Beginnen met stokbrood en een wijntje zodat je eerst gewoon samen kan zitten en praten.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:08 schreef Morphisor het volgende:
Goed, wat betreft mijn eigen dating voortgang..
Gisteravond dame nummer 1 verteld dat ik geen gevoelens voor haar heb enzo. Zegt ze nu ineens dat zij dat ook niet heeft, terwijl ze van de week nog verklaarde hoe leuk ze me vond en niet van me af kon blijven. Ok dan.
Morgenavond mag ik gaan koken voor nummer 2 voor onze derde date, dus nog even een leuk maar simpel menutje zien te bedenken
Inderdaad zo rond 4 uur borrelen. Hapje, drankje en praten. Helemaal hip en happening is gin tonic. Doet het altijd goed, grote glazen, sliertje komkommer er in en natuurlijk goede gin en speciale tonic. ( moet je wel zeker weten dat ze het lekker vind ) beetje moeite doen kan nooit kwaat. Maak de smersels voor op het brood zelf in de keuken. Tonijn salada, tappa zooi en kruidenboter. Dat laatste kan je later ook gebruiken op een stukje biefstuk. Lekker glas rode wijn er bij. Is allemaal simpel en snel te maken en toch lijkt het wat. Pot ben en jerry als toetje doet het ook altijd goed!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beginnen met stokbrood en een wijntje zodat je eerst gewoon samen kan zitten en praten.
Ik lees hier pas 2 dagen mee en ik vond hem al meteen irritant. Goed, weet ik dat ook weer.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef ook_gek het volgende:
Het is toch frustrerend dat hij keer op keer een blauwtje loopt en meer en meer mensen hem uitkotsen. Maar natuurlijk moet men dat met een korreltje zout nemen en alles niet zo serieus bedoeld is bla bla bla. Maar ondertussen groeit er een verzuring bij dit soort mensen. En dat eindigt aan negatief aandacht trekken en als een kleine kleuter tegen alles aantrappen en zie mij eens groffe opmerkingen maken gedrag.
Gediplomeerde dyslectquote:
Ja duh, met een reden. Ben je een keer eerlijk, wordt je gelijk afgestraftquote:Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef Koettie het volgende:
Wat is niet mannelijk? Beetje weinig info zo
Lastig als we niet weten wat voor openbaring het is! Het hele wel / niet mannelijk gedoe heeft mij nog nooit tegen gehouden iets wel of niet te doen. Lekkerbelangrijk ook. Enkel onzekere zieltjes houden zich bezig met dat soort onzin.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe reageren jullie op zulke openbaringen?maakt het dan nog uit of er al dates zijn geweest of juist nog niet?
Wel als je haar reactie las en daarna keihard genegeerd wordt.. als ze een echte man zoekt weet ik iig nu dat ik geen date meer hoef te verwachtenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lastig als we niet weten wat voor openbaring het is! Het hele wel / niet mannelijk gedoe heeft mij nog nooit tegen gehouden iets wel of niet te doen. Lekkerbelangrijk ook. Enkel onzekere zieltjes houden zich bezig met dat soort onzin.
Ik rij een kapster auto en vijl m'n nagels. Nooit laat mee gehad.
Dan is het toch beter dat je daar nu achterkomt? Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel als je haar reactie las en daarna keihard genegeerd wordt.. als ze een echte man zoekt weet ik iig nu dat ik geen date meer hoef te verwachten
Je hebt haar de perfecte excuus gegeven om niet meer met je af te spreken. Tenzij je een complete verzameling troetelbeertjes hebt en er mee slaapt.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wel als je haar reactie las en daarna keihard genegeerd wordt.. als ze een echte man zoekt weet ik iig nu dat ik geen date meer hoef te verwachten
Dat niet, maar dit voelt beetje aan als dat op Paiq de foto's zichtbaar zijn en daarna is abrupt het gesprek ten eindequote:Op donderdag 3 december 2015 14:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je hebt haar de perfecte excuus gegeven om niet meer met je af te spreken. Tenzij je een complete verzameling troetelbeertjes hebt en er mee slaapt.
Als je nou gewoon zegt wat het is. Dan kunnen wij ook oordelen.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit voelt beetje aan als dat op Paiq de foto's zichtbaar zijn en daarna is abrupt het gesprek ten einde
Brotip van een bro die net zo wisselvallig is als jouw date: raak met je hand zijn gezicht aan. Hand op de wang leggen of zo. Intiem genoeg om een zoen in te leiden, niet zo intiem dat het zijn grenzen meteen overschrijdt.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:39 schreef Koettie het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
Of zou het wellicht komen dat ik gefocust ben op een date scoren en elk woord in een gesprek op een weegschaal leg voordat ik antwoord en daardoor niet meer een gesprek voer zoals die hoort te gaan, namelijk op gevoel?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je nou gewoon zegt wat het is. Dan kunnen wij ook oordelen.
Kennelijk ben je dan niet zo gezellig, want ik heb een rotkop maar weet die gesprekken ook altijd gaande te houden.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat niet, maar dit voelt beetje aan als dat op Paiq de foto's zichtbaar zijn en daarna is abrupt het gesprek ten einde
Ohhh, dat is eigenlijk wel een hele goede en simpele tip. Thanks ^^quote:Op donderdag 3 december 2015 15:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Brotip van een bro die net zo wisselvallig is als jouw date: raak met je hand zijn gezicht aan. Hand op de wang leggen of zo. Intiem genoeg om een zoen in te leiden, niet zo intiem dat het zijn grenzen meteen overschrijdt.
Een klein hapje vooraf leek me ook al een goed idee inderdaad. Echt een borrel zoals ook_gek voorstelt zit er dan helaas ook weer niet in, want ze kan pas rond 7-half 8 bij mij zijn. Moet natuurlijk niet tot laat op de avond gaan wachten met eten dan..quote:Op donderdag 3 december 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Beginnen met stokbrood en een wijntje zodat je eerst gewoon samen kan zitten en praten.
Mwah, ik flirt met alles wat los en vast zit, maar niet in een 1 op 1 situatie met een man waar ik niks van moet. Als ze op een date keihard met je zit te flirten mag je dat dus echt wel een beetje terugdoen (en verder gaan).quote:Op donderdag 3 december 2015 11:22 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Komt ook een beetje doordat er óók vrouwen zijn die zich zo gedragen zonder dat ze daar verdere bedoelingen hebben.. Dat maakt het voor mannen vaak helemaal moeilijk wanneer het nou wel of niet iets betekent.
Als het echter op een 'officiėle' date is, moet je er gewoon vanuit gaan dat het als directe hint bedoeld is en er voor gaan.
Alsof jij geen initiatief durft te nemenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat wij geen verzonnen verhalen typen.
Want in je verleden heb je wel succesvol dates gescoord?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Of zou het wellicht komen dat ik gefocust ben op een date scoren en elk woord in een gesprek op een weegschaal leg voordat ik antwoord en daardoor niet meer een gesprek voer zoals die hoort te gaan, namelijk op gevoel?Dat is het ook denk ik.
Soms wel, soms nietquote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mwah, ik flirt met alles wat los en vast zit, maar niet in een 1 op 1 situatie met een man waar ik niks van moet. Als ze op een date keihard met je zit te flirten mag je dat dus echt wel een beetje terugdoen (en verder gaan).
[..]
Alsof jij geen initiatief durft te nemen
Mr Perfect heeft zn standaard zegje ook weer klaarliggen hoorquote:Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gelukkig werk jij niet in het openbaar vervoer! Dan zou jij iedereen toevoegen
Oh en die duizend mensen? Dat heet sociaal leven of werken in een sector waar je veel contact hebt met veel verschillende mensen. Horeca is daar 1 van.
[..]
Het is toch frustrerend dat hij keer op keer een blauwtje loopt en meer en meer mensen hem uitkotsen. Maar natuurlijk moet men dat met een korreltje zout nemen en alles niet zo serieus bedoeld is bla bla bla. Maar ondertussen groeit er een verzuring bij dit soort mensen. En dat eindigt aan negatief aandacht trekken en als een kleine kleuter tegen alles aantrappen en zie mij eens groffe opmerkingen maken gedrag.
Ga toch terug naar je kleuterklas in GCquote:Op donderdag 3 december 2015 13:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik lees hier pas 2 dagen mee en ik vond hem al meteen irritant. Goed, weet ik dat ook weer.
Ah nee dat schiet dan niet opquote:Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Een klein hapje vooraf leek me ook al een goed idee inderdaad. Echt een borrel zoals ook_gek voorstelt zit er dan helaas ook weer niet in, want ze kan pas rond 7-half 8 bij mij zijn. Moet natuurlijk niet tot laat op de avond gaan wachten met eten dan..
Is het heel erg als ik zeg dat ik nogal afknap op mannen die "het" niet snappen?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef yats het volgende:
[..]
Wat rhub al zegt. Genoeg mannen snappen dit niet, mezelf vaak incluis overigens. Vrouwen denken vaak dat ze heel duidelijk zijn, maar in praktijk zijn dat vaak subtiele hints die veel mannen gewoon missen.
Doe normaal tegen Etsuquote:Op donderdag 3 december 2015 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga toch terug naar je kleuterklas in GC
Mijn opmerking deed je echt zeer blijkbaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga toch terug naar je kleuterklas in GC
Oh, dat heb ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik zeg dat ik nogal afknap op mannen die "het" niet snappen?![]()
Nu ben ik niet zo subtiel denk ik. Als ik een klik heb met iemand praat ik je de oren van je hoofd, kan ik niet stoppen met grijnzen en zit ik aan m'n haar te plukken. Duidelijk genoeg wat mij betreft![]()
Dat vind ik echt het leukste aan daten trouwens, Als een man het wel snapt, en je helemaal inpakt.![]()
Wel gevaarlijk ook, zulke mannen
Dat durf jij helemaal nietquote:Op donderdag 3 december 2015 17:11 schreef SiIk het volgende:
Fax, doe eens niet zo offtopic en irritant. Het hoeft niet weer dicht hier.
[..]
Oh, dat heb ik ook wel hoor.
Onzeker doen, op welk gebied dan ook, vind ik echt zo'n afknapper. Liever nog een beetje misplaatst ego dan. Dat sla ik er wel uit
Tsja, wanneer je je als slijmbal gedraagt door ieder meisje op FOK! (notabene) lastig te vallen in topics en DM, en (vanzelfsprekend) geen succes hebt, behalve met een open doel als zeefje, dan hoef je niet anders te verwachten.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap ook echt je haat niet Faxie. Ooit was je gewoon best een aardige fokker die in mijn broekje probeerde te komen. Sinds ik open ben over mijn niet traditionele relatievorm ben je ronduit een pestkop en een bitch. Echt heel erg jammer en apart
Kloptquote:
Je omschrijft het zelf al, je bent niet subtiel als je interesse in iemand heeft. Dat zou ik dan waarschijnlijk ook nog snappen. Maar je wil niet weten hoeveel vrouwen er zijn die zeggen, 'ja maar, ik moest steeds lachen en dat was toch echt zo'n duidelijke hint'. Nee dus, ik lach ook veel, dat betekent niet dat ik iedereen waar ik om/mee lach ook leuk vind op die manier.Dat is nogal een nuanceverschil...quote:Op donderdag 3 december 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Is het heel erg als ik zeg dat ik nogal afknap op mannen die "het" niet snappen?![]()
Nu ben ik niet zo subtiel denk ik. Als ik een klik heb met iemand praat ik je de oren van je hoofd, kan ik niet stoppen met grijnzen en zit ik aan m'n haar te plukken. Duidelijk genoeg wat mij betreft![]()
Dat vind ik echt het leukste aan daten trouwens, Als een man het wel snapt, en je helemaal inpakt.![]()
Wel gevaarlijk ook, zulke mannen
Dat vooral. Dat is het hem ook gewoon, heb een beetje lef als je je vermaakt. Hoe vaak zou het nou voorkomen dat jij echt een leuke avond hebt en die ander denkt nahhhh? Dat ene blauwtje ipv 100 kansen mislopen is het echt wel waard lijkt me.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:24 schreef yats het volgende:
[..]
Je omschrijft het zelf al, je bent niet subtiel als je interesse in iemand heeft. Dat zou ik dan waarschijnlijk ook nog snappen. Maar je wil niet weten hoeveel vrouwen er zijn die zeggen, 'ja maar, ik moest steeds lachen en dat was toch echt zo'n duidelijke hint'. Nee dus, ik lach ook veel, dat betekent niet dat ik iedereen waar ik om/mee lach ook leuk vind op die manier.Dat is nogal een nuanceverschil...
En nee, het is niet erg daarop af te knappen. Ik snap mannen niet die alles best vinden. Je mag best wat meer leiden...
God, vertel ons meer!!!!quote:Op donderdag 3 december 2015 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik flirt volcontinue , bijna vanzelf en heb door mijn charme en uitstraling maar weinig woorden nodig gelukkig![]()
ik <---------------
Gewoon je eigen ding doen, veel daten en ervaring opdoen, wellicht een cursusje Mediterraanse wulpse gebaren volgen en dan krijg je het vanzelf onder de knie Fripsiequote:
Ik heb het al wel aardig onder de knie om me te laten versieren geloof ikquote:Op donderdag 3 december 2015 17:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je eigen ding doen, veel daten en ervaring opdoen, wellicht een cursusje Mediterraanse wulpse gebaren volgen en dan krijg je het vanzelf onder de knie Fripsie
Zelf versieren in plaats van versierd worden, gewoon het heft in eigen handen nemen op weg naar een echte vampquote:Op donderdag 3 december 2015 17:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb het al wel aardig onder de knie om me te laten versieren geloof ik
Ik word liever versierdquote:Op donderdag 3 december 2015 17:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelf versieren in plaats van versierd worden, gewoon het heft in eigen handen nemen op weg naar een echte vamp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |