???quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef anonymoussie het volgende:
Straks durft niemand een rokje meer aan in de zomer.
Prima naam.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:34 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn nichtje, dochtertje van mijn broer, heeft een katje.
Die heet Elfje. Nou eigenlijk Elf, maar iedereen zegt altijd Elfje.
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, genoeg evenementen die wel doorgaan, zoals gisteravond.
Ik ga wel door hoor. Sterker nog: ik ga op zeer korte termijn zelfs optreden.quote:
1. het was niet grappigquote:
Ja. Maar leuker wordt het er even niet op.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, genoeg evenementen die wel doorgaan, zoals gisteravond.
In een rok?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Ik ga wel door hoor. Sterker nog: ik ga op zeer korte termijn zelfs optreden.
Ik merk er eigenlijk vrij weinig van.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. Maar leuker wordt het er even niet op.
Elf is `van de nieuwe K3 meisjesquote:Op woensdag 18 november 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
In een rok?![]()
Wat voor genre muziek maken jullie?
Pop. Ik wou eerst pop-ro(c)k zeggen, maar dat is te flauw. Dan krijg ik weer dat Uccie zegt:quote:Op woensdag 18 november 2015 18:41 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
In een rok?![]()
Wat voor genre muziek maken jullie?
1. ik had al sorry gezegdquote:Op woensdag 18 november 2015 18:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
1. het was niet grappig
2. mag je alleen rokjes in de zomer dragen dan?
Ja, dat was dus wel grappig geweest, Henk.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pop. Ik wou eerst pop-ro(c)k zeggen, maar dat is te flauw. Dan krijg ik weer dat Uccie zegt:
1. het was niet grappig.
Ik had me kapot gelachen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pop. Ik wou eerst pop-ro(c)k zeggen, maar dat is te flauw. Dan krijg ik weer dat Uccie zegt:
1. het was niet grappig.
In de zomer draag ik ook een panty, die zijn er namelijk ook gewoon doorzichtig, Frans Molenaarquote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
1. ik had al sorry gezegd![]()
2. wel zonder panty, legging of andere bedekkende shit
Oh, daar wordt straks een aanslag mee gepleegd, ga maar vast je pyjama inpakken.quote:
Wat een onzin, zo laat je je wel makkelijk gek maken.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef YokiKater het volgende:
Mensen zijn nu ook nog banger voor baarden. Is leuk als je in een camouflagebroek loopt en een kek sjaaltje om hebt of zo, rugzakje erbij om het af te maken (hahaha, wat slecht).
Ik ben vaak onbedoeld grappig. Mijn zorgvuldig voorbereide, uitgevoerde grappen gaan meestal de mist in.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat was dus wel grappig geweest, Henk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |