Ik hoorde het gewoon in het Masterchef Topicquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:16 schreef moemoe het volgende:
Sneller krijg je het nieuws nauwelijks binnen
Ik moet daar veel te hard om lachen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:02 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel serieus een leuk programma om te zien.
#waarwasjijtoenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoorde het gewoon in het Masterchef Topic
Ik vond de deelnemers wel sympathiek over komen bij RTL Late Night.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet daar veel te hard om lachen.
op de bank.quote:
Frank Kramer... tv-presentator en ook nog een blauwe maandag voetballer bij Volendam, geloof ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:19 schreef Karina het volgende:
Gezellig liedje, 1 van de leden is bekend vanwege iets heel anders
Nu even op een stoel achter mijn PC. Moest even wat opzoeken. Mijn laptop is ietwat traag.quote:
Ik wist dat jij dat wist!quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Frank Kramer... tv-presentator en ook nog een blauwe maandag voetballer bij Volendam, geloof ik.
Zo oud ben ik al, dat ik dergelijke dingen gewoon weet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu even op een stoel achter mijn PC. Moest even wat opzoeken. Mijn laptop is ietwat traag.
[..]
Ik wist dat jij dat wist!
Wie zaten daar wanneer?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vond de deelnemers wel sympathiek over komen bij RTL Late Night.
Ik wist het ook, maar ik ben NOG ouder dan jij (denk ik).quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo oud ben ik al, dat ik dergelijke dingen gewoon weet.
quote:
Oh, nevermind. Ik verwar bovenstaand programma met Real Men, die deelnemers zaten bij Humberto.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:57 schreef Specularium het volgende:
Moet ook nog Meer voor Mannen terugkijken.
Dat dacht ik al wel weer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Oh, nevermind. Ik verwar bovenstaand programma met Real Men, die deelnemers zaten bij Humberto.
mannen zijn toch sowieso allemaal hetzelfde?quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef moemoe het volgende:
Ja, al die mannen zijn toch hetzelfde.
met een rendier??quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef YokiKater het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb gewoon een Kersttrui besteld.
Heb ik vorig jaar gedaan, helaas kwam hij pas ver na kerst binnenquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:33 schreef YokiKater het volgende:
Geloof het of niet maar ik heb gewoon een Kersttrui besteld.
Ik kan ze nauwelijks uit elkaar houden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 20:35 schreef Nizno het volgende:
mannen zijn toch sowieso allemaal hetzelfde?
Echt hè.. wilde hem eigenlijk in het zwart maar die is al uitverkocht in mijn maat. En in de winkel hadden ze ook niet meer. Dingen gaan hard, halve baardenclub loopt ermee rondquote:
oeh mooi rozequote:
De kleur maakt 't juist coolquote:Op dinsdag 17 november 2015 20:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Echt hè.. wilde hem eigenlijk in het zwart maar die is al uitverkocht in mijn maat. En in de winkel hadden ze ook niet meer. Dingen gaan hard, halve baardenclub loopt ermee rond![]()
kijksequote:
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:06:28Cillessen stopt de penalty van Mario Gomez. Pakt ook de rebound. #fictiefduined reageer retweet
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:04:21Penalty voor Duitsland in de 2e minuut. Zonder dat er een Nederlander aan de bal is geweest. #fictiefduined reageer retweet
2e tweetquote:Op dinsdag 17 november 2015 21:17 schreef moemoe het volgende:
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:06:28Cillessen stopt de penalty van Mario Gomez. Pakt ook de rebound. #fictiefduined reageer retweet
twitter:DiederikSmit twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 21:04:21Penalty voor Duitsland in de 2e minuut. Zonder dat er een Nederlander aan de bal is geweest. #fictiefduined reageer retweet
.
Hopelijk is je vader niet zo zwaar anders is je pc zometeen kapot.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijn vader zit verdomme op de PC. Ik probeer hem er vanaf te krijgen.
Je bent nog veel erger jij.quote:Op dinsdag 17 november 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je hem ineens heilig zien doen.
Baggerlul van het forum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |