abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157675575
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:12 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Probleem is dat 'de' Islam al een hele tijd zeer prominent negatief opvalt. Het onderscheid tussen IS, Al Qaida, kutmarrokkaantjes op de hoek, haatmoskee, conservatieve moskee en die lieve buurvrouw die regelmatig wat lekkers kmt brengen (maar daarmee is gestopt toen ze hoorde dat er wat joods bloed door mijn aderen stroomt) wordt steeds moeilijker te maken... combineer dat met de hooghartige "ik ben beter dan jij want ik geloof in Allah-houding' , gevolgd door de islamofobie-roepers of, nog erger, "nou, dat PArijs is wel lullig. Zul je zien dat de moslim erop wordt aangekeken" en het valt goed te begrijpen dat het emmertje dreigt te overstromen...
Nee hoor, het is maar hoe jij het wil zien. En ik zie al hoe jij het ziet.
pi_157675584
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:24 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Bij een bepaalde groep komt het inderdaad naar buiten.
Ah, daar is de bekende reflex. Succes daarmee :)
pi_157675616
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:28 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Nee hoor, het is maar hoe jij het wil zien. En ik zie al hoe jij het ziet.
Goh, vertel mij dat dan maar eens, hoe ik het zie. Voor jouw informatie geef ik je dan ook mee dat mijn stiefvader Algerijns en mijn oom Marokkaans is.
pi_157675658
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:30 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Goh, vertel mij dat dan maar eens, hoe ik het zie. Voor jouw informatie geef ik je dan ook mee dat mijn stiefvader Algerijns en mijn oom Marokkaans is.
Ow, ok. Dan zal ik maar aangeven dat ik een Rus in de familie heb en mijn neef al eeuwen samenwoont met een joodse? Want je kunt dingen alleen verkeerd zien als je compleet blank bent en geen banden hebt met moslims?
pi_157675740
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die adverteren ze gewoon online hoor...

Ah, dus dat zeggen ze zelf, dat is wel handig en betrouwbaar.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  donderdag 19 november 2015 @ 19:38:34 #246
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_157675821
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:10 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Niet dat ik dit een goed idee vind. Ze gebruiken varkens ook om op truffels op te sporen. Dus ze kunnen best goed ruiken :P
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Je kunt ze opleiden om truffels te zoeken meen ik gelezen te hebben. Varkens zijn best intelligent.
Maar ik bedoelde het meer als middel om moslims op de vlucht te jagen.

edit; ik lees nu dat dit allang verteld is. :D
Wel gemeen om varkens te gaan gebruiken om aan terroristische moslims te snuffelen >:) .
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
  donderdag 19 november 2015 @ 19:38:48 #247
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157675824
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 18:46 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Wat een onzin. 't Kind heeft gewoon de schijn opgehouden.
Het mysterie van de islam..... Daarom zeg ik dat je een moslim nooit kunt vertrouwen. Je weet immers niet wat de omslag naar radicaal geweld op gang brengt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_157675899
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:32 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ow, ok. Dan zal ik maar aangeven dat ik een Rus in de familie heb en mijn neef al eeuwen samenwoont met een joodse? Want je kunt dingen alleen verkeerd zien als je compleet blank bent en geen banden hebt met moslims?
Ah, dus ik zie dingen verkeerd volgens jou? Even voor de duidelijkheid; de punten zie ik opnoemde waren algemeen. Dingen die in de maatschapppij rondgaan. Niet meteen mijn mening. Anders had ik dat ok wel duidelijk gemaakt. Ik geef alleen een tendens aan. Die jij door te antwoorden met:
"Nee hoor, het is maar hoe jij het wil zien. En ik zie al hoe jij het ziet." meteen persoonlijk maakt. Het enige persoonlijke statement in die post was over de vriendelijke buurvrouw, die stopte met vriendelijk zijn otoen ze hoorde dat er een paar druppels joods bloed door mij stromen...en dus vooroordeelbevestigend werkt. Net als jij dat nu doet. Kritiek? Dan heb je de verkeerde mening. Nou, okee, dan stoppen we er toch mee? Aangezien ik volgens jou 'verkeerd' ben voel ik niet echt meer de drang om op een normale manier met jou te praten.
pi_157675917
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:28 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ah, daar is de bekende reflex. Succes daarmee :)
Komt goed. Ik ga niet panisch worden voor de moslimgemeenschap in Nederland aangezien er hier maar 1 dode is gevallen door moslimterrorisme.
pi_157675953
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:42 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Komt goed. Ik ga niet panisch worden voor de moslimgemeenschap in Nederland aangezien er hier maar 1 dode is gevallen door moslimterrorisme.
En de ander voor bang uitmaken, de volgende reflex. Bijna bingo!
pi_157675969
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:35 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Ah, dus dat zeggen ze zelf, dat is wel handig en betrouwbaar.
Ik moet zeggen dat zijn argumentatie meer hout snijdt dan alle argumenten die ik hier langs zie komen. Maar je hoeft het er niet mee eens te zijn, je hoeft het niet te geloven natuurlijk. Tis een vrij land. Doe waar je je goed bij voelt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157675972
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:41 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Ah, dus ik zie dingen verkeerd volgens jou? Even voor de duidelijkheid; de punten zie ik opnoemde waren algemeen. Dingen die in de maatschapppij rondgaan. Niet meteen mijn mening. Anders had ik dat ok wel duidelijk gemaakt. Ik geef alleen een tendens aan. Die jij door te antwoorden met:
"Nee hoor, het is maar hoe jij het wil zien. En ik zie al hoe jij het ziet." meteen persoonlijk maakt. Het enige persoonlijke statement in die post was over de vriendelijke buurvrouw, die stopte met vriendelijk zijn otoen ze hoorde dat er een paar druppels joods bloed door mij stromen...en dus vooroordeelbevestigend werkt. Net als jij dat nu doet. Kritiek? Dan heb je de verkeerde mening. Nou, okee, dan stoppen we er toch mee? Aangezien ik volgens jou 'verkeerd' ben voel ik niet echt meer de drang om op een normale manier met jou te praten.
Actie reactie.. :)
pi_157675993
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

En de ander voor bang uitmaken, de volgende reflex. Bijna bingo!
De ander uitmaken? Ik schrijf alleen dat ik niet panisch word. Dat jij dit op jezelf betrekt is jouw keuze. Wel een eigenaardige.
pi_157676000
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Actie reactie.. :)
Exact.
pi_157676024
AFP twitterde op donderdag 19-11-2015 om 19:42:45 #BREAKING Hollande orders 'intensification' of anti-IS strikes in Iraq as well as Syria: presidency reageer retweet
pi_157676085
Toch apart dat ze die ene schutter maar niet schijnen te vinden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 19 november 2015 @ 19:48:46 #257
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_157676087
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:46 schreef Infection het volgende:
AFP twitterde op donderdag 19-11-2015 om 19:42:45 #BREAKING Hollande orders 'intensification' of anti-IS strikes in Iraq as well as Syria: presidency reageer retweet
Zozo wat een extreme maatregelen allemaal van die zwakkeling
RED ONS HENNIEGOD
pi_157676150
quote:
9s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

De oorlog veroorzaakt aanslagen? Dan meer oorlog.
pi_157676166
quote:
9s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Weet jij betere maatregelen dan?
pi_157676233
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:45 schreef Toefjes het volgende:

[..]

De ander uitmaken? Ik schrijf alleen dat ik niet panisch wordt. Dat jij dit op jezelf betrekt is jouw keuze. Wel een eigenaardige.
Als jij in een reactie stelt 'niet panisch te worden van de moslimgemeenschap' dan impliceer je die paniek bij de andere partij. En laat dat nou net een stokpaardje zijn van een aantal figuren, zoals je ongetwijfeld weet. Vandaar mijn reactie. Als je dat niet zo bedoelde, dan was mijn lontje wat te kort (gebeurt me vaker, weet ik) en dan bied ik je bij deze daarvoor mijn verontschuldigingen aan :)

Oh, en als je het wel zo bedoelde ben je een eikel :P
pi_157676267
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:54 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Als jij in een reactie stelt 'niet panisch te worden van de moslimgemeenschap' dan impliceer je die paniek bij de andere partij. En laat dat nou net een stokpaardje zijn van een aantal figuren, zoals je ongetwijfeld weet, vandaar mijn reactie. Als je dat niet zo bedoelde, dan was mijn lontje wat te kort (gebeurt me vaker, weet ik) en dan bied ik je bij deze daarvoor mijn verontschuldigingen aan :)

Oh en als je het wel zo bedoelde ben je een eikel :P
Het is je vergeven, zo zie je maar, haten heeft geen zin.
pi_157676301
Vreemd dat ik heel weinig/tot niet in sommige media heb gelezen dat de leverancier van de explosieven zich aangegeven heeft.
pi_157676342
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat zijn argumentatie meer hout snijdt dan alle argumenten die ik hier langs zie komen. Maar je hoeft het er niet mee eens te zijn, je hoeft het niet te geloven natuurlijk. Tis een vrij land. Doe waar je je goed bij voelt.
Het zal best dat het de strategie is van IS, dat weet ik niet, en niemand volgens mij. Maar mijn punt is dat het helemaal niet interessant is wat hun strategie is.
pi_157676357
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:56 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is je vergeven, zo zie je maar, haten heeft geen zin.
Het is Fok! hier wordt altijd gehaat :D
pi_157676362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Het zal best dat het de strategie is van IS, dat weet ik niet, en niemand volgens mij. Maar mijn punt is dat het helemaal niet interessant is wat hun strategie is.
De strategie van de vijand is altijd interessant.
pi_157676405
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:59 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Know your enemy.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_157676569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:00 schreef Toefjes het volgende:
De strategie van de vijand is altijd interessant.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:02 schreef Barbusse het volgende:
Tuurlijk wel. Know your enemy.
Daar hebben jullie gelijk in, maar je moet wel je eigen plan trekken.
pi_157677502
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 10:36 schreef NoXia het volgende:
BBCBreaking twitterde op donderdag 19-11-2015 om 10:04:15 French Prime Minister Manuel Valls warns that France could face chemical or biological attack from terror groups https://t.co/TXWevM4J3O reageer retweet
[..]

BBCBreaking twitterde op donderdag 19-11-2015 om 10:13:44 Belgium authorities launch six raids in Brussels region linked to #ParisAttacks suspect Bilal Hadfi https://t.co/U4yMeNNXUY reageer retweet
[..]

Wat is precies het nut van dit soort specifieke waarschuwingen. Beetje extra propaganda gaan voeren voor daesh. Sowieso is het onmogelijk om iets exact te voorspellen. Dus er komen mogelijk aanslagen.. waar? wanneer? Niemand weet het exact en we mogen hopen dat men dit weet te verijdelen. Ook al ben je gewaarschuwd, je hebt er nog weinig aan. Je kunt emigreren of je kunt 't hele jaar binnenzitten, maar dat is niks.

Men moet gewoon in het moment leren leven en genieten van het leven, vergeet die bedreigingen.
pi_157677553
http://www.powned.tv/nieu(...)_moslimdatabase.html

Heeft iemand dit al gelezen?

quote:
Donald Trump, misschien wel de volgende republikeinse president van de Verenigde Staten, staat open voor een database waarin alle moslims geregistreerd staan.
  donderdag 19 november 2015 @ 20:55:44 #270
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_157677668
quote:
Volgens mij staat heel de wereld al in Amerikaanse databases. Maar wat hoopt hij daarmee te bereiken?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')