abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 november 2015 @ 14:16:04 #26
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669233
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:14 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Toch?
De dood is te gemakkelijk voor hem. In Guantanamo moest hij wezen. En elke maand in zo'n martelding gelegd worden waar ze zijn ledematen langer trekken....
Had ik ook liever gezien ja. Geldt uiteraard voor al die sukkeltjes van IS. Maar goed, uiteraard beter kapot dan dat ie nog steeds ergens rond loopt.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:16:43 #27
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_157669246
Fight them without becoming them people!
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_157669260
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:16 schreef DustPuppy het volgende:
Fight them without becoming them people!
We mogen toch wel fantaseren?
pi_157669263
Minuut stilte op scholen verstoord'
Minuut stilte bij de ambassade van Frankrijk in Den Haag, afgelopen maandag.
Minuut stilte bij de ambassade van Frankrijk in Den Haag, afgelopen maandag. © ANP

Op meerdere scholen in Nederland hebben leerlingen maandag de minuut stilte verstoord voor de slachtoffers van de aanslagen in Parijs. Ze riepen bijvoorbeeld 'Allahu akbar' (Allah is groot) of ze praatten door de herdenking heen. De Stichting School en Veiligheid, een organisatie die scholen kan adviseren, zegt dat donderdag na een bericht van het Reformatorisch Dagblad.

De stichting kreeg meerdere meldingen van leraren. Precieze aantallen kan de stichting niet geven. Omdat leraren verstoringen niet hoeven door te geven, kan de organisatie ook geen conclusies trekken over heel Nederland. Wel zegt de stichting dat de meldingen 'niet alleen uit de Randstad en niet alleen van moslimscholen' kwamen.
pi_157669286
Aan de hand van vingerafdrukken kon het lichaam van Abaaoud geďdentificeerd worden. Zijn verminkte lichaam werd gevonden onder het puin van het appartement in Saint-Denis, waar woensdagochtend de enorme politieactie plaatsvond.

"Het lichaam was doorzeefd met kogels en granaatscherven.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20151119_01978863
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157669293
Zou wel ironisch zijn als deze Abaaoud nou omgekomen zou zijn door die zelfmoordterroriste.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_157669301
quote:
8s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:17 schreef theNull het volgende:
Minuut stilte bij de ambassade van Frankrijk in Den Haag, afgelopen maandag. © ANP

Op meerdere scholen in Nederland hebben leerlingen maandag de minuut stilte verstoord voor de slachtoffers van de aanslagen in Parijs. Ze riepen bijvoorbeeld 'Allahu akbar' (Allah is groot) of ze praatten door de herdenking heen. De Stichting School en Veiligheid, een organisatie die scholen kan adviseren, zegt dat donderdag na een bericht van het Reformatorisch Dagblad.

De stichting kreeg meerdere meldingen van leraren. Precieze aantallen kan de stichting niet geven. Omdat leraren verstoringen niet hoeven door te geven, kan de organisatie ook geen conclusies trekken over heel Nederland. Wel zegt de stichting dat de meldingen 'niet alleen uit de Randstad en niet alleen van moslimscholen' kwamen.
Waarom doen die kinderen dat? Hebben ze instructies van thuis gekregen? En wij maar denken dat de moslims in NL tegen deze misdaden zijn....
pi_157669331
quote:
8s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:17 schreef theNull het volgende:

Link naar vermeende artikel?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_157669333
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:19 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Waarom doen die kinderen dat? Hebben ze instructies van thuis gekregen? En wij maar denken dat de moslims in NL tegen deze misdaden zijn....
Dan doen kinderen omdat ze zich in de pubertijd vaak afzetten tegen het gezag. Ik kan me voorstellen dat een roomblanke VMBO-pauper dit ook wel gaat roepen om zijn daily bad-boy credits te incasseren.
pi_157669345
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:21 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Link naar vermeende artikel?
http://www.volkskrant.nl/(...)rreuractie~a4190238/
pi_157669362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:19 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Ach ja kinderen doen wel eens domme dingen. Niet al te druk om maken
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
  donderdag 19 november 2015 @ 14:23:32 #37
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669366
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:21 schreef zuchtje het volgende:

[..]

Dan doen kinderen omdat ze zich in de pubertijd vaak afzetten tegen het gezag. Ik kan me voorstellen dat een roomblanke VMBO-pauper dit ook wel gaat roepen om zijn daily bad-boy credits te incasseren.
Meteen terug trappen die kneusjes. Of ze even paar hele goede tikken geven zodat ze voorlopig niks meer kunnen roepen.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:24:10 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_157669377
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_157669389
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:23 schreef NoventaMinutos het volgende:

[..]

Meteen terug trappen die kneusjes. Of ze even paar hele goede tikken geven zodat ze voorlopig niks meer kunnen roepen.
Jij bent ook nooit kind geweest zie ik :')
  donderdag 19 november 2015 @ 14:25:16 #40
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669401
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:24 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

:')
pi_157669419
Kuzu is ook een prachtig pareltje als voorbeeld van hoe het allemaal niet moet... wat een naarling. (debat 2e kamer)
pi_157669425
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:25 schreef NoventaMinutos het volgende:

[..]

:')
Gezellig geweld gebruiken zeg je dus. Oké man
  donderdag 19 november 2015 @ 14:27:04 #43
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_157669434
quote:

[..]

Ik wel maar allahu akbar roepen nee kan ik me niet herinneren. Mutant01 kom er eens in en leg uit. :')
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_157669441
TPOnl twitterde op donderdag 19-11-2015 om 14:25:16 UPDATE - Asscher: ‘Allah akbar’-roepende leerlingen tijdens herdenking is 'afgrijselijk' https://t.co/kTQiqIJlct #Parijsdebat reageer retweet
pi_157669446
quote:

[..]

Zowel mijn klasgenoten als ik, haalden het niet in onze domme hoofden om zoiets te verstoren. We wisten dat we goed gestraft zouden worden als we ook maar een kik durfden te geven. is dus gewoon een kwestie van goed opvoeden.
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_157669451
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:27 schreef Megumi het volgende:

[..]

Ik wel maar allahu akbar roepen nee kan ik me niet herinneren. Mutant01 kom er eens in en leg uit. :')
Lekker serieus nemen al die kinders joh. Kom op man :')
  donderdag 19 november 2015 @ 14:28:13 #47
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669452
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:26 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Gezellig geweld gebruiken zeg je dus. Oké man
Lekker alles maar accepteren :')
  donderdag 19 november 2015 @ 14:28:44 #48
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669458
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:28 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Lekker serieus nemen al die kinders joh. Kom op man :')
En over twee jaar lopen ze daar ook, maar je moet het niet serieus nemen toch? Meteen aanpakken en oprotten!
pi_157669472
Wel profiteren maar tegelijkertijd overal op spugen wat Westers is.
  donderdag 19 november 2015 @ 14:30:12 #50
441673 NoventaMinutos
Against Modern Football
pi_157669485
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:29 schreef empa1010 het volgende:
Wel profiteren maar tegelijkertijd overal op spugen wat Westers is.
Maakt niet uit joh, lekker allemaal onze kop in het zand steken volgens Ingolstadt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')