Ik hoorde het gewoon in het Masterchef Topicquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef moemoe het volgende:
Sneller krijg je het nieuws nauwelijks binnen
Ik moet daar veel te hard om lachen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel serieus een leuk programma om te zien.
#waarwasjijtoenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde het gewoon in het Masterchef Topic
Ik vond de deelnemers wel sympathiek over komen bij RTL Late Night.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet daar veel te hard om lachen.
op de bank.quote:
Frank Kramer... tv-presentator en ook nog een blauwe maandag voetballer bij Volendam, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:19 schreef Karina het volgende:
Gezellig liedje, 1 van de leden is bekend vanwege iets heel anders
Nu even op een stoel achter mijn PC. Moest even wat opzoeken. Mijn laptop is ietwat traag.quote:
Ik wist dat jij dat wist!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frank Kramer... tv-presentator en ook nog een blauwe maandag voetballer bij Volendam, geloof ik.
Zo oud ben ik al, dat ik dergelijke dingen gewoon weet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu even op een stoel achter mijn PC. Moest even wat opzoeken. Mijn laptop is ietwat traag.
[..]
Ik wist dat jij dat wist!
Wie zaten daar wanneer?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond de deelnemers wel sympathiek over komen bij RTL Late Night.
Ik wist het ook, maar ik ben NOG ouder dan jij (denk ik).quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo oud ben ik al, dat ik dergelijke dingen gewoon weet.
quote:
Oh, nevermind. Ik verwar bovenstaand programma met Real Men, die deelnemers zaten bij Humberto.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
Moet ook nog Meer voor Mannen terugkijken.
Dat dacht ik al wel weer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Oh, nevermind. Ik verwar bovenstaand programma met Real Men, die deelnemers zaten bij Humberto.
mannen zijn toch sowieso allemaal hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef moemoe het volgende:
Ja, al die mannen zijn toch hetzelfde.
met een rendier??quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef YokiKater het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb gewoon een Kersttrui besteld.
Heb ik vorig jaar gedaan, helaas kwam hij pas ver na kerst binnenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef YokiKater het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb gewoon een Kersttrui besteld.
Ik kan ze nauwelijks uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Nizno het volgende:
mannen zijn toch sowieso allemaal hetzelfde?
Echt hè.. wilde hem eigenlijk in het zwart maar die is al uitverkocht in mijn maat. En in de winkel hadden ze ook niet meer. Dingen gaan hard, halve baardenclub loopt ermee rondquote:
oeh mooi rozequote:
De kleur maakt 't juist coolquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt hè.. wilde hem eigenlijk in het zwart maar die is al uitverkocht in mijn maat. En in de winkel hadden ze ook niet meer. Dingen gaan hard, halve baardenclub loopt ermee rond![]()
kijksequote:
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:06:28Cillessen stopt de penalty van Mario Gomez. Pakt ook de rebound. #fictiefduined reageer retweet
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:04:21Penalty voor Duitsland in de 2e minuut. Zonder dat er een Nederlander aan de bal is geweest. #fictiefduined reageer retweet
2e tweetquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:17 schreef moemoe het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:06:28Cillessen stopt de penalty van Mario Gomez. Pakt ook de rebound. #fictiefduined reageer retweet
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:04:21Penalty voor Duitsland in de 2e minuut. Zonder dat er een Nederlander aan de bal is geweest. #fictiefduined reageer retweet
.
Hopelijk is je vader niet zo zwaar anders is je pc zometeen kapot.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn vader zit verdomme op de PC. Ik probeer hem er vanaf te krijgen.
Je bent nog veel erger jij.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je hem ineens heilig zien doen.
Baggerlul van het forum.
ga eens gauw weg haattietquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:40 schreef isax het volgende:
[..]
lezen leer je pas in groep drie toch?
Daar heb jij weer een punt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:40 schreef isax het volgende:
[..]
lezen leer je pas in groep drie toch?
Nou, nou, nou, nou, nouquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ga eens gauw weg haattiet
(ipv haatbaard)
godver nu zit ik te jankenquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
ga eens gauw weg haattiet
(ipv haatbaard)
''10''quote:
Daarvan zijn er 250 deze SCquote:Op dinsdag 17 november 2015 22:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
''10''
[ afbeelding ] Top 100 nieuwe topics van 01-01-2015 t/m 17-11-2015
nr / aantal topics / gebruiker
01 2515 tong80
02 0701 Fylax
03 0572 Ajacied422
04 0334 hoas
05 0333 Der_Mann
06 0317 PausNicolaas
07 0302 Toto69
08 0296 Psy-freak
09 0294 aloa
10 0287 Fokker89
quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk is je vader niet zo zwaar anders is je pc zometeen kapot.
Eindeloos wenen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:47 schreef isax het volgende:
nog steeds heftig gekwetst.
weet niet wat ik met mezelf aanmoet.
Ik weet het nog steeds nietquote:
Ik ook niet.. en ik heb wel hulplijnen ingeschakeld maar die wisten het ook niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds niet
Vergeten aan mijn vader te vraen.
Zou ik het me dan zo inbeelden, maar jij herinnert je het ook toch?quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ook niet.. en ik heb wel hulplijnen ingeschakeld maar die wisten het ook niet.
Ja vaag, maar niet duidelijk genoeg. Kan toch gewoon te maken hebben met waar we het al over hadden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zou ik het me dan zo inbeelden, maar jij herinnert je het ook toch?
Ja dat moet wel, maar toch voor mijn gevoel was het iets "groots"..ooit ooit gaat het kwartje vallen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja vaag, maar niet duidelijk genoeg. Kan toch gewoon te maken hebben met waar we het al over hadden.
Als ik morgen tijd heb ga ik eens wat verder graven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat moet wel, maar toch voor mijn gevoel was het iets "groots"..ooit ooit gaat het kwartje vallen.
Ni!quote:
Ik altijd...met een heel krat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil daar soms met een bierflesje op slaan.
Hij noemt iedereen "broer", ongeveer 30 keer per minuut.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil daar soms met een bierflesje op slaan.
Hij schijnt dat ook tegen zijn zus te zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij noemt iedereen "broer", ongeveer 30 keer per minuut.
Zij post ook nog in de UTO SC, kun je nagaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die in deze SC post.
Hopeloosquote:Op woensdag 18 november 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij post ook nog in de UTO SC, kun je nagaan.
Oh, dan zit je safe. Rood is in.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op het plaatje komt de kleur niet echt goed naar voren, het is gewoon kerstmanrood.
En geen aflevering gemist.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
Maar Yoki kijkt daar ook echt naar.
Ja, dat moest van Liesje.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:15 schreef moemoe het volgende:
Nu wil ik niet heel naar zijn, maar ik kwam laatst in UTO en toen kwam ik een opmerkelijke TS tegen:
UTO / Bedank hier John de Mol
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:15 schreef moemoe het volgende:
Nu wil ik niet heel naar zijn, maar ik kwam laatst in UTO en toen kwam ik een opmerkelijke TS tegen:
UTO / Bedank hier John de Mol
Zeer zeker wel. Maar kan je dat via mobiel instellen?quote:Op woensdag 18 november 2015 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je vond de Sint-UI niet wat?
Omdat LTVDK.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
En waarom heb ik nog geen nieuwe UI?
Als ik het moet doen, krijg je dit soort dingen:quote:Op woensdag 18 november 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
Jaaaaaaaa, bijna.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik het moet doen, krijg je dit soort dingen:
[ afbeelding ]
Dat is natuurlijk voor niemand leuk.
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te quoten zonder iets eronder, joh gek?
[..]
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
Zit David nou Fylax na te doen?
Wil hij stiekem hem zijn, of hem in hem hebben?
quote:Op woensdag 18 november 2015 01:05 schreef Specularium het volgende:
Zit David nou Fylax na te doen?
Wil hij stiekem hem zijn, of hem in hem hebben?
Spreek voor jezelf, blaag.quote:Op woensdag 18 november 2015 01:06 schreef d4v1d het volgende:
Wat zijn we toch ook soms een stel kleuters.
quote:Op woensdag 18 november 2015 01:06 schreef d4v1d het volgende:
Wat zijn we toch ook soms een stel kleuters.
quote:Op woensdag 18 november 2015 10:25 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Henkie toch een baas.
[ afbeelding ]
WTFquote:Op woensdag 18 november 2015 10:25 schreef Mani89 het volgende:
Wat is Henkie toch een baas.
[ afbeelding ]
fijn dat je dat even openbaar maaktequote:Op woensdag 18 november 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij post ook nog in de UTO SC, kun je nagaan.
Ik heb die reeks ook in mijn topiclijst, maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:59 schreef isax het volgende:
[..]
fijn dat je dat even openbaar maakte
Ff serieus....quote:Op woensdag 18 november 2015 12:04 schreef Specularium het volgende:
http://www.epictimes.com/(...)ms-un-islamic/gal/5/
.
Wie?quote:Op woensdag 18 november 2015 14:59 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
R.I.P. Diesel superhondje. #neverforget
[..]
Nee, een kat noem je Tardar Sauce.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom noemen mensen hun hond Diesel trouwens? Je noemt je kat toch ook niet Euro Loodvrij?
Of Yoki....quote:Op woensdag 18 november 2015 17:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, een kat noem je Tardar Sauce.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom noemen mensen hun hond Diesel trouwens? Je noemt je kat toch ook niet Euro Loodvrij?
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij griep krijgt.
#JeSuisOiseauquote:
quote:“Beste bezoekers van Lamb of God en Children of Bodom, Helaas wordt de show van Lamb of God en Children of Bodon vanavond in 013 gecanceld. Door de aanslagen in Parijs die tevens plaatsvonden in een poppodium is de druk en stress op deze bands die in Europa spelen erg groot. Gecombineerd met de dreiging van terroristische aanslagen in Duitsland gisteren voelen beide bands een te grote druk om vanavond de performance te bieden die het publiek van ze gewend is. Dit heeft ze doen besluiten om de show te cancelen. Het is nog onbekend of de band op een later tijdstip terugkomt naar 013.”
punt voor de terroristenquote:
Ik begrijp het wel, maar ik vind het jammer dat het zo moet.quote:
Mijn nichtje, dochtertje van mijn broer, heeft een katje.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoop dat het allemaal weer langzaam weg slijt ipv dat angst gaat regeren.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar ik vind het jammer dat het zo moet.
Jawel, genoeg evenementen die wel doorgaan, zoals gisteravondquote:Op woensdag 18 november 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoop dat het allemaal weer langzaam weg slijt ipv dat angst gaat regeren.
???quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef anonymoussie het volgende:
Straks durft niemand een rokje meer aan in de zomer.
Prima naam.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn nichtje, dochtertje van mijn broer, heeft een katje.
Die heet Elfje. Nou eigenlijk Elf, maar iedereen zegt altijd Elfje.
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, genoeg evenementen die wel doorgaan, zoals gisteravond.
Ik ga wel door hoor. Sterker nog: ik ga op zeer korte termijn zelfs optreden.quote:
1. het was niet grappigquote:
Ja. Maar leuker wordt het er even niet op.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, genoeg evenementen die wel doorgaan, zoals gisteravond.
In een rok?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel door hoor. Sterker nog: ik ga op zeer korte termijn zelfs optreden.
Ik merk er eigenlijk vrij weinig van.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. Maar leuker wordt het er even niet op.
Elf is `van de nieuwe K3 meisjesquote:Op woensdag 18 november 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
In een rok?![]()
Wat voor genre muziek maken jullie?
Pop. Ik wou eerst pop-ro(c)k zeggen, maar dat is te flauw. Dan krijg ik weer dat Uccie zegt:quote:Op woensdag 18 november 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
In een rok?![]()
Wat voor genre muziek maken jullie?
1. ik had al sorry gezegdquote:Op woensdag 18 november 2015 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
1. het was niet grappig
2. mag je alleen rokjes in de zomer dragen dan?
Ja, dat was dus wel grappig geweest, Henk.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pop. Ik wou eerst pop-ro(c)k zeggen, maar dat is te flauw. Dan krijg ik weer dat Uccie zegt:
1. het was niet grappig.
Ik had me kapot gelachen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pop. Ik wou eerst pop-ro(c)k zeggen, maar dat is te flauw. Dan krijg ik weer dat Uccie zegt:
1. het was niet grappig.
In de zomer draag ik ook een panty, die zijn er namelijk ook gewoon doorzichtig, Frans Molenaarquote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
1. ik had al sorry gezegd![]()
2. wel zonder panty, legging of andere bedekkende shit
Oh, daar wordt straks een aanslag mee gepleegd, ga maar vast je pyjama inpakken.quote:
Wat een onzin, zo laat je je wel makkelijk gek maken.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef YokiKater het volgende:
Mensen zijn nu ook nog banger voor baarden. Is leuk als je in een camouflagebroek loopt en een kek sjaaltje om hebt of zo, rugzakje erbij om het af te maken (hahaha, wat slecht).
Ik ben vaak onbedoeld grappig. Mijn zorgvuldig voorbereide, uitgevoerde grappen gaan meestal de mist in.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat was dus wel grappig geweest, Henk.
Daders zagen er heel modern gladgeschoren uit, dus dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef YokiKater het volgende:
Mensen zijn nu ook nog banger voor baarden. Is leuk als je in een camouflagebroek loopt en een kek sjaaltje om hebt of zo, rugzakje erbij om het af te maken (hahaha, wat slecht).
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dit voor een zelfbevlekking?
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
1. het was niet grappig.
Vandaag nog is iemand die ik "ken" staande gehouden, onder schot gehouden en moest jas uitdoen en rugzak laten inspecteren. Vanwege zijn uiterlijk. Was dan wel in Belgie maar toch. En in het, geloof, NRC stond ook nog een stukje over wantrouwen bij mannen met baarden en rugzakjes op stations.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een onzin, zo laat je je wel makkelijk gek maken.
Was die blank?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vandaag nog is iemand die ik "ken" staande gehouden, onder schot gehouden en moest jas uitdoen en rugzak laten inspecteren. Vanwege zijn uiterlijk. Was dan wel in Belgie maar toch. En in het, geloof, NRC stond ook nog een stukje over wantrouwen bij mannen met baarden en rugzakjes op stations.
Ja, vertel dat het volk maar.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daders zagen er heel modern gladgeschoren uit, dus dat slaat nergens op.
Ik liep gisteravond in een donkerblauw krijtstreep mantelpak, toen ik werd staande gehouden.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vandaag nog is iemand die ik "ken" staande gehouden, onder schot gehouden en moest jas uitdoen en rugzak laten inspecteren. Vanwege zijn uiterlijk. Was dan wel in Belgie maar toch. En in het, geloof, NRC stond ook nog een stukje over wantrouwen bij mannen met baarden en rugzakjes op stations.
Frans Molenaar???quote:Op woensdag 18 november 2015 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de zomer draag ik ook een panty, die zijn er namelijk ook gewoon doorzichtig, Frans Molenaar.
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vaak onbedoeld grappig.
Zou ik ook staande houdenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik liep gisteravond in een donkerblauw krijtstreep mantelpak, toen ik werd staande gehouden.
Had je je zeker niet geschoren?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik liep gisteravond in een donkerblauw krijtstreep mantelpak, toen ik werd staande gehouden.
Oh ik heb die "waar ga je naartoe" gewoon verkeerd geïnterpreteerdquote:
Nee ik had een krulsnor.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je je zeker niet geschoren?
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik heb die "waar ga je naartoe" gewoon verkeerd geïnterpreteerd
Staan lachen? Ik zou toch flink pissig zijn denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, die hebben achteraf nog staan lachen.. Maar het is toch absurd allemaal.
Ja, maar jij....quote:Op woensdag 18 november 2015 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Staan lachen? Ik zou toch flink pissig zijn denk ik.
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Fokker89 het volgende:
Fatima had al haar neven gebeld om lekker de politie voor kankerjoden uit te maken.
Is het ook niet, daaromquote:Op woensdag 18 november 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, vind ik helemaal niet grappig.
Vreemd. Je had dit anders namelijk wel degelijk gevraagd (we kennen jou langer dan vandaag).quote:Op woensdag 18 november 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, vind ik helemaal niet grappig.
Nee, hij vindt het niet grappig omdat ik het post.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. Je had dit anders namelijk wel degelijk gevraagd (we kennen jou langer dan vandaag).
Het roept eigenlijk de vraag op: waarom post jij bewust dingen die je niet grappig vindt?
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het niet grappig omdat ik het post.
quote:
Hij maakte op FB nog grapjes erover; "Handen omhoog? Maar meneer, dan gaat ie af" Dat soort dingen. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Staan lachen? Ik zou toch flink pissig zijn denk ik.
Je moest er bij zijn denk ik....quote:Op woensdag 18 november 2015 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij maakte op FB nog grapjes erover; "Handen omhoog? Maar meneer, dan gaat ie af" Dat soort dingen. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Ik kon alleen maar dingen bedenken die ik vooral niet wilde zeggen hardop, waardoor ik niet op een echt antwoord kwam en ze volgens mij eerst niet geloofden dat ik gewoon naar de tram gingquote:Op woensdag 18 november 2015 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij maakte op FB nog grapjes erover; "Handen omhoog? Maar meneer, dan gaat ie af" Dat soort dingen. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Ja, misschien wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moest er bij zijn denk ik....
Ja, kan me wel voorstellen dat je even flabbergasted was.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar dingen bedenken die ik vooral niet wilde zeggen hardop, waardoor ik niet op een echt antwoord kwam en ze volgens mij eerst niet geloofden dat ik gewoon naar de tram ging
Hoezo? Ze is Zwart.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, kan me wel voorstellen dat je even flabbergasted was.
Peter R is er ook weer heel deskundig over aan het doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:59 schreef Uccie het volgende:
Oh die gast die het allemaal gepland zou hebben is dood. Hopelijk zijn er een hoop plannen met hem gestorven.
Hoe noem je mequote:
Ah, was het wisselgeld op.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Peter R is er ook weer heel deskundig over aan het doen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe noem je mekijk eens naar mijn ouders, zien die eruit alsof ik zwart ben.
Werk nou effe mee.quote:
Eerst Harry, nu jij. Zijn jullie collectief ongesteld ofzo.quote:
Zal wel aan het weer liggen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerst Harry, nu jij. Zijn jullie collectief ongesteld ofzo.
Er komt nog een keer een avond dat Peter R. de Vries de enige talkshowgast is, omdat hij verstand heeft van alle onderwerpen die voor die avond op de agenda staan. Terrorisme, perikelen bij Ajax, criminaliteit in Nederland...quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Peter R is er ook weer heel deskundig over aan het doen.
Harry is gemiddeld maar één keer per vier weken NIET ongesteld. Dat weet iedereen hier. Meestal is die ene dag hier aan te herkennen:quote:Op woensdag 18 november 2015 19:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eerst Harry, nu jij. Zijn jullie collectief ongesteld ofzo.
Volgende keer als hij weer in de buurt is ga ik hem gewoon slaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er komt nog een keer een avond dat Peter R. de Vries de enige talkshowgast is, omdat hij verstand heeft van alle onderwerpen die voor die avond op de agenda staan. Terrorisme, perikelen bij Ajax, criminaliteit in Nederland...
Als ze hem nou gewoon een eigen programma geven, dan hoef ik alleen dat niet te kijken en dan word ik nooit meer per ongeluk met hem geconfronteerd.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er komt nog een keer een avond dat Peter R. de Vries de enige talkshowgast is, omdat hij verstand heeft van alle onderwerpen die voor die avond op de agenda staan. Terrorisme, perikelen bij Ajax, criminaliteit in Nederland...
En konijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat schaft de pot?quote:
Daarom, Imgur.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:45 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb er een pic van gemaakt.
Maar nu doet mijn photobucket het niet of zo...![]()
![]()
quote:Unit 731 is naast een nummer van Slayer een voormalig onderzoekscomplex van het Japanse leger, waar men tijdens de Tweede Chinees-Japanse Oorlog en WOII onderzoek deed op mensen. Het grote brein was microbioloog Shiro Ishii, volgens een goed geïnformeerde professor een man van wie Josef Mengele nog veel had kunnen leren, qua ‘een kwaadaardig mens zijn’.
Men deed er onder andere aan onverdoofde vivisectie, het bevriezen+ontdooien en onverdoofd amputeren van ledematen, het weer vastnaaien van diezelfde ledematen aan de andere kant van het lichaam, het infecteren van SOA’s, het inspuiten van dierenbloed of zeewater, het in de rondte centrifugeren van proefpersonen tot ze stierven, en het testen van wapens. Proefpersonen werden rondom een granaat gepositioneerd op verschillende afstanden, waarna de granaat werd ontstoken.
Om hun eigen biowapens te ontwikkelen, lieten de Japanners als test laagvliegende vliegtuigen zwermen met pest besmette vlooien uitstorten boven Chinese steden en dorpjes. Een probleem was dat de vlooien in de lucht alle kanten op woeien en de eigen manschappen besmetten, dus besloten de Japanners om de vlooien eerst in een grote bom te stoppen.
http://motherboard.vice.c(...)rce=motherboardfbned
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:30 schreef anonymoussie het volgende:
NerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Wanneer ga je kijken?quote:
Ik vind er weinigquote:
Cool, ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Probeer van het weekend 1 deel alvast.
wut hoezo zou ze verdrinkenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind er weinigaan, dit zou iedereen daar moeten doen als het alternatief is dat je een vrouw anders maar laat verdrinken.
Ze zou niet verdrinken daar?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind er weinigaan, dit zou iedereen daar moeten doen als het alternatief is dat je een vrouw anders maar laat verdrinken.
100% dat deze man is gefriendzoned. De echte boyfriend zit thuis klaar om haar een pak rammel te geven omdat ze zo laat thuis is.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
wut hoezo zou ze verdrinkenwater komt tot de enkels
Dan moet ze zich niet zo aanstellen.quote:
Nja ze heeft een hoofddoek op dus denk dat het niet gepast is.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Hij had haar ook op zijn schouder kunnen nemen, maar dan had hij naast natte enkels ook een natte nek
gahahahahahaha...quote:Op woensdag 18 november 2015 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ze zich niet zo aanstellen.
Maar als je met zulke kledij door het water gaat lopen kom je gewoon niet vooruit. Dus alle mannen zouden daar met stoeltjes moeten lopenquote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Hij had haar ook op zijn schouder kunnen nemen, maar dan had hij naast natte enkels ook een natte nek
Ja waarom nietquote:Op woensdag 18 november 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar als je met zulke kledij door het water gaat lopen kom je gewoon niet vooruit. Dus alle mannen zouden daar met stoeltjes moeten lopen
En gewoon normaal dragen dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja ze heeft een hoofddoek op dus denk dat het niet gepast is.
Uhm, watdacht je van gewoon helemaal niet aanraken.quote:
Wat is dat voor iets raars, je mag toch best je eigen vrouw dragenquote:Op woensdag 18 november 2015 21:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Uhm, watdacht je van gewoon helemaal niet aanraken.
Wie zegt dat het zijn vrouw is?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets raars, je mag toch best je eigen vrouw dragen
Nee, in sommige landen mag je ook je vrouw niet aanraken in het openbaar.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets raars, je mag toch best je eigen vrouw dragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |