Creep!quote:Op donderdag 3 december 2015 00:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik 3 vriendschapsverzoeken stuur op FB naar leuke of enigszins bekende dames blijven ze of onbeantwoord (en dat is dus een afwijzing in de digitale wereld want iedereen zit dagelijks wel ff op FB) of ik krijg een boos berichtje wie ik in Godsnaam ben. En dat van mensen die een paar honderd vrienden hebben dus zowat iedereen lijken toe te voegen.
Definieer enigszins bekende dames. Dit is compleet kansloos en creepy.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:13 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als ik 3 vriendschapsverzoeken stuur op FB naar leuke of enigszins bekende dames blijven ze of onbeantwoord (en dat is dus een afwijzing in de digitale wereld want iedereen zit dagelijks wel ff op FB) of ik krijg een boos berichtje wie ik in Godsnaam ben. En dat van mensen die een paar honderd vrienden hebben dus zowat iedereen lijken toe te voegen.
Sowieso is die vraag hartstikke hypocriet. Hij noemt mij inhoudsloos op basis van m'n uiterlijk maar gaat wel huillie doen dat ik die ander misschien wel een creep had gevonden als hij lelijk was "want Fok verhalen".quote:Op woensdag 2 december 2015 23:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je neemt ze niet serieus, maar je zit wel te mekkeren dat ze klagen als je iets doet? Ik begin wel te begrijpen wat Frutsel zegt, ik word ook niet bepaald nat van zulke uitspraken...
Mensen die ik in real life ben tegengekomen of vaak ergens zie. Hoe komen ze anders aan 1000 vrienden?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Definieer enigszins bekende dames. Dit is compleet kansloos en creepy.
En mensen met honderden vrienden voegen echt niet zomaar iedereen toe die een keer hallo heeft gezegd.
Als ik iemand één keer in real life tegenkom, voeg ik ze niet gelijk op FB toe hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Mensen die ik in real life ben tegengekomen of vaak ergens zie.
Ik heb wel zaterdag popcorn met een datequote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb wel zaterdag popcorn met een date
Als de date dan maar leuk en geslaagd is, dan maakt die beroerde film toch niets uit?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:57 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer alleen dat we naar een film gaan die ik al gezien heb. En zo goed was die film niet.
Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Rust_Cohle het volgende:
Vorig weekend een tweede date gehad, super gezellig, eigenlijk drie dagen in bed gelegen en een beetje wezen stappen en eten op zaterdag avond. Had een hotelkamer gescoord in een stad bij haar in de buurt.
Komend weekend date 3, na elke dag gedurende de dag WA contact. Moet zeggen dat ik een beetje een roze bril op heb.
Nou, twee eigenlijk; vrijdagnacht, zaterdag bijna de hele dag, en zondag de hele middag. Maar idd date van 3 dagen. Was gezellig.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig.
Als je wilt dat er actie komt moet je daar zelf een move mee maken. Anders krijg je een appje na date 3 waarom je geen move maakte en zij juist op jou wachtte want ze dacht dat je geen interesse had..quote:Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig.Misschien is het toch vriendschappelijk.
Leg mij eens uit, waarom kun je as vrouw geen move maken als je dat zelf graag wil?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig.Misschien is het toch vriendschappelijk.
niet voor elke man zijn dit soort dingen zo duidelijkquote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Koettie het volgende:
Pff, moeilijk uit te leggen. Het is niet een move maar het pakketje. Aanraken, dichtbij komen met m'n gezicht/lichaam, plagen, grapjes. Maar hij draaide steeds z'n hoofd weg en weet niet. Beetje afwijzend ging niet teveel op grapjes in, zelf niet echt terug aanraken. Kan hoor, maar wel op zijn initiatief een nieuwe afspraak.
bij mij ook niet, ben een mega flirt. Maar toch heb ik regelmatig gehad dat het blijkbaar niet duidelijk was. Zonde om dan iemand te laten lopen omdat je niet nog dat schepje er bij durft te doen toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:39 schreef Koettie het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |