Ik heb Donald Trump ook in mn database.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:50 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)_moslimdatabase.html
Heeft iemand dit al gelezen?
[..]
Ik denk stemmen van bezorgde VS burgers..quote:Op donderdag 19 november 2015 20:55 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij staat heel de wereld al in Amerikaanse databases. Maar wat hoopt hij daarmee te bereiken?
Snap ik, maar dan zou ik me meer zorgen maken om de stemming in je naaste omgeving dan wat zo'n flapdrol als Trump bazelt.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk stemmen van bezorgde VS burgers..
Ik voel mij serieus steeds meer bedreigd als gewoon relaxte moslima
Wil niet vervallen in een slachtofferrol dus zal niet janken. In mijn omgeving merk ik het nietquote:Op donderdag 19 november 2015 20:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Snap ik, maar dan zou ik me meer zorgen maken om de stemming in je naaste omgeving dan wat zo'n flapdrol als Trump bazelt.
Niets van aantrekken johquote:Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik denk stemmen van bezorgde VS burgers..
Zorgen dat men voor het met 3 maanden verlengen van hoogste staat van paraatheid stemt.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:48 schreef Beathoven het volgende:
Wat is precies het nut van dit soort specifieke waarschuwingen.
Als niet-moslim voel ik mij net zo goed bedreigdquote:Op donderdag 19 november 2015 20:57 schreef Stimorol- het volgende:
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Ik wens ook niet aangesproken te worden hierover. Ik ga mij niet verantwoorden of verontschuldigen.
Nee, het idee dat men dit kan roepen stoort mij.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:03 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Niets van aantrekken joh
Die database gaat er niet komen en Trump gaat er ook niet komen bij de verkiezingen. Hij heeft een latino-correspondent weggezet als oud vuil. En in Amerika stikt het van de latinos. De spaanstalige stemmersgroep heeft bij de vorige verkiezingen het vershil bepaald en Obama boven Romney gekregen. Dat willen ze weer gaan doen met Sanders of Hillary. Trump heeft geen kans
Dat luchtalarm op de achtergrondquote:
quote:
Filmpje had ik een paar weken terug al ergens gezien.quote:
Ik vraag me af waar ze nou de hele tijd op schoten eigenlijk. Na een paar schoten heb je die terroristen wel uitgeschakeld toch zou je zeggen?quote:
het vreemde is dat je op het journaal filmpje die bomgordel hoorde afgaan en iets naar buiten zag vliegen - op dit filmpje nietquote:Op donderdag 19 november 2015 21:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar ze nou de hele tijd op schoten eigenlijk. Na een paar schoten heb je die terroristen wel uitgeschakeld toch zou je zeggen?
twitter:tv2breaking twitterde op donderdag 19-11-2015 om 21:32:24LIVECENTER: Terrormistænkt er anholdt i Sverige https://t.co/RjibWv1DmQ reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 19-11-2015 om 21:31:58BREAKING: Swedish police have arrested terror suspect Mutar Muthanna Majid: Swedish news agency - Reuters reageer retweet
Ik vind het eerlijk gezegd ook zot. Als Christen hoefde je je toch ook niet te verantwoorden of te verontschuldigen voor de KKK? Waarom zou je je als moslim moeten verantwoorden of verontschuldigen voor de terreurbeweging ISIS?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Wil niet vervallen in een slachtofferrol dus zal niet janken. In mijn omgeving merk ik het nietMaar die nieuwsartikelen maken het wel wat grimmiger.
Ik wens ook niet aangesproken te worden hierover. Ik ga mij niet verantwoorden of verontschuldigen.
Die bamibal roept alles, wilde laatst heel Frankrijk aan een wapen hebben omdat men niet genoeg mogelijkheden had om zich te beschermen. M.a.w. de aanslagen waren de schuld van de Parijzenaars zelf.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, het idee dat men dit kan roepen stoort mij.![]()
Netals het mij stoort dat in Den Haag mensen vrij rondlopen met een IS vlag.
GTFO gewoon
De polarisatie begint bij het kunnen herkennen van moslims. Als je niet kan zien wat voor religie je aanhangt dan word je er ook niet op aangesproken.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd ook zot. Als Christen hoefde je je toch ook niet te verantwoorden of te verontschuldigen voor de KKK? Waarom zou je je als moslim moeten verantwoorden of verontschuldigen voor de terreurbeweging ISIS?
Natuurlijk. Wat is dit voor slecht voorbeeld. Niemand zou het geweld met die klederdracht vereenzelvigen.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:50 schreef truthortruth het volgende:
[..]
De polarisatie begint bij het kunnen herkennen van moslims. Als je niet kan zien wat voor religie je aanhangt dan word je er ook niet op aangesproken.
Stel dat gothics verantwoordelijk zouden zijn voor een reeks vaan geweld en aanslagen, denk je dan dat gothics gewoon door de straat kunnen lopen?
Ow kom op. Zo zitten hersens in elkaar, dat is niet eens een bewust proces.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:54 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Natuurlijk. Wat is dit voor slecht voorbeeld. Niemand zou het geweld met die klederdracht vereenzelvigen.
Denk niet dat dat luchtalarm is.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:09 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat luchtalarm op de achtergrond
Goed nieuws, gaan ze hem nu een anti-agressiecurcus aanbieden?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:35 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:tv2breaking twitterde op donderdag 19-11-2015 om 21:32:24LIVECENTER: Terrormistænkt er anholdt i Sverige https://t.co/RjibWv1DmQ reageer retweet
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 19-11-2015 om 21:31:58BREAKING: Swedish police have arrested terror suspect Mutar Muthanna Majid: Swedish news agency - Reuters reageer retweet
Taakstrafjequote:Op donderdag 19 november 2015 22:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Goed nieuws, gaan ze hem nu een anti-agressiecurcus aanbieden?
twitter:TerreurMonitor twitterde op donderdag 19-11-2015 om 22:08:17Vlucht #AB7689 naar Stuttgart heeft een "noodsituatie" aan boord en probeert nu te landen op #Marseille. https://t.co/yk0SnNjbtD reageer retweet
twitter:TerreurMonitor twitterde op donderdag 19-11-2015 om 22:08:17Vlucht #AB7689 naar Stuttgart heeft een "noodsituatie" aan boord en probeert nu te landen op #Marseille. https://t.co/yk0SnNjbtD reageer retweet
quote:Op donderdag 19 november 2015 22:10 schreef Infection het volgende:
Godverdommequote:Op donderdag 19 november 2015 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |