Werk nou effe mee.quote:
Eerst Harry, nu jij. Zijn jullie collectief ongesteld ofzo.quote:
Zal wel aan het weer liggen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerst Harry, nu jij. Zijn jullie collectief ongesteld ofzo.
Er komt nog een keer een avond dat Peter R. de Vries de enige talkshowgast is, omdat hij verstand heeft van alle onderwerpen die voor die avond op de agenda staan. Terrorisme, perikelen bij Ajax, criminaliteit in Nederland...quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Peter R is er ook weer heel deskundig over aan het doen.
Harry is gemiddeld maar één keer per vier weken NIET ongesteld. Dat weet iedereen hier. Meestal is die ene dag hier aan te herkennen:quote:Op woensdag 18 november 2015 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerst Harry, nu jij. Zijn jullie collectief ongesteld ofzo.
Volgende keer als hij weer in de buurt is ga ik hem gewoon slaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er komt nog een keer een avond dat Peter R. de Vries de enige talkshowgast is, omdat hij verstand heeft van alle onderwerpen die voor die avond op de agenda staan. Terrorisme, perikelen bij Ajax, criminaliteit in Nederland...
Als ze hem nou gewoon een eigen programma geven, dan hoef ik alleen dat niet te kijken en dan word ik nooit meer per ongeluk met hem geconfronteerd.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er komt nog een keer een avond dat Peter R. de Vries de enige talkshowgast is, omdat hij verstand heeft van alle onderwerpen die voor die avond op de agenda staan. Terrorisme, perikelen bij Ajax, criminaliteit in Nederland...
En konijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat schaft de pot?quote:
Daarom, Imgur.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb er een pic van gemaakt.
Maar nu doet mijn photobucket het niet of zo...![]()
![]()
quote:Unit 731 is naast een nummer van Slayer een voormalig onderzoekscomplex van het Japanse leger, waar men tijdens de Tweede Chinees-Japanse Oorlog en WOII onderzoek deed op mensen. Het grote brein was microbioloog Shiro Ishii, volgens een goed geïnformeerde professor een man van wie Josef Mengele nog veel had kunnen leren, qua ‘een kwaadaardig mens zijn’.
Men deed er onder andere aan onverdoofde vivisectie, het bevriezen+ontdooien en onverdoofd amputeren van ledematen, het weer vastnaaien van diezelfde ledematen aan de andere kant van het lichaam, het infecteren van SOA’s, het inspuiten van dierenbloed of zeewater, het in de rondte centrifugeren van proefpersonen tot ze stierven, en het testen van wapens. Proefpersonen werden rondom een granaat gepositioneerd op verschillende afstanden, waarna de granaat werd ontstoken.
Om hun eigen biowapens te ontwikkelen, lieten de Japanners als test laagvliegende vliegtuigen zwermen met pest besmette vlooien uitstorten boven Chinese steden en dorpjes. Een probleem was dat de vlooien in de lucht alle kanten op woeien en de eigen manschappen besmetten, dus besloten de Japanners om de vlooien eerst in een grote bom te stoppen.
http://motherboard.vice.c(...)rce=motherboardfbned
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |