abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2015 @ 18:35:21 #1
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157864756
Welkom bij het grote FOK! Dating topic!

Praat hier over je recente ervaringen met wel danwel niet geslaagde dates, je avonturen op datingsites of hoe het zoeken naar de meest geschikte date in de praktijk eigenlijk in zijn werk gaat.

Iedereen die geïnteresseerd in daten is welkom, hou wel rekening met je medeposters, het is geen klaagmuur of reeks om alleen maar te mopperen over waarom het toch nooit lukt of waarom die anderen toch nooit voldoen aan het utopische ideaalbeeld. Ook is dit niet de plek om je verhalen over het niet kunnen vinden van een vaste relatie te dumpen. Heb je zelf problemen met het vinden van een relatie of zelfs maar het gewoon contact maken met mensen (m/v), dingen die héél persoonlijk zijn en dus niet echt horen in een algemene reeks, dan kun je daar voor jezelf een topic over openen, waar je mensen vraagt om jou specifiek te helpen en te woord te staan.

Dus post lekker mee over daten, daten dus, geen "ik ben op zoek naar een relatie". Hou rekening met elkaar, respecteer elkaar of negeer elkaar, zolang het dus maar over daten gaat, het is geen SC, en posts waarin je elkaar goedemorgen wenst of zegt wat je gaat eten horen hier dan ook niet thuis.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157864833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:01 schreef syndroom het volgende:
Tijd voor deel 4
Tijd voor een date! Nou ja, later vandaag
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157864893
Ik had laatst een heerlijke seksdate. Jongensjonges wat hou ik veel van seks. Eigenlijk vind ik seks 1 van de leukste dingen om te doen.

Gauw afspreken om nog veel meer vuige seks te hebben!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_157865094
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had laatst een heerlijke seksdate. Jongensjonges wat hou ik veel van seks. Eigenlijk vind ik seks 1 van de leukste dingen om te doen.

Seks is wat de wereld laat draaien; het leven is zinloos zonder seks. Geen seks, geen leven.
pi_157865147
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Seks is wat de wereld laat draaien; het leven is zinloos zonder seks. Geen seks, geen leven.
Echt hoor, ik voelde me weer helemaal, hoe zeg je dat, nou ja vol energie!

Wel echt fijn om een date te treffen die er ook goed en gul mee is... Duidelijk iemand die het eerder had gedaan. Dat merk je toch wel hoor, als je met een ervaren bedpartner in bed ligt. Zo iemand die een date echt magisch en explosief maakt.

Echt fijn om regelmatig seksdates te hebben :Y

Hopelijk wil hij snel weer daten.

Anders moet ik maar genoegen nemen met iemand anders om seks te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_157865183
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:55 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Echt hoor, ik voelde me weer helemaal, hoe zeg je dat, nou ja vol energie!

Wel echt fijn om een date te treffen die er ook goed en gul mee is... Duidelijk iemand die het eerder had gedaan. Dat merk je toch wel hoor, als je met een ervaren bedpartner in bed ligt. Zo iemand die een date echt magisch en explosief maakt.

Echt fijn om regelmatig seksdates te hebben :Y
Ja, dat is, samen met liefde, het beste gevoel in de wereld. Je hebt niet geleefd eer je dat ervaren hebt. :Y
pi_157865193
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Ja, dat is, samen met liefde, het beste gevoel in de wereld. Je hebt niet geleefd eer je dat ervaren hebt. :Y
Een date met seks en liefde O+
pi_157865217
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Een date met seks en liefde O+
Dates O+ Liefde O+ Seks O+
pi_157865261
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

Hoi :)
pi_157865434
Vanavond date 2 :s)
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  vrijdag 27 november 2015 @ 19:31:33 #11
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157865848
Tjezus, pheebs en gray, jullie zijn op dreef of niet?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157866060
Komt omdat seks zo fijn is. En ik het had *O*

Op een date.
pi_157866202
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:31 schreef yats het volgende:
Tjezus, pheebs en gray, jullie zijn op dreef of niet?
Ik heb zoveel seks gehad in m'n leven dat ik er klaar mee ben en er tegelijkertijd geen genoeg van kan krijgen!
pi_157866219
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Komt omdat seks zo fijn is. En ik het had *O*

Op een date.
Hoi :)
  vrijdag 27 november 2015 @ 20:16:20 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157866750
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb zoveel seks gehad in m'n leven dat ik er klaar mee ben en er tegelijkertijd geen genoeg van kan krijgen!
Leuk voor je
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_157866800
quote:
99s.gif Op vrijdag 27 november 2015 19:49 schreef Gray het volgende:

[..]

Ik heb gisterenavond en vandaag zoveel seks gehad dat ik het hele weekend nog geen knipoog aan een vrouw geef, ik wil alleen nog maar lieve kleine dingen doen en zeggen dit weekend :{
  zaterdag 28 november 2015 @ 09:10:16 #17
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157875992
Nou, dat was even lachen.

Nu maar weer gewoon doorrrr.
pi_157877407
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 november 2015 09:10 schreef Copycat het volgende:
Nou, dat was even lachen.

Nu maar weer gewoon doorrrr.
Mag ik dan zeggen dat date gisteren erg goed was? :@
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:52:22 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157877442
quote:
17s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:48 schreef Barbusse het volgende:

Mag ik dan zeggen dat date gisteren erg goed was? :@
Vertel vooral meer!
pi_157877477
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vertel vooral meer!
Het was niet de meest originele date hoor :') We zijn uit eten geweest aan zee, daarna een wandelingetje gemaakt, daarna naar een wijnbar en daarna naar huis :@
  zaterdag 28 november 2015 @ 11:56:34 #21
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157877486
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:55 schreef Barbusse het volgende:

Het was niet de meest originele date hoor :') We zijn uit eten geweest aan zee, daarna een wandelingetje gemaakt, daarna naar een wijnbar en daarna naar huis :@
Leuk toch?
En een vervolgdate staat al in de planning?
pi_157877505
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:56 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leuk toch?
En een vervolgdate staat al in de planning?
Sowieso de 10e want dan organiseert de ambassade iets waar ze naartoe wilt, maar het lijkt er meer op dat het eerste vervolg vanavond zal zijn :@
  zaterdag 28 november 2015 @ 13:51:40 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157879122
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 11:58 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Sowieso de 10e want dan organiseert de ambassade iets waar ze naartoe wilt, maar het lijkt er meer op dat het eerste vervolg vanavond zal zijn :@
Nice barb! Ik mag nog een paar maanden wachten helaas...
pi_157879200
Ik de 13e weer een date. Iemand via paiq leren kennen en via WhatsApp, bellen en Skype klikt het iig goed :)
pi_157879206
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 13:51 schreef yats het volgende:

[..]

Maanden?
pi_157879417
quote:

[..]

Merci :) Waarom maanden wachten?
pi_157880637
Mijn date was episch. Kort samengevat

Er was een enorme klik en aantrekkingskracht. Ik hoop vanuit 2 kanten

[ Bericht 52% gewijzigd door rhubarbje op 28-11-2015 16:04:33 ]
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157881679
quote:

[..]

Heb je nog contact dan?
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  zaterdag 28 november 2015 @ 16:46:22 #29
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157881857
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 november 2015 16:37 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Heb je nog contact dan?
Ja, vrijwel elke dag.
pi_157882106
Maar ze komt hier heen voorgoed of zo?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zaterdag 28 november 2015 @ 17:40:30 #31
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157882543
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:53 schreef Gray het volgende:

[..]

quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 18:56 schreef Gray het volgende:

[..]

Nu begin je het te snappen, jammer alleen wanneer je het uit komt. :')
pi_157883575
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 17:40 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

[..]

Nu begin je het te snappen, jammer alleen wanneer je het uit komt. :')
Ben jij zo iemand die baat zou hebben bij een sarcasme-symbool?
pi_157884606
Date met de buurvrouw was wat minder spectaculair, leuke meid maar niet mijn type. Was wel gezellig enzo maar gok niet dat er nog meer gaat gebeuren dan koffie of iets dergelijks.

Ik houd haar aanbevolen als ik ooit een kopje suiker nodig heb ofzo :')
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_157885229
Donderdag normaal gezien een date met iemand die ik niet via datingsite ken maar van tijdens het uitgaan. Ik ben benieuwd wat dat zal geven. :)
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
- Alexandre Dumas, The Count of Monte Cristo
pi_157885375
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:04 schreef Subpoena het volgende:
Donderdag normaal gezien een date met iemand die ik niet via datingsite ken maar van tijdens het uitgaan. Ik ben benieuwd wat dat zal geven. :)
Dat vond ik vrij raar :D

Dan zie je elkaar echt in zo'n club, sta je er binnen 3 zinnen mee te snavelen en heb je eigenlijk niet eens echt heel goed meer hoe iemand er ook weer uitziet :D

En dan sta je nuchter tegenover elkaar, met een vage herinnering aan dat leukkie dat zo goed kon zoenen :D
  maandag 30 november 2015 @ 00:05:08 #36
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157913983
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Dan zie je elkaar echt in zo'n club, sta je er binnen 3 zinnen mee te snavelen en heb je eigenlijk niet eens echt heel goed meer hoe iemand er ook weer uitziet :D

En dan sta je nuchter tegenover elkaar, met een vage herinnering aan dat leukkie dat zo goed kon zoenen :D
Om er vervolgens achter te komen dat je toch eerst een gin tonic of 8 weg moet tikken voor dat leukkie er weer is :D

Ach ja, die goede oude tijd.....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 30 november 2015 @ 02:47:03 #37
416020 K44S
The bearded man
pi_157914986
Leuk date nieuws:
M'n nichtje woont op d'r zelf in soort studentenhuis. Zij vroeg aan mij of ik fb van een huisgenootje wou checken en wat ik van dr vond

Gedaan. Met als eindresultaat: volgende week maandag een date :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_157915758
Ban ik weer :)
Niet stilgezeten de afgelopen twee weken.
Vorige week op Utrecht CS geweest en zou graag willen roepen dat alle leuke dames bezet zijn, maar er kwam werkelijk geen einde aan mijn Happn-lijst dus er lopen nog genoeg singles rond. Iedereen geliked, maar paar dagen later helaas 0 reacties terug op 150 mensen ofzo.... Iemand anders wel goede ervaringen met Happn?

Heb verder nog 3 gesprekken lopen.
1: klikt het inhoudelijk erg goed mee, zelfde leeftijd, woont dichtbij, aantrekkelijk, maar verschilt qua karakter erg met mij en is in het leven al veel verder in 't leven (eigen huis, baan, auto, erg sociaal leven etc.) Als ik het gesprek weet vol te houden kan er wel eens een date uitrollen, maar ik schat mijn kansen niet erg hoog in vanwege afwijkende levensinstelling dus. Al zou een tweede Deezertje voor mij geen goed zijn, dus een tegenpool als haar is welkom, maar de vraag is of ze mij accepteert zoals ik ben :)

2: was meer mijn type qua instelling en karakter en ook lekker dichtbij. Heel leuk mee gepraat de afgelopen dagen maar gisteravond heeft ze uit het niets de match opgeheven... Nog geprobeerd onder het mom 'álles of niets' toegevoegd op FB maar niks gehoord ondanks dat ze zelf toegaf er elke dag op te zitten. Helaas is dit toch minder aan Tinder: zonder reden de match opheffen.

3: woont wat verder weg en is een zorgzaam type :) gesprek gaat best traag, maar komt omdat ze het heel druk heeft en momenteel niet zo lekker in haar vel zit. Hier verwacht ik op de korte termijn niks van maar qua uiterlijk is ze wel mijn type en ook zeker niet te hoog gegrepen :)

Verder probeer ik niet meer alle hoop te vestigen op zulke gesprekken voordat er überhaupt een echte date heeft plaatsgevonden. Nu app ik al bijna 3 weken met deze meiden, maar grote kans dat als de date er straks is dat het toch tegenvalt, of juist niet ;)

Offline nog steeds hetzelfde. daar lijken wel alle leuke meiden bezet of juist geen interesse in mij.
Nieuw topic aangemaakt: R&P / Voel jij je eenzaam zonder relatie?
pi_157915877
Ik heb over 2 weken een date en vind het verder allemaal wel even prima.
  maandag 30 november 2015 @ 08:57:30 #40
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_157915880
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 08:39 schreef Deezertje het volgende:
Heb verder nog 3 gesprekken lopen
quote:
2: was meer mijn type qua instelling en karakter en ook lekker dichtbij. Heel leuk mee gepraat de afgelopen dagen maar gisteravond heeft ze uit het niets de match opgeheven... Nog geprobeerd onder het mom 'álles of niets' toegevoegd op FB maar niks gehoord ondanks dat ze zelf toegaf er elke dag op te zitten. Helaas is dit toch minder aan Tinder: zonder reden de match opheffen.
Dat loopt dus niet he _O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_157915997
Godverdomme zeg. :') wat intens creepy en stalkerig. Toevoegen op FB na een duidelijke boodschap die zegt "ik moet je niet"... Pffff.
Ja doei.
pi_157916033
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:11 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme zeg. :') wat intens creepy en stalkerig. Toevoegen op FB na een duidelijke boodschap die zegt "ik moet je niet"... Pffff.
Ik snap de gedachtegang er ook niet achter.

Kan hij net zo goed random vrouwen gaan zoenen, misschien heeft hij geluk en zoent er eentje terug, maar 1 manier om erachter te komen :+
  maandag 30 november 2015 @ 09:31:18 #43
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157916274
Gister een tweede leuke date gehad. In principe zouden we naar een kroegje ergens halverwege tussen ons in gaan. Voor mij 20 minuten fietsen en voor haar 10. Maar wat een kutweer was het :{
Dus even contact gehad en zij kwam met de auto naar de kroeg bij mij in 't dorp. Leuk gesprek gehad en nu gaan we zaterdag wat eten ergens.

Ze is benieuwd naar mijn gedicht zei ze. Ik dacht meteen, Gedicht :? Moet ik dat maken? :o :o . Maar daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Chocoladeletter? Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw daar niet blij mee is :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157916366
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
Gister een tweede leuke date gehad. In principe zouden we naar een kroegje ergens halverwege tussen ons in gaan. Voor mij 20 minuten fietsen en voor haar 10. Maar wat een kutweer was het :{
Dus even contact gehad en zij kwam met de auto naar de kroeg bij mij in 't dorp. Leuk gesprek gehad en nu gaan we zaterdag wat eten ergens.

Ze is benieuwd naar mijn gedicht zei ze. Ik dacht meteen, Gedicht :? Moet ik dat maken? :o :o . Maar daar hoort natuurlijk een cadeautje bij. Chocoladeletter? Ik kan me niet voorstellen dat een vrouw daar niet blij mee is :D
Of een leuk boek* over een onderwerp waar je 't over gehad hebt ofzo. Boeken zijn geweldige cadeautjes O+

*Van informatief/reisboek tot leesboek. Dus 'niet van lezen houden' is niet altijd een excuus om van boeken af te komen ;)
Ja doei.
  maandag 30 november 2015 @ 09:39:54 #45
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157916383
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Of een leuk boek over een onderwerp waar je 't over gehad hebt ofzo. Boeken zijn geweldige cadeautjes O+
Reisboek, goeie! Ze wil volgend jaar naar zuid amerika *O*
pi_157916386
Ik heb zaterdag een 3e date. Ze krijgt een december lot van mij (die dingen dat je elke dag een vakje moet openen) Omdat we het er al paar keer overgehad hebben naar welke landen we willen reizen en dat we daar geen geld voor hebben dus maar even de loterij moeten winnen. :)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 30 november 2015 @ 09:48:11 #47
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157916490
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:40 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb zaterdag een 3e date. Ze krijgt een december lot van mij (die dingen dat je elke dag een vakje moet openen) Omdat we het er al paar keer overgehad hebben naar welke landen we willen reizen en dat we daar geen geld voor hebben dus maar even de loterij moeten winnen. :)
Gevaarlijk cadeau in meerdere opzichten. Ik ben helemaal niet van het gokken (ik zie het als een geldverspilling) en zou dan ook niet zo heel blij zijn als iemand me zoiets geeft. Althans, je kan me met iets anders gelukkiger maken.
En wat als ze wel 10K wint? :P
pi_157916504
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:39 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Reisboek, goeie! Ze wil volgend jaar naar zuid amerika *O*
:7
Ja doei.
pi_157916534
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:48 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Gevaarlijk cadeau in meerdere opzichten. Ik ben helemaal niet van het gokken (ik zie het als een geldverspilling) en zou dan ook niet zo heel blij zijn als iemand me zoiets geeft. Althans, je kan me met iets anders gelukkiger maken.
En wat als ze wel 10K wint? :P
Oh ik weet dat ze van gokken houdt :) Dus dat zit wel goed. En als ze wel 10k wint dan heeft ze erg veel geluk. *O*

Het gaat om het idee :) Niet om of ze nou echt iets wint of niet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157917267
Zo'n lot is JUIST leuk als "het winnen van de loterij" al een paar keer voorbij is gekomen! Leuk gedicht erbij. Volledig over de romantische top, als je dat aandurft en ook kúnt op de juiste cheesy toon, zodat de ander niet gelijk wegrent met bindingsangst :D

* DancingPhoebe is dol op dichten :D
  maandag 30 november 2015 @ 11:19:40 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157917761
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zo'n lot is JUIST leuk als "het winnen van de loterij" al een paar keer voorbij is gekomen! Leuk gedicht erbij. Volledig over de romantische top, als je dat aandurft en ook kúnt op de juiste cheesy toon, zodat de ander niet gelijk wegrent met bindingsangst :D

* DancingPhoebe is dol op dichten :D
Oke we gaan een mega opper de top gedicht maken met z'n allen! Ik begin wel!

Sint en piet zijn het nu maar eens goed zat!
Wij gaan helemaal niks bedenken, je verzit zelf maar eens wat!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 30 november 2015 @ 13:00:56 #52
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157919552
Van t weekend in de kroeg een jongen tegengekomen die ik heel af en toe wel eens in de kroeg zie en zelden spreek.
Blijkbaar 3/4 weken terug nog en hem (20x :') )gezegd heb dat ik altijd dacht dat ie gay was, maar dat is ie dus niet :+

Op een 1 of ander emanier vrijdags toch een klik gehad, beetje knuffelen enzo. Savonds is ie mee naar huis gegaan. Beetje geouwehoerd, blijven slapen.
De volgende dag ik misselijk, dus hem naar huis gestuurd.

Hij is erg enthousiast, blijkt mecht leuk te vinden. Dus we zullen wel zien. Ga er nog wel een keer mee op date. Moet alleen even bedenkn wat precies want het maakt hem "niet uit wanneer of wat" Daar ga ik dan maar even nog niet over muggenziften :')
pi_157919578
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:
Van t weekend in de kroeg een jongen tegengekomen die ik heel af en toe wel eens in de kroeg zie en zelden spreek.
Blijkbaar 3/4 weken terug nog en hem (20x :') )gezegd heb dat ik altijd dacht dat ie gay was, maar dat is ie dus niet :+

Op een 1 of ander emanier vrijdags toch een klik gehad, beetje knuffelen enzo. Savonds is ie mee naar huis gegaan. Beetje geouwehoerd, blijven slapen.

Hij is erg enthousiast, blijkt mecht leuk te vinden. Dus we zullen wel zien. Ga er nog wel een keer mee op date. Moet alleen even bedenkn wat precies want het maakt hem "niet uit wanneer of wat" Daar ga ik dan maar even nog niet over muggenziften :')
Ik zou gewoon zelf een datum noemen en zeggen dat hij mag verzinnen wat :P
  maandag 30 november 2015 @ 18:21:02 #54
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_157925905
Ik stel hierbij een deadline dat ik voor vrijdag een date fiks want mensen beginnen al te vragen wat er toch speelt tussen ons. Ja, dat zou ik ook wel willen weten :)
  maandag 30 november 2015 @ 18:22:16 #55
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_157925925
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 13:00 schreef Cue_ het volgende:

Klinkt goed Cue! Wat vind je verder van hem?
  maandag 30 november 2015 @ 18:55:57 #56
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157926675
quote:
17s.gif Op maandag 30 november 2015 18:22 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt goed Cue! Wat vind je verder van hem?
Dunno :')
  maandag 30 november 2015 @ 19:47:52 #57
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_157928224
Laat ik ook maar even een update posten.

Ik heb de afgelopen week vervolgdates gehad met twee vrouwen waar ik dus succesvolle eerste dates mee heb gehad. Voor mijzelf is het al duidelijk geworden wat ik wil gelukkig.

De eerste vrouw heb ik nu al vier keer gezien, vooral bij mij thuis. Dit in verband met haar thuissituatie; ze durft niet eens tegen haar ouders (waar ze dus nog woont) te vertellen waar ze dan is. Hoewel het echt wel leuk is met haar verder, zie ik hier absoluut geen relatie in en heb ik er verder ook geen gevoelens bij.

De tweede heb ik nu twee keer gezien, waarbij de tweede keer al boven verwachting verliep (lees uitliep). Zij is duidelijk een stuk serieuzer (en dan bedoel ik niet op het gebied van humor oid, absoluut niet zelfs!). Tot nu toe echt van alles onder de indruk bij haar!

Uit dit verhaal kunnen jullie wel afleiden voor wie ik wil gaan lijkt me. Beiden hebben overigens ook min of meer expliciet aangegeven mij erg leuk te vinden, dus daar ligt het niet aan. De kunst wordt nu om nummer 1 te vertellen dat het m niet gaat worden. Aankomend weekend in principe een vervolgdate met haar, gelukkig een keer niet thuis. Daar toch maar eens het gesprek aangaan denk ik.

Ik vind dat toch een lastig perspectief ondanks dat ik weet dat het zo moet.
pi_157934588
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 20:11 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De omstandigheden waren gelukkig vrij goed om contact te leggen. We stonden uit de drukte, je kon normaal tegen elkaar praten, beide niet dronken, serieus interessant gesprek, genoeg licht, genoeg plaats om te slowen etc. :@

Maar ergens verwacht ik nog dat het niet door gaat. We zien wel. :)
quote:

Heb je nu door dat dat naar de toekomst toe niet meer zal werken om iemand zomaar op fb toe te voegen als ze jou op tinder al verwijderen? Sprak je daar ook 3 weken mee en enkel via tinder?
“Here is your final lesson: Do not commit the crime for which you now serve the sentence. God said: Vengeance is mine. "
pi_157934854
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 22:55 schreef Subpoena het volgende:

[..]

De omstandigheden waren gelukkig vrij goed om contact te leggen. We stonden uit de drukte, je kon normaal tegen elkaar praten, beide niet dronken, serieus interessant gesprek, genoeg licht, genoeg plaats om te slowen etc. :@

Maar ergens verwacht ik nog dat het niet door gaat. We zien wel. :)

[..]

Heb je nu door dat dat naar de toekomst toe niet meer zal werken om iemand zomaar op fb toe te voegen als ze jou op tinder al verwijderen? Sprak je daar ook 3 weken mee en enkel via tinder?
Met deze 'slechts' een week en ja alleen via de app. Ondanks dat ik tegenwoordig niet meer alle hoop op die gesprekken gooi, is het toch jammer dat ik elke keer weer investeer in een leuk gesprek, iemand leren kennen, band opbouwen (voor wat 't is) en dan ineens weg.. Niet alleen ik ben een week kwijt, de dame toch ook? :) Ja, tijdverdrijf, maar toch.
pi_157935310
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Met deze 'slechts' een week en ja alleen via de app. Ondanks dat ik tegenwoordig niet meer alle hoop op die gesprekken gooi, is het toch jammer dat ik elke keer weer investeer in een leuk gesprek, iemand leren kennen, band opbouwen (voor wat 't is) en dan ineens weg.. Niet alleen ik ben een week kwijt, de dame toch ook? :) Ja, tijdverdrijf, maar toch.
Hmm, een week is al vrij deftig voor tinder. Bij sommige mensen weet ik na 4 zinnen dat dit niets zal worden en stopt het gesprek de dag zelf gewoon. Maar ik denk dat je die tegenslag positief moet omzetten. Dat je wel een leuk gesprek kan hebben met iemand waarmee je een klik voelde. Jammer genoeg is het nu niet wederzijds, maar je bent toch al een stapje verder. En tijdverdrijf, zo'n dingen leer je gewoon door ervaring, ook ermee omgaan. (en minder impulsief te reageren)
  maandag 30 november 2015 @ 23:59:50 #61
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157936488
Waarom zijn al m'n knappe tindermatches zo dom? ;(
Ik snap wel waarom zoiets als e-matching is uitgevonden.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  dinsdag 1 december 2015 @ 00:30:31 #62
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157937082
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 23:59 schreef SiIk het volgende:
Waarom zijn al m'n knappe tindermatches zo dom? ;(
Ik snap wel waarom zoiets als e-matching is uitgevonden.
Omdat uiterlijk niet alles zegt?
pi_157938414
Ik zou zo graag dat gesprek zien. Om te kijken hoe leuk het daadwerkelijk was.
pi_157938634
Klik met de buurvrouw is iets beter dan verwacht, ze stond zondagmiddag ineens voor de deur om "even" koffie te doen. En zoals altijd ben ik dus gelijk weer verliefd. Normaal zou ik niet zo aarzelen maar geen zin om wat te rotzooien met iemand die ik nog zo vaak ga zien.

er is nog niks gebeurd
pi_157938696
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 november 2015 19:33 schreef Moro het volgende:
Date met de buurvrouw was wat minder spectaculair, leuke meid maar niet mijn type. Was wel gezellig enzo maar gok niet dat er nog meer gaat gebeuren dan koffie of iets dergelijks.

Ik houd haar aanbevolen als ik ooit een kopje suiker nodig heb ofzo :')
en nu al verliefd? :?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157938797
Ja ik ben echt heel snel verliefd, kan alleen ook weer net zo snel over zijn. Dus ik houd het altijd maar voor mijzelf en probeer geen stomme dingen te doen.
pi_157938818
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:21 schreef Moro het volgende:
Ja ik ben echt heel snel verliefd, kan alleen ook weer net zo snel over zijn. Dus ik houd het altijd maar voor mijzelf en probeer geen stomme dingen te doen.
Maar denk je dat zij ook denkt dat er meer achter zit? Hoe oud is ze?
pi_157938982
Projecteer je dan niet een heleboel shit of zo?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_157939264
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 08:21 schreef Moro het volgende:
En je weet zeker dat dit verliefd is? En niet iemand gewoon leuk vinden? :P
pi_157939532
Matchen jullie onbewust vaak dezelfde types? Ik heb erg vaak matches met meiden die sociale studies of in de thuiszorg werken... zorgzame types dus :) Blijkbaar val ik in hun straatje, de knappe/arrogante meiden matchen mij niet.
pi_157939684
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 23:13 schreef Subpoena het volgende:

[..]

Hmm, een week is al vrij deftig voor tinder. Bij sommige mensen weet ik na 4 zinnen dat dit niets zal worden en stopt het gesprek de dag zelf gewoon. Maar ik denk dat je die tegenslag positief moet omzetten. Dat je wel een leuk gesprek kan hebben met iemand waarmee je een klik voelde. Jammer genoeg is het nu niet wederzijds, maar je bent toch al een stapje verder. En tijdverdrijf, zo'n dingen leer je gewoon door ervaring, ook ermee omgaan. (en minder impulsief te reageren)
Dat wist ik echter al :) Ook dates verlopen gewoon goed, zonder akward gedoe, maar blijft wel bij 1/2 dates. Alleen steeds dat opnieuw een gesprek starten, komt me weleens de nek uit. Zonder gesprek vaak ook geen date. Dan kom je bij blind daten uit... maar daar is geen app voor? ;) Ook gehad dat het binnen 4 zinnen duidelijk was: wat doe je vandaag? Werken..., ik: naar school. Bam, match weg. Blijkbaar valt ze niet op jongetjes die nog naar school gaan als zij al een baan heeft. Prima, beter nu dan na 3 weken.. :P
  dinsdag 1 december 2015 @ 10:36:06 #72
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157940324
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:46 schreef Deezertje het volgende:
Matchen jullie onbewust vaak dezelfde types? Ik heb erg vaak matches met meiden die sociale studies of in de thuiszorg werken... zorgzame types dus :) Blijkbaar val ik in hun straatje, de knappe/arrogante meiden matchen mij niet.
Hoeveel matches heb je? Ik lees steeds dat je matches hebt, ook met ze praat maar dat het dan afgekapt word. Waar ligt dat aan denk je?

En nee, ik vak niet op een specifiek type dus dat wisselt.
  dinsdag 1 december 2015 @ 10:36:33 #73
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157940331
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 00:30 schreef yats het volgende:

[..]

Omdat uiterlijk niet alles zegt?
Juist wel dus.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
pi_157940561
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:36 schreef yats het volgende:

[..]

Hoeveel matches heb je? Ik lees steeds dat je matches hebt, ook met ze praat maar dat het dan afgekapt word. Waar ligt dat aan denk je?

En nee, ik vak niet op een specifiek type dus dat wisselt.
3 per dag ofzo. Geen spammers. Tja geen idee. Initiatief nemen tot een datevoorstel doe ik wel na een paar dagen als t gesprek lekker loopt. Toch teveel vissen in dezelfde zee misschien. Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben (oog jong, niet stoer). Dus als ze iemand vinden die lekkerder oogt is de keuze sneller gemaakt? Of meiden die op tinder zitten vanuit een opwelling of verveling of studie ontwijkend gedrag.. Dus loopt op niets uit dan.
pi_157940710
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

3 per dag ofzo. Geen spammers. Tja geen idee. Initiatief nemen tot een datevoorstel doe ik wel na een paar dagen als t gesprek lekker loopt. Toch teveel vissen in dezelfde zee misschien. Ik moet het niet van mijn uiterlijk hebben (oog jong, niet stoer). Dus als ze iemand vinden die lekkerder oogt is de keuze sneller gemaakt? Of meiden die op tinder zitten vanuit een opwelling of verveling of studie ontwijkend gedrag.. Dus loopt op niets uit dan.
Jij bent echt heel de dag bezig met allemaal verschillende dating apps of niet? :P Dat idee krijg ik .
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:04:03 #76
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157940752
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:36 schreef SiIk het volgende:

[..]

Juist wel dus.
Toch maar van de rugby'ers afstappen dan? ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 10:50 schreef Deezertje het volgende:

[..]

3 per dag? WTF?En daar haal je niets uit?
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:08:13 #77
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157940816
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:04 schreef yats het volgende:

[..]

De enige rugby'er die ik ken zat achter mij aan, niet andersom.
pi_157940819
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:01 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Jij bent echt heel de dag bezig met allemaal verschillende dating apps of niet? :P Dat idee krijg ik .
2 apps. Maar ik woon dicht bij eens studentenstad dus als hier tentamens zijn stijgt het aantal matches ook flink. Maar daar heb je dus vrijwel niets aan want veel willen alleen onzinnige studie ontwijkende gesprekken voeren en hebben nooit de intentie om af te spreken. Of tinder dan wel zo'n goed medium is is een tweede maar ik lees en hoor wel degelijk succesverhalen. Blind dates is zo'n gek idee nog niet. Heb je iig de problemen met aanloop naar de date niet en kan een date alleen maar meevallen zonder verwachtingen.
pi_157940832
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:04 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

3 per dag? WTF?En daar haal je niets uit?
Leuke gesprekken. Maar daar heb je niets aan zonder bijbehorende date..
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:17:04 #80
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157940953
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:08 schreef SiIk het volgende:

[..]

De enige rugby'er die ik ken zat achter mij aan, niet andersom.
Vaker naar O'Connells gaan dus. Ik kan je de trainingstijden sturen ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Leuke gesprekken. Maar daar heb je niets aan zonder bijbehorende date..
Dan doe je toch iets verkeerd. Ik heb bijna geen matches, maar als ik echt wil daten lukt dat vrijwel altijd wel.
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:17:25 #81
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157940957
Ik krijg 3 matches per week. Max. En ik woon vlakbij Adam en werk in adam ;(
pi_157941079
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:17 schreef kanovinnie het volgende:
Ik krijg 3 matches per week. Max. En ik woon vlakbij Adam en werk in adam ;(
Hehe, ik heb meer matchvotes op Lovoo dan er in mijn ieniemienie dorp wonen :+

Daarom snap ik dat locatie gedoe ook nooit zo. Zo groot is Nederland niet :@
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:27:43 #83
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157941091
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:17 schreef yats het volgende:

[..]

Net zeg je nog dat ik van de rugby'ers moet afstappen.
pi_157941102
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

En je weet zeker dat dit verliefd is? En niet iemand gewoon leuk vinden? :P
Voor mijn gevoel maakt dat niks uit wat best vervelend is. Dan ben ik helemaal weg van iemand en dan als die ander dat dan ook is is het ineens weg.

We zijn beiden midden 30. Voor mij zit er op het moment niks achter ondanks dat ik wel verliefd ben op haar vermoed ik dat het in no time weer over is.

Dat er interesse is van haar kant is wel vrij duidelijk. We gaan vrijdag weet wat doen, wat precies wist ze nog niet.
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:37:59 #85
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157941267
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:26 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Hehe, ik heb meer matchvotes op Lovoo dan er in mijn ieniemienie dorp wonen :+

Daarom snap ik dat locatie gedoe ook nooit zo. Zo groot is Nederland niet :@
Met een beetje geluk heb ik na zaterdag geen datingapp meer nodig, maar anders ga ik dat lovoo wel eens proberen. Hoe werkt dat?
pi_157941390
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:28 schreef Moro het volgende:
dan als die ander dat dan ook is is het ineens weg.
Nou dan ben je dus niet echt verliefd? Aangezien je dan juist super blij zou zijn als die andere dat ook voor jou voelt. Lijkt mij?
pi_157941458
Ach kinders, dat is toch ook alleen maar een semantische discussie.
pi_157941553
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach kinders, dat is toch ook alleen maar een semantische discussie.
Ik heb van de rest niet zo veel te melden. ;(
pi_157941618
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

*boks*
pi_157941648
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:46 schreef Deezertje het volgende:
Ja. Bij mij studeren ze aan de universiteit. :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 09:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat wist ik echter al :) Ook dates verlopen gewoon goed, zonder akward gedoe, maar blijft wel bij 1/2 dates. Alleen steeds dat opnieuw een gesprek starten, komt me weleens de nek uit. Zonder gesprek vaak ook geen date. Dan kom je bij blind daten uit... maar daar is geen app voor? ;) Ook gehad dat het binnen 4 zinnen duidelijk was: wat doe je vandaag? Werken..., ik: naar school. Bam, match weg. Blijkbaar valt ze niet op jongetjes die nog naar school gaan als zij al een baan heeft. Prima, beter nu dan na 3 weken.. :P
Hoe vaak date je dan? Ik werd ook een keer afgewezen na de eerste date omdat hij vond dat student versus iemand die al werkt niet past. Alles was leuk aan mij behalve dat ik student was. :') Kan je bij je dates niet beter kunnen inschatten of het van korte of langere duur zou zijn? Ik hou ook niet meer van dat super kort daten. Dat vind ik pas tijdverspilling.
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:17 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Dan doe je toch iets verkeerd. Ik heb bijna geen matches, maar als ik echt wil daten lukt dat vrijwel altijd wel.
Nee dat denk ik nu niet. Ik heb veel matches, maar daten doe ik zelden via tinder. :P Veel matches en gesprekken wil niet meteen zeggen veel dates.
  dinsdag 1 december 2015 @ 11:58:06 #91
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157941690
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:51 schreef over_hedge het volgende:

Tja, dan maar een date zoeken he, of wachten totdat je wel wat te melden hebt :P

Ik zit er nog mee wat ik wil gaan doen vanavond met date, maar dat komt nog wel goed.
(en ga ik zeker niet hier vragen :+ )
pi_157941743
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tja, dan maar een date zoeken he, of wachten totdat je wel wat te melden hebt :P

Ik zit er nog mee wat ik wil gaan doen vanavond met date, maar dat komt nog wel goed.
(en ga ik zeker niet hier vragen :+ )
Ik heb al een date :) Zie haar zaterdag weer. En loopt allemaal prima tot nu toe. :P
pi_157943100
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou dan ben je dus niet echt verliefd? Aangezien je dan juist super blij zou zijn als die andere dat ook voor jou voelt. Lijkt mij?
Ik ben gewoon wat pragmatischer ingesteld. Kan wel blij zijn dat het wederzijds is maar of dat genoeg is betwijfel ik. Ze is leuk genoeg om het niet direct af te kappen.

We zien het vrijdag wel zoontje lief is dan bij papa.
pi_157943624
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 11:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Met een beetje geluk heb ik na zaterdag geen datingapp meer nodig, maar anders ga ik dat lovoo wel eens proberen. Hoe werkt dat?
Het lijkt heel erg op tinder vind ik, maar ik heb het idee dat er wel serieuzere mensen zitten en heb er tot nu toe betere gesprekken gevoerd. Ik vind het zelf ook fijn dat het niet aan Facebook gekoppeld is en dat ik op mijn pagina in kan vullen dat ik een open relatie heb (dat kan op paiq niet).

Maar je kan er itt tinder ook zien hoeveel mensen jou geliked hebben bijvoorbeeld en hoeveel pagina vieuws je hebt. Ik kan exact zien wie, maar mijn vriend moet daarvoor betalen :')

En je kan iemand een bericht sturen zonder dat je een match hoeft te zijn.
pi_157944593
Weet iemand een site/app voor blind dates regelen? Liefst gratis dus niet betaald consultatiebureau ofzo.
pi_157944625
Dat gaat natuurlijk geen enkele vrouw doen. En waarom, omdat daar alleen mensen op af komen die op reguliere sites geen dates kunnen fixen.
pi_157944645
Op tv komen steeds die lexa (oid?) reclames voorbij en die hebben het dan ook over speeddates en date avonden. Misschien iets voor jou deezertje
pi_157944702
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2015 13:58 schreef over_hedge het volgende:
Op tv komen steeds die lexa (oid?) reclames voorbij en die hebben het dan ook over speeddates en date avonden. Misschien iets voor jou deezertje
Zal je wel betaald lid voor moeten zijn en dat weiger ik. Betaalde sites werken niet beter of zijn serieuzer dan gratis alternatieven.
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:04:23 #99
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_157944753
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zal je wel betaald lid voor moeten zijn en dat weiger ik. Betaalde sites werken niet beter of zijn serieuzer dan gratis alternatieven.
Zijn er dan echt goede gratis alternatieven?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  dinsdag 1 december 2015 @ 14:04:42 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157944762
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 december 2015 14:01 schreef Deezertje het volgende:

Ooit geprobeerd?

Maar waarom zou je niet eens gaan speeddaten ofzo. Ja t kost wat geld, maar je tis wel een soort van blinddate :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')