Over een half uurtje of zo, en jahaaa .. dan is het morgen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Morgen bedoel je, want vandaag gaat al bijna niet meer lukken.
Told yaquote:Op woensdag 18 november 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Over een half uurtje of zo, en jahaaa .. dan is het morgen.
Ik ga nu slapenquote:
Ik moest een topicdeel openenquote:
Omdat ie moet lopen, zijn fiets is gejat.quote:
Dan heeft ie geluk vandaag.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ie moet lopen, zijn fiets is gejat.
Nee toch..quote:Op donderdag 19 november 2015 19:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij had je deze vorige week al geplaatst.
quote:Op donderdag 19 november 2015 17:19 schreef vaduz het volgende:
Vinden jullie Houtenbeen ook een dierenbeul?
Volgens mij ook niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nee toch..![]()
Kende deze helemaal niet.
Anders weet Yoki het wel, met zijn superbrain.
Het is fantastisch.quote:
Sollyquote:Op donderdag 19 november 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ga eens weg met je gelul over andere users.
Gaat er vooral om dat Houtenbeen hier niet post, dan wordt het een soort roddelen.quote:
Die laat zijn cavia's niet affikken.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat Houtenbeen hier niet post, dan wordt het een soort roddelen.
Over Henk Efteling kun je hier wel helemaal los gaan.
Die is nu keyboard aan het spelen met zijn vrienden, moet hij helemaal terug gaan lezen.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaat er vooral om dat Houtenbeen hier niet post, dan wordt het een soort roddelen.
Over Henk Efteling kun je hier wel helemaal los gaan.
Ik wou er een grappig plaatje bij zoeken, toen kreeg ik dit:quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is nu keyboard aan het spelen met zijn vrienden, moet hij helemaal terug gaan lezen.
Dit is voor niemand leuk.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou er een grappig plaatje bij zoeken, toen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
quote:Op donderdag 19 november 2015 20:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die is nu keyboard aan het spelen met zijn vrienden, moet hij helemaal terug gaan lezen.
meneer links zou nog net gaanquote:Op donderdag 19 november 2015 20:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou er een grappig plaatje bij zoeken, toen kreeg ik dit:
[ afbeelding ]
Ik weet het niet hoor...
Ik ben bang dat ik er morgen anders over denk.quote:
Zo gaan die dingenquote:Op donderdag 19 november 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er morgen anders over denk.
Ik ben wel thuisgebracht net
Morgenochtend sta ik mijn auto te zoeken voor de deur natuurlijk.quote:
In de skibox?quote:Op donderdag 19 november 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik er morgen anders over denk.
Ik ben wel thuisgebracht net
ja bijna wel, het is echt wel een beetje treurigquote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja bijna wel, het is echt wel een beetje treurig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |