Gewoon lekker Netflix en chillen en een leuke avond hebben. Prima toch?quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al 'ja' gezegd. Morgenavond komt die (met de auto, dus niet OV-afhankelijk), al weet ik bijna haast zeker dat het niks met die jongen gaat worden. Daarvoor zitten we niet op hetzelfde niveau, maar 1 avond proberen kan geen kwaad toch.
Nietsquote:
Dat is heel duidelijk!quote:Op woensdag 2 december 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niets
Een leuke date, een leuk persoon, een leuke tijd voor zo lang het duurt met iemand etc
Nou ja, nu ga ik weer even heel zweverig doenmaar ik kom gewoon mensen tegen en daar komt iets uit. Dat kan van alles zijn. Soms blijft iemand maanden hangen en gaat het heel diep, soms is het gewoon een leuke avond en dan is dat alles
Ik verkies het een niet boven het ander of zo. Ik vind het allemaal leuk
Ik weet niet of dit uberhaubt te volgen isMaar misschien is dat een beter antwoord op je vraag
Ik zit in een heerlijke flow nuquote:Op woensdag 2 december 2015 16:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dat is heel duidelijk!
Dan zit je toch in een goede flow nu? Lekker!
Het woord: Chemie. In en notendop?quote:Op woensdag 2 december 2015 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Niets
Een leuke date, een leuk persoon, een leuke tijd voor zo lang het duurt met iemand etc
Nou ja, nu ga ik weer even heel zweverig doenmaar ik kom gewoon mensen tegen en daar komt iets uit. Dat kan van alles zijn. Soms blijft iemand maanden hangen en gaat het heel diep, soms is het gewoon een leuke avond en dan is dat alles
Ik verkies het een niet boven het ander of zo. Ik vind het allemaal leuk
Ik weet niet of dit uberhaubt te volgen isMaar misschien is dat een beter antwoord op je vraag
jaquote:
Alsof je 4 sollicitaties hebt lopenquote:Op woensdag 2 december 2015 16:18 schreef rhubarbje het volgende:
Oke ik ga even systematisch werken want dat is handiger
knul A:
1 date gehad, nogal mwah maar ik vind altijd dat een mwah alleen maar beter kan worden en op de eerste date zijn mensen soms heel zenuwachtig. Als een mwah nog eens af wil spreken zeg ik eigenlijk altijd ja. Hier dus ook gedaan maar ik neig ondertussen meer naar een nah. Date staat voor volgende week maar ik denk dat ik aan het eind van die date tot de conclusie zal komen dat het niets is
knul B:
3 dates gehad ondertussen. Ik vind hem erg leuk maar ik weet niet of dit wederzijds is dus ik probeer afstand te houden. Staat nog niets nieuws op de planning maar ik zal over een paar dagen wat voorstellen
Knul C
Nieuw, eerste date staat voor volgende week
Chick D (he die had ik c moeten noemenmaar soort van chronologisch was dit handiger )
1 date gehad. Ook mwah, maar ik hoor weinig meer dus ik gok dat zij mij ook een mwah vind. Zelf stel ik niet nog eens iets voor bij een mwah dus ik denk dat dit gewoon langzaam uit gaat doven.
En ja, ik ben me er van bewust dat ik op een soort 'got to catch 'm all' frenzy ben. Weet ook niet precies waarom maar ik vermaak me wel en ben eerlijk tegen iedereen dus ik zie er weinig probleem in
Plottwist: ze heeft al een relatie.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Alsof je 4 sollicitaties hebt lopen. Het lijkt wel alsof je heel erg geforceerd op zoek bent naar een relatie, maar ik kan het mis hebben.
Kun je mij dan uitleggen waarom je de behoefte hebt om te daten? En hoe je je partner zo ver hebt gekregen dat ie dit goedkeurt. Ja, misschien ben ik wat ouderwets ofzo, maar ik zou niet weten waarom je dat nodig hebt als je in een relatie zit.quote:Op woensdag 2 december 2015 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
Er staat toch ook gewoon letterlijk 2 posts daar onder wat ik 'zoek'?
Kun je dat in het openrelatietopic gaan vragen?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:07 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je mij dan uitleggen waarom je de behoefte hebt om te daten? En hoe je je partner zo ver hebt gekregen dat ie dit goedkeurt. Ja, misschien ben ik wat ouderwets ofzo, maar ik zou niet weten waarom je dat nodig hebt als je in een relatie zit.
Goed. Niet doorgegaan. Korte versie: werk liep uit, had nog niet gegeten en toen ging die bij zijn ex-vriendin langs en zij had voor hem gekookt.quote:Op dinsdag 1 december 2015 23:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gewoon lekker Netflix en chillen en een leuke avond hebben. Prima toch?geniet, je leeft maar een keer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 22:07:29 ]
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed. Niet doorgegaan. Korte versie: werk liep uit, had nog niet gegeten en toen ging die bij zijn ex-vriendin langs en zij had voor hem gekookt.Die lange versie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next.![]()
Sta je even op je neus te kijken
Somebody that I used to know
Dat heb ik ook altijdquote:Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef Etsu het volgende:
Ieder nadeel heb zijn voordeel; het hele huis is wel weer schoon en opgeruimd.
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed. Niet doorgegaan. Korte versie: werk liep uit, had nog niet gegeten en toen ging die bij zijn ex-vriendin langs en zij had voor hem gekookt.2 weken?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Next.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Dit.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijdMijn huis is nooit zo netjes als de dag voor een date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |