Wie weet. Maar ze zeggen bij moordenaars of pedofielen ook vaak "het was zo'n vriendelijke man, dit had niemand verwacht".quote:Op donderdag 19 november 2015 18:46 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wat een onzin. 't Kind heeft gewoon de schijn opgehouden.
Waarom zou ik?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ow ja.. Ga je nu Taqiya roepen?
Als je op het laatst nog probeert wat politiemensen in de val te lokken voor je op de knop drukt heb je de schijn wel een beetje tegen, hoor.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wie weet. Maar ze zeggen bij moordenaars of pedofielen ook vaak "het was zo'n vriendelijke man, dit had niemand verwacht".
Dat er komende tijd (en dit had ik dus al gehoopt na de aanslag op hebdo), er eens geen haatimam wordt uitgenodigd, dat men niet de volgende moskee bouwt, dat men eens de profilering van de islam overal stopt etc etc. Kortom, dat men stopt met de polarisatie.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat voor daden had je willen zien?
Ach. Is dat de schuld van moslims? Of zwakte van de Nederlandse overheid? Om maar tegen alles ja ja ja te zeggen?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:52 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat er komende tijd (en dit had ik dus al gehoopt na de aanslag op hebdo), er eens geen haarimam wordt uitgenodigd, dat men niet de volgende moskee bouwt, dat men eens de profilering van de islam overal stopt etc etc. Kortom, dat men stopt met de polarisatie.
Ik vind het echt te bizar voor woorden dat men nu oproept dat er geen splitsing in de samenleving komt terwijl er een flink aantal moslims constant bezig zijn om zich maar te onderscheiden op basis van hun geloof.
Geeft ook precies het gevaar van de wegkijkcultuur en linkse utopia weer. Een situatie waar we ook voor op moeten passen bij de huidige vluchtelingenstroom.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)jihadgetto~a4189728/
Owja, ik vergat even het mantra dat het nooit aan de islam ligt, die zit nog niet zo in mijn hoofd.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ach. Is dat de schuld van moslims? Of zwakte van de Nederlandse overheid? Om maar tegen alles ja ja ja te zeggen?
Er zijn ook een flink aantal moslims dat ngeen onderscheid maakt.
Of gewoon niet continu over je heen laten lopen. Als land. Stel mietjes zeg in Nederland.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geeft ook precies het gevaar van de wegkijkcultuur en linkse utopia weer. Een situatie waar we ook voor op moeten passen bij de huidige vluchtelingenstroom.
Goh. Je bekijkt het wel heel zwart wit en snapt mij niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Owja, ik vergat even het mantra dat het nooit aan de islam ligt, die zit nog niet zo in mijn hoofd.
Ach je ziet het in dit topic toch ook alweer? Drie, vier man die zich niet kunnen voorstellen dat die chick zich vrijwillig opblies.. "brainwashed, dwang!"... Niets daarvan, gewoon verdorven takkewijf. Accepteer dat en kijk wat je eraan kunt doen, ipv wegkijken of de andere kant op wijzen.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geeft ook precies het gevaar van de wegkijkcultuur en linkse utopia weer. Een situatie waar we ook voor op moeten passen bij de huidige vluchtelingenstroom.
Zo ontzettend tekenend dit. Politieke correctheid is de absolute rot van onze westerse samenleving.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)jihadgetto~a4189728/
quote:'Bataafse fascist'
Twee journalisten signaleerden al vrij vroeg dat er veel extremistisch gespuis rondliep in Molenbeek. Op beiden is karaktermoord gepleegd. De dappere journaliste Hind Fraihi die in 2006 Undercover in Klein-Marokko publiceerde, werd afgedaan als een sensatiezoeker. Zowel de Marokkaanse als de linkse goegemeente zei dat ze het eigen nest bevuilde, een 'spionne' en zelfs een 'meisje met persoonlijke problemen' was.
Arthur van Amerongen schreef in 2008 Brussel Eurabia. Hij werd als botte 'Bataafse fascist' bestempeld en met pek en veren de stad uitgejaagd. Toen ik met Van Amerongen dit jaar in Molenbeek een vervolgreportage op zijn boek maakte en ik de wijk hekelde als 'een etnische religieuze enclave van een gesloten en bekrompen gemeenschap', viel ook mij de furie van weldenkend Vlaanderen ten deel.
Door de aanslagen in Parijs brokkelen de muren af van de comfortzone waarin politiek correct België zich verschanst heeft. Het is nu van het allerhoogste belang dat het debat hard, open en eerlijk wordt gevoerd en dat de dingen bij naam genoemd worden, iets dat contra-instinctief is voor een land dat zich beroemt op zijn foefel- en compromiscultuur.
Probleem is als er iemand opstaat tegen het overheen laten lopen het iemand is als Wilders die door niemand serieus wordt genomen. Of dat mensen het afdoen als xenofobie of racisme. Er zit een vrij hardleerse linkse groep die geen enkel slecht nieuws of tegenspraak wil horen.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Of gewoon niet continu over je heen laten lopen. Als land. Stel mietjes zeg in Nederland.
Wilders valt ook niet echt serieus te nemen. Je kunt ook harder worden zonder poep te praten.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Probleem is als er iemand opstaat tegen het overheen laten lopen het iemand is als Wilders die door niemand serieus wordt genomen. Of dat mensen het afdoen als xenofobie of racisme. Er zit een vrij hardleerse linkse groep die geen enkel slecht nieuws of tegenspraak wil horen.
Ik ben inderdaad aan het radicaliseren met mijn gedachtes dat klopt. Maar goed, er wordt me behalve Wilders (en dat vind ik me een idioot) geen alternatief of oplossing gegeven. Wat ik alleen maar zie is dat we vooral niet naar de islam moeten wijzen.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goh. Je bekijkt het wel heel zwart wit en snapt mij niet.
Je kunt wel naar de islam wijzen, maar ik denk dat jij de kennis bezit om te begrijpen dat dit niet de ware vorm van islam is.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:00 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad aan het radicaliseren met mijn gedachtes dat klopt. Maar goed, er wordt me behalve Wilders (en dat vind ik me een idioot) geen alternatief of oplossing gegeven. Wat ik alleen maar zie is dat we vooral niet naar de islam moeten wijzen.
Ja dat bedoel ik. Wilders heeft door zijn vele onzin een beetje zijn kruit verschoten en mensen nemen hem minder serieus.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wilders valt ook niet echt serieus te nemen. Je kunt ook harder worden zonder poep te praten.
Begin eerst maar eens met haatimams geen visum te verlenen. Of Isis vlaggen te verbieden.
Ongelooflijk dat Nederland zo bukt en neemt. Niet te bevatten
Ik mag wel veronderstellen dat heel het Midden-Oosten Europa uitlacht om hun knuffel gedrag. maar ach. Jullie kiezen ervoor.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Wilders heeft door zijn vele onzin een beetje zijn kruid verschoten en mensen nemen hem minder serieus.
Dat zou een goede oplossing zijn ja.
Wat jij niet snapt is dat het mij helemaal niets interesseert wat de ware islam is. Het zou mij ook niet moeten hoeven interesseren. Ik word op deze manier gedwongen om me bezig te houden met iets wat ik de groots mogelijke onzin vind, religie.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kunt wel naar de islam wijzen, maar ik denk dat jij de kennis bezit om te begrijpen dat dit niet de ware vorm van islam is.![]()
Ik begrijp je wel, hoor. Het is makkelijker om van iets uit te gaan.
Tja. Tientallen jaren geleden was het politieke redenen dat mensen bang waren dat de wereld verging.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:04 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat jij niet snapt is dat het mij helemaal niets interesseert wat de ware islam is. Het zou mij ook niet moeten hoeven interesseren. Ik word op deze manier gedwongen om me bezig te houden met iets wat ik de groots mogelijke onzin vind, religie.
Wat is de ware islam? Er zijn talloze stromingen en interpretaties en dan weer gradaties qua orthodoxie per individuquote:Op donderdag 19 november 2015 19:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je kunt wel naar de islam wijzen, maar ik denk dat jij de kennis bezit om te begrijpen dat dit niet de ware vorm van islam is.![]()
Ik begrijp je wel, hoor. Het is makkelijker om van iets uit te gaan.
Massaal de islam gaan haten, dan reageren we als schattige puppies op de commando's van IS.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik mag wel veronderstellen dat heel het Midden-Oosten Europa uitlacht om hun knuffel gedrag. maar ach. Jullie kiezen ervoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |