quote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef anonymoussie het volgende:
NerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wanneer ga je kijken?quote:
Ik vind er weinigquote:
Cool, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Probeer van het weekend 1 deel alvast.
wut hoezo zou ze verdrinkenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind er weinigaan, dit zou iedereen daar moeten doen als het alternatief is dat je een vrouw anders maar laat verdrinken.
Ze zou niet verdrinken daar?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind er weinigaan, dit zou iedereen daar moeten doen als het alternatief is dat je een vrouw anders maar laat verdrinken.
100% dat deze man is gefriendzoned. De echte boyfriend zit thuis klaar om haar een pak rammel te geven omdat ze zo laat thuis is.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
wut hoezo zou ze verdrinkenwater komt tot de enkels
Dan moet ze zich niet zo aanstellen.quote:
Nja ze heeft een hoofddoek op dus denk dat het niet gepast is.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Hij had haar ook op zijn schouder kunnen nemen, maar dan had hij naast natte enkels ook een natte nek
gahahahahahaha...quote:Op woensdag 18 november 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ze zich niet zo aanstellen.
Maar als je met zulke kledij door het water gaat lopen kom je gewoon niet vooruit. Dus alle mannen zouden daar met stoeltjes moeten lopenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Hij had haar ook op zijn schouder kunnen nemen, maar dan had hij naast natte enkels ook een natte nek
Ja waarom nietquote:Op woensdag 18 november 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar als je met zulke kledij door het water gaat lopen kom je gewoon niet vooruit. Dus alle mannen zouden daar met stoeltjes moeten lopen
En gewoon normaal dragen dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ze heeft een hoofddoek op dus denk dat het niet gepast is.
Uhm, watdacht je van gewoon helemaal niet aanraken.quote:
Wat is dat voor iets raars, je mag toch best je eigen vrouw dragenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uhm, watdacht je van gewoon helemaal niet aanraken.
Wie zegt dat het zijn vrouw is?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets raars, je mag toch best je eigen vrouw dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |