abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157981729
Beetje jammer alleen dat we naar een film gaan die ik al gezien heb. En zo goed was die film niet. :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157981817
Ik snap ook echt je haat niet Faxie. Ooit was je gewoon best een aardige fokker die in mijn broekje probeerde te komen. Sinds ik open ben over mijn niet traditionele relatievorm ben je ronduit een pestkop en een bitch. Echt heel erg jammer en apart
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157982093
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:57 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer alleen dat we naar een film gaan die ik al gezien heb. En zo goed was die film niet. :')
Als de date dan maar leuk en geslaagd is, dan maakt die beroerde film toch niets uit? ;)
pi_157982397
Vorig weekend een tweede date gehad, super gezellig, eigenlijk drie dagen in bed gelegen en een beetje wezen stappen en eten op zaterdag avond. Had een hotelkamer gescoord in een stad bij haar in de buurt.

Komend weekend date 3, na elke dag gedurende de dag WA contact. Moet zeggen dat ik een beetje een roze bril op heb. *O*
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_157982451
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Rust_Cohle het volgende:
Vorig weekend een tweede date gehad, super gezellig, eigenlijk drie dagen in bed gelegen en een beetje wezen stappen en eten op zaterdag avond. Had een hotelkamer gescoord in een stad bij haar in de buurt.

Komend weekend date 3, na elke dag gedurende de dag WA contact. Moet zeggen dat ik een beetje een roze bril op heb. *O*
Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig. :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157982534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig. :P
Nou, twee eigenlijk; vrijdagnacht, zaterdag bijna de hele dag, en zondag de hele middag. Maar idd date van 3 dagen. Was gezellig. :)
I think human consciousness is a tragic misstep in evolution. We became too self-aware. Nature created an aspect of nature separate from itself - we are creatures that should not exist by natural law.
pi_157982542
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig. :+ Misschien is het toch vriendschappelijk.
pi_157982681
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig. :+ Misschien is het toch vriendschappelijk.
Als je wilt dat er actie komt moet je daar zelf een move mee maken. Anders krijg je een appje na date 3 waarom je geen move maakte en zij juist op jou wachtte want ze dacht dat je geen interesse had.. :)
  donderdag 3 december 2015 @ 10:26:25 #219
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157982759
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Leg mij eens uit, waarom kun je as vrouw geen move maken als je dat zelf graag wil?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157982789
Dat deed ik vorige keer maar zonder heel veel reactie. Ik ben heel assertief dus daar zal het echt niet aan liggen. :p Daarom ook beetje de zenuwen, misschien schat ik het heel verkeerd in.

Ik ben de zij hier Deezertje :P
pi_157982802
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd naar die move :)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157982841
Pff, moeilijk uit te leggen. Het is niet een move maar het pakketje. Aanraken, dichtbij komen met m'n gezicht/lichaam, plagen, grapjes. Maar hij draaide steeds z'n hoofd weg en weet niet. Beetje afwijzend ging niet teveel op grapjes in, zelf niet echt terug aanraken. Kan hoor, maar wel op zijn initiatief een nieuwe afspraak.
pi_157982878
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Koettie het volgende:
Pff, moeilijk uit te leggen. Het is niet een move maar het pakketje. Aanraken, dichtbij komen met m'n gezicht/lichaam, plagen, grapjes. Maar hij draaide steeds z'n hoofd weg en weet niet. Beetje afwijzend ging niet teveel op grapjes in, zelf niet echt terug aanraken. Kan hoor, maar wel op zijn initiatief een nieuwe afspraak.
niet voor elke man zijn dit soort dingen zo duidelijk ;)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157982940
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
pi_157982974
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:39 schreef Koettie het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
bij mij ook niet, ben een mega flirt. Maar toch heb ik regelmatig gehad dat het blijkbaar niet duidelijk was. Zonde om dan iemand te laten lopen omdat je niet nog dat schepje er bij durft te doen toch?

Met mijn man had ik al zoveel geflirt en toen ik op date 2 spontaan om half 12 nog 'even een filmpje kwam kijken' was dat nog niet duidelijk genoeg :P blij dat ik toch gewoon duidelijk ben geweest toen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157982992
Haha m'n ex ook inderdaad. Toen ben ik gewoon achterop de fiets gaan zitten. :P
Maar dat is in deze situatie niet echt nodig en heb ik eigenlijk ook niet zo'n zin in. Moet wel van twee kanten komen,beetje opbouwende spanning.
pi_157983086
Ik ben daar ook echt waardeloos in als kerel :') Als iemand met me flirt doe ik het wel terug maar dan ben ik toch altijd bezig met het 'flirtspelletje' vind ik ook gewoon leuk. Dus kan dan moeilijk opmaken of er echt interesse is of dat we gewoon een beetje lol met elkaar hebben. Maar gewoon er voor gaan soms haalt een hoop onduidelijkheid weg, kwestie van ff over die drempel van je comfortzone gaan. _O-
pi_157983344
Als ik iemand echt heel leuk vind dan krijgt mijn hoofd kortsluiting en dan gebeurt het gewoon. Zo was het vorig weekend ook, voor ik het wist gooide ik er een kusje tegen aan, denkend "wtf doe je", sorry zeggen en het vervolgens weer doen :')... Koettie, misschien is hij wel heel verlegen en durft hij het niet goed te beantwoorden?

Volgende week zien we elkaar trouwens weer een heel weekend, heb er zin in! *O*
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_157983363
quote:
Dat is inderdaad niet echt een move. Maar schijnbaar is er toch interesse als er een vervolg komt?
Blessed is the mind too small for doubt.
  donderdag 3 december 2015 @ 11:13:08 #230
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157983437
quote:
Wat rhub al zegt. Genoeg mannen snappen dit niet, mezelf vaak incluis overigens. Vrouwen denken vaak dat ze heel duidelijk zijn, maar in praktijk zijn dat vaak subtiele hints die veel mannen gewoon missen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  donderdag 3 december 2015 @ 11:22:46 #231
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_157983589
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef yats het volgende:

[..]

Wat rhub al zegt. Genoeg mannen snappen dit niet, mezelf vaak incluis overigens. Vrouwen denken vaak dat ze heel duidelijk zijn, maar in praktijk zijn dat vaak subtiele hints die veel mannen gewoon missen.
Komt ook een beetje doordat er óók vrouwen zijn die zich zo gedragen zonder dat ze daar verdere bedoelingen hebben.. Dat maakt het voor mannen vaak helemaal moeilijk wanneer het nou wel of niet iets betekent.

Als het echter op een 'officiële' date is, moet je er gewoon vanuit gaan dat het als directe hint bedoeld is en er voor gaan.
pi_157983824
Hij komt helemaal niet verlegen over eigenlijk, hele leuke spontane gast. En geloof me ik ben echtt niet subtiel nooit geweest ook. Maar hou jullie op de hoogte!
pi_157983890
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:37 schreef Koettie het volgende:
Hij komt helemaal niet verlegen over eigenlijk, hele leuke spontane gast. En geloof me ik ben echtt niet subtiel nooit geweest ook. Maar hou jullie op de hoogte!
Zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_157983977
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zoiets?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_157984073
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef yats het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaarom probeer je als man sowieso niets dan, ongeacht de hints, ik vind dit wel erg onderdanig overkomen allemaal, just eat that girl, ze geeft vanzelf wel aan of ze haar poes wijd open wenst te trekken of haar benen stijf op elkaar houd, extreem onmannelijk dit.
pi_157984192
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Zoiets?
SPOILER
Soms :+
  donderdag 3 december 2015 @ 12:41:56 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157984991
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:52 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Waaaaaaaaaaarom probeer je als man sowieso niets dan, ongeacht de hints, ik vind dit wel erg onderdanig overkomen allemaal, just eat that girl, ze geeft vanzelf wel aan of ze haar poes wijd open wenst te trekken of haar benen stijf op elkaar houd, extreem onmannelijk dit.
Dat heeft niets met wel of niet mannelijk zijn te maken maar eerder met opvoeding of onzekerheid. Ik kan in deze alleen voor mezelf spreken dat ik ben opgevoed als gentleman en daardoor niet zomaar overal op duik. Mijn mannelijkheid toon ik vanaf het moment dat er gezoend word wel, daar hoef je je geen zorgen over te maken.
pi_157985083
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:38 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Sowieso is die vraag hartstikke hypocriet. Hij noemt mij inhoudsloos op basis van m'n uiterlijk maar gaat wel huillie doen dat ik die ander misschien wel een creep had gevonden als hij lelijk was "want Fok verhalen".

Zie je dat vingertje om hem heen wijzen. Ligt nooit aan hem.
Leer eens lezen mens :')
pi_157985098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap ook echt je haat niet Faxie. Ooit was je gewoon best een aardige fokker die in mijn broekje probeerde te komen. Sinds ik open ben over mijn niet traditionele relatievorm ben je ronduit een pestkop en een bitch. Echt heel erg jammer en apart
Toen was je ook al open :6
pi_157985236
Doorgaans pik ik hints en subtiel gedoe allemaal niet zo goed op. En is flirten meer om het flirten.

Maar tijdens een date flirten is er wel gewoon om vragen. Hoeft er niet gelijk bovenop te zitten maar dan neem ik het wel serieuzer.
Blessed is the mind too small for doubt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')