterlijk af te kappen. En mocht er een bloedmooie dame tegenover me zitten juist gewoon mezelf zijn ondanks dat ik denk dat ik niet knap voor d'r ben etc.
Zei het toch gozer? Ik heb serieus nog geen enkele match sinds ik tinder geupdate heb. Gelukkig wel op een andere manier twee leuke gesprekken lopen nu...quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Sinds een klein weekje weer actief op Tinder. Gaat qua matches een stuk beter met nieuwe foto'sOok wel wat leuke gesprekken lopen. Ben benieuwd
quote:
Gewoon, daten. Ik heb ook geen Netflix, heb nog niet gemerkt dat dat een issue isquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe moet het nou met mijn datingleven als ik geen Netflix heb?
Popcorntime and chill klinkt wel heel erg pauper, ja...quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe moet het nou met mijn datingleven als ik geen Netflix heb?
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:41 schreef broccoli. het volgende:
Ik wist tot voor kort niet wat netflix en chill was
Poolenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Maakte t date zondag nog niets uit wat we gingen doen , stel ik voor om te gaan poolen, is dat ineens niet leuk... Ben hier zo niet geschikt voor
Iddquote:
Bios zou ik dan persoonlijk niks vinden maar de rest klinkt leukquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd
Gevraagd wat ie verdrr leuk vindt, zwmen, sauna, dagjes weg, bios.
Allemaal geschikt voor de dinsdagavond
Ja dat wel, maar niet als 1e date icm op een dinsdagavond rond 9 uurquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bios zou ik dan persoonlijk niks vinden maar de rest klinkt leuk
Tuurlijk, als je er een echte avond van maakt kan t wel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind een bios nog steeds leuk, vooraf wat drinken, filmpje doen, en dan tijdens 't eten en nog meer drankjes over de film ouwehoeren
Ik ben laatst ook gaan poolen met een date. Zij is daar slecht in, ik ben daar slecht in, en we vinden het eigenlijk allebei maar een kutsport. Wel een geweldige avond gehad, omdat zij erbij was. Dus...quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Maakte t date zondag nog niets uit wat we gingen doen , stel ik voor om te gaan poolen, is dat ineens niet leuk... Ben hier zo niet geschikt voor
Idd ja (al kan ik t wel een beetje dus wil wel winnenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook gaan poolen met een date. Zij is daar slecht in, ik ben daar slecht in, en we vinden het eigenlijk allebei maar een kutsport. Wel een geweldige avond gehad, omdat zij erbij was. Dus...
Oh, en bowlen is nog erger...
dat mag ook wel met zo'n usernamequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja (al kan ik t wel een beetje dus wil wel winnen)
Maargoed zie t wel en anders geen date vanavond
Hey rhubarbje, zin om mee te gaan bowlen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Als iemand mij vraagt voor zoiets sufs als bowlen of midgetgolf mag ie die avond nog mee naar huis
Sauna op eerste datequote:Op dinsdag 1 december 2015 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd
*vindtquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:16 schreef Fripsel het volgende:
Oh wauwIk had inhoudelijk gereageerd op een Facebook post, wat ik normaal nooit doe want verspilde moeite enzo, krijg ik opeens een bericht van een random, er niet verkeerd uitziende, man waar gewoon een leuk inhoudelijk niet sollicitatie achtig gesprek uit voort vloeit.
* Fripsel vind leuk
Slimme kerelquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:16 schreef Fripsel het volgende:
Oh wauwIk had inhoudelijk gereageerd op een Facebook post, wat ik normaal nooit doe want verspilde moeite enzo, krijg ik opeens een bericht van een random, er niet verkeerd uitziende, man waar gewoon een leuk inhoudelijk niet sollicitatie achtig gesprek uit voort vloeit.
* Fripsel vindt leuk
Sauna op een 1e date?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd
Vind dat je vooral aan het begin wanneer je elkaar leert kennen wel meerdere mensen tegelijk kan daten, net zo lang totdat je er een gesprek over gehad hebt of totdat het niet meer goed voelt voor jezelf om andere mensen te daten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:31 schreef Etsu het volgende:
Poolen/bowlen is wel leuk idd.Heb eens een date gehad en toen gingen we poolen. Niks geworden.
![]()
Naast de match van vanmiddag, wil iemand anders morgenavond afsprekenMaar ik ben er een beetje sceptisch over: wat is jullie ervaring met meerdere mensen daten?
![]()
Ene kant voelt het niet goed, andere kant; waarom niet?
#0,0ervaring
Ik zou er geen moeite mee hebben als het allebei een eerste date is. Als je een tweede date wilt of als die al op de planning staat vind ik het not done om daartussen iemand anders te daten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:31 schreef Etsu het volgende:
Poolen/bowlen is wel leuk idd.Heb eens een date gehad en toen gingen we poolen. Niks geworden.
![]()
Naast de match van vanmiddag, wil iemand anders morgenavond afsprekenMaar ik ben er een beetje sceptisch over: wat is jullie ervaring met meerdere mensen daten?
![]()
Ene kant voelt het niet goed, andere kant; waarom niet?
#0,0ervaring
In principe zou ik het hier eens mee moeten zijn, als je eenmaal besluit dat iemand leuk genoeg is om verder te daten voelt het toch raar om ook nog met anderen af te spreken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben als het allebei een eerste date is. Als je een tweede date wilt of als die al op de planning staat vind ik het not done om daartussen iemand anders te daten.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al 'ja' gezegd. Morgenavond komt die (met de auto, dus niet OV-afhankelijk), al weet ik bijna haast zeker dat het niks met die jongen gaat worden. Daarvoor zitten we niet op hetzelfde niveau, maar 1 avond proberen kan geen kwaad toch.
Gewoon lekker Netflix en chillen en een leuke avond hebben. Prima toch?quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al 'ja' gezegd. Morgenavond komt die (met de auto, dus niet OV-afhankelijk), al weet ik bijna haast zeker dat het niks met die jongen gaat worden. Daarvoor zitten we niet op hetzelfde niveau, maar 1 avond proberen kan geen kwaad toch.
Nietsquote:
Dat is heel duidelijk!quote:Op woensdag 2 december 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niets
Een leuke date, een leuk persoon, een leuke tijd voor zo lang het duurt met iemand etc
Nou ja, nu ga ik weer even heel zweverig doenmaar ik kom gewoon mensen tegen en daar komt iets uit. Dat kan van alles zijn. Soms blijft iemand maanden hangen en gaat het heel diep, soms is het gewoon een leuke avond en dan is dat alles
Ik verkies het een niet boven het ander of zo. Ik vind het allemaal leuk
Ik weet niet of dit uberhaubt te volgen isMaar misschien is dat een beter antwoord op je vraag
Ik zit in een heerlijke flow nuquote:Op woensdag 2 december 2015 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk!
Dan zit je toch in een goede flow nu? Lekker!
Het woord: Chemie. In en notendop?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niets
Een leuke date, een leuk persoon, een leuke tijd voor zo lang het duurt met iemand etc
Nou ja, nu ga ik weer even heel zweverig doenmaar ik kom gewoon mensen tegen en daar komt iets uit. Dat kan van alles zijn. Soms blijft iemand maanden hangen en gaat het heel diep, soms is het gewoon een leuke avond en dan is dat alles
Ik verkies het een niet boven het ander of zo. Ik vind het allemaal leuk
Ik weet niet of dit uberhaubt te volgen isMaar misschien is dat een beter antwoord op je vraag
jaquote:
Alsof je 4 sollicitaties hebt lopenquote:Op woensdag 2 december 2015 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik ga even systematisch werken want dat is handiger
knul A:
1 date gehad, nogal mwah maar ik vind altijd dat een mwah alleen maar beter kan worden en op de eerste date zijn mensen soms heel zenuwachtig. Als een mwah nog eens af wil spreken zeg ik eigenlijk altijd ja. Hier dus ook gedaan maar ik neig ondertussen meer naar een nah. Date staat voor volgende week maar ik denk dat ik aan het eind van die date tot de conclusie zal komen dat het niets is
knul B:
3 dates gehad ondertussen. Ik vind hem erg leuk maar ik weet niet of dit wederzijds is dus ik probeer afstand te houden. Staat nog niets nieuws op de planning maar ik zal over een paar dagen wat voorstellen
Knul C
Nieuw, eerste date staat voor volgende week
Chick D (he die had ik c moeten noemenmaar soort van chronologisch was dit handiger )
1 date gehad. Ook mwah, maar ik hoor weinig meer dus ik gok dat zij mij ook een mwah vind. Zelf stel ik niet nog eens iets voor bij een mwah dus ik denk dat dit gewoon langzaam uit gaat doven.
En ja, ik ben me er van bewust dat ik op een soort 'got to catch 'm all' frenzy ben. Weet ook niet precies waarom maar ik vermaak me wel en ben eerlijk tegen iedereen dus ik zie er weinig probleem in
Plottwist: ze heeft al een relatie.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alsof je 4 sollicitaties hebt lopen. Het lijkt wel alsof je heel erg geforceerd op zoek bent naar een relatie, maar ik kan het mis hebben.
Kun je mij dan uitleggen waarom je de behoefte hebt om te daten? En hoe je je partner zo ver hebt gekregen dat ie dit goedkeurt. Ja, misschien ben ik wat ouderwets ofzo, maar ik zou niet weten waarom je dat nodig hebt als je in een relatie zit.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Er staat toch ook gewoon letterlijk 2 posts daar onder wat ik 'zoek'?
Kun je dat in het openrelatietopic gaan vragen?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je mij dan uitleggen waarom je de behoefte hebt om te daten? En hoe je je partner zo ver hebt gekregen dat ie dit goedkeurt. Ja, misschien ben ik wat ouderwets ofzo, maar ik zou niet weten waarom je dat nodig hebt als je in een relatie zit.
Goed. Niet doorgegaan. Korte versie: werk liep uit, had nog niet gegeten en toen ging die bij zijn ex-vriendin langs en zij had voor hem gekookt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon lekker Netflix en chillen en een leuke avond hebben. Prima toch?geniet, je leeft maar een keer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 22:07:29 ]
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed. Niet doorgegaan. Korte versie: werk liep uit, had nog niet gegeten en toen ging die bij zijn ex-vriendin langs en zij had voor hem gekookt.Die lange versie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next.![]()
Sta je even op je neus te kijken
Somebody that I used to know
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
Ieder nadeel heb zijn voordeel; het hele huis is wel weer schoon en opgeruimd.
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed. Niet doorgegaan. Korte versie: werk liep uit, had nog niet gegeten en toen ging die bij zijn ex-vriendin langs en zij had voor hem gekookt.2 weken?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dit.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdMijn huis is nooit zo netjes als de dag voor een date.
Dat is ook het rare, ja.quote:
don''t leave me hanging! Dit heeft een heerlijke gtst vibequote:Op woensdag 2 december 2015 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is ook het rare, ja.Ik was ook nogal sceptisch over, maar ik ken het hele verhaal natuurlijk niet.
Als hij nou niet aantrekkelijk was.... wat dan? Creep of niet?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:20 schreef Fripsel het volgende:
Mijn Facebook gesprek word steeds leuker en is naar whatsapp verplaatst
Geen creep. Dan was ik hoogstens bevriend met hem geraaktquote:Op woensdag 2 december 2015 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als hij nou niet aantrekkelijk was.... wat dan? Creep of niet?
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
don''t leave me hanging! Dit heeft een heerlijke gtst vibe
Ik zet in op: helemaal niet uit elkaar en wil iets leuks on the side
Ja, dat zal allemaal best. Anders maar 'netflix 'nd chill' toch?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik voorzie een closetstraighty die al een paar maanden niet op zijn vrouw kan en zijn plezier elders ging zoeken. Die toch niet wegkon op het afgesproken moment ivm thuistoestanden.
maar je ziet aantrekkelijk op zo'n rare manier.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als hij nou niet aantrekkelijk was.... wat dan? Creep of niet?
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zal allemaal best. Anders maar 'netflix 'nd chill' toch?
Ik ga verder Tinderen en wacht tot hij met een datum komt aanzetten, anders mist hij dit goddelijke stuk.
Geloof je 't zelfquote:Op woensdag 2 december 2015 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je ziet aantrekkelijk op zo'n rare manier.
Voor mij is de manier waarop iemand dat doet en alle context het verschil tussen aantrekkelijk en creep. En niet hoe iemands haar zit of zo
jaquote:
Maar wanneer gaan wij nou poolen?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
Ik date echt geen halve goden (en ik ben zelf ook geen miss univers)
Alleen hebben ze met elkaar gemeen dat ze niet half autistisch of compleet verzuurd zijn
nietquote:Op woensdag 2 december 2015 23:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan wij nou poolen?
Ow je kent ze?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
Ik date echt geen halve goden (en ik ben zelf ook geen miss univers)
Alleen hebben ze met elkaar gemeen dat ze niet half autistisch of compleet verzuurd zijn
Verdrink toch in je zelfmedelijden. Weet je wat het erge is Faxie, toen ik je foto's op Lovoo zag dacht ik "zie je die vent is niet lelijk" en dan lees ik je posts en dan droog ik spontaan op.quote:
Faxie ziet er best goed uit. Ik zou hem doen, en ik ben niet eens homo.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Verdrink toch in je zelfmedelijden. Weet je wat het erge is Faxie, toen ik je foto's op Lovoo zag dacht ik "zie je die vent is niet lelijk" en dan lees ik je posts en dan droog ik spontaan op.
Ik stel slechts een vraag mutsquote:Op woensdag 2 december 2015 23:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Verdrink toch in je zelfmedelijden. Weet je wat het erge is Faxie, toen ik je foto's op Lovoo zag dacht ik "zie je die vent is niet lelijk" en dan lees ik je posts en dan droog ik spontaan op.
Wat is er creeperig aan inhoudelijk reageren op een voor Facebook zijnde best wel diepe discussie?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik stel slechts een vraag mutsWant je leest hier vaak genoeg dat aanspreken via FB iemand al heel erg snel in de creepzone zet.
En geeft niet, ik spuug er gewoon even op
Dat vraag ik me ook altijd af als bepaalde mensen het hier weer eens beter weten met betrekking tot dat.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat is er creeperig aan inhoudelijk reageren op een voor Facebook zijnde best wel diepe discussie?
Je moet FOK!kers ook niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af als bepaalde mensen het hier weer eens beter weten met betrekking tot dat.
Ik neem Fok ook niet zo heel erg serieus meestal. De rest van de wereld wel lijkt hetquote:Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je moet FOK!kers ook niet te serieus nemen.
Alhoewel, als je eens met mij op date gaat wil ik je wel eens serieus nemen. No hommo.
Je neemt ze niet serieus, maar je zit wel te mekkeren dat ze klagen als je iets doet? Ik begin wel te begrijpen wat Frutsel zegt, ik word ook niet bepaald nat van zulke uitspraken...quote:Op woensdag 2 december 2015 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik neem Fok ook niet zo heel erg serieus meestal. De rest van de wereld wel lijkt het
Niet?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je neemt ze niet serieus, maar je zit wel te mekkeren dat ze klagen als je iets doet? Ik begin wel te begrijpen wat Frutsel zegt, ik word ook niet bepaald nat van zulke uitspraken...
Als ik 3 vriendschapsverzoeken stuur op FB naar leuke of enigszins bekende dames blijven ze of onbeantwoord (en dat is dus een afwijzing in de digitale wereld want iedereen zit dagelijks wel ff op FB) of ik krijg een boos berichtje wie ik in Godsnaam ben. En dat van mensen die een paar honderd vrienden hebben dus zowat iedereen lijken toe te voegen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af als bepaalde mensen het hier weer eens beter weten met betrekking tot dat.
Creep!quote:Op donderdag 3 december 2015 00:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik 3 vriendschapsverzoeken stuur op FB naar leuke of enigszins bekende dames blijven ze of onbeantwoord (en dat is dus een afwijzing in de digitale wereld want iedereen zit dagelijks wel ff op FB) of ik krijg een boos berichtje wie ik in Godsnaam ben. En dat van mensen die een paar honderd vrienden hebben dus zowat iedereen lijken toe te voegen.
Definieer enigszins bekende dames. Dit is compleet kansloos en creepy.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik 3 vriendschapsverzoeken stuur op FB naar leuke of enigszins bekende dames blijven ze of onbeantwoord (en dat is dus een afwijzing in de digitale wereld want iedereen zit dagelijks wel ff op FB) of ik krijg een boos berichtje wie ik in Godsnaam ben. En dat van mensen die een paar honderd vrienden hebben dus zowat iedereen lijken toe te voegen.
Sowieso is die vraag hartstikke hypocriet. Hij noemt mij inhoudsloos op basis van m'n uiterlijk maar gaat wel huillie doen dat ik die ander misschien wel een creep had gevonden als hij lelijk was "want Fok verhalen".quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je neemt ze niet serieus, maar je zit wel te mekkeren dat ze klagen als je iets doet? Ik begin wel te begrijpen wat Frutsel zegt, ik word ook niet bepaald nat van zulke uitspraken...
Mensen die ik in real life ben tegengekomen of vaak ergens zie. Hoe komen ze anders aan 1000 vrienden?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Definieer enigszins bekende dames. Dit is compleet kansloos en creepy.
En mensen met honderden vrienden voegen echt niet zomaar iedereen toe die een keer hallo heeft gezegd.
Als ik iemand één keer in real life tegenkom, voeg ik ze niet gelijk op FB toe hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die ik in real life ben tegengekomen of vaak ergens zie.
Ik heb wel zaterdag popcorn met een datequote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb wel zaterdag popcorn met een date
Als de date dan maar leuk en geslaagd is, dan maakt die beroerde film toch niets uit?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:57 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer alleen dat we naar een film gaan die ik al gezien heb. En zo goed was die film niet.
Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Rust_Cohle het volgende:
Vorig weekend een tweede date gehad, super gezellig, eigenlijk drie dagen in bed gelegen en een beetje wezen stappen en eten op zaterdag avond. Had een hotelkamer gescoord in een stad bij haar in de buurt.
Komend weekend date 3, na elke dag gedurende de dag WA contact. Moet zeggen dat ik een beetje een roze bril op heb.
Nou, twee eigenlijk; vrijdagnacht, zaterdag bijna de hele dag, en zondag de hele middag. Maar idd date van 3 dagen. Was gezellig.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig.
Als je wilt dat er actie komt moet je daar zelf een move mee maken. Anders krijg je een appje na date 3 waarom je geen move maakte en zij juist op jou wachtte want ze dacht dat je geen interesse had..quote:Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig.Misschien is het toch vriendschappelijk.
Leg mij eens uit, waarom kun je as vrouw geen move maken als je dat zelf graag wil?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig.Misschien is het toch vriendschappelijk.
niet voor elke man zijn dit soort dingen zo duidelijkquote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Koettie het volgende:
Pff, moeilijk uit te leggen. Het is niet een move maar het pakketje. Aanraken, dichtbij komen met m'n gezicht/lichaam, plagen, grapjes. Maar hij draaide steeds z'n hoofd weg en weet niet. Beetje afwijzend ging niet teveel op grapjes in, zelf niet echt terug aanraken. Kan hoor, maar wel op zijn initiatief een nieuwe afspraak.
bij mij ook niet, ben een mega flirt. Maar toch heb ik regelmatig gehad dat het blijkbaar niet duidelijk was. Zonde om dan iemand te laten lopen omdat je niet nog dat schepje er bij durft te doen toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:39 schreef Koettie het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
Dat is inderdaad niet echt een move. Maar schijnbaar is er toch interesse als er een vervolg komt?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Koettie het volgende:
Pff, moeilijk uit te leggen. Het is niet een move maar het pakketje. Aanraken, dichtbij komen met m'n gezicht/lichaam, plagen, grapjes. Maar hij draaide steeds z'n hoofd weg en weet niet. Beetje afwijzend ging niet teveel op grapjes in, zelf niet echt terug aanraken. Kan hoor, maar wel op zijn initiatief een nieuwe afspraak.
Wat rhub al zegt. Genoeg mannen snappen dit niet, mezelf vaak incluis overigens. Vrouwen denken vaak dat ze heel duidelijk zijn, maar in praktijk zijn dat vaak subtiele hints die veel mannen gewoon missen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Koettie het volgende:
Komt ook een beetje doordat er óók vrouwen zijn die zich zo gedragen zonder dat ze daar verdere bedoelingen hebben.. Dat maakt het voor mannen vaak helemaal moeilijk wanneer het nou wel of niet iets betekent.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wat rhub al zegt. Genoeg mannen snappen dit niet, mezelf vaak incluis overigens. Vrouwen denken vaak dat ze heel duidelijk zijn, maar in praktijk zijn dat vaak subtiele hints die veel mannen gewoon missen.
Zoiets?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:37 schreef Koettie het volgende:
Hij komt helemaal niet verlegen over eigenlijk, hele leuke spontane gast. En geloof me ik ben echtt niet subtiel nooit geweest ook. Maar hou jullie op de hoogte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Waaaaaaaaaaarom probeer je als man sowieso niets dan, ongeacht de hints, ik vind dit wel erg onderdanig overkomen allemaal, just eat that girl, ze geeft vanzelf wel aan of ze haar poes wijd open wenst te trekken of haar benen stijf op elkaar houd, extreem onmannelijk dit.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wat rhub al zegt. Genoeg mannen snappen dit niet, mezelf vaak incluis overigens. Vrouwen denken vaak dat ze heel duidelijk zijn, maar in praktijk zijn dat vaak subtiele hints die veel mannen gewoon missen.
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets?SomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heeft niets met wel of niet mannelijk zijn te maken maar eerder met opvoeding of onzekerheid. Ik kan in deze alleen voor mezelf spreken dat ik ben opgevoed als gentleman en daardoor niet zomaar overal op duik. Mijn mannelijkheid toon ik vanaf het moment dat er gezoend word wel, daar hoef je je geen zorgen over te maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaarom probeer je als man sowieso niets dan, ongeacht de hints, ik vind dit wel erg onderdanig overkomen allemaal, just eat that girl, ze geeft vanzelf wel aan of ze haar poes wijd open wenst te trekken of haar benen stijf op elkaar houd, extreem onmannelijk dit.
Leer eens lezen mensquote:Op donderdag 3 december 2015 08:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sowieso is die vraag hartstikke hypocriet. Hij noemt mij inhoudsloos op basis van m'n uiterlijk maar gaat wel huillie doen dat ik die ander misschien wel een creep had gevonden als hij lelijk was "want Fok verhalen".
Zie je dat vingertje om hem heen wijzen. Ligt nooit aan hem.
Toen was je ook al openquote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap ook echt je haat niet Faxie. Ooit was je gewoon best een aardige fokker die in mijn broekje probeerde te komen. Sinds ik open ben over mijn niet traditionele relatievorm ben je ronduit een pestkop en een bitch. Echt heel erg jammer en apart
quote:Op donderdag 3 december 2015 12:56 schreef Cue_ het volgende:
volgens mij reageer ik op iets heel ouds
Ligt maar net aan je definitie van mannelijkheid.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:41 schreef yats het volgende:
Dat heeft niets met wel of niet mannelijk zijn te maken maar eerder met opvoeding of onzekerheid. Ik kan in deze alleen voor mezelf spreken dat ik ben opgevoed als gentleman en daardoor niet zomaar overal op duik. Mijn mannelijkheid toon ik vanaf het moment dat er gezoend word wel, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
Waarschijnlijk omdat wij geen verzonnen verhalen typen.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaarom probeer je als man sowieso niets dan, ongeacht de hints, ik vind dit wel erg onderdanig overkomen allemaal, just eat that girl, ze geeft vanzelf wel aan of ze haar poes wijd open wenst te trekken of haar benen stijf op elkaar houd, extreem onmannelijk dit.
Maja, dat is ook gewoon het samenspel dat je hebt. Bij de ene heb je het meteen door, bij de andere minder snel. Ik werd ook wel eens binnen tien minuten zonder aanloop vol op m'n bek gepakt. Ja ga dan maar weg hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt maar net aan je definitie van mannelijkheid.
Zelf zou ik het wel iemand mannelijker vinden als deze gewoon gaat voor wat ie wil, ipv af te wachten of hij wel genoeg hints krijgt die evt (totale) bevestiging krijgt dat het wel mogelijk is.
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:13 schreef eefje801 het volgende:
Jaaaaa date
Shit ik heb echt de kriebels niet normaal meer.
Ligt geheel aan de kerel / situatie / sfeer of ik dat wel of niet zou accepterenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:13 schreef Koettie het volgende:
Maja, dat is ook gewoon het samenspel dat je hebt. Bij de ene heb je het meteen door, bij de andere minder snel. Ik werd ook wel eens binnen tien minuten zonder aanloop vol op m'n bek gepakt. Ja ga dan maar weg hoor.
Gelukkig werk jij niet in het openbaar vervoer! Dan zou jij iedereen toevoegenquote:Op donderdag 3 december 2015 08:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die ik in real life ben tegengekomen of vaak ergens zie. Hoe komen ze anders aan 1000 vrienden?
Het is toch frustrerend dat hij keer op keer een blauwtje loopt en meer en meer mensen hem uitkotsen. Maar natuurlijk moet men dat met een korreltje zout nemen en alles niet zo serieus bedoeld is bla bla bla. Maar ondertussen groeit er een verzuring bij dit soort mensen. En dat eindigt aan negatief aandacht trekken en als een kleine kleuter tegen alles aantrappen en zie mij eens groffe opmerkingen maken gedrag.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap ook echt je haat niet Faxie. Ooit was je gewoon best een aardige fokker die in mijn broekje probeerde te komen. Sinds ik open ben over mijn niet traditionele relatievorm ben je ronduit een pestkop en een bitch. Echt heel erg jammer en apart
Beginnen met stokbrood en een wijntje zodat je eerst gewoon samen kan zitten en praten.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:08 schreef Morphisor het volgende:
Goed, wat betreft mijn eigen dating voortgang..
Gisteravond dame nummer 1 verteld dat ik geen gevoelens voor haar heb enzo. Zegt ze nu ineens dat zij dat ook niet heeft, terwijl ze van de week nog verklaarde hoe leuk ze me vond en niet van me af kon blijven. Ok dan.
Morgenavond mag ik gaan koken voor nummer 2 voor onze derde date, dus nog even een leuk maar simpel menutje zien te bedenken
Inderdaad zo rond 4 uur borrelen. Hapje, drankje en praten. Helemaal hip en happening is gin tonic. Doet het altijd goed, grote glazen, sliertje komkommer er in en natuurlijk goede gin en speciale tonic. ( moet je wel zeker weten dat ze het lekker vind ) beetje moeite doen kan nooit kwaat. Maak de smersels voor op het brood zelf in de keuken. Tonijn salada, tappa zooi en kruidenboter. Dat laatste kan je later ook gebruiken op een stukje biefstuk. Lekker glas rode wijn er bij. Is allemaal simpel en snel te maken en toch lijkt het wat. Pot ben en jerry als toetje doet het ook altijd goed!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beginnen met stokbrood en een wijntje zodat je eerst gewoon samen kan zitten en praten.
Ik lees hier pas 2 dagen mee en ik vond hem al meteen irritant. Goed, weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef ook_gek het volgende:
Het is toch frustrerend dat hij keer op keer een blauwtje loopt en meer en meer mensen hem uitkotsen. Maar natuurlijk moet men dat met een korreltje zout nemen en alles niet zo serieus bedoeld is bla bla bla. Maar ondertussen groeit er een verzuring bij dit soort mensen. En dat eindigt aan negatief aandacht trekken en als een kleine kleuter tegen alles aantrappen en zie mij eens groffe opmerkingen maken gedrag.
Gediplomeerde dyslectquote:
Ja duh, met een reden. Ben je een keer eerlijk, wordt je gelijk afgestraftquote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef Koettie het volgende:
Wat is niet mannelijk? Beetje weinig info zo
Lastig als we niet weten wat voor openbaring het is! Het hele wel / niet mannelijk gedoe heeft mij nog nooit tegen gehouden iets wel of niet te doen. Lekkerbelangrijk ook. Enkel onzekere zieltjes houden zich bezig met dat soort onzin.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe reageren jullie op zulke openbaringen?maakt het dan nog uit of er al dates zijn geweest of juist nog niet?
Wel als je haar reactie las en daarna keihard genegeerd wordt.. als ze een echte man zoekt weet ik iig nu dat ik geen date meer hoef te verwachtenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lastig als we niet weten wat voor openbaring het is! Het hele wel / niet mannelijk gedoe heeft mij nog nooit tegen gehouden iets wel of niet te doen. Lekkerbelangrijk ook. Enkel onzekere zieltjes houden zich bezig met dat soort onzin.
Ik rij een kapster auto en vijl m'n nagels. Nooit laat mee gehad.
Dan is het toch beter dat je daar nu achterkomt? Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel als je haar reactie las en daarna keihard genegeerd wordt.. als ze een echte man zoekt weet ik iig nu dat ik geen date meer hoef te verwachten
Je hebt haar de perfecte excuus gegeven om niet meer met je af te spreken. Tenzij je een complete verzameling troetelbeertjes hebt en er mee slaapt.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel als je haar reactie las en daarna keihard genegeerd wordt.. als ze een echte man zoekt weet ik iig nu dat ik geen date meer hoef te verwachten
Dat niet, maar dit voelt beetje aan als dat op Paiq de foto's zichtbaar zijn en daarna is abrupt het gesprek ten eindequote:Op donderdag 3 december 2015 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt haar de perfecte excuus gegeven om niet meer met je af te spreken. Tenzij je een complete verzameling troetelbeertjes hebt en er mee slaapt.
Als je nou gewoon zegt wat het is. Dan kunnen wij ook oordelen.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit voelt beetje aan als dat op Paiq de foto's zichtbaar zijn en daarna is abrupt het gesprek ten einde
Brotip van een bro die net zo wisselvallig is als jouw date: raak met je hand zijn gezicht aan. Hand op de wang leggen of zo. Intiem genoeg om een zoen in te leiden, niet zo intiem dat het zijn grenzen meteen overschrijdt.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:39 schreef Koettie het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
Of zou het wellicht komen dat ik gefocust ben op een date scoren en elk woord in een gesprek op een weegschaal leg voordat ik antwoord en daardoor niet meer een gesprek voer zoals die hoort te gaan, namelijk op gevoel?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zegt wat het is. Dan kunnen wij ook oordelen.
Kennelijk ben je dan niet zo gezellig, want ik heb een rotkop maar weet die gesprekken ook altijd gaande te houden.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit voelt beetje aan als dat op Paiq de foto's zichtbaar zijn en daarna is abrupt het gesprek ten einde
Ohhh, dat is eigenlijk wel een hele goede en simpele tip. Thanks ^^quote:Op donderdag 3 december 2015 15:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Brotip van een bro die net zo wisselvallig is als jouw date: raak met je hand zijn gezicht aan. Hand op de wang leggen of zo. Intiem genoeg om een zoen in te leiden, niet zo intiem dat het zijn grenzen meteen overschrijdt.
Een klein hapje vooraf leek me ook al een goed idee inderdaad. Echt een borrel zoals ook_gek voorstelt zit er dan helaas ook weer niet in, want ze kan pas rond 7-half 8 bij mij zijn. Moet natuurlijk niet tot laat op de avond gaan wachten met eten dan..quote:Op donderdag 3 december 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beginnen met stokbrood en een wijntje zodat je eerst gewoon samen kan zitten en praten.
Mwah, ik flirt met alles wat los en vast zit, maar niet in een 1 op 1 situatie met een man waar ik niks van moet. Als ze op een date keihard met je zit te flirten mag je dat dus echt wel een beetje terugdoen (en verder gaan).quote:Op donderdag 3 december 2015 11:22 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Komt ook een beetje doordat er óók vrouwen zijn die zich zo gedragen zonder dat ze daar verdere bedoelingen hebben.. Dat maakt het voor mannen vaak helemaal moeilijk wanneer het nou wel of niet iets betekent.
Als het echter op een 'officiële' date is, moet je er gewoon vanuit gaan dat het als directe hint bedoeld is en er voor gaan.
Alsof jij geen initiatief durft te nemenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat wij geen verzonnen verhalen typen.
Want in je verleden heb je wel succesvol dates gescoord?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Of zou het wellicht komen dat ik gefocust ben op een date scoren en elk woord in een gesprek op een weegschaal leg voordat ik antwoord en daardoor niet meer een gesprek voer zoals die hoort te gaan, namelijk op gevoel?Dat is het ook denk ik.
Soms wel, soms nietquote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah, ik flirt met alles wat los en vast zit, maar niet in een 1 op 1 situatie met een man waar ik niks van moet. Als ze op een date keihard met je zit te flirten mag je dat dus echt wel een beetje terugdoen (en verder gaan).
[..]
Alsof jij geen initiatief durft te nemen
Mr Perfect heeft zn standaard zegje ook weer klaarliggen hoorquote:Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig werk jij niet in het openbaar vervoer! Dan zou jij iedereen toevoegen
Oh en die duizend mensen? Dat heet sociaal leven of werken in een sector waar je veel contact hebt met veel verschillende mensen. Horeca is daar 1 van.
[..]
Het is toch frustrerend dat hij keer op keer een blauwtje loopt en meer en meer mensen hem uitkotsen. Maar natuurlijk moet men dat met een korreltje zout nemen en alles niet zo serieus bedoeld is bla bla bla. Maar ondertussen groeit er een verzuring bij dit soort mensen. En dat eindigt aan negatief aandacht trekken en als een kleine kleuter tegen alles aantrappen en zie mij eens groffe opmerkingen maken gedrag.
Ga toch terug naar je kleuterklas in GCquote:Op donderdag 3 december 2015 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lees hier pas 2 dagen mee en ik vond hem al meteen irritant. Goed, weet ik dat ook weer.
Ah nee dat schiet dan niet opquote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Een klein hapje vooraf leek me ook al een goed idee inderdaad. Echt een borrel zoals ook_gek voorstelt zit er dan helaas ook weer niet in, want ze kan pas rond 7-half 8 bij mij zijn. Moet natuurlijk niet tot laat op de avond gaan wachten met eten dan..
Is het heel erg als ik zeg dat ik nogal afknap op mannen die "het" niet snappen?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Etsuquote:Op donderdag 3 december 2015 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga toch terug naar je kleuterklas in GC
Mijn opmerking deed je echt zeer blijkbaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga toch terug naar je kleuterklas in GC
Oh, dat heb ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik zeg dat ik nogal afknap op mannen die "het" niet snappen?![]()
Nu ben ik niet zo subtiel denk ik. Als ik een klik heb met iemand praat ik je de oren van je hoofd, kan ik niet stoppen met grijnzen en zit ik aan m'n haar te plukken. Duidelijk genoeg wat mij betreft![]()
Dat vind ik echt het leukste aan daten trouwens, Als een man het wel snapt, en je helemaal inpakt.![]()
Wel gevaarlijk ook, zulke mannen
Dat durf jij helemaal nietquote:Op donderdag 3 december 2015 17:11 schreef SiIk het volgende:
Fax, doe eens niet zo offtopic en irritant. Het hoeft niet weer dicht hier.
[..]
Oh, dat heb ik ook wel hoor.
Onzeker doen, op welk gebied dan ook, vind ik echt zo'n afknapper. Liever nog een beetje misplaatst ego dan. Dat sla ik er wel uit
Tsja, wanneer je je als slijmbal gedraagt door ieder meisje op FOK! (notabene) lastig te vallen in topics en DM, en (vanzelfsprekend) geen succes hebt, behalve met een open doel als zeefje, dan hoef je niet anders te verwachten.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Kloptquote:
Je omschrijft het zelf al, je bent niet subtiel als je interesse in iemand heeft. Dat zou ik dan waarschijnlijk ook nog snappen. Maar je wil niet weten hoeveel vrouwen er zijn die zeggen, 'ja maar, ik moest steeds lachen en dat was toch echt zo'n duidelijke hint'. Nee dus, ik lach ook veel, dat betekent niet dat ik iedereen waar ik om/mee lach ook leuk vind op die manier.Dat is nogal een nuanceverschil...quote:Op donderdag 3 december 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik zeg dat ik nogal afknap op mannen die "het" niet snappen?![]()
Nu ben ik niet zo subtiel denk ik. Als ik een klik heb met iemand praat ik je de oren van je hoofd, kan ik niet stoppen met grijnzen en zit ik aan m'n haar te plukken. Duidelijk genoeg wat mij betreft![]()
Dat vind ik echt het leukste aan daten trouwens, Als een man het wel snapt, en je helemaal inpakt.![]()
Wel gevaarlijk ook, zulke mannen
Dat vooral. Dat is het hem ook gewoon, heb een beetje lef als je je vermaakt. Hoe vaak zou het nou voorkomen dat jij echt een leuke avond hebt en die ander denkt nahhhh? Dat ene blauwtje ipv 100 kansen mislopen is het echt wel waard lijkt me.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Je omschrijft het zelf al, je bent niet subtiel als je interesse in iemand heeft. Dat zou ik dan waarschijnlijk ook nog snappen. Maar je wil niet weten hoeveel vrouwen er zijn die zeggen, 'ja maar, ik moest steeds lachen en dat was toch echt zo'n duidelijke hint'. Nee dus, ik lach ook veel, dat betekent niet dat ik iedereen waar ik om/mee lach ook leuk vind op die manier.Dat is nogal een nuanceverschil...
En nee, het is niet erg daarop af te knappen. Ik snap mannen niet die alles best vinden. Je mag best wat meer leiden...
God, vertel ons meer!!!!quote:Op donderdag 3 december 2015 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik flirt volcontinue , bijna vanzelf en heb door mijn charme en uitstraling maar weinig woorden nodig gelukkig![]()
ik <---------------
Gewoon je eigen ding doen, veel daten en ervaring opdoen, wellicht een cursusje Mediterraanse wulpse gebaren volgen en dan krijg je het vanzelf onder de knie Fripsiequote:
Ik heb het al wel aardig onder de knie om me te laten versieren geloof ikquote:Op donderdag 3 december 2015 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je eigen ding doen, veel daten en ervaring opdoen, wellicht een cursusje Mediterraanse wulpse gebaren volgen en dan krijg je het vanzelf onder de knie Fripsie
Zelf versieren in plaats van versierd worden, gewoon het heft in eigen handen nemen op weg naar een echte vampquote:Op donderdag 3 december 2015 17:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb het al wel aardig onder de knie om me te laten versieren geloof ik
Ik word liever versierdquote:Op donderdag 3 december 2015 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf versieren in plaats van versierd worden, gewoon het heft in eigen handen nemen op weg naar een echte vamp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |