Het liefst 1-op-1. Zelfde als K44S laatst met dat een nichtje een date voor hem regelde, maar dan zonder dat je weet hoe ze eruit ziet. Zou voor mij ook goed zijn om niet meteen op uiterlijk af te kappen. En mocht er een bloedmooie dame tegenover me zitten juist gewoon mezelf zijn ondanks dat ik denk dat ik niet knap voor d'r ben etc.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ooit geprobeerd?
Maar waarom zou je niet eens gaan speeddaten ofzo. Ja t kost wat geld, maar je tis wel een soort van blinddate
Hoe weet jij dit?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het liefst 1-op-1. Zelfde als K44S laatst met dat een nichtje een date voor hem regelde, maar dan zonder dat je weet hoe ze eruit ziet. Zou voor mij ook goed zijn om niet meteen op uiterlijk af te kappen. En mocht er een bloedmooie dame tegenover me zitten juist gewoon mezelf zijn ondanks dat ik denk dat ik niet knap voor d'r ben etc.
Je nicht vroeg om haar vriendins facebook te checken en daar staan dus foto's op.. Of zou jij ook instemmen zonder te weten met wie je op date gaat?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:28 schreef K44S het volgende:
[..]
Hoe weet jij dit?
En in welke zin bedoel je het?
Ik heb indd haar facebook gecheckt. Daar stond én mooi(knappe) maar ook minder mooi foto's op.quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Je nicht vroeg om haar vriendins facebook te checken en daar staan dus foto's op.. Of zou jij ook instemmen zonder te weten met wie je op date gaat?
Maar hoe wil je dat gaan regelen dan? Want zoveel vrienden bv heb je niet die dat voor je kunnen regelen. Of zal de familie dat wel voor je kunnen doen bv?quote:Op dinsdag 1 december 2015 14:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het liefst 1-op-1. Zelfde als K44S laatst met dat een nichtje een date voor hem regelde, maar dan zonder dat je weet hoe ze eruit ziet. Zou voor mij ook goed zijn om niet meteen op uiterlijk af te kappen. En mocht er een bloedmooie dame tegenover me zitten juist gewoon mezelf zijn ondanks dat ik denk dat ik niet knap voor d'r ben etc.
Zei het toch gozer? Ik heb serieus nog geen enkele match sinds ik tinder geupdate heb. Gelukkig wel op een andere manier twee leuke gesprekken lopen nu...quote:Op dinsdag 1 december 2015 15:41 schreef SonicVolcano het volgende:
Sinds een klein weekje weer actief op Tinder. Gaat qua matches een stuk beter met nieuwe foto'sOok wel wat leuke gesprekken lopen. Ben benieuwd
quote:
Gewoon, daten. Ik heb ook geen Netflix, heb nog niet gemerkt dat dat een issue isquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe moet het nou met mijn datingleven als ik geen Netflix heb?
Popcorntime and chill klinkt wel heel erg pauper, ja...quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe moet het nou met mijn datingleven als ik geen Netflix heb?
quote:Op dinsdag 1 december 2015 17:41 schreef broccoli. het volgende:
Ik wist tot voor kort niet wat netflix en chill was
Poolenquote:Op dinsdag 1 december 2015 17:45 schreef Cue_ het volgende:
Maakte t date zondag nog niets uit wat we gingen doen , stel ik voor om te gaan poolen, is dat ineens niet leuk... Ben hier zo niet geschikt voor
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |