Als de date dan maar leuk en geslaagd is, dan maakt die beroerde film toch niets uit?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:57 schreef over_hedge het volgende:
Beetje jammer alleen dat we naar een film gaan die ik al gezien heb. En zo goed was die film niet.
Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Rust_Cohle het volgende:
Vorig weekend een tweede date gehad, super gezellig, eigenlijk drie dagen in bed gelegen en een beetje wezen stappen en eten op zaterdag avond. Had een hotelkamer gescoord in een stad bij haar in de buurt.
Komend weekend date 3, na elke dag gedurende de dag WA contact. Moet zeggen dat ik een beetje een roze bril op heb.
Nou, twee eigenlijk; vrijdagnacht, zaterdag bijna de hele dag, en zondag de hele middag. Maar idd date van 3 dagen. Was gezellig.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jullie hebben 3 dagen in bed gelegen? Dus een date van 3 dagen? Goed bezig.
Als je wilt dat er actie komt moet je daar zelf een move mee maken. Anders krijg je een appje na date 3 waarom je geen move maakte en zij juist op jou wachtte want ze dacht dat je geen interesse had..quote:Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig.Misschien is het toch vriendschappelijk.
Leg mij eens uit, waarom kun je as vrouw geen move maken als je dat zelf graag wil?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:09 schreef Koettie het volgende:
Heb de 12e een date. Is de derde, eerste twee keer niets gebeurt en maakt me zenuwachtig.Misschien is het toch vriendschappelijk.
niet voor elke man zijn dit soort dingen zo duidelijkquote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Koettie het volgende:
Pff, moeilijk uit te leggen. Het is niet een move maar het pakketje. Aanraken, dichtbij komen met m'n gezicht/lichaam, plagen, grapjes. Maar hij draaide steeds z'n hoofd weg en weet niet. Beetje afwijzend ging niet teveel op grapjes in, zelf niet echt terug aanraken. Kan hoor, maar wel op zijn initiatief een nieuwe afspraak.
bij mij ook niet, ben een mega flirt. Maar toch heb ik regelmatig gehad dat het blijkbaar niet duidelijk was. Zonde om dan iemand te laten lopen omdat je niet nog dat schepje er bij durft te doen toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:39 schreef Koettie het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
Dat is inderdaad niet echt een move. Maar schijnbaar is er toch interesse als er een vervolg komt?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Koettie het volgende:
Pff, moeilijk uit te leggen. Het is niet een move maar het pakketje. Aanraken, dichtbij komen met m'n gezicht/lichaam, plagen, grapjes. Maar hij draaide steeds z'n hoofd weg en weet niet. Beetje afwijzend ging niet teveel op grapjes in, zelf niet echt terug aanraken. Kan hoor, maar wel op zijn initiatief een nieuwe afspraak.
Wat rhub al zegt. Genoeg mannen snappen dit niet, mezelf vaak incluis overigens. Vrouwen denken vaak dat ze heel duidelijk zijn, maar in praktijk zijn dat vaak subtiele hints die veel mannen gewoon missen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef Koettie het volgende:
Komt ook een beetje doordat er óók vrouwen zijn die zich zo gedragen zonder dat ze daar verdere bedoelingen hebben.. Dat maakt het voor mannen vaak helemaal moeilijk wanneer het nou wel of niet iets betekent.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wat rhub al zegt. Genoeg mannen snappen dit niet, mezelf vaak incluis overigens. Vrouwen denken vaak dat ze heel duidelijk zijn, maar in praktijk zijn dat vaak subtiele hints die veel mannen gewoon missen.
Zoiets?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:37 schreef Koettie het volgende:
Hij komt helemaal niet verlegen over eigenlijk, hele leuke spontane gast. En geloof me ik ben echtt niet subtiel nooit geweest ook. Maar hou jullie op de hoogte!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Waaaaaaaaaaarom probeer je als man sowieso niets dan, ongeacht de hints, ik vind dit wel erg onderdanig overkomen allemaal, just eat that girl, ze geeft vanzelf wel aan of ze haar poes wijd open wenst te trekken of haar benen stijf op elkaar houd, extreem onmannelijk dit.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wat rhub al zegt. Genoeg mannen snappen dit niet, mezelf vaak incluis overigens. Vrouwen denken vaak dat ze heel duidelijk zijn, maar in praktijk zijn dat vaak subtiele hints die veel mannen gewoon missen.
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets?SomsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heeft niets met wel of niet mannelijk zijn te maken maar eerder met opvoeding of onzekerheid. Ik kan in deze alleen voor mezelf spreken dat ik ben opgevoed als gentleman en daardoor niet zomaar overal op duik. Mijn mannelijkheid toon ik vanaf het moment dat er gezoend word wel, daar hoef je je geen zorgen over te maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaarom probeer je als man sowieso niets dan, ongeacht de hints, ik vind dit wel erg onderdanig overkomen allemaal, just eat that girl, ze geeft vanzelf wel aan of ze haar poes wijd open wenst te trekken of haar benen stijf op elkaar houd, extreem onmannelijk dit.
Leer eens lezen mensquote:Op donderdag 3 december 2015 08:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sowieso is die vraag hartstikke hypocriet. Hij noemt mij inhoudsloos op basis van m'n uiterlijk maar gaat wel huillie doen dat ik die ander misschien wel een creep had gevonden als hij lelijk was "want Fok verhalen".
Zie je dat vingertje om hem heen wijzen. Ligt nooit aan hem.
Toen was je ook al openquote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap ook echt je haat niet Faxie. Ooit was je gewoon best een aardige fokker die in mijn broekje probeerde te komen. Sinds ik open ben over mijn niet traditionele relatievorm ben je ronduit een pestkop en een bitch. Echt heel erg jammer en apart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |