abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157915653
Al vaker zulke topics geopend over happy single of niet, maar nu blijft me bezig houden...
Voel jij je eenzaam zonder relatie, of heb je het gevoel dat de hele wereld aan je voeten ligt?

TS begint: ik voel me soms best eenzaam. Ben al jaaaaaaren vrijgezel dus eigenlijk niet anders gewend, maar zou het wel leuk vinden om weer eens een relatie te hebben of in ieder geval intimiteit. Zeker met de feestdagen op komst en de 44884ste keer dat ik weer alleen eindig bij het kerstdiner (geen telmoment, maar toch wel bepalend dat je het jaar alleen eindigt). Online daten kost veel meer tijd dan het helaas oplevert.

Ik merk steeds vaker dat ik me klote voel als ik ergens een happy stelletje voorbij zie lopen. Ik gun ze aan de ene kant al het geluk van de wereld, maar aan de andere kant blijft het toch bij mij steken. Niet iedere relatie is perfect, maar op dat moment hebben ze het gezellig en weet je dat ze samen thuis op de bank liggen etc. Ik onderneem ook pogingen om op date te gaan, mensen aan te spreken, maar keer op keer die afwijzing is niet leuk.

Vooral de opmerkingen steeds: 'jouw tijd komt nog wel', 'dit wordt jouw jaar! en 'je bent zoooo'n leuke jongen, je hebt heel veel te bieden komen me mijn strot uit (vaak gezegd door mensen die zelf wel in een relatie zitten :'))

Nee op zulke momenten heb ik het echt even gehad dat ik single ben. Zeker omdat er ook geen einde aan lijkt te komen..

Jullie eerlijke verhaal?
pi_157915700
Ik ben nu ruim een half jaar weer single en vind het nu echt heerlijk. Maar toen ik daarvoor een periode geen relatie had en zo'n beetje al mijn vrienden wel, begon het wel te jeuken. Wat dan niet werkt is te haastig op zoek gaan ;) Dan ga je allemaal forceren en dat schiet niet op.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  maandag 30 november 2015 @ 08:33:55 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157915702
Wie zegt dat dan tegen je? Ik vraag me namelijk (als ik je posts en topics zie) maar af of jouw tijd nog wel gaat komen.
Zelden zo'n jong iemand gezien die al zo zuur en bitter is.
Misschien moet je eerst eens kijken naar hoe je zelf over komt op anderen en jezelf een leuker mens maken, zodat anderen je ook leuk gaan vinden.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157915777
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 08:33 schreef Molo het volgende:
Wie zegt dat dan tegen je? Ik vraag me namelijk (als ik je posts en topics zie) maar af of jouw tijd nog wel gaat komen.
Zelden zo'n jong iemand gezien die al zo zuur en bitter is.
Misschien moet je eerst eens kijken naar hoe je zelf over komt op anderen en jezelf een leuker mens maken, zodat anderen je ook leuk gaan vinden.
Punt bij mij is gewoon accepteren zoals ik ben (eerst van jezelf houden blablabla).
Ja de meeste mensen die zulke opmerkingen tegen me zeggen zijn mensen die mij niet willen kwetsen en het beste met me voor hebben. Maar goed als je uiteindelijk al jaaaaaren vrijgezel bent is het inderdaad lastig te geloven dat mijn tijd nog wel komt :') De wereld staat niet stil, dus ook ik wordt iedere dag een dagje ouder en de meeste momenten die een leven biedt moet je dan alleen meemaken.
  maandag 30 november 2015 @ 08:47:16 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157915815
Je mist mijn punt nogal
pi_157915834
Ik ben zeer gelukkig vrijgezel. Ik zit ook helemaal niet op een relatie te wachten. Al mijn vrienden zijn al wel getrouwd of wonen al samen, maar dat boeit mij weinig. Ik heb immers veel meer vrijheid dan hun. Het ene weekend een one night stand, de andere week kotsend naar huis, dan weer een feestje. I love it.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_157915898
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 08:47 schreef Molo het volgende:
Je mist mijn punt nogal
Lees even zijn Pohi, dan weet je dat ts een persoon is met teveel zelfmedelijden, dus tips geven etc heeft geen zin, bespaar jezelf de moeite
  maandag 30 november 2015 @ 09:01:51 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157915909
quote:
7s.gif Op maandag 30 november 2015 09:00 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Lees even zijn Pohi, dan weet je dat ts een persoon is met teveel zelfmedelijden, dus tips geven etc heeft geen zin, bespaar jezelf de moeite
Oh, dat was bekend hoor :D

En ik kan me heel goed voorstellen dat geen meisje/vrouw op zo'n gast zit te wachten.
pi_157915937
Ik voel me vooral ongewild, maar meer ook niet! 😂
pi_157916091
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 09:05 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik voel me vooral ongewild, maar meer ook niet! 😂
Ben jij nog steeds maagd, je had toch heel veel advies gekregen in je topic. En volgens mij lag het er niet zozeer aan dat mensen jou niet willen.
pi_157916199
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157916267
Neen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157916394
quote:
5s.gif Op maandag 30 november 2015 08:28 schreef Deezertje het volgende:
Al vaker zulke topics geopend over happy single of niet, maar nu blijft me bezig houden...
Voel jij je eenzaam zonder relatie, of heb je het gevoel dat de hele wereld aan je voeten ligt?
Even vooropgesteld dat je ook prima eenzaam in een relatie kan zijn en single de wereld aan je voeten kan hebben, kan een relatie wel wat toevoegen ja.

quote:
Online daten kost veel meer tijd dan het helaas oplevert.
Motivatiedingetje dit, want je date niet om een leuk iemand tegen te komen en een leuke tijd te hebben, je date om degene te vinden die je eenzame kutleven komt redden. Dan is het ook niet zo raar dat die balans negatief uitvalt..

quote:
Ik merk steeds vaker dat ik me klote voel als ik ergens een happy stelletje voorbij zie lopen. Ik gun ze aan de ene kant al het geluk van de wereld, maar aan de andere kant blijft het toch bij mij steken.
Eens wat minder passief om je heen staren en dat negatief op jezelf betrekken zou best eens nuttig kunnen zijn.

quote:
Niet iedere relatie is perfect, maar op dat moment hebben ze het gezellig en weet je dat ze samen thuis op de bank liggen etc.
Deze focus gaat je echt nekken man.

quote:
Ik onderneem ook pogingen om op date te gaan, mensen aan te spreken, maar keer op keer die afwijzing is niet leuk.
Begrijpelijk dat het niet leuk is, maar je kan ook moeilijk verwachten dat er een ander resultaat komt als jij niet wat meer uit probeert en niet zo blijft hangen in bepaalde denkwijzes en aannames. Dat is ook je eigen keuze hè, gezien je ook irl hulp van forumgenoten gewoon keihard negeert..

quote:
Jullie eerlijke verhaal?
Kan me prima vermaken als single of bezette vrouw, dat is een state of mind. Heb ik met tieten natuurlijk makkelijk lullen, maar ik ben ook kritisch op met wie ik wel of niet meer aan ga. Feit blijft dat als ik goed in mijn vel zit, de wereld sowieso een stuk leuker en beter te behapstukken is. Dan maakt het al dan niet hebben van een relatie een stuk minder belangrijk, want die relatie is dan een aanvulling en geen opvulling..
pi_157916420
Nee, ik voel mij totaal niet eenzaam zonder relatie. Juist eerder het idee dat de wereld aan mijn voeten ligt. Nu heb ik dan ook een lange relatie achter de rug die nu bijna een jaar geleden is uitgegaan, dus ik zou nu ook echt nog niet moeten dénken aan een nieuwe relatie.
Maar denk ook eens aan de voordelen van het single zijn; je hoeft met niemand rekening te houden en je kan allemaal doen wat je zelf wil. Denk aan een verre reis maken, in het buitenland studeren of weet ik veel, met een relatie doe je dat toch minder snel lijkt mij.
Probeer er vooral gewoon vrede mee te krijgen dat je single bent en er gewoon van te genieten, want dat straal je dan ook uit. Net zoals dat je het uitstraalt dat je juist té graag een relatie zou willen, wat dan juist weer kan afschrikken.
  maandag 30 november 2015 @ 09:43:15 #15
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_157916426
Ik ben nooit echt lang vrijgezel geweest, 3 maanden en dat was niet genoeg tijd om echt iets te gaan missen, ik was ook niet op zoek naar een relatie maar het gebeurde.
Maar in die 3 maanden voelde ik mij niet eenzaam.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_157916465
Ik vond vrijgezel zijn nooit erg, en zeker niet 'eenzaam'. Wel veel gedated toen ik vrijgezel was, wat FwBs gehad, heb me prima vermaakt. Beetje 'rondkijken' om het zo maar wat te noemen, en daarna m'n langste relatie ooit ingedoken met de man met wie ik nu 5+ jaar getrouwd ben.

Ik zou het nu afgrijselijk vinden om vrijgezel te zijn, omdat dat zou betekenen dat er iets met ons/hem gebeurd is, maar vrijgezel zijn an sich heeft vooral ook veel voordelen als je een beetje weet te leven.
Ja doei.
pi_157916579
Nouja eenzaam is wel een groot woord, maar ik mis het intieme wel soms, het knuffelen, de leuke gesprekken, samen leuke dingen doen etc. heb ook nog regelmatig als ik moe ben dat ik besef dat ik vooral dat erg mis.

Ondanks dat ik 't mis zou ik momenteel geen relatie aangaan, maar dat is meer door persoonlijke omstandigheden.
  maandag 30 november 2015 @ 10:35:31 #18
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157917156
Even een vraag deezer, wat wil je nu precies met dit topic bereiken? Dat iedereen je gelijk geeft dat het niet aan jou ligt maar aan de kortzichtige blik van vrouwen? Dat we zeggen dat je een super leuke jongen bent en het onbegrijpelijk is dat geen vrouw dat ziet? Dat je snel iemand vind?

Maar om antwoord te geven op jouw vraag, ik ben nu drie jaar vrijgezel en mis een relatie soms. Al weet ik niet of ik echt een persoon mis of dat het met name de knuffels, het zoenen en de seks met iemand is die ik mis aangezien ik niet zo smooth daarin ben. Wel weet ik uit ervaring dat het fijn is om je leven te delen met iemand en bijvoorbeeld gezamenlijke reizen te maken. Maar aan de andere kant, die reizen maak ik in mijn eentje ook en dat is ook prima. Dus het is een tweeledig antwoord, ik voel me soms best eenzaam, maar heb andersom ook weer alle vrijheid om te doen en laten wat ik zelf wil. En die relatie? Ach, die komt vast nog wel een keer...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157917165
Wel beetje typisch dat TS met zijn 'jullie eerlijke verhaal' lijkt te verwachten dat we nu allemaal zeggen dat we ons ook eenzaam voelen buiten een relatie.
Ja doei.
  maandag 30 november 2015 @ 10:43:10 #20
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157917250
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wel beetje typisch dat TS met zijn 'jullie eerlijke verhaal' lijkt te verwachten dat we nu allemaal zeggen dat we ons ook eenzaam voelen buiten een relatie.
En daar dan troost of rust uit haalt? Ieder mens is anders, sommigen zullen het juist fijn vinden om vrijgezel te zijn en hebben een druk sociaal leven. En anderen zitten elke avond huilend alleen op de bank. Maar of TS snapt dat ieder mens en iedere situatie verschilt? Ik snap het nut niet van een dergelijk topic.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157917331
Nee, ik voel me prima. En dan ben ik 25 jaar en heb ik nog nooit een relatie gehad. Zou er eigenlijk een topic over moeten openen :')
pi_157917352
Er zijn momenten dat ik me eenzamer voel in een relatie dan zonder relatie :'(
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_157917363
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Dat niet, maar dat hele 'genieten als vrijgezel' snap ik niet echt. Wat valt er te genieten als je al jaaaaren vrijgezel bent? Als je net uit een relatie komt heb je weer de vrijheid als vrijgezel ja. Mocht ik geregeld daten of iemand hebben om de leuke/intieme dingen mee te doen had ik er ook niet zo mee gezeten, maar al die drogredenen van op elk potje past een dekseltje etc. tegen iemand die onafgebroken vrijgezel is helpt hem niet verder.
pi_157917385
TS vond het toch al niks dat kinderen boven een kroeg opgroeien. Dan toch maar ex wat vaker over de vloer om voor de kinderen te zorgen?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_157917390
Ik voel me als vrijgezel precies hetzelfde als in een relatie. Met als enige verschil dat ik als vrijgezel wel eens het samenzijn mis en in een relatie wel eens het vrijgezel zijn mis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')