Punt bij mij is gewoon accepteren zoals ik ben (eerst van jezelf houden blablabla).quote:Op maandag 30 november 2015 08:33 schreef Molo het volgende:
Wie zegt dat dan tegen je? Ik vraag me namelijk (als ik je posts en topics zie) maar af of jouw tijd nog wel gaat komen.
Zelden zo'n jong iemand gezien die al zo zuur en bitter is.
Misschien moet je eerst eens kijken naar hoe je zelf over komt op anderen en jezelf een leuker mens maken, zodat anderen je ook leuk gaan vinden.
Lees even zijn Pohi, dan weet je dat ts een persoon is met teveel zelfmedelijden, dus tips geven etc heeft geen zin, bespaar jezelf de moeitequote:
Oh, dat was bekend hoorquote:Op maandag 30 november 2015 09:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lees even zijn Pohi, dan weet je dat ts een persoon is met teveel zelfmedelijden, dus tips geven etc heeft geen zin, bespaar jezelf de moeite
Ben jij nog steeds maagd, je had toch heel veel advies gekregen in je topic. En volgens mij lag het er niet zozeer aan dat mensen jou niet willen.quote:Op maandag 30 november 2015 09:05 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik voel me vooral ongewild, maar meer ook niet! 😂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even vooropgesteld dat je ook prima eenzaam in een relatie kan zijn en single de wereld aan je voeten kan hebben, kan een relatie wel wat toevoegen ja.quote:Op maandag 30 november 2015 08:28 schreef Deezertje het volgende:
Al vaker zulke topics geopend over happy single of niet, maar nu blijft me bezig houden...
Voel jij je eenzaam zonder relatie, of heb je het gevoel dat de hele wereld aan je voeten ligt?
Motivatiedingetje dit, want je date niet om een leuk iemand tegen te komen en een leuke tijd te hebben, je date om degene te vinden die je eenzame kutleven komt redden. Dan is het ook niet zo raar dat die balans negatief uitvalt..quote:Online daten kost veel meer tijd dan het helaas oplevert.
Eens wat minder passief om je heen staren en dat negatief op jezelf betrekken zou best eens nuttig kunnen zijn.quote:Ik merk steeds vaker dat ik me klote voel als ik ergens een happy stelletje voorbij zie lopen. Ik gun ze aan de ene kant al het geluk van de wereld, maar aan de andere kant blijft het toch bij mij steken.
Deze focus gaat je echt nekken man.quote:Niet iedere relatie is perfect, maar op dat moment hebben ze het gezellig en weet je dat ze samen thuis op de bank liggen etc.
Begrijpelijk dat het niet leuk is, maar je kan ook moeilijk verwachten dat er een ander resultaat komt als jij niet wat meer uit probeert en niet zo blijft hangen in bepaalde denkwijzes en aannames. Dat is ook je eigen keuze hè, gezien je ook irl hulp van forumgenoten gewoon keihard negeert..quote:Ik onderneem ook pogingen om op date te gaan, mensen aan te spreken, maar keer op keer die afwijzing is niet leuk.
Kan me prima vermaken als single of bezette vrouw, dat is een state of mind. Heb ik met tieten natuurlijk makkelijk lullen, maar ik ben ook kritisch op met wie ik wel of niet meer aan ga. Feit blijft dat als ik goed in mijn vel zit, de wereld sowieso een stuk leuker en beter te behapstukken is. Dan maakt het al dan niet hebben van een relatie een stuk minder belangrijk, want die relatie is dan een aanvulling en geen opvulling..quote:Jullie eerlijke verhaal?
En daar dan troost of rust uit haalt? Ieder mens is anders, sommigen zullen het juist fijn vinden om vrijgezel te zijn en hebben een druk sociaal leven. En anderen zitten elke avond huilend alleen op de bank. Maar of TS snapt dat ieder mens en iedere situatie verschilt? Ik snap het nut niet van een dergelijk topic.quote:Op maandag 30 november 2015 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wel beetje typisch dat TS met zijn 'jullie eerlijke verhaal' lijkt te verwachten dat we nu allemaal zeggen dat we ons ook eenzaam voelen buiten een relatie.
Dat niet, maar dat hele 'genieten als vrijgezel' snap ik niet echt. Wat valt er te genieten als je al jaaaaren vrijgezel bent? Als je net uit een relatie komt heb je weer de vrijheid als vrijgezel ja. Mocht ik geregeld daten of iemand hebben om de leuke/intieme dingen mee te doen had ik er ook niet zo mee gezeten, maar al die drogredenen van op elk potje past een dekseltje etc. tegen iemand die onafgebroken vrijgezel is helpt hem niet verder.quote:Op maandag 30 november 2015 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wel beetje typisch dat TS met zijn 'jullie eerlijke verhaal' lijkt te verwachten dat we nu allemaal zeggen dat we ons ook eenzaam voelen buiten een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |