abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2015 @ 13:54:20 #1
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157668907
quote:
Parijs is vrijdagavond opgeschrikt door schietpartijen, gijzelingen en explosies. Daarbij vielen zeker 127 doden. Ook raakten 180 mensen gewond, van wie er 80 zeer slecht aan toe zijn. Een overzicht van de gebeurtenissen.

Wat is er vrijdagavond gebeurd?
Vrijwel gelijktijdig begonnen er op verschillende plekken in de Franse hoofdstad schietpartijen en waren er explosies. Dit gebeurde in het oostelijk deel van het centrum van Parijs.

De eerste schietpartij werd gemeld bij restaurant Le Petit Cambodge aan de Rue Bichat. Daarbij vielen zeker twee doden en zeven gewonden.

Ook gingen terroristen het Theater Bataclan aan de Boulevard Voltaire binnen tijdens een optreden van de Californische rockband Eagles of Death Metal en gijzelden de aanwezigen. Hierbij vielen de meeste slachtoffers, ongeveer honderd. Bij invallen van de Franse politie iets na middernacht zijn zeker drie terroristen gedood.

Ook op de Avenue de la République, de Boulevard Beaumarchais, de Rue de Charonne en op de Boulevard Voltaire, niet ver van theater Bataclan, zijn aanslagen gemeld.

Verder waren er buiten het stadion Saint-Denis explosies te horen. Daar voetbalde op dat moment Frankrijk een vriendschappelijke wedstrijd tegen Duitsland. Die werd gewoon doorgespeeld. President François Hollande, die bij de wedstrijd aanwezig was, werd door zijn beveiligers uit het stadion gehaald. In de buurt van de explosies vielen zeker drie doden. Het gaat hier waarschijnlijk om zelfmoordaanslagen.

Wat weten we over de daders?
Islamitische Staat heeft de aanslagen inmiddels opgeëist en ook de Franse president Hollande heeft de terreurgroep aangewezen als dader. De president zei dat aanvallen buiten het land door IS zijn georganiseerd en met hulp in Frankrijk zijn uitgevoerd.

Volgens de Franse justitie zijn er bij de aanslagen zeker acht terroristen omgekomen, waarvan zeven omdat ze zichzelf met explosieven hebben opgeblazen. Mogelijk lopen er ook nog terroristen vrij rond.

Getuigen, waaronder radiojournalist Julien Pearce op radiozender Europe 1, noemen de aanslagplegers 'zeer jong en zeer beheersd'. Pearce was bij het concert aanwezig. De drie terroristen die in theater Bataclan om zich heen schoten zouden geen gezichtsbedekking hebben gedragen en tijdens het schieten geen woord hebben gezegd. 'Een van hen leek een gewone jongen, die een kalasjnikov vasthield. Dat was alles', aldus Pearce.

Onder de daders van de aanslagen van Parijs was ook een vrouw, meldt wederom radiozender Europe 1 op basis van gesprekken met ooggetuigen. Bij de lichamen van twee daders zijn een Syrisch en een Frans paspoort gevonden. Een van de auto's die door de daders is gebruikt, zou een Belgisch kenteken hebben.

Wat zijn de (politieke) reacties?
'Een oorlogshandeling', noemt de Franse president Hollande de aanslagen. 'Geconfronteerd met terreur moet Frankrijk sterk zijn, groot zijn, en de overheid moet kracht uitstralen. Dat zal gebeuren. We moeten ook een beroep doen op iedereen om verantwoordelijkheid te nemen', zo zei Hollande in een toespraak.

'Dit is een aanslag op de menselijkheid', zei de Amerikaanse president Barack Obama gisteren direct na de aanslagen. Hij benadrukte dat de Verenigde Staten Frankrijk willen helpen bij het onderzoek naar de aanslagen. Ook China heeft de aanslagen in Parijs veroordeeld en is bereid om Frankrijk en de internationale gemeenschap te helpen in de strijd tegen terrorisme.

Mark Rutte reageert geschokt en noemt de aanslagen 'werkelijk afschuwelijk'. 'We hebben hier te maken met extremisten die maar één doel hebben: onze westerse samenleving destabiliseren door haat te zaaien. Ons beste antwoord aan deze barbaren is dat we ons niet uit elkaar laten spelen. We laten ons niet intimideren. Wij zijn met meer, we wijken niet voor onverdraagzaamheid. Geweld en extremisme zullen nooit winnen van vrijheid.'

Welke maatregelen zijn er nu genomen?
In Frankrijk is de noodtoestand uitgeroepen. Daarmee kan beter ingegrepen worden bij groot dreigend gevaar of vermoeden daarvan. Zo hebben leger en politie ruime bevoegdheden om invallen te doen en mensen aan te houden. Ook worden de grenzen gesloten. Luchthavens blijven wel open en treinen blijven rijden.

Minister-president Rutte raadt reizigers naar Frankrijk aan om extra waakzaam te zijn. Maar ook in Nederland zijn extra veiligheidsmaatregelen genomen, zowel zichtbaar als ontzichtbaar. De grensbewaking opgeschaald en geïntensiveerd, met name voor alle verkeer herleidbaar tot Frankrijk. Dit geldt ook voor luchthavens en treinstations.

http://m.parool.nl/parool(...)t-nu-toe-weten.dhtml

De voortvluchtige terrorist:

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_vrijgelaten__.html
Game on. ^O^ .
pi_157668944
En ja hoor, genoeg van die extremistische moslimzwijnen in de dop die de aanslagen verheerlijken. Natuurlijk geinspireerd door hun pedofiele geitenneukende krijgslord. Ze komen er gewoon openlijk voor uit op hun scholen. Oppakken en met de hele familie en al deporteren naar Marokko danwel Raqqa.
PWBF
pi_157668946
En toch zit ik te denken aan een false flag.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_157668954
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

[..]

Of je corrigeert ze gewoon een keer keihard.
Echt he. Fuck die pvda-thee-drink-aanpak. Dit is wat er van komt van 30 jaar lang zo het zooitje proberen 'op te lossen'. Zachte heelmeesters...

Zoals ik eerder gezegd heb, dit zijn de radicalen van de toekomst. Dit zijn de haters die we hier niet willen hebben. Wegwezen met die gasten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_157668957
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:56 schreef Ingolstadt het volgende:
Hoezo?
  donderdag 19 november 2015 @ 13:57:36 #6
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157668962
quote:
:')____
graag op anoniem
pi_157668982
quote:
oke man
pi_157668993
Nu die andere gast nog pakken.
pi_157669024
Ik geloof d'r geen reet van dat die dood is.
Laat maar doorkomen die bewijzen, gisternacht dachten ze nog dat die in Syrie zat...
  donderdag 19 november 2015 @ 14:01:47 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_157669031
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:56 schreef Nielsch het volgende:
En ja hoor, genoeg van die extremistische moslimzwijnen in de dop die de aanslagen verheerlijken. Ze komen er gewoon openlijk voor uit op hun scholen. Oppakken en met de hele familie en al deporteren naar Marokko danwel Raqqa.
Natuurlijk erken ik dat deze slag voor de terroristen is. Ik hoop dat het Westen in het algemeen en de Fransen in het bijzonder er iets van hebben geleerd. Want met je soldeerbout porren in de printplaat die het Midden-Oosten heet is vragen om problemen. Zo blijkt nu. :{

En daarnaast vermoed ik dat deze "martelaren" het goed zullen doen binnen de groep, met alle gevolgen van dien. :{

Terminal Server

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 19 november 2015 @ 14:03:13 #11
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_157669058
Jammer dat Abdelhamid Abaaoud dood is. Doden praten niet meer. En kun je niet meer martele..... oeps verhoren om aan informatie te komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_157669059
quote:
BNW / Chaos in Parijs#4

aub niet hier maar daar
  donderdag 19 november 2015 @ 14:03:32 #13
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157669062
edit: negeren is beter :)

[ Bericht 84% gewijzigd door Frutsel op 19-11-2015 14:04:28 ]
graag op anoniem
pi_157669066
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:03 schreef Megumi het volgende:
Jammer dat Abdelhamid Abaaoud dood is. Doden praten niet meer. En kun je niet meer martele..... oeps verhoren om aan informatie te komen.
misschien ontkenden ze het daarom gister nog...eerst nog gemarteld en nu dus dood :P
pi_157669083
Ik ga niet juichen om zijn dood.
Had hem liever gezien dat 30 homo's hem wat 'aandacht' zouden geven. Iedere dag weer.

Nou ja.. zien?
1947-2016
  donderdag 19 november 2015 @ 14:04:57 #16
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_157669086
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]

misschien ontkenden ze het daarom gister nog...eerst nog gemarteld en nu dus dood :P
Laten we het hopen. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:05:25 #17
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_157669095
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:01 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Natuurlijk erken ik dat deze slag voor de terroristen is. Ik hoop dat het Westen in het algemeen en de Fransen in het bijzonder er iets van hebben geleerd. Want met je soldeerbout porren in de printplaat die het Midden-Oosten heet is vragen om problemen. Zo blijkt nu. :{

En daarnaast vermoed ik dat deze "martelaren" het goed zullen doen binnen de groep, met alle gevolgen van dien. :{

Terminal Server

Wat denk je dat er gebeurt als je IS in het Midden-Oosten laat doorwoekeren?
Of zou jij dat wel best vinden?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 19 november 2015 @ 14:05:44 #18
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157669102
quote:

[..]

Terminal Server

Dat s natuurlijk het kromme, wij zien het als een slag voor ons als we de daders hebben kunnen oppakken dan wel omleggen (dat maakt eigenlijk niet zo veel uit).

Zij zien het als een slag voor hun als ze omkomen.

Nou ja, iedereen tevreden dan eigenlijk, toch?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  donderdag 19 november 2015 @ 14:06:47 #19
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_157669119
quote:

[..]

Terminal Server

Atoom bom beter dan die soldeerbout? :P Wat best mogelijk is nu vrijwel alle atoom machten door IS geraakt zijn?
  donderdag 19 november 2015 @ 14:07:30 #20
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157669129
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:03 schreef Megumi het volgende:
"The subject did not survive interrogation..."
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_157669133
quote:
Ook getuige Yasmine hoorde de Arabische woorden voor de enorme knal. ,,Ik woon tegenover het appartement", vertelt ze. ,,Ze riep de woorden voor ze zichzelf opblies. Het was een heel luide knal, en ik belde de politie. Maar die vertelden dat het gewoon om een echtelijke ruzie ging en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)j-naar-agenten.dhtml
explosieve relatie zullen we dan maar zeggen :')
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_157669141
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:59 schreef Zipportal het volgende:
Nu die andere twee gasten nog pakken.
pi_157669154
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:05 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dat s natuurlijk het kromme, wij zien het als een slag voor ons als we de daders hebben kunnen oppakken dan wel omleggen (dat maakt eigenlijk niet zo veel uit).

Zij zien het als een slag voor hun als ze omkomen.

Nou ja, iedereen tevreden dan eigenlijk, toch?
Zij willen martelaar zijn van de islam, wij willen ze dood.

Ik zie een deal in the making. Alleen moeten we ze wel voor zijn met die deal voordat zij ook maar iets hebben kunnen aanrichten.
1947-2016
pi_157669197
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

explosieve relatie zullen we dan maar zeggen :')
Echtelijke ruzie... _O-
Vind het wel lijken op wat de yankee autoriteiten die altijd op een ufo reageren met 'weather baloon'.
1947-2016
pi_157669207
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:04 schreef Red_85 het volgende:
Ik ga niet juichen om zijn dood.
Had hem liever gezien dat 30 homo's hem wat 'aandacht' zouden geven. Iedere dag weer.

Nou ja.. zien?
Toch?
De dood is te gemakkelijk voor hem. In Guantanamo moest hij wezen. En elke maand in zo'n martelding gelegd worden waar ze zijn ledematen langer trekken....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2015 14:14:56 ]
  donderdag 19 november 2015 @ 14:16:04 #26
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669233
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:14 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Toch?
De dood is te gemakkelijk voor hem. In Guantanamo moest hij wezen. En elke maand in zo'n martelding gelegd worden waar ze zijn ledematen langer trekken....
Had ik ook liever gezien ja. Geldt uiteraard voor al die sukkeltjes van IS. Maar goed, uiteraard beter kapot dan dat ie nog steeds ergens rond loopt.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:16:43 #27
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157669246
Fight them without becoming them people!
pi_157669260
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:16 schreef DustPuppy het volgende:
Fight them without becoming them people!
We mogen toch wel fantaseren?
pi_157669263
Minuut stilte op scholen verstoord'
Minuut stilte bij de ambassade van Frankrijk in Den Haag, afgelopen maandag.
Minuut stilte bij de ambassade van Frankrijk in Den Haag, afgelopen maandag. © ANP

Op meerdere scholen in Nederland hebben leerlingen maandag de minuut stilte verstoord voor de slachtoffers van de aanslagen in Parijs. Ze riepen bijvoorbeeld 'Allahu akbar' (Allah is groot) of ze praatten door de herdenking heen. De Stichting School en Veiligheid, een organisatie die scholen kan adviseren, zegt dat donderdag na een bericht van het Reformatorisch Dagblad.

De stichting kreeg meerdere meldingen van leraren. Precieze aantallen kan de stichting niet geven. Omdat leraren verstoringen niet hoeven door te geven, kan de organisatie ook geen conclusies trekken over heel Nederland. Wel zegt de stichting dat de meldingen 'niet alleen uit de Randstad en niet alleen van moslimscholen' kwamen.
pi_157669286
Aan de hand van vingerafdrukken kon het lichaam van Abaaoud geïdentificeerd worden. Zijn verminkte lichaam werd gevonden onder het puin van het appartement in Saint-Denis, waar woensdagochtend de enorme politieactie plaatsvond.

"Het lichaam was doorzeefd met kogels en granaatscherven.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151119_01978863
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157669293
Zou wel ironisch zijn als deze Abaaoud nou omgekomen zou zijn door die zelfmoordterroriste.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_157669301
quote:
8s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:17 schreef theNull het volgende:
Minuut stilte bij de ambassade van Frankrijk in Den Haag, afgelopen maandag. © ANP

Op meerdere scholen in Nederland hebben leerlingen maandag de minuut stilte verstoord voor de slachtoffers van de aanslagen in Parijs. Ze riepen bijvoorbeeld 'Allahu akbar' (Allah is groot) of ze praatten door de herdenking heen. De Stichting School en Veiligheid, een organisatie die scholen kan adviseren, zegt dat donderdag na een bericht van het Reformatorisch Dagblad.

De stichting kreeg meerdere meldingen van leraren. Precieze aantallen kan de stichting niet geven. Omdat leraren verstoringen niet hoeven door te geven, kan de organisatie ook geen conclusies trekken over heel Nederland. Wel zegt de stichting dat de meldingen 'niet alleen uit de Randstad en niet alleen van moslimscholen' kwamen.
Waarom doen die kinderen dat? Hebben ze instructies van thuis gekregen? En wij maar denken dat de moslims in NL tegen deze misdaden zijn....
pi_157669331
quote:

Link naar vermeende artikel?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
pi_157669333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:19 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Waarom doen die kinderen dat? Hebben ze instructies van thuis gekregen? En wij maar denken dat de moslims in NL tegen deze misdaden zijn....
Dan doen kinderen omdat ze zich in de pubertijd vaak afzetten tegen het gezag. Ik kan me voorstellen dat een roomblanke VMBO-pauper dit ook wel gaat roepen om zijn daily bad-boy credits te incasseren.
pi_157669345
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:21 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Link naar vermeende artikel?
http://www.volkskrant.nl/(...)rreuractie~a4190238/
pi_157669362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:19 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ach ja kinderen doen wel eens domme dingen. Niet al te druk om maken
  donderdag 19 november 2015 @ 14:23:32 #37
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669366
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:21 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Dan doen kinderen omdat ze zich in de pubertijd vaak afzetten tegen het gezag. Ik kan me voorstellen dat een roomblanke VMBO-pauper dit ook wel gaat roepen om zijn daily bad-boy credits te incasseren.
Meteen terug trappen die kneusjes. Of ze even paar hele goede tikken geven zodat ze voorlopig niks meer kunnen roepen.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:24:10 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_157669377
pi_157669389
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:23 schreef NoventaMinutos het volgende:

[..]

Meteen terug trappen die kneusjes. Of ze even paar hele goede tikken geven zodat ze voorlopig niks meer kunnen roepen.
Jij bent ook nooit kind geweest zie ik :')
  donderdag 19 november 2015 @ 14:25:16 #40
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669401
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:24 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

:')
pi_157669419
Kuzu is ook een prachtig pareltje als voorbeeld van hoe het allemaal niet moet... wat een naarling. (debat 2e kamer)
pi_157669425
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:25 schreef NoventaMinutos het volgende:

[..]

Gezellig geweld gebruiken zeg je dus. Oké man
  donderdag 19 november 2015 @ 14:27:04 #43
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_157669434
quote:

[..]

Ik wel maar allahu akbar roepen nee kan ik me niet herinneren. Mutant01 kom er eens in en leg uit. :')
pi_157669441
TPOnl twitterde op donderdag 19-11-2015 om 14:25:16 UPDATE - Asscher: ‘Allah akbar’-roepende leerlingen tijdens herdenking is 'afgrijselijk' https://t.co/kTQiqIJlct #Parijsdebat reageer retweet
pi_157669446
quote:

[..]

Zowel mijn klasgenoten als ik, haalden het niet in onze domme hoofden om zoiets te verstoren. We wisten dat we goed gestraft zouden worden als we ook maar een kik durfden te geven. is dus gewoon een kwestie van goed opvoeden.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_157669451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:27 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik wel maar allahu akbar roepen nee kan ik me niet herinneren. Mutant01 kom er eens in en leg uit. :')
Lekker serieus nemen al die kinders joh. Kom op man :')
  donderdag 19 november 2015 @ 14:28:13 #47
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669452
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:26 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Gezellig geweld gebruiken zeg je dus. Oké man
Lekker alles maar accepteren :')
  donderdag 19 november 2015 @ 14:28:44 #48
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669458
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:28 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

En over twee jaar lopen ze daar ook, maar je moet het niet serieus nemen toch? Meteen aanpakken en oprotten!
pi_157669472
Wel profiteren maar tegelijkertijd overal op spugen wat Westers is.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:30:12 #50
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669485
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:29 schreef empa1010 het volgende:
Maakt niet uit joh, lekker allemaal onze kop in het zand steken volgens Ingolstadt _O-
pi_157669490
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:26 schreef empa1010 het volgende:
Kuzu is ook een prachtig pareltje als voorbeeld van hoe het allemaal niet moet... wat een naarling. (debat 2e kamer)
Wat zegt ie dan allemaal?
pi_157669495
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:28 schreef NoventaMinutos het volgende:

[..]

En over twee jaar lopen ze daar ook, maar je moet het niet serieus nemen toch? Meteen aanpakken en oprotten!
Denk het niet. Die kinderen willen gewoon een beetje stoer doen meer niet.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:31:35 #53
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_157669501
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:28 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hoe eerder je er bij bent des te beter. Het kind dat nu allahu akbar roept blaast straks bijvoorbeeld jou favoriete kroeg op.
pi_157669519
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:03 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Gisteren wisten ze nog niet zeker dat hij het ook was. Bij die politieactie zijn er ruim 5000 kogels en 20 granaten gebruikt, dan blijft er niet zo bijster veel over om iemand snel te kunnen identificeren.
pi_157669522
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:30 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Dat Wilders een terreurmagneet is en dat hij op weg is Hitler te worden. En zojuist deed hij zeer onfatsoenlijk tegen Asscher, die aan het woord was. v. Miltenburg greep in en bleef herhalen dat Asscher door moest gaan met praten. Maar die Turk zoekt de confrontatie, met z'n domme uitlatingen. Hoezo tweespalt zaaien... pffff. Komt juist uit die hoek. Donder dan gewoon op uit dit land man.
pi_157669530
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:31 schreef Megumi het volgende:

[..]

Hoe eerder je er bij bent des te beter. Het kind dat nu allahu akbar roept blaast straks bijvoorbeeld jou favoriete kroeg op.
Vast.
pi_157669540
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:29 schreef empa1010 het volgende:
pi_157669550
quote:

[..]

Oh, ja hoor. Alleen heb ik wèl een opvoeding genoten. En bij het verstoren van zo'n herdenking had ik een ongenadig pak op m'n sodemieter gehad. Echter, het zou niet eens bij me zijn opgekomen om zoiets te flikken.

En ja, roomblanke vmbo-pauper hier. Met agressie- en autoriteitsissues... en toch nog een beetje fatsoen.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:35:36 #59
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_157669576
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:33 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Vast.
Dat niet maar mogelijk wel. En dat is het nou juist. Alles maar pikken en net doen of er niks aan de hand is. Met dit tuig die dit roepen. Slaap zacht IS houd de wacht. :')
  donderdag 19 november 2015 @ 14:36:15 #60
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:34 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Oh, ja hoor. Alleen heb ik wèl een opvoeding genoten. En bij het verstoren van zo'n herdenking had ik een ongenadig pak op m'n sodemieter gehad. Echter, het zou niet eens bij me zijn opgekomen om zoiets te flikken.

En ja, roomblanke vmbo-pauper hier. Met agressie- en authoriteitsissues... en toch nog een beetje fatsoen.
Dat dus. Ik ben echt niet altijd een lieverdje geweest, in tegendeel zelfs, maar bij dit soort dingen gedroeg ik me altijd. En met mij iedereen die er bij was. Maar we kunnen beter van die lui alles accepteren hier, dan gaat het zeker helemaal mis.
pi_157669708
quote:
Eén van de gezochte verdachten na de aanslagen in Parijs, Mohamed K., zou zichzelf aangegeven hebben bij de politie na een huiszoeking in Lille. Dat schrijven France 3 en La Voix du Nord.
De politie en veiligheidsdiensten waren na de aanslagen in Parijs van afgelopen vrijdag met man en macht op zoek naar Mohamed K., die door Belgische veiligheidsbronnen omschreven werd als "zeer gevaarlijk" en "mogelijk in het bezit van wapens en explosieven". Nu lijkt het erop dat de verdacht zichzelf heeft aangegeven in het politiebureau van Lille.

Tijdens een huiszoeking in Lille in de nacht van maandag op dinsdag vond de politie "een indrukwekkend arsenaal aan explosieven van het type C4 en verschillende andere onderdelen om explosieven mee te maken". Dat schrijft La Voix du Nord. Een koppel dat in de woonst verbleef, werd opgepakt en de politie ging op zoek naar een huisgenoot van het koppel, die aan de persoonsbeschrijving van Mohamed K. voldeed.

Woensdag meldde zich echter een negentienjarige van Antiliaanse afkomst aan in het politiebureau van Lille, die zichzelf identificeerde als Mohamed K.

pi_157669850
JosHeymans twitterde op donderdag 19-11-2015 om 14:45:52 Motie van wantrouwen tegen kabinet door Wilders. #parijsdebat reageer retweet
pi_157669851
Wat doet China op dit moment na die aanslagen in Parijs? Nu Rusland besloten heeft om toch actie te ondernemen kan dit wellicht anders zijn? ik weet wel dat China zich liever niet wil mengen in dit probleem.
graag op anoniem
  donderdag 19 november 2015 @ 14:55:55 #64
13462 BansheeBoy
pi_157669878
De wereld is in een legendarische staat. We schrikken nergens meer van. Rationele argumenten worden weggevaagd door emoties. Paarlen voor de zwijnen is een mooi gezegde wat dat aan gaat. :{

:{ ²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_157669882
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:54 schreef KingRoland het volgende:
Wat doet China op dit moment na die aanslagen in Parijs? Nu Rusland besloten heeft om toch actie te ondernemen kan dit wellicht anders zijn? ik weet wel dat China zich liever niet wil mengen in dit probleem.
Er schijnt ook een Chinese burger geëxecuteerd te zijn door IS. China zei dat ze daar hard op zullen gaan reageren. Wat ze daarmee bedoelen weet ik niet.
pi_157669887
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:54 schreef KingRoland het volgende:
IS heeft nu ook een Chinese gijzelaar omgebracht, China zou daar 'woedend' over zijn. Dat is waarschijnlijk alleen voor de bühne, verwacht geen militair optreden van de Chinezen.
pi_157669891
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:53 schreef Infection het volgende:
JosHeymans twitterde op donderdag 19-11-2015 om 14:45:52 Motie van wantrouwen tegen kabinet door Wilders. #parijsdebat reageer retweet
Die hadden we nog niet gehad dit jaar :')
pi_157669893
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:56 schreef Infection het volgende:

[..]

Er schijnt ook een Chinese burger geëxecuteerd te zijn door IS. China zei dat ze daar hard op zullen gaan reageren. Wat ze daarmee bedoelen weet ik niet.
Ik las het net ja

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)ak-na-dood-gijzelaar
graag op anoniem
  donderdag 19 november 2015 @ 14:56:51 #69
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157669898
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:
De wereld is in een legendarische staat. We schrikken nergens meer van. Rationele argumenten worden weggevaagd door emoties. Paarlen voor de zwijnen is een mooi gezegde wat dat aan gaat. :{

Uhm, nee. Dat betekent toch echt iets anders.
pi_157669939
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:56 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Die hadden we nog niet gehad dit jaar :')
Schijnt de 21e keer te zijn dat hij een motie van wantrouwen indient.
pi_157669954
China, Rusland, USA, EU samen tegen IS. O+
pi_157669958
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:55 schreef BansheeBoy het volgende:

Ik denk eerder dat paarlen voor de zwijnen gooien doorgetrokken kan worden naar: veel geven en stront terugkrijgen. Dit land biedt aan iedereen een veilige plek, er zijn volop kansen en mogelijkheden, maar blijkbaar verdient dit land / het Westen het dan om bespuugd te worden.
pi_157669970
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:32 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Dat Wilders een terreurmagneet is en dat hij op weg is Hitler te worden. En zojuist deed hij zeer onfatsoenlijk tegen Asscher, die aan het woord was. v. Miltenburg greep in en bleef herhalen dat Asscher door moest gaan met praten. Maar die Turk zoekt de confrontatie, met z'n domme uitlatingen. Hoezo tweespalt zaaien... pffff. Komt juist uit die hoek. Donder dan gewoon op uit dit land man.
Dat terwijl de beste vriend van Kuzu, Erdogan, de grootste Hitler is van dit moment.
  donderdag 19 november 2015 @ 15:01:46 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157669982
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:30 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Mag ik gokken?:

"Blablabla islamofobie blabla duizenden doden door westerse bombardementen blabla heil erdogan "
pi_157670004
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:59 schreef tralalala het volgende:
Helaas doen ze allemaal nog veel te weinig.
  donderdag 19 november 2015 @ 15:04:28 #76
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157670012
Hoe zou het trouwens met Abu Bakr al-Baghdadi zijn? Al een tijd niets meer van gehoord.

Ik ging even zoeken op zijn naam, kwam ik dit tegen:

https://is-leader.com/

wtf. :')
pi_157670046
quote:
In Sudpresse vertelt een anonieme bron dan weer dat hij Salah dinsdagavond nog in Molenbeek gesproken heeft. "Maar hij ging daar niet lang meer blijven. Hij wilde dat ik een boodschap aan zijn broer overbracht."

De terrorist zou naar eigen zeggen spijt hebben van zijn daden. "Hij vertelde mij dat hij te ver gegaan is, maar dat hij zich nu niet meer kon aangeven. Dat zou gevolgen kunnen hebben voor zijn familie." Lees: IS zou in dat geval wraakacties tegenover hen kunnen uitvoeren.

pi_157670056
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:59 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop persoonlijk toch Rusland en China vs IS. Als je gaat mengen met USA en EU staan ze alleen maar in de weg.

Misschien met een of twee EU-landen zoals Frankrijk of Duitsland.
graag op anoniem
pi_157670074
BNW / Chaos in Parijs#4

[ Bericht 42% gewijzigd door Specularium op 19-11-2015 15:12:08 ]
  donderdag 19 november 2015 @ 15:08:18 #80
13462 BansheeBoy
pi_157670099
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:00 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat paarlen voor de zwijnen gooien doorgetrokken kan worden naar: veel geven en stront terugkrijgen. Dit land biedt aan iedereen een veilige plek, er zijn volop kansen en mogelijkheden, maar blijkbaar verdient dit land / het Westen het dan om bespuugd te worden.
Wacht even, niet zo vochtig doen. Ik moet erkennen dat ik het aan Westen veel te danken heb. Ik maak even een verfijnde opsomming:

• Veilige leefomgeving
• Inkomen
• Proviand en voedsel
• Moskeeën
• Etc.
• Goed zorgstelsel
• Hamsterweken bij AH
• Goed onderwijssysteem

Maar ik zou geen Hollander zijn als ik desondanks niet genoeg te zeuren heb. :{

pi_157670100
quote:
Exact. Ik heb mij altijd al afgevraagd waarom moslims uberhaupt naar het westen komen als het westen de grote Satan is
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157670161
quote:
Een Turk van de PvdA, dat kon je aan zien komen.

Die krijgt vast ook stieken wat geld toegeschoven van de grote leider Erdogan.
pi_157670169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:08 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Exact. Ik heb mij altijd al afgevraagd waarom moslims uberhaupt naar het westen komen als het westen de grote Satan is
Blonde wijven neuken, uitkering trekken, rellen etc.
pi_157670205
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:11 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Een Turk van de PvdA, dat kon je aan zien komen.
Ze zijn niet meer van de PvdA, die hebben ze eruit gegooid omdat ze teveel met Turkije waren verweven. Hij is nu groep Erdogan samen met Ozturk.
pi_157670222
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze zijn niet meer van de PvdA, die hebben ze eruit gegooid omdat ze teveel met Turkije waren verweven. Hij is nu groep Erdogan samen met Ozturk.
Oh hij was een van die twee figuren :') nog een stukje erger dus
pi_157670326
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:04 schreef NoXia het volgende:
Hoe zou het trouwens met Abu Bakr al-Baghdadi zijn? Al een tijd niets meer van gehoord.

Ik ging even zoeken op zijn naam, kwam ik dit tegen:

https://is-leader.com/

wtf. :')
Hij moet nog even dood voor het einde van het jaar hij staat namelijk in mijn wie gaat er in 2015 dood lijstje
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  donderdag 19 november 2015 @ 15:18:59 #87
242879 Onnoman
The On And Only
pi_157670343
Minuut stilte Parijs verstoord op Nederlandse scholen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  donderdag 19 november 2015 @ 15:19:25 #88
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157670355
quote:

het reformatorisch dagblad heeft wel vaker van dit soort dingen als nieuws gebracht, oh ja in alle asielzoekerscentra heerst de Sharia of zo...

zeg dan iig geval hoeveel meldingen er wel zijn binnengekomen ipv te zeggen dat het wel ondergerapporteerd zal zijn

wat verder niets zegt over de intense domheid van die hakbar roepertjes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_157670358
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:13 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Oh hij was een van die twee figuren :') nog een stukje erger dus
Dat moment dat je te radicaal bent voor de PvdA :')
pi_157670365
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wacht even, niet zo vochtig doen. Ik moet erkennen dat ik het aan Westen veel te danken heb. Ik maak even een verfijnde opsomming:

• Veilige leefomgeving
• Inkomen
• Proviand en voedsel
• Moskeeën
• Etc.
• Goed zorgstelsel
• Hamsterweken bij AH
• Goed onderwijssysteem

Maar ik zou geen Hollander zijn als ik desondanks niet genoeg te zeuren heb. :{

Zeuren mag, je doet je best maar. Is uitsluitend een teken van ondankbaarheid m.i. maar het staat je uiteraard geheel vrij om te zeuren. Dat is iets totaal anders dan op het Westen spugen en geweld gebruiken tegen het land wat een ieder een veilig onderdak te bieden heeft.
  donderdag 19 november 2015 @ 15:21:59 #91
13462 BansheeBoy
pi_157670424
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:19 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Zeuren mag, je doet je best maar. Is uitsluitend een teken van ondankbaarheid m.i. maar het staat je uiteraard geheel vrij om te zeuren. Dat is iets totaal anders dan op het Westen spugen en geweld gebruiken tegen het land wat een ieder een veilig onderdak te bieden heeft.
Zolang je je mening en eventueel ongenoegen op een zo vredig mogelijke manier ventileert zie ik het probleem niet. :{

pi_157670445
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Zolang je je mening en eventueel ongenoegen op een zo vredig mogelijke manier ventileert zie ik het probleem niet. :{

:')²
  donderdag 19 november 2015 @ 15:26:10 #93
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157670543
quote:
wat zei die dan?
graag op anoniem
pi_157670568
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:19 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Zeuren is echt iets typisch Nederlands ook, goed voorbeeld van geslaagde integratie.
pi_157670677
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:26 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zeuren is echt iets typisch Nederlands ook, goed voorbeeld van geslaagde integratie.
Wie zeurt krijgt een beurt zelfmoordterrorist...
pi_157670711
Die gedode hond Diesel is trouwens omgekomen toen die moslima zichzelf opblies. Ze schrok waarschijnlijk zo van die hond dat ze zich eerder opblies dan de bedoeling was en Diesel heeft daarmee mogelijk politielevens gered.

pi_157670781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:26 schreef topdeck het volgende:

[..]

wat zei die dan?
kopietje van eerdere post:
  donderdag 19 november 2015 @ 15:36:46 #98
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157670793
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die gedode hond Diesel is trouwens omgekomen toen die moslima zichzelf opblies. Ze schrok waarschijnlijk zo van die hond dat ze zich eerder opblies dan de bedoeling was en Diesel heeft daarmee mogelijk politielevens gered.

[ afbeelding ]
Hoop dat die nog een lekker hapje terroriste heeft kunnen nemen voordat die stierf.
pi_157670798
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[ afbeelding ]
;(
pi_157670877
quote:

[ afbeelding ]
Ja, of je wordt gebeten door een hond of je blaast jezelf op, makkelijke keuze natuurlijk dan
pi_157671044
quote:

[ afbeelding ]
Held
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_157671105
quote:

[..]

Terminal Server

Hoe komt het toch dat al die achterlijke moslims moord en brand schreeuwen en keihard janken als Israel of het Westen aanvallen plegen op terroristen en zijn jullie doodstil wanneer diezelfde terroristen moslimmannen afslachten en moslimmeisjes verkrachten?
PWBF
  donderdag 19 november 2015 @ 15:55:31 #103
330618 MrvanTrapZ
Facta, non verba
pi_157671158
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:53 schreef Nielsch het volgende:
Hoe komt het toch dat al die achterlijke moslims moord en brand schreeuwen en keihard janken als Israel of het Westen aanvallen plegen op terroristen en zijn jullie doodstil wanneer diezelfde terroristen moslimmannen afslachten en moslimmeisjes verkrachten?
Omdat ze dan lekker in de slachtofferrol kunnen kruipen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
  donderdag 19 november 2015 @ 15:55:54 #104
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157671164
quote:

[ afbeelding ]
Spijtig van de hond. -O-
De volgende x mss maar een varken er op af sturen. Daar schijnen ze helemaal de bibbers van te krijgen. Hmmm toch maar niet, is ook zielig voor zo'n varken. -O-
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_157671327
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:55 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Spijtig van de hond. -O-
De volgende x mss maar een varken er op af sturen. Daar schijnen ze helemaal de bibbers van te krijgen. Hmmm toch maar niet, is ook zielig voor zo'n varken. -O-
Diesel was naar binnen gegaan om boobietraps op te sporen. Vraag me af of je een varken op kan leiden om explosieven op te sporen.
pi_157671357
quote:

[..]

Omdat het achterlijke moslims zijn. Net zoals de achterlijke atheïsten, katholieken, whatever precies hetzelfde doen.

Achterlijkheid heeft geen religieuze voorkeur. Sociale status en intelligentie houdt het een beetje tegen.

En het kan natuurlijk ook aan jezelf liggen. Bijvoorbeeld door alle moslims als 1 groep, met 1 mening te zien...
  donderdag 19 november 2015 @ 16:04:43 #107
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157671367
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Diesel was naar binnen gegaan om boobietraps op te sporen. Vraag me af of je een varken op kan leiden om explosieven op te sporen.
Gaat prima. Varkens zijn niet dom.
pi_157671451
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:04 schreef NoXia het volgende:

[..]

Gaat prima. Varkens zijn niet dom.

Ik denk dat die honden vooral hun neus gebruiken bij het opsporen van explosieven en niet hun intelligentie. Anders waren varkens veel beter geweest daarin.
  donderdag 19 november 2015 @ 16:09:23 #109
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157671477
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik denk dat die honden vooral hun neus gebruiken bij het opsporen van explosieven en niet hun intelligentie. Anders waren varkens veel beter geweest daarin.
NIets mis met een varkensneus.

pi_157671485
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Niet dat ik dit een goed idee vind. Ze gebruiken varkens ook om op truffels op te sporen. Dus ze kunnen best goed ruiken :P
  donderdag 19 november 2015 @ 16:11:03 #111
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157671508
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet dat ik dit een goed idee vind. Ze gebruiken varkens ook om op truffels op te sporen. Dus ze kunnen best goed ruiken :P
En vergeet de drugs niet :)
pi_157671518
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:11 schreef NoXia het volgende:

[..]

En vergeet de drugs niet :)
Dat wist ik niet. Worden ze daar voor gebruikt?
  donderdag 19 november 2015 @ 16:12:43 #113
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157671539
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dat wist ik niet. Worden ze daar voor gebruikt?
Yep, truffels en drugs.
pi_157671563
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:12 schreef NoXia het volgende:

[..]

Yep, truffels en drugs.
Vet! Al denk ik toch dat we gewoon honden moeten blijven gebruiken en niet een varken de trap op sturen omdat ze daar zogenaamd de 'bibbers' van zouden krijgen.
  donderdag 19 november 2015 @ 16:13:43 #115
198365 Morendo
The Real Deal
pi_157671564
Varkens zijn natuurlijk wat minder wendbaar en snel dan honden.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_157671581
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Vet! Al denk ik toch dat we gewoon honden moeten blijven gebruiken en niet een varken de trap op sturen omdat ze daar zogenaamd de 'bibbers' van zouden krijgen.
Kan een varken traplopen?
pi_157671587
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:14 schreef HPLC het volgende:

[..]

Kan een varken traplopen?
Denk met moeite wel ja.
  donderdag 19 november 2015 @ 16:15:40 #118
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157671596
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:13 schreef Morendo het volgende:
Varkens zijn natuurlijk wat minder wendbaar en snel dan honden.
Anders gewoon zoiets?

pi_157671604
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:15 schreef NoXia het volgende:

[..]

[..]

Anders gewoon zoiets?

[ afbeelding ]
_O-
pi_157671658
quote:

[..]

Mischien omdat jij niet wilt kijken naar de demonstraties, open brieven, publieke veroordelingen etc. door moslims tegen ISIS omdat dat niet strookt met jouw denkbeelden over moslims.
pi_157671781
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:18 schreef watisdezen het volgende:

[..]

Mischien omdat jij niet wilt kijken naar de demonstraties, open brieven, publieke veroordelingen etc. door moslims tegen ISIS omdat dat niet strookt met jouw denkbeelden over moslims.
Geef eens een voorbeeld van een demonstratie dan. Ik zie ze alleen maar demonstreren tegen Israël.
PWBF
pi_157671858

[ Bericht 100% gewijzigd door Ebinas op 19-11-2015 16:27:47 ]
pi_157671885
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ze kunnen ook truffels opsporen.
Oh, spuit elf.....
En drugs blijkbaar.
pi_157671907
quote:

[..]

Weet jij hoe goed een varkensneus is? En hoe intelligent een varken is? Ik denk opzich dat als je een varken van kleins af net zoveel leert als een hond, het niet veel uit gaat maken.

Denk aan de truffelvarkens in Italië..

Spuit 13.. lamaarweer..
1947-2016
pi_157671990
quote:
Acht, die kerel is een voorpost van erdogan. Denk dat de volgende verkiezing het eindpunt is. Negeren en geen aandacht aan besteden.
1947-2016
  donderdag 19 november 2015 @ 16:33:51 #126
13462 BansheeBoy
pi_157672019
quote:

[..]

Omdat het Westen zich altijd presenteert als de zelfduider. Denk daar maar eens over na. :{

pi_157672023

_O- _O-
pi_157672052
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld van een demonstratie dan. Ik zie ze alleen maar demonstreren tegen Israël.
http://www.aljazeera.com/(...)151119104833285.html
pi_157672129
quote:
Laat ze dat ook massaal in de EU doen dan. Inclusief tegen al die soon to be radicalen die hier profiteren en toch alles wat westers is verafschuwen.
1947-2016
pi_157672177
ReutersLive twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:39:27 BREAKING: Belgian police detained seven people in six raids in Brussels on Thursday: prosecutor https://t.co/r8jQiaXSAy reageer retweet
  donderdag 19 november 2015 @ 16:41:36 #131
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157672194
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:40 schreef Houtenbeen het volgende:
ReutersLive twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:39:27 BREAKING: Belgian police detained seven people in six raids in Brussels on Thursday: prosecutor https://t.co/r8jQiaXSAy reageer retweet
Jammer genoeg geen live feed geweest vandaag.
pi_157672310
quote:
Hij is mooi :')
pi_157672325
quote:
:') _O-
pi_157672337
quote:
Goed gevonden.
pi_157672401
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Is dat waarom Frankrijk 4 jaar lang terroristen kannibalen "gematigde" terroristen rebellen steunt in Syrie? Toen bestond IS namelijk nog niet.
pi_157672410
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Laat ze dat ook massaal in de EU doen dan. Inclusief tegen al die soon to be radicalen die hier profiteren en toch alles wat westers is verafschuwen.
Laat ze anders gewoon zelf beslissen wat ze doen? Waarom zou jij (verondersteld dat je een blanke, iets of wat politiek rechtse, man) bent, de straat op moeten omdat een blanke, iets of wat politiek rechtse man, een hoop terreur heeft gezaaid?

Je moet de extremisten pakken, en de gemodereerde gewoon laten doen wat ze doen.
pi_157672446
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:05 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Als we de boel daar hadden laten doorwoekeren, dan was IS er wrs niet eens geweest.

Maar goed, dat is achteraf gepraat.
  donderdag 19 november 2015 @ 16:53:56 #138
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157672547
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:52 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Laat ze anders gewoon zelf beslissen wat ze doen? Waarom zou jij (verondersteld dat je een blanke, iets of wat politiek rechtse, man) bent, de straat op moeten omdat een blanke, iets of wat politiek rechtse man, een hoop terreur heeft gezaaid?

Je moet de extremisten pakken, en de gemodereerde gewoon laten doen wat ze doen.
Hebben blanken al gedemonstreerd vanwege die Turkse man die in Frankrijk is beschoten? Zijn er wel genoeg facebook berichten aan gewijd door blanken?
pi_157672606
michaelh992 twitterde op donderdag 19-11-2015 om 16:58:28 Ongoing Police operation in Charleville #France, explosion heard. Unknown if this is linked to the #ParisAttacks reageer retweet
  donderdag 19 november 2015 @ 17:02:10 #141
78780 deedeetee
pi_157672627
quote:

[..]

Volgens mij wel. Je kunt ze opleiden om truffels te zoeken meen ik gelezen te hebben. Varkens zijn best intelligent.
Maar ik bedoelde het meer als middel om moslims op de vlucht te jagen.

edit; ik lees nu dat dit allang verteld is. :D
  donderdag 19 november 2015 @ 17:02:29 #142
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157672632
Ah eindelijk het fragment, voor de mensen die het nog niet hadden gezien... het probleem haarfijn uitgelegd:

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/349586
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157672695
'IS ontwikkelt chemische wapens'

quote:
IS zou bezig zijn met de ontwikkeling van chemische wapens. De terreurgroep is bezig met het opzetten van een organisatietak die zich hiermee bezighoudt, melden anonieme Irakese en Amerikaanse bronnen bij inlichtingendiensten aan persbureau AP. De tak zou hulp krijgen van wetenschappers uit Irak, Syrië en omliggende gebieden.

De Amerikaanse bronnen bij inlichtingendiensten stellen dat IS niet in staat is om geavanceerde wapens te ontwikkelen als bijvoorbeeld zenuwgas, maar men neemt tot op heden wel aan dat IS mosterdgas inzet in Syrië en Irak.

Vanmorgen zei de Franse premier Valls nog dat het gevaar bestaat dat terroristen chemische en bacteriologische wapens kunnen gebruiken. De dreiging van terroristen met chemische wapens houdt de Fransen bezig sinds de aanslagen van 13 november in Parijs en de publicatie van een mededeling van het ministerie van Volksgezondheid de dag erna. Het ministerie verspreidde 14 november aan overheidsdiensten de opdracht een bepaald tegengif te produceren tegen 'neurotoxische organofosfaten'.

Het ministerie doelt op giftige chemische verbindingen die onder meer het zenuwweefsel aantasten. Het tegengif dat het ministerie op voorraad wil hebben, wordt volgens Franse media uitsluitend vervaardigd in instellingen van de strijdkrachten. De discreet gepubliceerde mededeling is door een bezorgd parlementslid als 'buitengewoon alarmerend' omschreven.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:12:17 #144
155616 Proximo
For god, king & country
pi_157672819
quote:
Ik vraag me hierbij altijd wel dingen af als waarom is er überhaupt niet een voorraad tegengif zolang we weten dat er nog regimes zijn die deze shit in de kast hebben staan?
En waarom breng je dit in het nieuws, wat bereik je hiermee?

Ik word niet gerustgesteld als ik lees dat een overheid zich bezighoud met weerbaar maken tegen gifgas aanvallen. Eerder ongemakkelijk
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
  donderdag 19 november 2015 @ 17:12:23 #145
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_157672820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:02 schreef nils7 het volgende:
Ah eindelijk het fragment, voor de mensen die het nog niet hadden gezien... het probleem haarfijn uitgelegd:

De wereld draait door legt het wel even uit.

:')___________________________________________________!
pi_157672837
quote:
Locaties opsporen waar dit gemaakt wordt of opgeslagen en graag plat bombarderen!
pi_157672839
Doet me een beetje denken aan nieuwe WMD praat om de bevolking angst in te boezemen. Misschien willen ze nu voluit erop gaan daar in Syrië en Irak en zoeken ze een nieuw excuus :P

Maar ik heb wel ergens gelezen dat IS bijvoorbeeld oude mosterdgas patronen heeft gebruikt die ze ergens in Irak buit hebben gemaakt. Opzich niet heel vergezocht, maar volgens mij is tot nu toe de enige serieuze aanval met biologische wapens die metro in Japan geweest.
pi_157672841
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:12 schreef Proximo het volgende:

[..]

Ik vraag me hierbij altijd wel dingen af als waarom is er überhaupt niet een voorraad tegengif zolang we weten dat er nog regimes zijn die deze shit in de kast hebben staan?
En waarom breng je dit in het nieuws, wat bereik je hiermee?

Ik word niet gerustgesteld als ik lees dat een overheid zich bezighoud met weerbaar maken tegen gifgas aanvallen. Eerder ongemakkelijk
Handige jongens hebben al tegen een goede inkoopprijs gasmaskers ingekocht.
  Lieve Belg donderdag 19 november 2015 @ 17:16:36 #149
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157672884
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:41 schreef NoXia het volgende:

[..]

Jammer genoeg geen live feed geweest vandaag.
Tot je wat verder begint te lezen en ze al verschillende keren verkeerde namen vrijgegeven hebben. En ze niet geneigd zijn om fouten recht te zetten en zo.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  donderdag 19 november 2015 @ 17:17:59 #150
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_157672901
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:53 schreef Infection het volgende:
Gras is groen

Je
verwacht
het
niet.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 19 november 2015 @ 17:19:56 #151
155616 Proximo
For god, king & country
pi_157672929
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:02 schreef nils7 het volgende:

Heb echt een teringhekel aan het correcte gelul wat normaal bij dwdd de tafel vult, maar die schrijver beschrijft toch prima wat de maatschappij daadwerkelijk voelt en denkt.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_157672933
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:17 schreef Falco het volgende:

[..]

Gras is groen

Je
verwacht
het
niet.
:D
  donderdag 19 november 2015 @ 17:21:47 #153
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157672963
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:12 schreef xzaz het volgende:

[..]

De wereld draait door legt het wel even uit.

:')___________________________________________________!
Als je het kijkt kom je denk ik tot de volgende conclusie:

quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:19 schreef Proximo het volgende:

[..]

Heb echt een teringhekel aan het correcte gelul wat normaal bij dwdd de tafel vult, maar die schrijver beschrijft toch prima wat de maatschappij daadwerkelijk voelt en denkt.
Gelukkig las ik dat de tweede kamer het daar nu ook eindelijk over heeft en dan komt het niet alleen uit ene Geert.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157673065
quote:

[ afbeelding ]
_O_ Dat is goverdomme een lieve hond ;(
Niet Fokken met mij.
pi_157673091
Moskeeën staan vrijdag stil bij aanslagen Parijs

Het geweld in Parijs zal vrijdag bij veel moskeeën in Nederland krachtig worden veroordeeld en er zal ook een oproep worden gedaan voor verbroedering en intensivering van onderlinge contacten.
Dat meldt het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) donderdag.

''In de islamitische traditie is het mede een taak van de imam en de lokale gemeenschap om te voorkomen dat de samenleving afbrokkelt en de verhoudingen op scherp komen te staan'', zo wordt gemeld. ''De radicalisering en maatschappelijke vervreemding van burgers dienen door alle verantwoordelijken te worden bestreden.'' Bij het CMO zijn 382 moskeeën aangesloten.

De Raad van Marokkaanse Moskeeën Nederland (RMMN) zei eerder op donderdag dat het aan de moskeeën in Nederland zelf is of en hoe ze tijdens het vrijdaggebed willen stilstaan bij de aanslagen. ''De moskeeën zijn daar vrij in. Wij verwachten dat ze daarbij stilstaan. Als ze samen optrekken zou dat fijn zijn, maar dat wordt van ons uit niet gecoördineerd'', aldus een woordvoerder.

Open deuren
De RMMN riep zaterdag de moskeeën op de deuren open te houden voor buurtbewoners om met elkaar in gesprek te gaan en met elkaar te rouwen. ''Laat deze groep barbaren en haatzaaiers ons niet uit elkaar drijven. Laat ons een vuist maken tegen haat en terreur'', zei voorzitter Yahia Bouyafa. ''De islam leert ons dat wie een mens doodt, als het ware alle mensen heeft gedood.''

In Frankrijk stelde de Franse Raad voor de Moslimcultuur (CFCM) een ontwerptekst op. Het is de bedoeling dat vrijdag in bijna 2.500 moskeeën het terrorisme fel wordt veroordeeld. De verklaring moet op de gebedsdag duidelijk de afkeer laten blijken ''van de gruwelen en de willekeurige moordpartijen die 13 november in Parijs zijn gepleegd en die 129 mensen het leven kostten''.

http://www.nu.nl/binnenla(...)anslagen-parijs.html

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-11-2015 17:28:53 ]
pi_157673118
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:38 schreef Red_85 het volgende:

[..]

donderdag 19 november 2015 @ 17:30:18 #157
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_157673124
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:19 schreef Proximo het volgende:

[..]

Ik ga er niet te diep op in hoor; maar de meeste mensen rond mij zeiden al vanaf het begin dat dit een keer fout moest gaan; en dat waren juist de mensen die laag geschoold zijn. De mensen die hoog geschoold waren, zijn of waren juist voor opvang.

Wat er speelt in de samenleving is dat we of ze niet zitten te wachten op duizenden vluchtelingen.
pi_157673166
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:30 schreef xzaz het volgende:

[..]

Ik ga er niet te diep op in hoor; maar de meeste mensen rond mij zeiden al vanaf het begin dat dit een keer fout moest gaan; en dat waren juist de mensen die laag geschoold zijn. De mensen die hoog geschoold waren, zijn of waren juist voor opvang.

Wat er speelt in de samenleving is dat we of ze niet zitten te wachten op duizenden vluchtelingen.
Daar hoef je inderdaad geen raketgeleerde voor te zijn, om dat aan te zien komen. (afgelopen 15 jaar al...) Echter, sommige mensen roepen ook alleen maar iets om te roepen. Zoals die man die zei: alle Marokkanen terug naar Istanbul. Nou sorry, maar dan zet je jezelf echt voor lul. Praat geen crap... weet wel waar je het over hebt. Maar dat dit er aan zat te komen was meer dan overduidelijk. Fortuyn heeft ons er ook meer dan genoeg voor gewaarschuwd.
pi_157673195
Ondertussen in Charleville

donderdag 19 november 2015 @ 17:34:22 #160
155616 Proximo
For god, king & country
pi_157673203
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:30 schreef xzaz het volgende:

[..]

Uiteraard, maar dat de angst en problemen eens een keer benoemd worden aan de DWDD tafel vind ik al heel wat.
pi_157673219
quote:
Super post.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:38:32 #162
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_157673303
Je volgt echt slecht het nieuws wanneer je nu nog niet door hebt dat moslimorganisaties deze aanslagen veroordelen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  donderdag 19 november 2015 @ 17:50:07 #163
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157673553
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:38 schreef Falco het volgende:
Je volgt echt slecht het nieuws wanneer je nu nog niet door hebt dat moslimorganisaties deze aanslagen veroordelen.
mhoa, dan noemen ze dat weer Taqiyya en fulmineren weer verder...
pi_157673556
quote:
Leuk, maar ik heb het over al die huilebalken die hier zijn opgegroeid.
PWBF
  donderdag 19 november 2015 @ 17:53:17 #165
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157673613
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal kanslozen.

Bijna alle Turken en Marokkanen die een meerwaarde (kunnen) zijn voor de samenleving zijn lekker daar gebleven. Wij hebben hier hen uit het rifgebergte & Anatolië. Helaas!
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_157673680
Pictured relaxing in a bubble bath (left) and posing with friends (right), this is the woman who blew herself up to become Europe's first female suicide bomber during the siege of Saint-Denis. A series of revealing new pictures of Hasna Ait Boulahcen have emerged in which the party-loving boozer, who had no interest in religion or the Koran according to her brother, is seen relaxing. Ait Boulahcen's head and spine flew through a window in yesterday's anti-terror police gun battle as the suicide bomber screamed, 'help me, help me!', before detonating her vest packed with explosives. It has now emerged that Ait Boulahcen was an 'extrovert' who drank alcohol and was nicknamed 'the cowgirl' because she often wore hats. She detonated a suicide vest during the police raid of an apartment block in Saint Denis, after they were tipped off that the mastermind of the Paris attacks was hiding inside. http://www.dailymail.co.uk/home/index.html

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  donderdag 19 november 2015 @ 17:58:07 #167
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_157673710
Dus, waarom heeft ze het gedaan?
pi_157673735
quote:
Ait Boulahcen's head and spine flew through a window in yesterday's anti-terror police gun battle as the suicide bomber screamed, 'help me, help me!', before detonating her vest packed with explosives.
Nou spreek ik aardig goed Engels al zeg ik het zelf, maar deze zin snap ik toch niet helemaal.

Haar hoofd en ruggengraat vloog door een raam terwijl ze riep help me help me, vóórdat ze haar bomvest tot ontploffing bracht?

Wat?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_157673751
quote:
15s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Omdat het Westen zich altijd presenteert als de zelfduider. Denk daar maar eens over na. :{

Dan ga je toch lekker weg uit het Westen. Ga lekker zelf duiden in zo'n kamelenzandbak.

[ Bericht 5% gewijzigd door Specularium op 19-11-2015 18:07:26 ]
PWBF
pi_157673761
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:56 schreef StaceySinger het volgende:
Pictured relaxing in a bubble bath (left) and posing with friends (right), this is the woman who blew herself up to become Europe's first female suicide bomber during the siege of Saint-Denis. A series of revealing new pictures of Hasna Ait Boulahcen have emerged in which the party-loving boozer, who had no interest in religion or the Koran according to her brother, is seen relaxing. Ait Boulahcen's head and spine flew through a window in yesterday's anti-terror police gun battle as the suicide bomber screamed, 'help me, help me!', before detonating her vest packed with explosives. It has now emerged that Ait Boulahcen was an 'extrovert' who drank alcohol and was nicknamed 'the cowgirl' because she often wore hats. She detonated a suicide vest during the police raid of an apartment block in Saint Denis, after they were tipped off that the mastermind of the Paris attacks was hiding inside. http://www.dailymail.co.uk/home/index.html

[ afbeelding ]
Klinkt alsof ze gedwongen werd dat bomvest om te doen en dat ze het niet zelf gedetoneerd heeft. Waarom roep je anders om hulp?
pi_157673770
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

quote:
  donderdag 19 november 2015 @ 18:01:23 #172
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157673775
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nou spreek ik aardig goed Engels al zeg ik het zelf, maar deze zin snap ik toch niet helemaal.

Haar hoofd en ruggengraat vloog door een raam terwijl ze riep help me help me, vóórdat ze haar bomvest tot ontploffing bracht?

Wat?
zit hem in het woordje "as"
pi_157673791
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:

[..]

Wat?
pi_157673796
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:52 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Was eerder en idee dan een order hoor. Even rustig.
1947-2016
  donderdag 19 november 2015 @ 18:04:03 #175
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157673818
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:00 schreef Infection het volgende:

[..]

Klinkt alsof ze gedwongen werd dat bomvest om te doen en dat ze het niet zelf gedetoneerd heeft. Waarom roep je anders om hulp?
Om de politie te lokken?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_157673819
quote:
Leuk man die kleine groepjes van 500 a 1000 man. Nu de rest nog.
1947-2016
pi_157673821
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:00 schreef Infection het volgende:

[..]

Standaardtaktiek, om hulp roepen zodat de politie niet schietend op je afkomt. Wachten tot ze dichtbij genoeg zijn en *BOEM*. Helaas voor Diesel was hij er eerder dan z'n menselijke collega's.
pi_157673870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je hebt blinden en mensen die het niet willen zien.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:06:53 #179
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_157673876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:04 schreef Red_85 het volgende:

[..]

:')___
pi_157673887
quote:
3s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:01 schreef Re het volgende:

[..]

zit hem in het woordje "as"
Nou dan leg hem maar uit. Volgens mij staat daar letterlijk hoe ik het vertaalde.
Dat men wat anders bedoelt snap ik best, maar dat is niet hoe het er staat }:|
  donderdag 19 november 2015 @ 18:07:58 #181
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_157673898
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nou dan leg hem maar uit. Volgens mij staat daar letterlijk hoe ik het vertaalde.
Even de drie gebeurtenissen in de juiste volgorde zetten. Zo moeilijk is dat puzzelen toch niet :P?
pi_157673923
twitter > 72 "virgins" for Abdelhamid Abaaoud

donderdag 19 november 2015 @ 18:09:41 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_157673931
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef Geralt het volgende:

[..]

he got killed by a speeding truck as he waved is wife and kid goodbye an told her I see you tonight
pi_157673932
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef Falco het volgende:

[..]

Even de drie gebeurtenissen in de juiste volgorde zetten. Zo moeilijk is dat puzzelen toch niet :P?
quote:
Boulahcen's head and spine flew through a window in yesterday's anti-terror police gun battle as the suicide bomber screamed, 'help me, help me!', before detonating her vest packed with explosives.
Boulahcen's hoofd en ruggengraat vloog door een raam terwijl ze riep help me help me, vóórdat ze haar bomvest tot ontploffing bracht.

Haar hoofd en ruggengraat vlogen door een raam.
pi_157673953
quote:
3s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:09 schreef Re het volgende:

[..]

he got killed by a speeding truck as he waved is wife and kid goodbye an told her I see you tonight
Hij werd gedood door een vrachtwagen terwijl hij zijn vrouw en kind gedag zei.

Terwijl hij zijn vrouw en kind gedag zei!
pi_157673964
Is die Abaaoud overigens bevestigd inmiddels? Ik heb het nieuws vandaag niet gevolgd :@
pi_157674008
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:11 schreef Geralt het volgende:
Is die Abaaoud overigens bevestigd inmiddels? Ik heb het nieuws vandaag niet gevolgd :@
ja
pi_157674011
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:11 schreef Geralt het volgende:
Ja, geïdentificeerd a.d.h.v. zijn vingerafdrukken.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:25:08 #189
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157674241
quote:
Pictured relaxing in a bubble bath (left)

[ afbeelding ]
Zonde. Ik zou dr wel gedaan hebben. Ook nog een foto zonder blokje?
pi_157674265
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:25 schreef NoXia het volgende:

[..]

Zonde. Ik zou dr wel gedaan hebben. Ook nog een foto zonder blokje?
Mwah gezicht kon beter ziet er een beetje permanent boos uit.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:30:54 #191
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157674349
quote:

[ afbeelding ]
Raar toch altijd die verhalen, moslims die hun hele leven "verwesterd" waren, die alcohol dronken en naar feestjes gingen etc. en dan met een knip van de vingers veranderden in potentiële massamoordenaars.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157674376
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:09 schreef StaceySinger het volgende:
twitter > 72 "virgins" for Abdelhamid Abaaoud

[ afbeelding ]
Marijke Helwegen gaat internationaal zie ik.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:37:27 #193
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157674499
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Raar toch altijd die verhalen, moslims die hun hele leven "verwesterd" waren, die alcohol dronken en naar feestjes gingen etc. en dan met een knip van de vingers veranderden in potentiële massamoordenaars.
Waarschijnlijk werd ze dan ook gedwongen. Gehersenspoeld op het laatste moment.
pi_157674600
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:06 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je hebt blinden en mensen die het niet willen zien.
Precies. Als je niet ziet dat dit maar een beperkt aantal is, dan ben je redelijk blind.Het staat zo schril in contrast met http://www.eenvandaag.nl/(...)dens_minuut_stilte_p

Sowieso zou ik nu wel eens daden willen zien ipv woorden.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157674609

[ Bericht 100% gewijzigd door truthortruth op 19-11-2015 18:43:54 ]
pi_157674643
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:37 schreef NoXia het volgende:

[..]

Waarschijnlijk werd ze dan ook gedwongen. Gehersenspoeld op het laatste moment.
Wat een onzin. 't Kind heeft gewoon de schijn opgehouden.
pi_157674672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:43 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Precies. Als je niet ziet dat dit maar een beperkt aantal is, dan ben je redelijk blind.Het staat zo schril in contrast met http://www.eenvandaag.nl/(...)dens_minuut_stilte_p

Sowieso zou ik nu wel eens daden willen zien ipv woorden.
Wat voor daden had je willen zien?
pi_157674676
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:46 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Geloof ik niets van.
pi_157674696
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Geloof ik niets van.
Das makkelijker, dat begrijp ik.
pi_157674705
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:48 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Das makkelijker, dat begrijp ik.
Ow ja.. Ga je nu Taqiya roepen? :D
pi_157674713
quote:

[..]

Wie weet. Maar ze zeggen bij moordenaars of pedofielen ook vaak "het was zo'n vriendelijke man, dit had niemand verwacht".

Het blijft verdacht dat ze met die mannen in een appartement zat. Ze moet toch wel weten wie het zijn, wat ze hebben gedaan en dat de politie hun zoekt.
pi_157674725
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ow ja.. Ga je nu Taqiya roepen? :D
Waarom zou ik?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 november 2015 @ 18:49:58 #203
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157674746
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:49 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Wie weet. Maar ze zeggen bij moordenaars of pedofielen ook vaak "het was zo'n vriendelijke man, dit had niemand verwacht".
Als je op het laatst nog probeert wat politiemensen in de val te lokken voor je op de knop drukt heb je de schijn wel een beetje tegen, hoor.
pi_157674774
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:47 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat voor daden had je willen zien?
Dat er komende tijd (en dit had ik dus al gehoopt na de aanslag op hebdo), er eens geen haatimam wordt uitgenodigd, dat men niet de volgende moskee bouwt, dat men eens de profilering van de islam overal stopt etc etc. Kortom, dat men stopt met de polarisatie.

Ik vind het echt te bizar voor woorden dat men nu oproept dat er geen splitsing in de samenleving komt terwijl er een flink aantal moslims constant bezig zijn om zich maar te onderscheiden op basis van hun geloof.
pi_157674802
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:52 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat er komende tijd (en dit had ik dus al gehoopt na de aanslag op hebdo), er eens geen haarimam wordt uitgenodigd, dat men niet de volgende moskee bouwt, dat men eens de profilering van de islam overal stopt etc etc. Kortom, dat men stopt met de polarisatie.

Ik vind het echt te bizar voor woorden dat men nu oproept dat er geen splitsing in de samenleving komt terwijl er een flink aantal moslims constant bezig zijn om zich maar te onderscheiden op basis van hun geloof.
Ach. Is dat de schuld van moslims? Of zwakte van de Nederlandse overheid? Om maar tegen alles ja ja ja te zeggen?

Er zijn ook een flink aantal moslims dat ngeen onderscheid maakt.
pi_157674806
quote:
Geeft ook precies het gevaar van de wegkijkcultuur en linkse utopia weer. Een situatie waar we ook voor op moeten passen bij de huidige vluchtelingenstroom.
pi_157674820
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Is dat de schuld van moslims? Of zwakte van de Nederlandse overheid? Om maar tegen alles ja ja ja te zeggen?

Er zijn ook een flink aantal moslims dat ngeen onderscheid maakt.
Owja, ik vergat even het mantra dat het nooit aan de islam ligt, die zit nog niet zo in mijn hoofd.
pi_157674828
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Geeft ook precies het gevaar van de wegkijkcultuur en linkse utopia weer. Een situatie waar we ook voor op moeten passen bij de huidige vluchtelingenstroom.
Of gewoon niet continu over je heen laten lopen. Als land. Stel mietjes zeg in Nederland.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:55:20 #210
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157674831
Laatste 10 seconden van haar leven staat inmiddels online. De politie vraagt tot 2x toe waar haar vriend is. Twee keer zegt ze, hij is mijn vriend niet. En dan BOEM.
pi_157674838
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:54 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Owja, ik vergat even het mantra dat het nooit aan de islam ligt, die zit nog niet zo in mijn hoofd.
Goh. Je bekijkt het wel heel zwart wit en snapt mij niet.
pi_157674860
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:53 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ach je ziet het in dit topic toch ook alweer? Drie, vier man die zich niet kunnen voorstellen dat die chick zich vrijwillig opblies.. "brainwashed, dwang!"... Niets daarvan, gewoon verdorven takkewijf. Accepteer dat en kijk wat je eraan kunt doen, ipv wegkijken of de andere kant op wijzen.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:56:53 #213
292419 NoXia
Productiefoutje
  donderdag 19 november 2015 @ 18:57:05 #214
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157674870
quote:
Zo ontzettend tekenend dit. Politieke correctheid is de absolute rot van onze westerse samenleving.
quote:
'Bataafse fascist'

Twee journalisten signaleerden al vrij vroeg dat er veel extremistisch gespuis rondliep in Molenbeek. Op beiden is karaktermoord gepleegd. De dappere journaliste Hind Fraihi die in 2006 Undercover in Klein-Marokko publiceerde, werd afgedaan als een sensatiezoeker. Zowel de Marokkaanse als de linkse goegemeente zei dat ze het eigen nest bevuilde, een 'spionne' en zelfs een 'meisje met persoonlijke problemen' was.

Arthur van Amerongen schreef in 2008 Brussel Eurabia. Hij werd als botte 'Bataafse fascist' bestempeld en met pek en veren de stad uitgejaagd. Toen ik met Van Amerongen dit jaar in Molenbeek een vervolgreportage op zijn boek maakte en ik de wijk hekelde als 'een etnische religieuze enclave van een gesloten en bekrompen gemeenschap', viel ook mij de furie van weldenkend Vlaanderen ten deel.

Door de aanslagen in Parijs brokkelen de muren af van de comfortzone waarin politiek correct België zich verschanst heeft. Het is nu van het allerhoogste belang dat het debat hard, open en eerlijk wordt gevoerd en dat de dingen bij naam genoemd worden, iets dat contra-instinctief is voor een land dat zich beroemt op zijn foefel- en compromiscultuur.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157674876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Of gewoon niet continu over je heen laten lopen. Als land. Stel mietjes zeg in Nederland.
Probleem is als er iemand opstaat tegen het overheen laten lopen het iemand is als Wilders die door niemand serieus wordt genomen. Of dat mensen het afdoen als xenofobie of racisme. Er zit een vrij hardleerse linkse groep die geen enkel slecht nieuws of tegenspraak wil horen.

Edit: nog een mooi voorbeeld in het geciteerde stuk hierboven. De koppige, panische politiek correcte linksgemeenschap moet eens wakker worden.
pi_157674906
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:57 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Probleem is als er iemand opstaat tegen het overheen laten lopen het iemand is als Wilders die door niemand serieus wordt genomen. Of dat mensen het afdoen als xenofobie of racisme. Er zit een vrij hardleerse linkse groep die geen enkel slecht nieuws of tegenspraak wil horen.
Wilders valt ook niet echt serieus te nemen. Je kunt ook harder worden zonder poep te praten.

Begin eerst maar eens met haatimams geen visum te verlenen. Of Isis vlaggen te verbieden.

Ongelooflijk dat Nederland zo bukt en neemt. Niet te bevatten :')
pi_157674946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Goh. Je bekijkt het wel heel zwart wit en snapt mij niet.
Ik ben inderdaad aan het radicaliseren met mijn gedachtes dat klopt. Maar goed, er wordt me behalve Wilders (en dat vind ik me een idioot) geen alternatief of oplossing gegeven. Wat ik alleen maar zie is dat we vooral niet naar de islam moeten wijzen.
  donderdag 19 november 2015 @ 19:02:18 #218
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157674988
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:00 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad aan het radicaliseren met mijn gedachtes dat klopt. Maar goed, er wordt me behalve Wilders (en dat vind ik me een idioot) geen alternatief of oplossing gegeven. Wat ik alleen maar zie is dat we vooral niet naar de islam moeten wijzen.
Je kunt wel naar de islam wijzen, maar ik denk dat jij de kennis bezit om te begrijpen dat dit niet de ware vorm van islam is. :)
Ik begrijp je wel, hoor. Het is makkelijker om van iets uit te gaan.
pi_157674995
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:58 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wilders valt ook niet echt serieus te nemen. Je kunt ook harder worden zonder poep te praten.

Begin eerst maar eens met haatimams geen visum te verlenen. Of Isis vlaggen te verbieden.

Ongelooflijk dat Nederland zo bukt en neemt. Niet te bevatten :')
Ja dat bedoel ik. Wilders heeft door zijn vele onzin een beetje zijn kruit verschoten en mensen nemen hem minder serieus.

Dat zou een goede oplossing zijn ja. Nu moet alleen de linkse kant accepteren dat je heus niet direct een racist bent als je extremistisch gedachtengoed probeert in te perken.
pi_157675023
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:02 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik. Wilders heeft door zijn vele onzin een beetje zijn kruid verschoten en mensen nemen hem minder serieus.

Dat zou een goede oplossing zijn ja.
Ik mag wel veronderstellen dat heel het Midden-Oosten Europa uitlacht om hun knuffel gedrag. maar ach. Jullie kiezen ervoor.
pi_157675030
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kunt wel naar de islam wijzen, maar ik denk dat jij de kennis bezit om te begrijpen dat dit niet de ware vorm van islam is. :)
Wat jij niet snapt is dat het mij helemaal niets interesseert wat de ware islam is. Het zou mij ook niet moeten hoeven interesseren. Ik word op deze manier gedwongen om me bezig te houden met iets wat ik de groots mogelijke onzin vind, religie.
pi_157675044
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:04 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat jij niet snapt is dat het mij helemaal niets interesseert wat de ware islam is. Het zou mij ook niet moeten hoeven interesseren. Ik word op deze manier gedwongen om me bezig te houden met iets wat ik de groots mogelijke onzin vind, religie.
Tja. Tientallen jaren geleden was het politieke redenen dat mensen bang waren dat de wereld verging.
  donderdag 19 november 2015 @ 19:05:56 #224
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157675053
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:02 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Wat is de ware islam? Er zijn talloze stromingen en interpretaties en dan weer gradaties qua orthodoxie per individu
graag op anoniem
pi_157675062
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik mag wel veronderstellen dat heel het Midden-Oosten Europa uitlacht om hun knuffel gedrag. maar ach. Jullie kiezen ervoor.
Massaal de islam gaan haten, dan reageren we als schattige puppies op de commando's van IS.
pi_157675113
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Massaal de islam gaan haten, dan reageren we als schattige puppies op de commando's van IS.
Wat een onzin.
  donderdag 19 november 2015 @ 19:08:36 #227
38496 Perrin
pi_157675122
quote:

[..]

Massaal meer Islam importeren lijkt me anders ook geen feest.
pi_157675136
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:08 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Wat een argumentatie.
  donderdag 19 november 2015 @ 19:09:16 #229
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157675142
quote:
Ze klinkt doodsbang. Fijn.
pi_157675158
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:09 schreef Twiitch het volgende:

Ja, dat vond ik ook al -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 19 november 2015 @ 19:10:56 #231
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157675169
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik ook al -O-
Die was ook van plan om op korte termijn zoveel mogelijk burgerdoden te maken. Geen medelijden mee.
pi_157675170
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat een argumentatie.
Jouw constatering getuigde ook niet van veel onderbouwing. Ik ga er even vanuit dat je geen inside informatie hebt over de strategie en doelstellingen van IS.
pi_157675203
quote:

[..]

Probleem is dat 'de' Islam al een hele tijd zeer prominent negatief opvalt. Het onderscheid tussen IS, Al Qaida, kutmarrokkaantjes op de hoek, haatmoskee, conservatieve moskee en die lieve buurvrouw die regelmatig wat lekkers kmt brengen (maar daarmee is gestopt toen ze hoorde dat er wat joods bloed door mijn aderen stroomt) wordt steeds moeilijker te maken... combineer dat met de hooghartige "ik ben beter dan jij want ik geloof in Allah-houding' , gevolgd door de islamofobie-roepers of, nog erger, "nou, dat PArijs is wel lullig. Zul je zien dat de moslim erop wordt aangekeken" en het valt goed te begrijpen dat het emmertje dreigt te overstromen...
pi_157675211
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:08 schreef Perrin het volgende:

[..]

Massaal meer Islam importeren lijkt me anders ook geen feest.
Dat is weer een hele andere discussie. Maar op het moment dat ik moslims ga haten, en meerdere met mij, zijn we mede schuldig aan hun radicalisatie.
pi_157675242
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:12 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat is weer een hele andere discussie. Maar op het moment dat ik moslims ga haten, en meerdere met mij, zijn we mede schuldig aan hun radicalisatie.
Wij zijn nooit, nooit, nnooit schuldig aan 'hun' radicalisen. Daar maak je een enorme denkfout.
pi_157675344
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:14 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Wij zijn nooit, nooit, nnooit schuldig aan 'hun' radicalisen. Daar maak je een enorme denkfout.
Kan zijn, maar we hebben er wel mee te maken. Vriendelijkheid heeft in mijn leven nooit geleid tot vijandigheid, maar haat heeft me vooral in de problemen gebracht.

Vooralsnog maakten de schutters in Parijs geen onderscheid op basis van geloof, moslims hier zijn bedreigd net als jij en ik. Als er verdeeldheid komt in de groep die ze graag beschieten vinden ze dat alleen maar prachtig.
pi_157675384
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:09 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Misschien beseft ze ineens waar ze mee bezig is in de laatste seconden van haar leven.

Ik las net dat ze daarvoor ook op de politie heeft geschoten tijdens de belegering en ze zit daar samen met die lui in een appartement. Zo onschuldig zal ze niet zijn.
pi_157675415
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:10 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Jouw constatering getuigde ook niet van veel onderbouwing. Ik ga er even vanuit dat je geen inside informatie hebt over de strategie en doelstellingen van IS.
Die adverteren ze gewoon online hoor...

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157675459
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:18 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Kan zijn, maar we hebben er wel mee te maken. Vriendelijkheid heeft in mijn leven nooit geleid tot vijandigheid, maar haat heeft me vooral in de problemen gebracht.

Vooralsnog maakten de schutters in Parijs geen onderscheid op basis van geloof, moslims hier zijn bedreigd net als jij en ik. Als er verdeeldheid komt in de groep die ze graag beschieten vinden ze dat alleen maar prachtig.
Die verdeeldheid is er al minstens dertig jaar. Die is niet na afgelopen vrijdag opeens komen opzetten. Het komt nu aan alle kanten naar buiten en er komt nog veel meer aan als men niet uitkijkt.
pi_157675484
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:23 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Die verdeeldheid is er al minstens dertig jaar. Die is niet na afgelopen vrijdag opeens komen opzetten. Het komt nu aan alle kanten naar buiten en er komt nog veel meer aan als men niet uitkijkt.
Bij een bepaalde groep komt het inderdaad naar buiten.
pi_157675575
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:12 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Probleem is dat 'de' Islam al een hele tijd zeer prominent negatief opvalt. Het onderscheid tussen IS, Al Qaida, kutmarrokkaantjes op de hoek, haatmoskee, conservatieve moskee en die lieve buurvrouw die regelmatig wat lekkers kmt brengen (maar daarmee is gestopt toen ze hoorde dat er wat joods bloed door mijn aderen stroomt) wordt steeds moeilijker te maken... combineer dat met de hooghartige "ik ben beter dan jij want ik geloof in Allah-houding' , gevolgd door de islamofobie-roepers of, nog erger, "nou, dat PArijs is wel lullig. Zul je zien dat de moslim erop wordt aangekeken" en het valt goed te begrijpen dat het emmertje dreigt te overstromen...
Nee hoor, het is maar hoe jij het wil zien. En ik zie al hoe jij het ziet.
pi_157675584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Bij een bepaalde groep komt het inderdaad naar buiten.
Ah, daar is de bekende reflex. Succes daarmee :)
pi_157675616
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee hoor, het is maar hoe jij het wil zien. En ik zie al hoe jij het ziet.
Goh, vertel mij dat dan maar eens, hoe ik het zie. Voor jouw informatie geef ik je dan ook mee dat mijn stiefvader Algerijns en mijn oom Marokkaans is.
pi_157675658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:30 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Goh, vertel mij dat dan maar eens, hoe ik het zie. Voor jouw informatie geef ik je dan ook mee dat mijn stiefvader Algerijns en mijn oom Marokkaans is.
Ow, ok. Dan zal ik maar aangeven dat ik een Rus in de familie heb en mijn neef al eeuwen samenwoont met een joodse? Want je kunt dingen alleen verkeerd zien als je compleet blank bent en geen banden hebt met moslims?
pi_157675740
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die adverteren ze gewoon online hoor...

Ah, dus dat zeggen ze zelf, dat is wel handig en betrouwbaar.
  donderdag 19 november 2015 @ 19:38:34 #246
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_157675821
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Je kunt ze opleiden om truffels te zoeken meen ik gelezen te hebben. Varkens zijn best intelligent.
Maar ik bedoelde het meer als middel om moslims op de vlucht te jagen.

edit; ik lees nu dat dit allang verteld is. :D
Wel gemeen om varkens te gaan gebruiken om aan terroristische moslims te snuffelen >:) .
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 19 november 2015 @ 19:38:48 #247
78780 deedeetee
pi_157675824
quote:

[..]

Het mysterie van de islam..... Daarom zeg ik dat je een moslim nooit kunt vertrouwen. Je weet immers niet wat de omslag naar radicaal geweld op gang brengt.
pi_157675899
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ow, ok. Dan zal ik maar aangeven dat ik een Rus in de familie heb en mijn neef al eeuwen samenwoont met een joodse? Want je kunt dingen alleen verkeerd zien als je compleet blank bent en geen banden hebt met moslims?
Ah, dus ik zie dingen verkeerd volgens jou? Even voor de duidelijkheid; de punten zie ik opnoemde waren algemeen. Dingen die in de maatschapppij rondgaan. Niet meteen mijn mening. Anders had ik dat ok wel duidelijk gemaakt. Ik geef alleen een tendens aan. Die jij door te antwoorden met:
"Nee hoor, het is maar hoe jij het wil zien. En ik zie al hoe jij het ziet." meteen persoonlijk maakt. Het enige persoonlijke statement in die post was over de vriendelijke buurvrouw, die stopte met vriendelijk zijn otoen ze hoorde dat er een paar druppels joods bloed door mij stromen...en dus vooroordeelbevestigend werkt. Net als jij dat nu doet. Kritiek? Dan heb je de verkeerde mening. Nou, okee, dan stoppen we er toch mee? Aangezien ik volgens jou 'verkeerd' ben voel ik niet echt meer de drang om op een normale manier met jou te praten.
pi_157675917
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:28 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ah, daar is de bekende reflex. Succes daarmee :)
Komt goed. Ik ga niet panisch worden voor de moslimgemeenschap in Nederland aangezien er hier maar 1 dode is gevallen door moslimterrorisme.
pi_157675953
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Komt goed. Ik ga niet panisch worden voor de moslimgemeenschap in Nederland aangezien er hier maar 1 dode is gevallen door moslimterrorisme.
En de ander voor bang uitmaken, de volgende reflex. Bijna bingo!
pi_157675969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ah, dus dat zeggen ze zelf, dat is wel handig en betrouwbaar.
Ik moet zeggen dat zijn argumentatie meer hout snijdt dan alle argumenten die ik hier langs zie komen. Maar je hoeft het er niet mee eens te zijn, je hoeft het niet te geloven natuurlijk. Tis een vrij land. Doe waar je je goed bij voelt.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157675972
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:41 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ah, dus ik zie dingen verkeerd volgens jou? Even voor de duidelijkheid; de punten zie ik opnoemde waren algemeen. Dingen die in de maatschapppij rondgaan. Niet meteen mijn mening. Anders had ik dat ok wel duidelijk gemaakt. Ik geef alleen een tendens aan. Die jij door te antwoorden met:
"Nee hoor, het is maar hoe jij het wil zien. En ik zie al hoe jij het ziet." meteen persoonlijk maakt. Het enige persoonlijke statement in die post was over de vriendelijke buurvrouw, die stopte met vriendelijk zijn otoen ze hoorde dat er een paar druppels joods bloed door mij stromen...en dus vooroordeelbevestigend werkt. Net als jij dat nu doet. Kritiek? Dan heb je de verkeerde mening. Nou, okee, dan stoppen we er toch mee? Aangezien ik volgens jou 'verkeerd' ben voel ik niet echt meer de drang om op een normale manier met jou te praten.
Actie reactie.. :)
pi_157675993
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

En de ander voor bang uitmaken, de volgende reflex. Bijna bingo!
De ander uitmaken? Ik schrijf alleen dat ik niet panisch word. Dat jij dit op jezelf betrekt is jouw keuze. Wel een eigenaardige.
pi_157676000
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Actie reactie.. :)
Exact.
pi_157676024
AFP twitterde op donderdag 19-11-2015 om 19:42:45 #BREAKING Hollande orders 'intensification' of anti-IS strikes in Iraq as well as Syria: presidency reageer retweet
pi_157676085
Toch apart dat ze die ene schutter maar niet schijnen te vinden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 19 november 2015 @ 19:48:46 #257
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157676087
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:46 schreef Infection het volgende:
AFP twitterde op donderdag 19-11-2015 om 19:42:45 #BREAKING Hollande orders 'intensification' of anti-IS strikes in Iraq as well as Syria: presidency reageer retweet
Zozo wat een extreme maatregelen allemaal van die zwakkeling
RED ONS HENNIEGOD
pi_157676150
quote:
9s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

De oorlog veroorzaakt aanslagen? Dan meer oorlog.
pi_157676166
quote:
9s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Weet jij betere maatregelen dan?
pi_157676233
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De ander uitmaken? Ik schrijf alleen dat ik niet panisch wordt. Dat jij dit op jezelf betrekt is jouw keuze. Wel een eigenaardige.
Als jij in een reactie stelt 'niet panisch te worden van de moslimgemeenschap' dan impliceer je die paniek bij de andere partij. En laat dat nou net een stokpaardje zijn van een aantal figuren, zoals je ongetwijfeld weet. Vandaar mijn reactie. Als je dat niet zo bedoelde, dan was mijn lontje wat te kort (gebeurt me vaker, weet ik) en dan bied ik je bij deze daarvoor mijn verontschuldigingen aan :)

Oh, en als je het wel zo bedoelde ben je een eikel :P
pi_157676267
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:54 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Als jij in een reactie stelt 'niet panisch te worden van de moslimgemeenschap' dan impliceer je die paniek bij de andere partij. En laat dat nou net een stokpaardje zijn van een aantal figuren, zoals je ongetwijfeld weet, vandaar mijn reactie. Als je dat niet zo bedoelde, dan was mijn lontje wat te kort (gebeurt me vaker, weet ik) en dan bied ik je bij deze daarvoor mijn verontschuldigingen aan :)

Oh en als je het wel zo bedoelde ben je een eikel :P
Het is je vergeven, zo zie je maar, haten heeft geen zin.
pi_157676301
Vreemd dat ik heel weinig/tot niet in sommige media heb gelezen dat de leverancier van de explosieven zich aangegeven heeft.
pi_157676342
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat zijn argumentatie meer hout snijdt dan alle argumenten die ik hier langs zie komen. Maar je hoeft het er niet mee eens te zijn, je hoeft het niet te geloven natuurlijk. Tis een vrij land. Doe waar je je goed bij voelt.
Het zal best dat het de strategie is van IS, dat weet ik niet, en niemand volgens mij. Maar mijn punt is dat het helemaal niet interessant is wat hun strategie is.
pi_157676357
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is je vergeven, zo zie je maar, haten heeft geen zin.
Het is Fok! hier wordt altijd gehaat :D
pi_157676362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het zal best dat het de strategie is van IS, dat weet ik niet, en niemand volgens mij. Maar mijn punt is dat het helemaal niet interessant is wat hun strategie is.
De strategie van de vijand is altijd interessant.
pi_157676405
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Know your enemy.
pi_157676569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:00 schreef Toefjes het volgende:
De strategie van de vijand is altijd interessant.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:02 schreef Barbusse het volgende:
Tuurlijk wel. Know your enemy.
Daar hebben jullie gelijk in, maar je moet wel je eigen plan trekken.
pi_157677502
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:36 schreef NoXia het volgende:
BBCBreaking twitterde op donderdag 19-11-2015 om 10:04:15 French Prime Minister Manuel Valls warns that France could face chemical or biological attack from terror groups https://t.co/TXWevM4J3O reageer retweet
[..]

BBCBreaking twitterde op donderdag 19-11-2015 om 10:13:44 Belgium authorities launch six raids in Brussels region linked to #ParisAttacks suspect Bilal Hadfi https://t.co/U4yMeNNXUY reageer retweet
[..]

Wat is precies het nut van dit soort specifieke waarschuwingen. Beetje extra propaganda gaan voeren voor daesh. Sowieso is het onmogelijk om iets exact te voorspellen. Dus er komen mogelijk aanslagen.. waar? wanneer? Niemand weet het exact en we mogen hopen dat men dit weet te verijdelen. Ook al ben je gewaarschuwd, je hebt er nog weinig aan. Je kunt emigreren of je kunt 't hele jaar binnenzitten, maar dat is niks.

Men moet gewoon in het moment leren leven en genieten van het leven, vergeet die bedreigingen.
pi_157677553
http://www.powned.tv/nieu(...)_moslimdatabase.html

Heeft iemand dit al gelezen?

quote:
Donald Trump, misschien wel de volgende republikeinse president van de Verenigde Staten, staat open voor een database waarin alle moslims geregistreerd staan.
  donderdag 19 november 2015 @ 20:55:44 #270
38496 Perrin
pi_157677668
quote:
Volgens mij staat heel de wereld al in Amerikaanse databases. Maar wat hoopt hij daarmee te bereiken?
pi_157677686
quote:
Ik heb Donald Trump ook in mn database.

maak jij even een nieuw access documentje :')
pi_157677726
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:55 schreef Perrin het volgende:

[..]

Volgens mij staat heel de wereld al in Amerikaanse databases. Maar wat hoopt hij daarmee te bereiken?
Ik denk stemmen van bezorgde VS burgers..
Ik voel mij serieus steeds meer bedreigd als gewoon relaxte moslima :')
  donderdag 19 november 2015 @ 20:59:23 #273
38496 Perrin
pi_157677791
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Snap ik, maar dan zou ik me meer zorgen maken om de stemming in je naaste omgeving dan wat zo'n flapdrol als Trump bazelt.
pi_157677849
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:59 schreef Perrin het volgende:

[..]

Snap ik, maar dan zou ik me meer zorgen maken om de stemming in je naaste omgeving dan wat zo'n flapdrol als Trump bazelt.
Wil niet vervallen in een slachtofferrol dus zal niet janken. In mijn omgeving merk ik het niet :) Maar die nieuwsartikelen maken het wel wat grimmiger.

Ik wens ook niet aangesproken te worden hierover. Ik ga mij niet verantwoorden of verontschuldigen.
pi_157677919
quote:

[..]

Niets van aantrekken joh

Die database gaat er niet komen en Trump gaat er ook niet komen bij de verkiezingen. Hij heeft een latino-correspondent weggezet als oud vuil. En in Amerika stikt het van de latinos. De spaanstalige stemmersgroep heeft bij de vorige verkiezingen het vershil bepaald en Obama boven Romney gekregen. Dat willen ze weer gaan doen met Sanders of Hillary. Trump heeft geen kans :)
pi_157677935
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:48 schreef Beathoven het volgende:
Wat is precies het nut van dit soort specifieke waarschuwingen.
Zorgen dat men voor het met 3 maanden verlengen van hoogste staat van paraatheid stemt.
pi_157677942
quote:
Als niet-moslim voel ik mij net zo goed bedreigd :{w
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wens ook niet aangesproken te worden hierover. Ik ga mij niet verantwoorden of verontschuldigen.
Begrijpelijk.
pi_157677954
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:03 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Niets van aantrekken joh

Die database gaat er niet komen en Trump gaat er ook niet komen bij de verkiezingen. Hij heeft een latino-correspondent weggezet als oud vuil. En in Amerika stikt het van de latinos. De spaanstalige stemmersgroep heeft bij de vorige verkiezingen het vershil bepaald en Obama boven Romney gekregen. Dat willen ze weer gaan doen met Sanders of Hillary. Trump heeft geen kans :)
Nee, het idee dat men dit kan roepen stoort mij. :)
Netals het mij stoort dat in Den Haag mensen vrij rondlopen met een IS vlag.

GTFO gewoon
  donderdag 19 november 2015 @ 21:08:21 #279
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_157678124
quote:
Dat luchtalarm op de achtergrond :')
  donderdag 19 november 2015 @ 21:09:49 #281
434283 topdeck
graag op anoniem
pi_157678182
Hoe ze dat vervolgens nog op internet krijgen, na het filmen er van :{ ?
pi_157678218
quote:
Filmpje had ik een paar weken terug al ergens gezien.
pi_157678515
pi_157678632
Weinig anti terreur acties vandaag.
Zonder wrijving geen glans
pi_157678750
quote:
Ik vraag me af waar ze nou de hele tijd op schoten eigenlijk. Na een paar schoten heb je die terroristen wel uitgeschakeld toch zou je zeggen?
pi_157678870
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:29 schreef Infection het volgende:

[..]

Ik vraag me af waar ze nou de hele tijd op schoten eigenlijk. Na een paar schoten heb je die terroristen wel uitgeschakeld toch zou je zeggen?
het vreemde is dat je op het journaal filmpje die bomgordel hoorde afgaan en iets naar buiten zag vliegen - op dit filmpje niet
pi_157678962
tv2breaking twitterde op donderdag 19-11-2015 om 21:32:24 LIVECENTER: Terrormistænkt er anholdt i Sverige https://t.co/RjibWv1DmQ reageer retweet
Conflicts twitterde op donderdag 19-11-2015 om 21:31:58 BREAKING: Swedish police have arrested terror suspect Mutar Muthanna Majid: Swedish news agency - Reuters reageer retweet
pi_157679114
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Wil niet vervallen in een slachtofferrol dus zal niet janken. In mijn omgeving merk ik het niet :) Maar die nieuwsartikelen maken het wel wat grimmiger.

Ik vind het eerlijk gezegd ook zot. Als Christen hoefde je je toch ook niet te verantwoorden of te verontschuldigen voor de KKK? Waarom zou je je als moslim moeten verantwoorden of verontschuldigen voor de terreurbeweging ISIS?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_157679137
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee, het idee dat men dit kan roepen stoort mij. :)
Netals het mij stoort dat in Den Haag mensen vrij rondlopen met een IS vlag.

GTFO gewoon
Die bamibal roept alles, wilde laatst heel Frankrijk aan een wapen hebben omdat men niet genoeg mogelijkheden had om zich te beschermen. M.a.w. de aanslagen waren de schuld van de Parijzenaars zelf.

En dat men nog met een IS vlag rond mag lopen verbaast me. Swastikas zijn ook verboden en voor het verbod op de CP '86 was minder nodig. Aan de andere kant, je weet wie je in de gaten moet houden. :)
pi_157679414
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook zot. Als Christen hoefde je je toch ook niet te verantwoorden of te verontschuldigen voor de KKK? Waarom zou je je als moslim moeten verantwoorden of verontschuldigen voor de terreurbeweging ISIS?
De polarisatie begint bij het kunnen herkennen van moslims. Als je niet kan zien wat voor religie je aanhangt dan word je er ook niet op aangesproken.

Stel dat gothics verantwoordelijk zouden zijn voor een reeks vaan geweld en aanslagen, denk je dan dat gothics gewoon door de straat kunnen lopen?
pi_157679509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:50 schreef truthortruth het volgende:

[..]

De polarisatie begint bij het kunnen herkennen van moslims. Als je niet kan zien wat voor religie je aanhangt dan word je er ook niet op aangesproken.

Stel dat gothics verantwoordelijk zouden zijn voor een reeks vaan geweld en aanslagen, denk je dan dat gothics gewoon door de straat kunnen lopen?
Natuurlijk. Wat is dit voor slecht voorbeeld. Niemand zou het geweld met die klederdracht vereenzelvigen.
pi_157679602
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat is dit voor slecht voorbeeld. Niemand zou het geweld met die klederdracht vereenzelvigen.
Ow kom op. Zo zitten hersens in elkaar, dat is niet eens een bewust proces.
pi_157679657
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:09 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Dat luchtalarm op de achtergrond :')
Denk niet dat dat luchtalarm is.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_157679943
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef Houtenbeen het volgende:
tv2breaking twitterde op donderdag 19-11-2015 om 21:32:24 LIVECENTER: Terrormistænkt er anholdt i Sverige https://t.co/RjibWv1DmQ reageer retweet
Conflicts twitterde op donderdag 19-11-2015 om 21:31:58 BREAKING: Swedish police have arrested terror suspect Mutar Muthanna Majid: Swedish news agency - Reuters reageer retweet
Goed nieuws, gaan ze hem nu een anti-agressiecurcus aanbieden?
pi_157679991
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:08 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Goed nieuws, gaan ze hem nu een anti-agressiecurcus aanbieden?
Taakstrafje ;)
pi_157680003
TerreurMonitor twitterde op donderdag 19-11-2015 om 22:08:17 Vlucht #AB7689 naar Stuttgart heeft een "noodsituatie" aan boord en probeert nu te landen op #Marseille. https://t.co/yk0SnNjbtD reageer retweet
pi_157680004
TerreurMonitor twitterde op donderdag 19-11-2015 om 22:08:17 Vlucht #AB7689 naar Stuttgart heeft een "noodsituatie" aan boord en probeert nu te landen op #Marseille. https://t.co/yk0SnNjbtD reageer retweet
pi_157680006
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:09 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Taakstrafje ;)
Waarom? Hij is toch óók slachtoffer? :')
pi_157680016
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:10 schreef Infection het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme _O- :D
pi_157680047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

[..]

Godverdomme _O- :D
We volgen allemaal dezelfde kanalen zo te zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')