abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157978938
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik 3 vriendschapsverzoeken stuur op FB naar leuke of enigszins bekende dames blijven ze of onbeantwoord (en dat is dus een afwijzing in de digitale wereld want iedereen zit dagelijks wel ff op FB) of ik krijg een boos berichtje wie ik in Godsnaam ben. En dat van mensen die een paar honderd vrienden hebben dus zowat iedereen lijken toe te voegen.
Creep! :o
pi_157981357
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:13 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Als ik 3 vriendschapsverzoeken stuur op FB naar leuke of enigszins bekende dames blijven ze of onbeantwoord (en dat is dus een afwijzing in de digitale wereld want iedereen zit dagelijks wel ff op FB) of ik krijg een boos berichtje wie ik in Godsnaam ben. En dat van mensen die een paar honderd vrienden hebben dus zowat iedereen lijken toe te voegen.
Definieer enigszins bekende dames. Dit is compleet kansloos en creepy.

En mensen met honderden vrienden voegen echt niet zomaar iedereen toe die een keer hallo heeft gezegd.
pi_157981575
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Je neemt ze niet serieus, maar je zit wel te mekkeren dat ze klagen als je iets doet? Ik begin wel te begrijpen wat Frutsel zegt, ik word ook niet bepaald nat van zulke uitspraken...
Sowieso is die vraag hartstikke hypocriet. Hij noemt mij inhoudsloos op basis van m'n uiterlijk maar gaat wel huillie doen dat ik die ander misschien wel een creep had gevonden als hij lelijk was "want Fok verhalen".

Zie je dat vingertje om hem heen wijzen. Ligt nooit aan hem.
pi_157981585
Adem in, adem uit. Relax allemaal :)
pi_157981669
Gezellig hier O+
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157981681
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Definieer enigszins bekende dames. Dit is compleet kansloos en creepy.

En mensen met honderden vrienden voegen echt niet zomaar iedereen toe die een keer hallo heeft gezegd.
Mensen die ik in real life ben tegengekomen of vaak ergens zie. Hoe komen ze anders aan 1000 vrienden? ;)
pi_157981691
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Mensen die ik in real life ben tegengekomen of vaak ergens zie.
Als ik iemand één keer in real life tegenkom, voeg ik ze niet gelijk op FB toe hoor. :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_157981693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:50 schreef over_hedge het volgende:
Gezellig hier O+
Te vroeg voor popcorn helaas ;)
pi_157981707
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef Juup© het volgende:

[..]

Te vroeg voor popcorn helaas ;)
Ik heb wel zaterdag popcorn met een date :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157981725
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ik heb wel zaterdag popcorn met een date :)
^O^
pi_157981729
Beetje jammer alleen dat we naar een film gaan die ik al gezien heb. En zo goed was die film niet. :')
pi_157981817
Ik snap ook echt je haat niet Faxie. Ooit was je gewoon best een aardige fokker die in mijn broekje probeerde te komen. Sinds ik open ben over mijn niet traditionele relatievorm ben je ronduit een pestkop en een bitch. Echt heel erg jammer en apart
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157982093
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:57 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer alleen dat we naar een film gaan die ik al gezien heb. En zo goed was die film niet. :')
Als de date dan maar leuk en geslaagd is, dan maakt die beroerde film toch niets uit? ;)
pi_157982397
Vorig weekend een tweede date gehad, super gezellig, eigenlijk drie dagen in bed gelegen en een beetje wezen stappen en eten op zaterdag avond. Had een hotelkamer gescoord in een stad bij haar in de buurt.

Komend weekend date 3, na elke dag gedurende de dag WA contact. Moet zeggen dat ik een beetje een roze bril op heb. *O*
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_157982451
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Rust_Cohle het volgende:
Vorig weekend een tweede date gehad, super gezellig, eigenlijk drie dagen in bed gelegen en een beetje wezen stappen en eten op zaterdag avond. Had een hotelkamer gescoord in een stad bij haar in de buurt.

Komend weekend date 3, na elke dag gedurende de dag WA contact. Moet zeggen dat ik een beetje een roze bril op heb. *O*
Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig. :P
pi_157982534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig. :P
Nou, twee eigenlijk; vrijdagnacht, zaterdag bijna de hele dag, en zondag de hele middag. Maar idd date van 3 dagen. Was gezellig. :)
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_157982542
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig. :+ Misschien is het toch vriendschappelijk.
pi_157982681
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig. :+ Misschien is het toch vriendschappelijk.
Als je wilt dat er actie komt moet je daar zelf een move mee maken. Anders krijg je een appje na date 3 waarom je geen move maakte en zij juist op jou wachtte want ze dacht dat je geen interesse had.. :)
  donderdag 3 december 2015 @ 10:26:25 #219
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157982759
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Leg mij eens uit, waarom kun je as vrouw geen move maken als je dat zelf graag wil?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157982789
Dat deed ik vorige keer maar zonder heel veel reactie. Ik ben heel assertief dus daar zal het echt niet aan liggen. :p Daarom ook beetje de zenuwen, misschien schat ik het heel verkeerd in.

Ik ben de zij hier Deezertje :P
pi_157982802
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar die move :)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157982841
Pff, moeilijk uit te leggen. Het is niet een move maar het pakketje. Aanraken, dichtbij komen met m'n gezicht/lichaam, plagen, grapjes. Maar hij draaide steeds z'n hoofd weg en weet niet. Beetje afwijzend ging niet teveel op grapjes in, zelf niet echt terug aanraken. Kan hoor, maar wel op zijn initiatief een nieuwe afspraak.
pi_157982878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Koettie het volgende:
Pff, moeilijk uit te leggen. Het is niet een move maar het pakketje. Aanraken, dichtbij komen met m'n gezicht/lichaam, plagen, grapjes. Maar hij draaide steeds z'n hoofd weg en weet niet. Beetje afwijzend ging niet teveel op grapjes in, zelf niet echt terug aanraken. Kan hoor, maar wel op zijn initiatief een nieuwe afspraak.
niet voor elke man zijn dit soort dingen zo duidelijk ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157982940
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
pi_157982974
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:39 schreef Koettie het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
bij mij ook niet, ben een mega flirt. Maar toch heb ik regelmatig gehad dat het blijkbaar niet duidelijk was. Zonde om dan iemand te laten lopen omdat je niet nog dat schepje er bij durft te doen toch?

Met mijn man had ik al zoveel geflirt en toen ik op date 2 spontaan om half 12 nog 'even een filmpje kwam kijken' was dat nog niet duidelijk genoeg :P blij dat ik toch gewoon duidelijk ben geweest toen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')