Ik altijd...met een heel krat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil daar soms met een bierflesje op slaan.
Hij noemt iedereen "broer", ongeveer 30 keer per minuut.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil daar soms met een bierflesje op slaan.
Hij schijnt dat ook tegen zijn zus te zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij noemt iedereen "broer", ongeveer 30 keer per minuut.
Zij post ook nog in de UTO SC, kun je nagaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die in deze SC post.
Hopeloosquote:Op woensdag 18 november 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zij post ook nog in de UTO SC, kun je nagaan.
Oh, dan zit je safe. Rood is in.quote:Op dinsdag 17 november 2015 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Op het plaatje komt de kleur niet echt goed naar voren, het is gewoon kerstmanrood.
En geen aflevering gemist.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
Maar Yoki kijkt daar ook echt naar.
Ja, dat moest van Liesje.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:15 schreef moemoe het volgende:
Nu wil ik niet heel naar zijn, maar ik kwam laatst in UTO en toen kwam ik een opmerkelijke TS tegen:
UTO / Bedank hier John de Mol
quote:Op woensdag 18 november 2015 00:15 schreef moemoe het volgende:
Nu wil ik niet heel naar zijn, maar ik kwam laatst in UTO en toen kwam ik een opmerkelijke TS tegen:
UTO / Bedank hier John de Mol
Zeer zeker wel. Maar kan je dat via mobiel instellen?quote:Op woensdag 18 november 2015 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je vond de Sint-UI niet wat?
Omdat LTVDK.quote:Op woensdag 18 november 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
En waarom heb ik nog geen nieuwe UI?
Als ik het moet doen, krijg je dit soort dingen:quote:Op woensdag 18 november 2015 00:25 schreef Specularium het volgende:
En waarom heb ik nog geen nieuwe UI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |