Heldquote:Op donderdag 19 november 2015 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die gedode hond Diesel is trouwens omgekomen toen die moslima zichzelf opblies. Ze schrok waarschijnlijk zo van die hond dat ze zich eerder opblies dan de bedoeling was en Diesel heeft daarmee mogelijk politielevens gered.
[ afbeelding ]
Hoe komt het toch dat al die achterlijke moslims moord en brand schreeuwen en keihard janken als Israel of het Westen aanvallen plegen op terroristen en zijn jullie doodstil wanneer diezelfde terroristen moslimmannen afslachten en moslimmeisjes verkrachten?quote:Op donderdag 19 november 2015 14:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Natuurlijk erken ik dat deze slag voor de terroristen is. Ik hoop dat het Westen in het algemeen en de Fransen in het bijzonder er iets van hebben geleerd. Want met je soldeerbout porren in de printplaat die het Midden-Oosten heet is vragen om problemen. Zo blijkt nu.
En daarnaast vermoed ik dat deze "martelaren" het goed zullen doen binnen de groep, met alle gevolgen van dien.
Terminal Server²
Omdat ze dan lekker in de slachtofferrol kunnen kruipen.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:53 schreef Nielsch het volgende:
Hoe komt het toch dat al die achterlijke moslims moord en brand schreeuwen en keihard janken als Israel of het Westen aanvallen plegen op terroristen en zijn jullie doodstil wanneer diezelfde terroristen moslimmannen afslachten en moslimmeisjes verkrachten?
Spijtig van de hond.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die gedode hond Diesel is trouwens omgekomen toen die moslima zichzelf opblies. Ze schrok waarschijnlijk zo van die hond dat ze zich eerder opblies dan de bedoeling was en Diesel heeft daarmee mogelijk politielevens gered.
[ afbeelding ]
Diesel was naar binnen gegaan om boobietraps op te sporen. Vraag me af of je een varken op kan leiden om explosieven op te sporen.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:55 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Spijtig van de hond.![]()
De volgende x mss maar een varken er op af sturen. Daar schijnen ze helemaal de bibbers van te krijgen. Hmmm toch maar niet, is ook zielig voor zo'n varken.
Omdat het achterlijke moslims zijn. Net zoals de achterlijke atheïsten, katholieken, whatever precies hetzelfde doen.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hoe komt het toch dat al die achterlijke moslims moord en brand schreeuwen en keihard janken als Israel of het Westen aanvallen plegen op terroristen en zijn jullie doodstil wanneer diezelfde terroristen moslimmannen afslachten en moslimmeisjes verkrachten?
Gaat prima. Varkens zijn niet dom.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Diesel was naar binnen gegaan om boobietraps op te sporen. Vraag me af of je een varken op kan leiden om explosieven op te sporen.
quote:Op donderdag 19 november 2015 16:04 schreef NoXia het volgende:
[..]
Gaat prima. Varkens zijn niet dom.
NIets mis met een varkensneus.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat die honden vooral hun neus gebruiken bij het opsporen van explosieven en niet hun intelligentie. Anders waren varkens veel beter geweest daarin.
Niet dat ik dit een goed idee vind. Ze gebruiken varkens ook om op truffels op te sporen. Dus ze kunnen best goed ruikenquote:Op donderdag 19 november 2015 16:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat die honden vooral hun neus gebruiken bij het opsporen van explosieven en niet hun intelligentie. Anders waren varkens veel beter geweest daarin.
En vergeet de drugs nietquote:Op donderdag 19 november 2015 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Niet dat ik dit een goed idee vind. Ze gebruiken varkens ook om op truffels op te sporen. Dus ze kunnen best goed ruiken
Yep, truffels en drugs.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Worden ze daar voor gebruikt?
Vet! Al denk ik toch dat we gewoon honden moeten blijven gebruiken en niet een varken de trap op sturen omdat ze daar zogenaamd de 'bibbers' van zouden krijgen.quote:
Kan een varken traplopen?quote:Op donderdag 19 november 2015 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vet! Al denk ik toch dat we gewoon honden moeten blijven gebruiken en niet een varken de trap op sturen omdat ze daar zogenaamd de 'bibbers' van zouden krijgen.
quote:Op donderdag 19 november 2015 16:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vet! Al denk ik toch dat we gewoon honden moeten blijven gebruiken en niet een varken de trap op sturen omdat ze daar zogenaamd de 'bibbers' van zouden krijgen.
Anders gewoon zoiets?quote:Op donderdag 19 november 2015 16:13 schreef Morendo het volgende:
Varkens zijn natuurlijk wat minder wendbaar en snel dan honden.
quote:Op donderdag 19 november 2015 16:15 schreef NoXia het volgende:
[..]
[..]
Anders gewoon zoiets?
[ afbeelding ]
Mischien omdat jij niet wilt kijken naar de demonstraties, open brieven, publieke veroordelingen etc. door moslims tegen ISIS omdat dat niet strookt met jouw denkbeelden over moslims.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een demonstratie dan. Ik zie ze alleen maar demonstreren tegen Israël.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:18 schreef watisdezen het volgende:
[..]
Mischien omdat jij niet wilt kijken naar de demonstraties, open brieven, publieke veroordelingen etc. door moslims tegen ISIS omdat dat niet strookt met jouw denkbeelden over moslims.
Ze kunnen ook truffels opsporen.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Diesel was naar binnen gegaan om boobietraps op te sporen. Vraag me af of je een varken op kan leiden om explosieven op te sporen.
Weet jij hoe goed een varkensneus is? En hoe intelligent een varken is? Ik denk opzich dat als je een varken van kleins af net zoveel leert als een hond, het niet veel uit gaat maken.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
Acht, die kerel is een voorpost van erdogan. Denk dat de volgende verkiezing het eindpunt is. Negeren en geen aandacht aan besteden.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:26 schreef empa1010 het volgende:
Kuzu is ook een prachtig pareltje als voorbeeld van hoe het allemaal niet moet... wat een naarling. (debat 2e kamer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |