Heb echt een teringhekel aan het correcte gelul wat normaal bij dwdd de tafel vult, maar die schrijver beschrijft toch prima wat de maatschappij daadwerkelijk voelt en denkt.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:02 schreef nils7 het volgende:
Ah eindelijk het fragment, voor de mensen die het nog niet hadden gezien... het probleem haarfijn uitgelegd:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/349586
Als je het kijkt kom je denk ik tot de volgende conclusie:quote:Op donderdag 19 november 2015 17:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
De wereld draait door legt het wel even uit.___________________________________________________!
Gelukkig las ik dat de tweede kamer het daar nu ook eindelijk over heeft en dan komt het niet alleen uit ene Geert.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:19 schreef Proximo het volgende:
[..]
Heb echt een teringhekel aan het correcte gelul wat normaal bij dwdd de tafel vult, maar die schrijver beschrijft toch prima wat de maatschappij daadwerkelijk voelt en denkt.
quote:Op donderdag 19 november 2015 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Die gedode hond Diesel is trouwens omgekomen toen die moslima zichzelf opblies. Ze schrok waarschijnlijk zo van die hond dat ze zich eerder opblies dan de bedoeling was en Diesel heeft daarmee mogelijk politielevens gered.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2015 16:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een demonstratie dan. Ik zie ze alleen maar demonstreren tegen Israël.
quote:Op donderdag 19 november 2015 16:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Laat ze dat ook massaal in de EU doen dan. Inclusief tegen al die soon to be radicalen die hier profiteren en toch alles wat westers is verafschuwen.
Ik ga er niet te diep op in hoor; maar de meeste mensen rond mij zeiden al vanaf het begin dat dit een keer fout moest gaan; en dat waren juist de mensen die laag geschoold zijn. De mensen die hoog geschoold waren, zijn of waren juist voor opvang.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:19 schreef Proximo het volgende:
[..]
Heb echt een teringhekel aan het correcte gelul wat normaal bij dwdd de tafel vult, maar die schrijver beschrijft toch prima wat de maatschappij daadwerkelijk voelt en denkt.
Daar hoef je inderdaad geen raketgeleerde voor te zijn, om dat aan te zien komen. (afgelopen 15 jaar al...) Echter, sommige mensen roepen ook alleen maar iets om te roepen. Zoals die man die zei: alle Marokkanen terug naar Istanbul. Nou sorry, maar dan zet je jezelf echt voor lul. Praat geen crap... weet wel waar je het over hebt. Maar dat dit er aan zat te komen was meer dan overduidelijk. Fortuyn heeft ons er ook meer dan genoeg voor gewaarschuwd.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ga er niet te diep op in hoor; maar de meeste mensen rond mij zeiden al vanaf het begin dat dit een keer fout moest gaan; en dat waren juist de mensen die laag geschoold zijn. De mensen die hoog geschoold waren, zijn of waren juist voor opvang.
Wat er speelt in de samenleving is dat we of ze niet zitten te wachten op duizenden vluchtelingen.
Uiteraard, maar dat de angst en problemen eens een keer benoemd worden aan de DWDD tafel vind ik al heel wat.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:30 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ga er niet te diep op in hoor; maar de meeste mensen rond mij zeiden al vanaf het begin dat dit een keer fout moest gaan; en dat waren juist de mensen die laag geschoold zijn. De mensen die hoog geschoold waren, zijn of waren juist voor opvang.
Wat er speelt in de samenleving is dat we of ze niet zitten te wachten op duizenden vluchtelingen.
Super post.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:29 schreef watisdezen het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mhoa, dan noemen ze dat weer Taqiyya en fulmineren weer verder...quote:Op donderdag 19 november 2015 17:38 schreef Falco het volgende:
Je volgt echt slecht het nieuws wanneer je nu nog niet door hebt dat moslimorganisaties deze aanslagen veroordelen.
Leuk, maar ik heb het over al die huilebalken die hier zijn opgegroeid.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:35 schreef zuchtje het volgende:
[..]
http://www.aljazeera.com/(...)151119104833285.html
Dat zijn allemaal kanslozen.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb het over al die huilebalken die hier zijn opgegroeid.
Nou spreek ik aardig goed Engels al zeg ik het zelf, maar deze zin snap ik toch niet helemaal.quote:Ait Boulahcen's head and spine flew through a window in yesterday's anti-terror police gun battle as the suicide bomber screamed, 'help me, help me!', before detonating her vest packed with explosives.
Dan ga je toch lekker weg uit het Westen. Ga lekker zelf duiden in zo'n kamelenzandbak.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Omdat het Westen zich altijd presenteert als de zelfduider. Denk daar maar eens over na.²
Klinkt alsof ze gedwongen werd dat bomvest om te doen en dat ze het niet zelf gedetoneerd heeft. Waarom roep je anders om hulp?quote:Op donderdag 19 november 2015 17:56 schreef StaceySinger het volgende:
Pictured relaxing in a bubble bath (left) and posing with friends (right), this is the woman who blew herself up to become Europe's first female suicide bomber during the siege of Saint-Denis. A series of revealing new pictures of Hasna Ait Boulahcen have emerged in which the party-loving boozer, who had no interest in religion or the Koran according to her brother, is seen relaxing. Ait Boulahcen's head and spine flew through a window in yesterday's anti-terror police gun battle as the suicide bomber screamed, 'help me, help me!', before detonating her vest packed with explosives. It has now emerged that Ait Boulahcen was an 'extrovert' who drank alcohol and was nicknamed 'the cowgirl' because she often wore hats. She detonated a suicide vest during the police raid of an apartment block in Saint Denis, after they were tipped off that the mastermind of the Paris attacks was hiding inside. http://www.dailymail.co.uk/home/index.html
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2015 17:50 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Leuk, maar ik heb het over al die huilebalken die hier zijn opgegroeid.
quote:Op donderdag 19 november 2015 17:29 schreef watisdezen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zit hem in het woordje "as"quote:Op donderdag 19 november 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou spreek ik aardig goed Engels al zeg ik het zelf, maar deze zin snap ik toch niet helemaal.
Haar hoofd en ruggengraat vloog door een raam terwijl ze riep help me help me, vóórdat ze haar bomvest tot ontploffing bracht?
Wat?
quote:Op donderdag 19 november 2015 17:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou spreek ik aardig goed Engels al zeg ik het zelf, maar deze zin snap ik toch niet helemaal.
Haar hoofd en ruggengraat vloog door een raam terwijl ze riep help me help me, vóórdat ze haar bomvest tot ontploffing bracht?
Wat?
Was eerder en idee dan een order hoor. Even rustig.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:52 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Laat ze anders gewoon zelf beslissen wat ze doen? Waarom zou jij (verondersteld dat je een blanke, iets of wat politiek rechtse, man) bent, de straat op moeten omdat een blanke, iets of wat politiek rechtse man, een hoop terreur heeft gezaaid?
Je moet de extremisten pakken, en de gemodereerde gewoon laten doen wat ze doen.
Om de politie te lokken?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze gedwongen werd dat bomvest om te doen en dat ze het niet zelf gedetoneerd heeft. Waarom roep je anders om hulp?
Leuk man die kleine groepjes van 500 a 1000 man. Nu de rest nog.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:29 schreef watisdezen het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Standaardtaktiek, om hulp roepen zodat de politie niet schietend op je afkomt. Wachten tot ze dichtbij genoeg zijn en *BOEM*. Helaas voor Diesel was hij er eerder dan z'n menselijke collega's.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:00 schreef Infection het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze gedwongen werd dat bomvest om te doen en dat ze het niet zelf gedetoneerd heeft. Waarom roep je anders om hulp?
quote:Op donderdag 19 november 2015 18:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leuk man die kleine groepjes van 500 a 1000 man. Nu de rest nog.
quote:Op donderdag 19 november 2015 18:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Leuk man die kleine groepjes van 500 a 1000 man. Nu de rest nog.
Nou dan leg hem maar uit. Volgens mij staat daar letterlijk hoe ik het vertaalde.quote:
Even de drie gebeurtenissen in de juiste volgorde zetten. Zo moeilijk is dat puzzelen toch nietquote:Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou dan leg hem maar uit. Volgens mij staat daar letterlijk hoe ik het vertaalde.
Dat men wat anders bedoelt snap ik best, maar dat is niet hoe het er staat
he got killed by a speeding truck as he waved is wife and kid goodbye an told her I see you tonightquote:Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou dan leg hem maar uit. Volgens mij staat daar letterlijk hoe ik het vertaalde.
Dat men wat anders bedoelt snap ik best, maar dat is niet hoe het er staat
quote:Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef Falco het volgende:
[..]
Even de drie gebeurtenissen in de juiste volgorde zetten. Zo moeilijk is dat puzzelen toch niet?
Boulahcen's hoofd en ruggengraat vloog door een raam terwijl ze riep help me help me, vóórdat ze haar bomvest tot ontploffing bracht.quote:Boulahcen's head and spine flew through a window in yesterday's anti-terror police gun battle as the suicide bomber screamed, 'help me, help me!', before detonating her vest packed with explosives.
Hij werd gedood door een vrachtwagen terwijl hij zijn vrouw en kind gedag zei.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:09 schreef Re het volgende:
[..]
he got killed by a speeding truck as he waved is wife and kid goodbye an told her I see you tonight
jaquote:Op donderdag 19 november 2015 18:11 schreef Geralt het volgende:
Is die Abaaoud overigens bevestigd inmiddels? Ik heb het nieuws vandaag niet gevolgd
Ja, geïdentificeerd a.d.h.v. zijn vingerafdrukken.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:11 schreef Geralt het volgende:
Is die Abaaoud overigens bevestigd inmiddels? Ik heb het nieuws vandaag niet gevolgd
Zonde. Ik zou dr wel gedaan hebben. Ook nog een foto zonder blokje?quote:Op donderdag 19 november 2015 17:56 schreef StaceySinger het volgende:
Pictured relaxing in a bubble bath (left)
[ afbeelding ]
Mwah gezicht kon beter ziet er een beetje permanent boos uit.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:25 schreef NoXia het volgende:
[..]
Zonde. Ik zou dr wel gedaan hebben. Ook nog een foto zonder blokje?
Raar toch altijd die verhalen, moslims die hun hele leven "verwesterd" waren, die alcohol dronken en naar feestjes gingen etc. en dan met een knip van de vingers veranderden in potentiële massamoordenaars.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:56 schreef StaceySinger het volgende:
Pictured relaxing in a bubble bath (left) and posing with friends (right), this is the woman who blew herself up to become Europe's first female suicide bomber during the siege of Saint-Denis. A series of revealing new pictures of Hasna Ait Boulahcen have emerged in which the party-loving boozer, who had no interest in religion or the Koran according to her brother, is seen relaxing. Ait Boulahcen's head and spine flew through a window in yesterday's anti-terror police gun battle as the suicide bomber screamed, 'help me, help me!', before detonating her vest packed with explosives. It has now emerged that Ait Boulahcen was an 'extrovert' who drank alcohol and was nicknamed 'the cowgirl' because she often wore hats. She detonated a suicide vest during the police raid of an apartment block in Saint Denis, after they were tipped off that the mastermind of the Paris attacks was hiding inside. http://www.dailymail.co.uk/home/index.html
[ afbeelding ]
Marijke Helwegen gaat internationaal zie ik.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:09 schreef StaceySinger het volgende:
twitter > 72 "virgins" for Abdelhamid Abaaoud
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk werd ze dan ook gedwongen. Gehersenspoeld op het laatste moment.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raar toch altijd die verhalen, moslims die hun hele leven "verwesterd" waren, die alcohol dronken en naar feestjes gingen etc. en dan met een knip van de vingers veranderden in potentiële massamoordenaars.
Precies. Als je niet ziet dat dit maar een beperkt aantal is, dan ben je redelijk blind.Het staat zo schril in contrast met http://www.eenvandaag.nl/(...)dens_minuut_stilte_pquote:Op donderdag 19 november 2015 18:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Je hebt blinden en mensen die het niet willen zien.
Wat een onzin. 't Kind heeft gewoon de schijn opgehouden.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:37 schreef NoXia het volgende:
[..]
Waarschijnlijk werd ze dan ook gedwongen. Gehersenspoeld op het laatste moment.
Wat voor daden had je willen zien?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:43 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Precies. Als je niet ziet dat dit maar een beperkt aantal is, dan ben je redelijk blind.Het staat zo schril in contrast met http://www.eenvandaag.nl/(...)dens_minuut_stilte_p
Sowieso zou ik nu wel eens daden willen zien ipv woorden.
Geloof ik niets van.quote:Op donderdag 19 november 2015 18:46 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wat een onzin. 't Kind heeft gewoon de schijn opgehouden.
Ow ja.. Ga je nu Taqiya roepen?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:48 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Das makkelijker, dat begrijp ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |