Poolenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Maakte t date zondag nog niets uit wat we gingen doen , stel ik voor om te gaan poolen, is dat ineens niet leuk... Ben hier zo niet geschikt voor
Iddquote:
Bios zou ik dan persoonlijk niks vinden maar de rest klinkt leukquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd
Gevraagd wat ie verdrr leuk vindt, zwmen, sauna, dagjes weg, bios.
Allemaal geschikt voor de dinsdagavond
Ja dat wel, maar niet als 1e date icm op een dinsdagavond rond 9 uurquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bios zou ik dan persoonlijk niks vinden maar de rest klinkt leuk
Tuurlijk, als je er een echte avond van maakt kan t wel.quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind een bios nog steeds leuk, vooraf wat drinken, filmpje doen, en dan tijdens 't eten en nog meer drankjes over de film ouwehoeren
Ik ben laatst ook gaan poolen met een date. Zij is daar slecht in, ik ben daar slecht in, en we vinden het eigenlijk allebei maar een kutsport. Wel een geweldige avond gehad, omdat zij erbij was. Dus...quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Maakte t date zondag nog niets uit wat we gingen doen , stel ik voor om te gaan poolen, is dat ineens niet leuk... Ben hier zo niet geschikt voor
Idd ja (al kan ik t wel een beetje dus wil wel winnenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben laatst ook gaan poolen met een date. Zij is daar slecht in, ik ben daar slecht in, en we vinden het eigenlijk allebei maar een kutsport. Wel een geweldige avond gehad, omdat zij erbij was. Dus...
Oh, en bowlen is nog erger...
dat mag ook wel met zo'n usernamequote:Op dinsdag 1 december 2015 18:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja (al kan ik t wel een beetje dus wil wel winnen)
Maargoed zie t wel en anders geen date vanavond
Hey rhubarbje, zin om mee te gaan bowlen?quote:Op dinsdag 1 december 2015 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
Als iemand mij vraagt voor zoiets sufs als bowlen of midgetgolf mag ie die avond nog mee naar huis
Sauna op eerste datequote:Op dinsdag 1 december 2015 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd
*vindtquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:16 schreef Fripsel het volgende:
Oh wauwIk had inhoudelijk gereageerd op een Facebook post, wat ik normaal nooit doe want verspilde moeite enzo, krijg ik opeens een bericht van een random, er niet verkeerd uitziende, man waar gewoon een leuk inhoudelijk niet sollicitatie achtig gesprek uit voort vloeit.
* Fripsel vind leuk
Slimme kerelquote:Op dinsdag 1 december 2015 18:16 schreef Fripsel het volgende:
Oh wauwIk had inhoudelijk gereageerd op een Facebook post, wat ik normaal nooit doe want verspilde moeite enzo, krijg ik opeens een bericht van een random, er niet verkeerd uitziende, man waar gewoon een leuk inhoudelijk niet sollicitatie achtig gesprek uit voort vloeit.
* Fripsel vindt leuk
Sauna op een 1e date?quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd
Vind dat je vooral aan het begin wanneer je elkaar leert kennen wel meerdere mensen tegelijk kan daten, net zo lang totdat je er een gesprek over gehad hebt of totdat het niet meer goed voelt voor jezelf om andere mensen te daten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:31 schreef Etsu het volgende:
Poolen/bowlen is wel leuk idd.Heb eens een date gehad en toen gingen we poolen. Niks geworden.
![]()
Naast de match van vanmiddag, wil iemand anders morgenavond afsprekenMaar ik ben er een beetje sceptisch over: wat is jullie ervaring met meerdere mensen daten?
![]()
Ene kant voelt het niet goed, andere kant; waarom niet?
#0,0ervaring
Ik zou er geen moeite mee hebben als het allebei een eerste date is. Als je een tweede date wilt of als die al op de planning staat vind ik het not done om daartussen iemand anders te daten.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:31 schreef Etsu het volgende:
Poolen/bowlen is wel leuk idd.Heb eens een date gehad en toen gingen we poolen. Niks geworden.
![]()
Naast de match van vanmiddag, wil iemand anders morgenavond afsprekenMaar ik ben er een beetje sceptisch over: wat is jullie ervaring met meerdere mensen daten?
![]()
Ene kant voelt het niet goed, andere kant; waarom niet?
#0,0ervaring
In principe zou ik het hier eens mee moeten zijn, als je eenmaal besluit dat iemand leuk genoeg is om verder te daten voelt het toch raar om ook nog met anderen af te spreken.quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou er geen moeite mee hebben als het allebei een eerste date is. Als je een tweede date wilt of als die al op de planning staat vind ik het not done om daartussen iemand anders te daten.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al 'ja' gezegd. Morgenavond komt die (met de auto, dus niet OV-afhankelijk), al weet ik bijna haast zeker dat het niks met die jongen gaat worden. Daarvoor zitten we niet op hetzelfde niveau, maar 1 avond proberen kan geen kwaad toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |