abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157986119
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:08 schreef Morphisor het volgende:
Goed, wat betreft mijn eigen dating voortgang..

Gisteravond dame nummer 1 verteld dat ik geen gevoelens voor haar heb enzo. Zegt ze nu ineens dat zij dat ook niet heeft, terwijl ze van de week nog verklaarde hoe leuk ze me vond en niet van me af kon blijven. Ok dan.

Morgenavond mag ik gaan koken voor nummer 2 voor onze derde date, dus nog even een leuk maar simpel menutje zien te bedenken :)
Beginnen met stokbrood en een wijntje zodat je eerst gewoon samen kan zitten en praten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 3 december 2015 @ 13:50:29 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157986258
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Beginnen met stokbrood en een wijntje zodat je eerst gewoon samen kan zitten en praten.
Inderdaad zo rond 4 uur borrelen. Hapje, drankje en praten. Helemaal hip en happening is gin tonic. Doet het altijd goed, grote glazen, sliertje komkommer er in en natuurlijk goede gin en speciale tonic. ( moet je wel zeker weten dat ze het lekker vind ) beetje moeite doen kan nooit kwaat. Maak de smersels voor op het brood zelf in de keuken. Tonijn salada, tappa zooi en kruidenboter. Dat laatste kan je later ook gebruiken op een stukje biefstuk. Lekker glas rode wijn er bij. Is allemaal simpel en snel te maken en toch lijkt het wat. Pot ben en jerry als toetje doet het ook altijd goed!

En dan eind van de avond stad in om alles er af te dansen ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 3 december 2015 @ 13:54:34 #253
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_157986339
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:50 schreef ook_gek het volgende:

kwaat.
:o ;(
pi_157986368
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef ook_gek het volgende:
Het is toch frustrerend dat hij keer op keer een blauwtje loopt en meer en meer mensen hem uitkotsen. Maar natuurlijk moet men dat met een korreltje zout nemen en alles niet zo serieus bedoeld is bla bla bla. Maar ondertussen groeit er een verzuring bij dit soort mensen. En dat eindigt aan negatief aandacht trekken en als een kleine kleuter tegen alles aantrappen en zie mij eens groffe opmerkingen maken gedrag.
Ik lees hier pas 2 dagen mee en ik vond hem al meteen irritant. Goed, weet ik dat ook weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 13:56:44 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 14:07:28 #255
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157986559
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:o ;(
Gediplomeerde dyslect :{w
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_157986594
Volgens mij heb ik weer een potentiėle date de grond in geboord.. Bekende zojuisr mijn guilty pleassure maar die is niet zo mannelijk zeg maar en daar stond ze best wel versteld van.. Hoe reageren jullie op zulke openbaringen? :P maakt het dan nog uit of er al dates zijn geweest of juist nog niet?
pi_157986635
Wat is niet mannelijk? Beetje weinig info zo
pi_157986653
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:11 schreef Koettie het volgende:
Wat is niet mannelijk? Beetje weinig info zo
Ja duh, met een reden. Ben je een keer eerlijk, wordt je gelijk afgestraft :O DM staat open
  donderdag 3 december 2015 @ 14:14:48 #259
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157986708
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:09 schreef Deezertje het volgende:
Hoe reageren jullie op zulke openbaringen? :P maakt het dan nog uit of er al dates zijn geweest of juist nog niet?
Lastig als we niet weten wat voor openbaring het is! Het hele wel / niet mannelijk gedoe heeft mij nog nooit tegen gehouden iets wel of niet te doen. Lekkerbelangrijk ook. Enkel onzekere zieltjes houden zich bezig met dat soort onzin.

Ik rij een kapster auto en vijl m'n nagels. Nooit laat mee gehad.
pi_157986756
guilty pleassures is meer iets waar je samen om kan lachen. Zo niet dan passen jullie blijkbaar niet bij elkaar.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_157986783
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lastig als we niet weten wat voor openbaring het is! Het hele wel / niet mannelijk gedoe heeft mij nog nooit tegen gehouden iets wel of niet te doen. Lekkerbelangrijk ook. Enkel onzekere zieltjes houden zich bezig met dat soort onzin.

Ik rij een kapster auto en vijl m'n nagels. Nooit laat mee gehad.
Wel als je haar reactie las en daarna keihard genegeerd wordt.. als ze een echte man zoekt weet ik iig nu dat ik geen date meer hoef te verwachten :P
pi_157986802
Ik doe niet aan mannelijk ofzo maar als ik het superkut vind.. Tja. Ligt helemaal aan de biecht.
pi_157986825
Wat was het dan?

Ik gok dat ze sowieso al niet zo'n fan was. Anders doen van die dingen er toch niet toe? (Er vanuit gaande dat het een guilty pleassure was want we zitten niet altijd op 1 lijn als jij dingen vaag houdt
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157986870
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wel als je haar reactie las en daarna keihard genegeerd wordt.. als ze een echte man zoekt weet ik iig nu dat ik geen date meer hoef te verwachten :P
Dan is het toch beter dat je daar nu achterkomt? Ik zie het probleem niet.
Blessed is the mind too small for doubt.
  donderdag 3 december 2015 @ 14:27:07 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157986964
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je hebt haar de perfecte excuus gegeven om niet meer met je af te spreken. Tenzij je een complete verzameling troetelbeertjes hebt en er mee slaapt.
pi_157987189
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je hebt haar de perfecte excuus gegeven om niet meer met je af te spreken. Tenzij je een complete verzameling troetelbeertjes hebt en er mee slaapt.
Dat niet, maar dit voelt beetje aan als dat op Paiq de foto's zichtbaar zijn en daarna is abrupt het gesprek ten einde :')
pi_157987438
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat niet, maar dit voelt beetje aan als dat op Paiq de foto's zichtbaar zijn en daarna is abrupt het gesprek ten einde :')
Als je nou gewoon zegt wat het is. Dan kunnen wij ook oordelen.
  donderdag 3 december 2015 @ 15:28:31 #268
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157988339
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:39 schreef Koettie het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen wang subtiel is echt niet m'n ding. Maar wie weet. Anders vraag ik het gewoon als er volgende keer niets gebeurt. Ben benieuwd iig!
Brotip van een bro die net zo wisselvallig is als jouw date: raak met je hand zijn gezicht aan. Hand op de wang leggen of zo. Intiem genoeg om een zoen in te leiden, niet zo intiem dat het zijn grenzen meteen overschrijdt.
pi_157988344
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:51 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Als je nou gewoon zegt wat het is. Dan kunnen wij ook oordelen.
Of zou het wellicht komen dat ik gefocust ben op een date scoren en elk woord in een gesprek op een weegschaal leg voordat ik antwoord en daardoor niet meer een gesprek voer zoals die hoort te gaan, namelijk op gevoel? ;) Dat is het ook denk ik.
  donderdag 3 december 2015 @ 15:31:40 #270
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_157988423
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Kennelijk ben je dan niet zo gezellig, want ik heb een rotkop maar weet die gesprekken ook altijd gaande te houden.
pi_157988780
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Brotip van een bro die net zo wisselvallig is als jouw date: raak met je hand zijn gezicht aan. Hand op de wang leggen of zo. Intiem genoeg om een zoen in te leiden, niet zo intiem dat het zijn grenzen meteen overschrijdt.
Ohhh, dat is eigenlijk wel een hele goede en simpele tip. Thanks ^^
  donderdag 3 december 2015 @ 16:03:04 #272
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_157989090
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Een klein hapje vooraf leek me ook al een goed idee inderdaad. Echt een borrel zoals ook_gek voorstelt zit er dan helaas ook weer niet in, want ze kan pas rond 7-half 8 bij mij zijn. Moet natuurlijk niet tot laat op de avond gaan wachten met eten dan..
  donderdag 3 december 2015 @ 16:03:38 #273
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157989098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:22 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Komt ook een beetje doordat er óók vrouwen zijn die zich zo gedragen zonder dat ze daar verdere bedoelingen hebben.. Dat maakt het voor mannen vaak helemaal moeilijk wanneer het nou wel of niet iets betekent.

Als het echter op een 'officiėle' date is, moet je er gewoon vanuit gaan dat het als directe hint bedoeld is en er voor gaan.
Mwah, ik flirt met alles wat los en vast zit, maar niet in een 1 op 1 situatie met een man waar ik niks van moet. Als ze op een date keihard met je zit te flirten mag je dat dus echt wel een beetje terugdoen (en verder gaan).
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:03 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat wij geen verzonnen verhalen typen.
Alsof jij geen initiatief durft te nemen :')
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_157989102
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:28 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Of zou het wellicht komen dat ik gefocust ben op een date scoren en elk woord in een gesprek op een weegschaal leg voordat ik antwoord en daardoor niet meer een gesprek voer zoals die hoort te gaan, namelijk op gevoel? ;) Dat is het ook denk ik.
Want in je verleden heb je wel succesvol dates gescoord?
  donderdag 3 december 2015 @ 16:04:55 #275
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157989135
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef SiIk het volgende:

[..]

Mwah, ik flirt met alles wat los en vast zit, maar niet in een 1 op 1 situatie met een man waar ik niks van moet. Als ze op een date keihard met je zit te flirten mag je dat dus echt wel een beetje terugdoen (en verder gaan).

[..]

Alsof jij geen initiatief durft te nemen :')
Soms wel, soms niet :+
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157989203
Ik flirt ook zonder het te merken ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157989238
  donderdag 3 december 2015 @ 16:10:33 #278
187267 Morphisor
The man with the plan
pi_157989274
Oh leuk, nu komt mevrouw 1 toch een beetje terug van haar uitspraak dat ze ook geen gevoelens heeft. Want nu vindt ze het 'toch misschien ergens wel een klein beetje jammer' (letterlijke quote). En of het niet mogelijk is dat gevoelens toch nog zouden komen na verder daten...
pi_157989506
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
Ik flirt ook zonder het te merken ;(
Is ook een manier van communicatie. Ik flirt het leven door.
pi_157989912
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Gelukkig werk jij niet in het openbaar vervoer! Dan zou jij iedereen toevoegen :D

Oh en die duizend mensen? Dat heet sociaal leven of werken in een sector waar je veel contact hebt met veel verschillende mensen. Horeca is daar 1 van.

[..]

Het is toch frustrerend dat hij keer op keer een blauwtje loopt en meer en meer mensen hem uitkotsen. Maar natuurlijk moet men dat met een korreltje zout nemen en alles niet zo serieus bedoeld is bla bla bla. Maar ondertussen groeit er een verzuring bij dit soort mensen. En dat eindigt aan negatief aandacht trekken en als een kleine kleuter tegen alles aantrappen en zie mij eens groffe opmerkingen maken gedrag.
Mr Perfect heeft zn standaard zegje ook weer klaarliggen hoor :')
pi_157989928
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:56 schreef Etsu het volgende:

[..]

Ik lees hier pas 2 dagen mee en ik vond hem al meteen irritant. Goed, weet ik dat ook weer.
Ga toch terug naar je kleuterklas in GC :')
pi_157989946
Inb4 boehoe je bent zelluf kleuter :'(
  donderdag 3 december 2015 @ 16:51:54 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157990108
Bedankt voor het bevestigen :D
  donderdag 3 december 2015 @ 16:52:38 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_157990117
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:03 schreef Morphisor het volgende:

[..]

Een klein hapje vooraf leek me ook al een goed idee inderdaad. Echt een borrel zoals ook_gek voorstelt zit er dan helaas ook weer niet in, want ze kan pas rond 7-half 8 bij mij zijn. Moet natuurlijk niet tot laat op de avond gaan wachten met eten dan..
Ah nee dat schiet dan niet op :D skip het borrelen! :P
pi_157990172
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:13 schreef yats het volgende:

[..]

Wat rhub al zegt. Genoeg mannen snappen dit niet, mezelf vaak incluis overigens. Vrouwen denken vaak dat ze heel duidelijk zijn, maar in praktijk zijn dat vaak subtiele hints die veel mannen gewoon missen.
Is het heel erg als ik zeg dat ik nogal afknap op mannen die "het" niet snappen? :@

Nu ben ik niet zo subtiel denk ik. Als ik een klik heb met iemand praat ik je de oren van je hoofd, kan ik niet stoppen met grijnzen en zit ik aan m'n haar te plukken. Duidelijk genoeg wat mij betreft :@

Dat vind ik echt het leukste aan daten trouwens, Als een man het wel snapt, en je helemaal inpakt. O+

Wel gevaarlijk ook, zulke mannen :')
pi_157990209
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Doe normaal tegen Etsu

Heb een TR gemaakt. Dat wegpesten door het kliekje moet eens ophouden
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_157990290
Wat is nog een beetje een leuke app? Sinds de update op tinder (laatst gezien en momenten weg) is het een stuk minder leuk.
pi_157990342
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:35 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mijn opmerking deed je echt zeer blijkbaar.

Kusje erop.
  donderdag 3 december 2015 @ 17:11:01 #289
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157990399
Fax, doe eens niet zo offtopic en irritant. Het hoeft niet weer dicht hier.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Is het heel erg als ik zeg dat ik nogal afknap op mannen die "het" niet snappen? :@

Nu ben ik niet zo subtiel denk ik. Als ik een klik heb met iemand praat ik je de oren van je hoofd, kan ik niet stoppen met grijnzen en zit ik aan m'n haar te plukken. Duidelijk genoeg wat mij betreft :@

Dat vind ik echt het leukste aan daten trouwens, Als een man het wel snapt, en je helemaal inpakt. O+

Oh, dat heb ik ook wel hoor.
Onzeker doen, op welk gebied dan ook, vind ik echt zo'n afknapper. Liever nog een beetje misplaatst ego dan. Dat sla ik er wel uit ~O>
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
  donderdag 3 december 2015 @ 17:17:01 #290
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157990493
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:11 schreef SiIk het volgende:
Fax, doe eens niet zo offtopic en irritant. Het hoeft niet weer dicht hier.

[..]

Oh, dat heb ik ook wel hoor.
Onzeker doen, op welk gebied dan ook, vind ik echt zo'n afknapper. Liever nog een beetje misplaatst ego dan. Dat sla ik er wel uit ~O>
Dat durf jij helemaal niet :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_157990514
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap ook echt je haat niet Faxie. Ooit was je gewoon best een aardige fokker die in mijn broekje probeerde te komen. Sinds ik open ben over mijn niet traditionele relatievorm ben je ronduit een pestkop en een bitch. Echt heel erg jammer en apart
Tsja, wanneer je je als slijmbal gedraagt door ieder meisje op FOK! (notabene) lastig te vallen in topics en DM, en (vanzelfsprekend) geen succes hebt, behalve met een open doel als zeefje, dan hoef je niet anders te verwachten.

Maar dat ligt natuurlijk aan anderen, zoals jij, en niet aan hem. ;)
  donderdag 3 december 2015 @ 17:20:05 #292
349633 SiIk
Echt zijde
pi_157990559
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:17 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat durf jij helemaal niet :D
Klopt :')
  donderdag 3 december 2015 @ 17:24:32 #293
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157990630
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Je omschrijft het zelf al, je bent niet subtiel als je interesse in iemand heeft. Dat zou ik dan waarschijnlijk ook nog snappen. Maar je wil niet weten hoeveel vrouwen er zijn die zeggen, 'ja maar, ik moest steeds lachen en dat was toch echt zo'n duidelijke hint'. Nee dus, ik lach ook veel, dat betekent niet dat ik iedereen waar ik om/mee lach ook leuk vind op die manier.Dat is nogal een nuanceverschil...

En nee, het is niet erg daarop af te knappen. Ik snap mannen niet die alles best vinden. Je mag best wat meer leiden...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157990668
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:24 schreef yats het volgende:

[..]

Je omschrijft het zelf al, je bent niet subtiel als je interesse in iemand heeft. Dat zou ik dan waarschijnlijk ook nog snappen. Maar je wil niet weten hoeveel vrouwen er zijn die zeggen, 'ja maar, ik moest steeds lachen en dat was toch echt zo'n duidelijke hint'. Nee dus, ik lach ook veel, dat betekent niet dat ik iedereen waar ik om/mee lach ook leuk vind op die manier.Dat is nogal een nuanceverschil...

En nee, het is niet erg daarop af te knappen. Ik snap mannen niet die alles best vinden. Je mag best wat meer leiden...
Dat vooral. Dat is het hem ook gewoon, heb een beetje lef als je je vermaakt. Hoe vaak zou het nou voorkomen dat jij echt een leuke avond hebt en die ander denkt nahhhh? Dat ene blauwtje ipv 100 kansen mislopen is het echt wel waard lijkt me.
pi_157990744
Ik flirt volcontinue , bijna vanzelf en heb door mijn charme en uitstraling maar weinig woorden nodig gelukkig :)

ik <--------------- _O_
pi_157990762
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik flirt volcontinue , bijna vanzelf en heb door mijn charme en uitstraling maar weinig woorden nodig gelukkig :)

ik <--------------- _O_
God, vertel ons meer!!!!
pi_157990844
quote:
13s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:32 schreef Fripsel het volgende:

[..]

God, vertel ons meer!!!!
Gewoon je eigen ding doen, veel daten en ervaring opdoen, wellicht een cursusje Mediterraanse wulpse gebaren volgen en dan krijg je het vanzelf onder de knie Fripsie :Y
pi_157990865
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Gewoon je eigen ding doen, veel daten en ervaring opdoen, wellicht een cursusje Mediterraanse wulpse gebaren volgen en dan krijg je het vanzelf onder de knie Fripsie :Y
Ik heb het al wel aardig onder de knie om me te laten versieren geloof ik O+
pi_157990898
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb het al wel aardig onder de knie om me te laten versieren geloof ik O+
Zelf versieren in plaats van versierd worden, gewoon het heft in eigen handen nemen op weg naar een echte vamp ;)
pi_157991005
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:38 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Zelf versieren in plaats van versierd worden, gewoon het heft in eigen handen nemen op weg naar een echte vamp ;)
Ik word liever versierd :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')