Gewoon lekker Netflix en chillen en een leuke avond hebben. Prima toch?quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al 'ja' gezegd. Morgenavond komt die (met de auto, dus niet OV-afhankelijk), al weet ik bijna haast zeker dat het niks met die jongen gaat worden. Daarvoor zitten we niet op hetzelfde niveau, maar 1 avond proberen kan geen kwaad toch.
Nietsquote:
Dat is heel duidelijk!quote:Op woensdag 2 december 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niets
Een leuke date, een leuk persoon, een leuke tijd voor zo lang het duurt met iemand etc
Nou ja, nu ga ik weer even heel zweverig doenmaar ik kom gewoon mensen tegen en daar komt iets uit. Dat kan van alles zijn. Soms blijft iemand maanden hangen en gaat het heel diep, soms is het gewoon een leuke avond en dan is dat alles
Ik verkies het een niet boven het ander of zo. Ik vind het allemaal leuk
Ik weet niet of dit uberhaubt te volgen isMaar misschien is dat een beter antwoord op je vraag
Ik zit in een heerlijke flow nuquote:Op woensdag 2 december 2015 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk!
Dan zit je toch in een goede flow nu? Lekker!
Het woord: Chemie. In en notendop?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niets
Een leuke date, een leuk persoon, een leuke tijd voor zo lang het duurt met iemand etc
Nou ja, nu ga ik weer even heel zweverig doenmaar ik kom gewoon mensen tegen en daar komt iets uit. Dat kan van alles zijn. Soms blijft iemand maanden hangen en gaat het heel diep, soms is het gewoon een leuke avond en dan is dat alles
Ik verkies het een niet boven het ander of zo. Ik vind het allemaal leuk
Ik weet niet of dit uberhaubt te volgen isMaar misschien is dat een beter antwoord op je vraag
jaquote:
Alsof je 4 sollicitaties hebt lopenquote:Op woensdag 2 december 2015 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik ga even systematisch werken want dat is handiger
knul A:
1 date gehad, nogal mwah maar ik vind altijd dat een mwah alleen maar beter kan worden en op de eerste date zijn mensen soms heel zenuwachtig. Als een mwah nog eens af wil spreken zeg ik eigenlijk altijd ja. Hier dus ook gedaan maar ik neig ondertussen meer naar een nah. Date staat voor volgende week maar ik denk dat ik aan het eind van die date tot de conclusie zal komen dat het niets is
knul B:
3 dates gehad ondertussen. Ik vind hem erg leuk maar ik weet niet of dit wederzijds is dus ik probeer afstand te houden. Staat nog niets nieuws op de planning maar ik zal over een paar dagen wat voorstellen
Knul C
Nieuw, eerste date staat voor volgende week
Chick D (he die had ik c moeten noemenmaar soort van chronologisch was dit handiger )
1 date gehad. Ook mwah, maar ik hoor weinig meer dus ik gok dat zij mij ook een mwah vind. Zelf stel ik niet nog eens iets voor bij een mwah dus ik denk dat dit gewoon langzaam uit gaat doven.
En ja, ik ben me er van bewust dat ik op een soort 'got to catch 'm all' frenzy ben. Weet ook niet precies waarom maar ik vermaak me wel en ben eerlijk tegen iedereen dus ik zie er weinig probleem in
Plottwist: ze heeft al een relatie.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alsof je 4 sollicitaties hebt lopen. Het lijkt wel alsof je heel erg geforceerd op zoek bent naar een relatie, maar ik kan het mis hebben.
Kun je mij dan uitleggen waarom je de behoefte hebt om te daten? En hoe je je partner zo ver hebt gekregen dat ie dit goedkeurt. Ja, misschien ben ik wat ouderwets ofzo, maar ik zou niet weten waarom je dat nodig hebt als je in een relatie zit.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Er staat toch ook gewoon letterlijk 2 posts daar onder wat ik 'zoek'?
Kun je dat in het openrelatietopic gaan vragen?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je mij dan uitleggen waarom je de behoefte hebt om te daten? En hoe je je partner zo ver hebt gekregen dat ie dit goedkeurt. Ja, misschien ben ik wat ouderwets ofzo, maar ik zou niet weten waarom je dat nodig hebt als je in een relatie zit.
Goed. Niet doorgegaan. Korte versie: werk liep uit, had nog niet gegeten en toen ging die bij zijn ex-vriendin langs en zij had voor hem gekookt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon lekker Netflix en chillen en een leuke avond hebben. Prima toch?geniet, je leeft maar een keer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 22:07:29 ]
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed. Niet doorgegaan. Korte versie: werk liep uit, had nog niet gegeten en toen ging die bij zijn ex-vriendin langs en zij had voor hem gekookt.Die lange versie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next.![]()
Sta je even op je neus te kijken
Somebody that I used to know
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
Ieder nadeel heb zijn voordeel; het hele huis is wel weer schoon en opgeruimd.
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed. Niet doorgegaan. Korte versie: werk liep uit, had nog niet gegeten en toen ging die bij zijn ex-vriendin langs en zij had voor hem gekookt.2 weken?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dit.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdMijn huis is nooit zo netjes als de dag voor een date.
Dat is ook het rare, ja.quote:
don''t leave me hanging! Dit heeft een heerlijke gtst vibequote:Op woensdag 2 december 2015 22:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is ook het rare, ja.Ik was ook nogal sceptisch over, maar ik ken het hele verhaal natuurlijk niet.
Als hij nou niet aantrekkelijk was.... wat dan? Creep of niet?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:20 schreef Fripsel het volgende:
Mijn Facebook gesprek word steeds leuker en is naar whatsapp verplaatst
Geen creep. Dan was ik hoogstens bevriend met hem geraaktquote:Op woensdag 2 december 2015 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als hij nou niet aantrekkelijk was.... wat dan? Creep of niet?
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
don''t leave me hanging! Dit heeft een heerlijke gtst vibe
Ik zet in op: helemaal niet uit elkaar en wil iets leuks on the side
Ja, dat zal allemaal best. Anders maar 'netflix 'nd chill' toch?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik voorzie een closetstraighty die al een paar maanden niet op zijn vrouw kan en zijn plezier elders ging zoeken. Die toch niet wegkon op het afgesproken moment ivm thuistoestanden.
maar je ziet aantrekkelijk op zo'n rare manier.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als hij nou niet aantrekkelijk was.... wat dan? Creep of niet?
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat zal allemaal best. Anders maar 'netflix 'nd chill' toch?
Ik ga verder Tinderen en wacht tot hij met een datum komt aanzetten, anders mist hij dit goddelijke stuk.
Geloof je 't zelfquote:Op woensdag 2 december 2015 22:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je ziet aantrekkelijk op zo'n rare manier.
Voor mij is de manier waarop iemand dat doet en alle context het verschil tussen aantrekkelijk en creep. En niet hoe iemands haar zit of zo
jaquote:
Maar wanneer gaan wij nou poolen?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
Ik date echt geen halve goden (en ik ben zelf ook geen miss univers)
Alleen hebben ze met elkaar gemeen dat ze niet half autistisch of compleet verzuurd zijn
nietquote:Op woensdag 2 december 2015 23:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Maar wanneer gaan wij nou poolen?
Ow je kent ze?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja
Ik date echt geen halve goden (en ik ben zelf ook geen miss univers)
Alleen hebben ze met elkaar gemeen dat ze niet half autistisch of compleet verzuurd zijn
Verdrink toch in je zelfmedelijden. Weet je wat het erge is Faxie, toen ik je foto's op Lovoo zag dacht ik "zie je die vent is niet lelijk" en dan lees ik je posts en dan droog ik spontaan op.quote:
Faxie ziet er best goed uit. Ik zou hem doen, en ik ben niet eens homo.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Verdrink toch in je zelfmedelijden. Weet je wat het erge is Faxie, toen ik je foto's op Lovoo zag dacht ik "zie je die vent is niet lelijk" en dan lees ik je posts en dan droog ik spontaan op.
Ik stel slechts een vraag mutsquote:Op woensdag 2 december 2015 23:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Verdrink toch in je zelfmedelijden. Weet je wat het erge is Faxie, toen ik je foto's op Lovoo zag dacht ik "zie je die vent is niet lelijk" en dan lees ik je posts en dan droog ik spontaan op.
Wat is er creeperig aan inhoudelijk reageren op een voor Facebook zijnde best wel diepe discussie?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik stel slechts een vraag mutsWant je leest hier vaak genoeg dat aanspreken via FB iemand al heel erg snel in de creepzone zet.
En geeft niet, ik spuug er gewoon even op
Dat vraag ik me ook altijd af als bepaalde mensen het hier weer eens beter weten met betrekking tot dat.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:34 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat is er creeperig aan inhoudelijk reageren op een voor Facebook zijnde best wel diepe discussie?
Je moet FOK!kers ook niet te serieus nemen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af als bepaalde mensen het hier weer eens beter weten met betrekking tot dat.
Ik neem Fok ook niet zo heel erg serieus meestal. De rest van de wereld wel lijkt hetquote:Op woensdag 2 december 2015 23:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je moet FOK!kers ook niet te serieus nemen.
Alhoewel, als je eens met mij op date gaat wil ik je wel eens serieus nemen. No hommo.
Je neemt ze niet serieus, maar je zit wel te mekkeren dat ze klagen als je iets doet? Ik begin wel te begrijpen wat Frutsel zegt, ik word ook niet bepaald nat van zulke uitspraken...quote:Op woensdag 2 december 2015 23:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik neem Fok ook niet zo heel erg serieus meestal. De rest van de wereld wel lijkt het
Niet?quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je neemt ze niet serieus, maar je zit wel te mekkeren dat ze klagen als je iets doet? Ik begin wel te begrijpen wat Frutsel zegt, ik word ook niet bepaald nat van zulke uitspraken...
Als ik 3 vriendschapsverzoeken stuur op FB naar leuke of enigszins bekende dames blijven ze of onbeantwoord (en dat is dus een afwijzing in de digitale wereld want iedereen zit dagelijks wel ff op FB) of ik krijg een boos berichtje wie ik in Godsnaam ben. En dat van mensen die een paar honderd vrienden hebben dus zowat iedereen lijken toe te voegen.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook altijd af als bepaalde mensen het hier weer eens beter weten met betrekking tot dat.
Creep!quote:Op donderdag 3 december 2015 00:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik 3 vriendschapsverzoeken stuur op FB naar leuke of enigszins bekende dames blijven ze of onbeantwoord (en dat is dus een afwijzing in de digitale wereld want iedereen zit dagelijks wel ff op FB) of ik krijg een boos berichtje wie ik in Godsnaam ben. En dat van mensen die een paar honderd vrienden hebben dus zowat iedereen lijken toe te voegen.
Definieer enigszins bekende dames. Dit is compleet kansloos en creepy.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik 3 vriendschapsverzoeken stuur op FB naar leuke of enigszins bekende dames blijven ze of onbeantwoord (en dat is dus een afwijzing in de digitale wereld want iedereen zit dagelijks wel ff op FB) of ik krijg een boos berichtje wie ik in Godsnaam ben. En dat van mensen die een paar honderd vrienden hebben dus zowat iedereen lijken toe te voegen.
Sowieso is die vraag hartstikke hypocriet. Hij noemt mij inhoudsloos op basis van m'n uiterlijk maar gaat wel huillie doen dat ik die ander misschien wel een creep had gevonden als hij lelijk was "want Fok verhalen".quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je neemt ze niet serieus, maar je zit wel te mekkeren dat ze klagen als je iets doet? Ik begin wel te begrijpen wat Frutsel zegt, ik word ook niet bepaald nat van zulke uitspraken...
Mensen die ik in real life ben tegengekomen of vaak ergens zie. Hoe komen ze anders aan 1000 vrienden?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Definieer enigszins bekende dames. Dit is compleet kansloos en creepy.
En mensen met honderden vrienden voegen echt niet zomaar iedereen toe die een keer hallo heeft gezegd.
Als ik iemand één keer in real life tegenkom, voeg ik ze niet gelijk op FB toe hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die ik in real life ben tegengekomen of vaak ergens zie.
Ik heb wel zaterdag popcorn met een datequote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb wel zaterdag popcorn met een date
Als de date dan maar leuk en geslaagd is, dan maakt die beroerde film toch niets uit?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:57 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer alleen dat we naar een film gaan die ik al gezien heb. En zo goed was die film niet.
Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Rust_Cohle het volgende:
Vorig weekend een tweede date gehad, super gezellig, eigenlijk drie dagen in bed gelegen en een beetje wezen stappen en eten op zaterdag avond. Had een hotelkamer gescoord in een stad bij haar in de buurt.
Komend weekend date 3, na elke dag gedurende de dag WA contact. Moet zeggen dat ik een beetje een roze bril op heb.
Nou, twee eigenlijk; vrijdagnacht, zaterdag bijna de hele dag, en zondag de hele middag. Maar idd date van 3 dagen. Was gezellig.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig.
Als je wilt dat er actie komt moet je daar zelf een move mee maken. Anders krijg je een appje na date 3 waarom je geen move maakte en zij juist op jou wachtte want ze dacht dat je geen interesse had..quote:Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig.Misschien is het toch vriendschappelijk.
Leg mij eens uit, waarom kun je as vrouw geen move maken als je dat zelf graag wil?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig.Misschien is het toch vriendschappelijk.
niet voor elke man zijn dit soort dingen zo duidelijkquote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Koettie het volgende:
Pff, moeilijk uit te leggen. Het is niet een move maar het pakketje. Aanraken, dichtbij komen met m'n gezicht/lichaam, plagen, grapjes. Maar hij draaide steeds z'n hoofd weg en weet niet. Beetje afwijzend ging niet teveel op grapjes in, zelf niet echt terug aanraken. Kan hoor, maar wel op zijn initiatief een nieuwe afspraak.
bij mij ook niet, ben een mega flirt. Maar toch heb ik regelmatig gehad dat het blijkbaar niet duidelijk was. Zonde om dan iemand te laten lopen omdat je niet nog dat schepje er bij durft te doen toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:39 schreef Koettie het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |