Wat tissur?quote:
Dan heb ik iets gemist de afgelopen 22uquote:Op woensdag 18 november 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon random vrolijkheid. Het is een mooie dag.
Het was mooi weer, ik ben bij de McDonalds geweest, ik heb een Raider gescored, vanavond bericht gekregen dat mijn kersttrui morgen wordt bezorgd. Happy happy joy joy!quote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist de afgelopen 22umaar ik was dan ook hard aan het werk.
Kersttrui???quote:Op woensdag 18 november 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was mooi weer, ik ben bij de McDonalds geweest, ik heb een Raider gescored, vanavond bericht gekregen dat mijn kersttrui morgen wordt bezorgd. Happy happy joy joy!
uh..ja dat is een kersttrui.quote:
Ongetwijfeld, maar ik heb hem nog niet gegeten.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Smaakt die raider trouwens het zelfde als een twix?
Is echt alleen een ander verpakkinkje om het merk niet te hoeven verkopen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Smaakt die raider trouwens het zelfde als een twix?
Jongens....quote:Op woensdag 18 november 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Hij had haar ook op zijn schouder kunnen nemen, maar dan had hij naast natte enkels ook een natte nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2015 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jongens....Gaat het wel goed met je, ik maak me nu gewoon zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ze zijn zo lekker gewoon geblevenquote:Je kan IS gewoon bellen hoor, ze hebben een uitstekend pr-kantoor
Zouden zij nog een fax hebben?quote:
quote:
Ja maar nu is de kans nog kleiner dat ik per ongeluk met hem geconfronteerd word.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En toch ben je nooit veilig voor Arie Boomsma.
Dat is waar. Maar je komt hem vast nog wel tegen in een talkshow of reclame. Of op een poster in een abri of zo.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja maar nu is de kans nog kleiner dat ik per ongeluk met hem geconfronteerd word.
Moet je toch niet aan denken, kom je 's ochtends halfwakker bij de bushalte, staat die lamlul je aan te gapen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je komt hem vast nog wel tegen in een talkshow of reclame. Of op een poster in een abri of zo.
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet je toch niet aan denken, kom je 's ochtends halfwakker bij de bushalte, staat die lamlul je aan te gapen.
quote:Op woensdag 18 november 2015 23:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]Zou er een newbie doorheen tiefen.
quote:Giel Beelen heeft al een tijd een vriendin, genaamd Nicolien. Nicolien is een lekkerding die twaalf jaar jonger is dan Giel, maar dat is volgens hem geen probleem, want 'ze is geestelijk veel beperkter dan ik, dat heft elkaar meer dan op'. Dat vertelt hij in Van der Vorst ziet sterren. Giel heeft trouwens geen problemen met jongere vriendinnetjes, zijn vorige vriendin (ook een lekkerding) was nóg jonger.
Maar als jij hier wilt nachtbaggeren ga je je gang maar.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw ja de sc zie het nu op mobiel is kak af en toe
Als hij geluk heeft ook in splitsquotes, dan heb je het wel gemaakt.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar als jij hier wilt nachtbaggeren ga je je gang maar.
Elflettering reageert overal op.
Of een woordgrapje in een paint waar hij 4 uur aan heeft gewerkt.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als hij geluk heeft ook in splitsquotes, dan heb je het wel gemaakt.
Dat is wel buitencategorie, ik heb nog nooit een paint gehad hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Of een woordgrapje in een paint waar hij 4 uur aan heeft gewerkt.
En niemand moet lachen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Of een woordgrapje in een paint waar hij 4 uur aan heeft gewerkt.
Ik vind Henk onbedoeld ook weleens hilarisch, dus dat klopt wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Maar ik las eerder dat Henk het vooral moet hebben van zijn onbedoelde humor.
als ik klaar ben met mn artikelquote:Op woensdag 18 november 2015 23:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je weet al wat ik ga vragen heh?
Morgen bedoel je, want vandaag gaat al bijna niet meer lukken.quote:
Over een half uurtje of zo, en jahaaa .. dan is het morgen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen bedoel je, want vandaag gaat al bijna niet meer lukken.
Told yaquote:Op woensdag 18 november 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Over een half uurtje of zo, en jahaaa .. dan is het morgen.
Ik ga nu slapenquote:
Ik moest een topicdeel openenquote:
Omdat ie moet lopen, zijn fiets is gejat.quote:
Dan heeft ie geluk vandaag.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ie moet lopen, zijn fiets is gejat.
Nee toch..quote:Op donderdag 19 november 2015 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij had je deze vorige week al geplaatst.
quote:Op donderdag 19 november 2015 17:19 schreef vaduz het volgende:
Vinden jullie Houtenbeen ook een dierenbeul?
Volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee toch..![]()
Kende deze helemaal niet.
Anders weet Yoki het wel, met zijn superbrain.
Het is fantastisch.quote:
Sollyquote:Op donderdag 19 november 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ga eens weg met je gelul over andere users.
Gaat er vooral om dat Houtenbeen hier niet post, dan wordt het een soort roddelen.quote:
Die laat zijn cavia's niet affikken.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat Houtenbeen hier niet post, dan wordt het een soort roddelen.
Over Henk Efteling kun je hier wel helemaal los gaan.
Die is nu keyboard aan het spelen met zijn vrienden, moet hij helemaal terug gaan lezen.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat Houtenbeen hier niet post, dan wordt het een soort roddelen.
Over Henk Efteling kun je hier wel helemaal los gaan.
Ik wou er een grappig plaatje bij zoeken, toen kreeg ik dit:quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is nu keyboard aan het spelen met zijn vrienden, moet hij helemaal terug gaan lezen.
Dit is voor niemand leuk.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou er een grappig plaatje bij zoeken, toen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is nu keyboard aan het spelen met zijn vrienden, moet hij helemaal terug gaan lezen.
meneer links zou nog net gaanquote:Op donderdag 19 november 2015 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
Ik ben bang dat ik er morgen anders over denk.quote:
Zo gaan die dingenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er morgen anders over denk.
Ik ben wel thuisgebracht net
Morgenochtend sta ik mijn auto te zoeken voor de deur natuurlijk.quote:
In de skibox?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er morgen anders over denk.
Ik ben wel thuisgebracht net
ja bijna wel, het is echt wel een beetje treurigquote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja bijna wel, het is echt wel een beetje treurig
Morrissey is nog steeds een prachtige man.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
quote:Belgische man in Rotterdam wilde auto opblazen bij huis van burgemeester Aboutaleb. Hij verbrandde echter zijn mond aan de uitlaat.
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te quoten zonder iets eronder, joh gek?
Morrissey is een sukkel. Een extremist-vegatariër die vleeseters met pedo's vergelijkt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Morrissey is nog steeds een prachtige man.
Ik hoef maar op het knopje te drukken en hij is niet meer te stoppen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morrissey is een sukkel. Een extremist-vegatariër die vleeseters met pedo's vergelijkt.
Serieus, hoe gaat die vergelijking?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morrissey is een sukkel. Een extremist-vegatariër die vleeseters met pedo's vergelijkt.
Niet geklikt.quote:
Zo: http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-als-pedofilie.dhtmlquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Serieus, hoe gaat die vergelijking?
Vleeseten === Auschwitz.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo: http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-als-pedofilie.dhtml
Die openingszin zou bij mij wel werken, eigenlijk.quote:Beeld je in dat je in een nachtclub bent en iemand zegt tegen je: 'hey, ik houd van bloedvergieten, iemand de keel open snijden en het verwoesten van levens'. Ik durf wedden dat je geen telefoonnummers zal uitwisselen'.
Oh, wow...quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo: http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)-als-pedofilie.dhtml
Ik ook. Xa1pt gebruikt 'm bijna standaard.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:20 schreef Mani89 het volgende:
Ik haat die smilie zo erg, zo ontzettend erg.
bron?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Xa1pt gebruikt 'm bijna standaard.
[ afbeelding ] straalt een arrogant soort betweterigheid uit.is gewoon leuk.
Pardon, je vindt hem vies?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:35 schreef moemoe het volgende:
Ik heb hier op het forum gelezen over Tony Chocolonely, smaak karamel zeezout.
Gekocht. En nu heb ik spijt. Wat bezielde me om naar anderen te luisteren.
Dus, wie kan ik deze reep van 180 gram opsturen?
Je spoort niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
De kwaliteit van de chocolade staat me niet aan.
Gelukkig, ik dacht dat ik weer de enige was.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
De kwaliteit van de chocolade staat me niet aan.
Zo'n kuthipsterhype.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
Ik vind al die repen van Tony goor.
Doe je walgelijke PI eens uit.quote:
Wil je het hebben?quote:
Ik moet morgen in Rotterdam zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:38 schreef YokiKater het volgende:
Drie arrestaties om verdachte Belgische auto Rotterdam
Komt allemaal wel erg dichtbij zo.
Zit jouw speeksel er nog op danquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wil je het hebben?
Ik snap de smaak op zich wel, alleen dan met een andere chocoladeleverancier.
Alleen als jij hieraan meedoet:quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe je walgelijke PI eens uit.
Waar moet ik aan meedoen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alleen als jij hieraan meedoet:
ONZ / [Sinterkerstennieuw] Surprise aanmeldtopic!
Kijk nog eens.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:48 schreef Mani89 het volgende:
Zou de ONZ SC nog meer bagger zijn dan deze?
Maar straks loot ik iemand die ik helemaal niet ken. Wat doe ik dan?quote:
Moet je een keer stoppen met die rare dm's.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:51 schreef d4v1d het volgende:
Moemoe vindt mij nu een of andere freak
Het geheim houden uiteraard en in geval van nood trek je mij aan mijn jasje. Tenzij je mij hebt, dan zou ik johannes benaderen!quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:50 schreef Mani89 het volgende:
Maar straks loot ik iemand die ik helemaal niet ken. Wat doe ik dan?
Als jij mij loot, krijg ik dan zo'n prachtig iSketch kunstwerk?quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het geheim houden uiteraard en in geval van nood trek je mij aan mijn jasje. Tenzij je mij hebt, dan zou ik johannes benaderen!
Het is geforceerd als je iets doet wat niet bij je zou passen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
Dat vind ik allemaal veel te ingewikkeld.
Moet ik heel geforceerd iets leuks gaan verzinnen.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:54 schreef Mani89 het volgende:
Paint gewoon een swastika en wens ze een vrolijk kerstfeest.
Kijk, dat is nou humor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een voorbeeldje van een werkje van de hand van smegmanus.
Dat schijnt het KKK-embleem te zijn![]()
.
Komt wel heel dichtbij zo.quote:
Wats deze?quote:
Bugje denk ik.. bij je laatste post is je UI gewoon weer normaal.. of nou ja.. normaal.. hij doet het iig.quote:
Vreemd ...quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:09 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bugje denk ik.. bij je laatste post is je UI gewoon weer normaal.. of nou ja.. normaal.. hij doet het iig.
Ik kan in ieder geval zeggen dat ik wel mijn best zal doen!quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:58 schreef Mani89 het volgende:
Als jij mij loot, krijg ik dan zo'n prachtig iSketch kunstwerk?
Ik zag die vrolijke Sinterklaas naast je naam staan en dat vond ik niet passend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:27 schreef Specularium het volgende:
Ik heb even zitten puzzelen maar dat is geen mooie UI.
Nog 2 weken dan is het weer klaar.quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zag die vrolijke Sinterklaas naast je naam staan en dat vond ik niet passend.
In januari begint de Zwarte Piet-"discussie" 2016 alweer.quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nog 2 weken dan is het weer klaar.
Maak ik zelf wel uit, gekkenhuis.quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In januari begint de Zwarte Piet-"discussie" 2016 alweer.
Zou mooi zijn als dat zo was, maar er zijn anderen die er wel voor zorgen dat de hetze snel weer losbarst...quote:Op vrijdag 20 november 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maak ik zelf wel uit, gekkenhuis.
NWS / Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriendquote:Op vrijdag 20 november 2015 01:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als dat zo was, maar er zijn anderen die er wel voor zorgen dat de hetze snel weer losbarst...
Kan vrij kort.quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriend
Veel plezier met je splitsquote.
Ik lees het morgen wel.
NWS / Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriendquote:
Het topic had ik nog niet door gescrold, excuusquote:Op vrijdag 20 november 2015 02:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
NWS / Geen stage voor Bas (25), want hij heeft een vriend
Meer hoeft er niet over te worden gezegd.
Geen punt hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het topic had ik nog niet door gescrold, excuus.
<-quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:23 schreef moemoe het volgende:
Deze PI vind ik nu al niet leuk meer.
Die PI is ook veel tofferquote:Op vrijdag 20 november 2015 02:24 schreef Elfletterig het volgende:
<-
In een topic over Stevie Wonder heb ik een keer deze gebruikt, bij elke post in dat topic.
Bedrijven en overheden hebben zich aan de wet te houden. Laatst was er in de VS ook z'n geschift religieus wijf dat weigerde om een homokoppel hun trouwpapieren te geven. Aanpakken, zulke types. Religie staat niet boven de wet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:25 schreef moemoe het volgende:
Mjah, op zich vind ik het ook weer niet negatief. Door dit soort dingen kunnen er juist veranderingen plaats vinden.
Vaak is 't dan nodig dat dergelijke dingen gebeuren..
Specularium gaat dit allemaal teruglezen, trouwens.quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedrijven en overheden hebben zich aan de wet te houden. Laatst was er in de VS ook z'n geschift religieus wijf dat weigerde om een homokoppel hun trouwpapieren te geven. Aanpakken, zulke types. Religie staat niet boven de wet.
Voor het feit dat discriminatie op grond van geaardheid anno 2015 nog steeds wordt toegepast.quote:
Ik snap je punt, maar jij hebt het nu over iets dat eerst niet goed was geregeld en inmiddels wel (namelijk stemrecht voor vrouwen).quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voor het feit dat discriminatie op grond van geaardheid anno 2015 nog steeds wordt toegepast.
Om even een vergelijking te trekken: dat vrouwen niet mochten stemmen was eerder ook niet gebruikelijk, daar is wat aan vooraf gegaan. En nog wat voorbeelden, waarbij het eerder niet gebruikelijk was dat de situatie er was, maar het wel gebruikelijk werd.
Door de jaren heen.
Dus met raise awareness doel ik op: het ongebruikelijke als gebruikelijk gaan aanschouwen, maar daarvoor is er wel bewustwording nodig van 't feit dat 't blijkbaar niet normaal is, voordat het zelfs maar normaal kan worden beschouwd in de toekomst.
Ja, het is inderdaad een voorbeeld wat nu al bij wet is bepaald.quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar jij hebt het nu over iets dat eerst niet goed was geregeld en inmiddels wel (namelijk stemrecht voor vrouwen).
Het gaat hier nu niet om een onderwerp dat niet goed is geregeld; het is allang goed geregeld, dit soort discriminatie is niet toegestaan. Wetsovertreders moet je gewoon hard aanpakken.
Ik maak 't ook niet echt makkelijker voor hemquote:Op vrijdag 20 november 2015 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium gaat dit allemaal teruglezen, trouwens.
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:05 schreef moemoe het volgende:
Of in andere woorden: hoe stuit je op een probleem? Door te ontdekken dat er 1 is.
Harry is wel wat gewend. Mijn slechte woordgrappen, de muzieksmaak van LTVDK, het ochtendhumeur van timmmmm....quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik maak 't ook niet echt makkelijker voor hem.
Mag ik opmerken dat je UI me wat tegenvalt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is wel wat gewend. Mijn slechte woordgrappen, de muzieksmaak van LTVDK, het ochtendhumeur van timmmmm....
Ja, al was ik wel uitgepraat, maar Elfletterig vast nog niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van die jongen, die ineens die stageplek niet meer
kreeg.
Daar gaat het toch om?
Oh sry, ik viel er net in.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, al was ik wel uitgepraat, maar Elfletterig vast nog niet.
Het is gewoon mijn bestaande UI in Sinterklaaskleuren.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat je UI me wat tegenvalt?
Ik ben mooier van je gewend.
Wij passen. We gaan zo op bed.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alleen maar leuk!
Hmmmm. Zullen we zo weer eh....?
Ah, ander keertje weerquote:Op vrijdag 20 november 2015 03:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij passen. We gaan zo op bed.![]()
Ik was nog even wat op fok aan het dwalen.
Het is rustig overal.
Ik ook wel hoor. De rest kan in dat topic. We moeten hier een beetje rekening houden met Harry.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, al was ik wel uitgepraat, maar Elfletterig vast nog niet.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. De rest kan in dat topic. We moeten hier een beetje rekening houden met Harry.
Hmmm hmmmm.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn bestaande UI in Sinterklaaskleuren.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn bestaande UI in Sinterklaaskleuren.
Wat een noeste arbeid!quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets dus ongeveer.
Ja, zoals jij graag uren doet over gifjes, zo heb ik een andere liefhebberijquote:
Ieder z'n ding hè...quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, zoals jij graag uren doet over gifjes, zo heb ik een andere liefhebberij.
ONZ / Teken je hier de nacht door
Het leuke is: Harry gaat hier over klagen. Dat ik mijn UI weer "normaal" moet doen en zo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt 't ook echt weer als UI.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het leuke is: Harry gaat hier over klagen. Dat ik mijn UI weer "normaal" moet doen en zo.
Deze doe ik pas over 5 dagen, als iedereen aan de huidige UI is gewend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we hem dan vooral niet teleurstellen.
Ik verwacht een blije Harry morgenvroegquote:Op vrijdag 20 november 2015 04:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze doe ik pas over 5 dagen, als iedereen aan de huidige UI is gewend.
Morgenvroeg? Nee joh... zo vroeg is Harry niet wakker. De ochtendploeg bestaat eerder uit mensen als d4v1d en timmmmm.quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik verwacht een blije Harry morgenvroeg.
Ze willen mijn slechte grappen hier al niet, laat staan dat ze ook nog doorklikken naar andere topics.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:13 schreef moemoe het volgende:
Bekijken jullie ONZ / Teken je hier de nacht door nog even voor een goede matige grap getekend door Elfje?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morgenvroeg? Nee joh... zo vroeg is Harry niet wakker. De ochtendploeg bestaat eerder uit mensen als d4v1d en timmmmm.
Ja joh, mij vergeten we voor het gemak maar even.quote:
Ik ben denk ik nog niet gewend aan jouw ritmequote:Op vrijdag 20 november 2015 06:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ja joh, mij vergeten we voor het gemak maar even.
Ik anders ook niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben denk ik nog niet gewend aan jouw ritme.
Komt door moemoe. Die kon een heel simpele opgave (quote:
Op de Wikipedia van ''De Film van Ome Willem'' staat niks over Kinderen voor Kinderenquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt door moemoe. Die kon een heel simpele opgave () niet raden. Moest ik allemaal extra hints gaan ophoesten en zo.
Dat staat ook los van elkaar. Het is Edwin Rutten die bekend is als "Ome Willem". Als je doorklikt naar zijn Wikipedia-pagina kom je het wel tegen, trouwensquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op de Wikipedia van ''De Film van Ome Willem'' staat niks over Kinderen voor Kinderen.
Erg sociaal van je.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt door moemoe. Die kon een heel simpele opgave () niet raden. Moest ik allemaal extra hints gaan ophoesten en zo.
Nee ik ben zo'n 4 weken geleden nog naar Spanje geweest.quote:
Gewoon vanuit bed.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben chagrijnig, mensen. En omdat TimTim er niet is zou ik graag een hele tirade willen schrijven vanuit bad, maar ik heb verdomme helemaal geen bad!! En ik ben moe!
quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, daar moest ik juist uit! Gofferedomme!
Koud is het niet maar het is wel een razende kutdag.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:33 schreef Peunage het volgende:
Gover. TV doet het niet, ABN Amro app en website doen het niet. Het is koud.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:06 schreef Karina het volgende:
Tja ze komen uit Spanje he, dan is het Nederlands misschien niet zo goed.
ING is ook al traag vandaag.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:33 schreef Peunage het volgende:
Gover. TV doet het niet, ABN Amro app en website doen het niet. Het is koud.
Het is een aanslag.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ING is ook al traag vandaag.
Alles ligt plat, Wibi.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ING is ook al traag vandaag.
Cool.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. Dat is een ander systeem/netwerk.
Als dat netwerk plat gaat dan ligt heel het land op zijn gat, wie heeft er nou nog contant geld tegenwoordig..quote:
Nee joh?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:50 schreef YokiKater het volgende:
Razende aids!! De pinautomaat doet het niet. #alleskapot
Are you serial? Kan ik geen geld pinnen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:50 schreef YokiKater het volgende:
Razende aids!! De pinautomaat doet het niet. #alleskapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |