quote:Op woensdag 18 november 2015 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zit jij mij te quoten zonder iets eronder, joh gek?
Nee, een kat noem je Tardar Sauce.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom noemen mensen hun hond Diesel trouwens? Je noemt je kat toch ook niet Euro Loodvrij?
Of Yoki....quote:Op woensdag 18 november 2015 17:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, een kat noem je Tardar Sauce.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom noemen mensen hun hond Diesel trouwens? Je noemt je kat toch ook niet Euro Loodvrij?
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij griep krijgt.
#JeSuisOiseauquote:
quote:“Beste bezoekers van Lamb of God en Children of Bodom, Helaas wordt de show van Lamb of God en Children of Bodon vanavond in 013 gecanceld. Door de aanslagen in Parijs die tevens plaatsvonden in een poppodium is de druk en stress op deze bands die in Europa spelen erg groot. Gecombineerd met de dreiging van terroristische aanslagen in Duitsland gisteren voelen beide bands een te grote druk om vanavond de performance te bieden die het publiek van ze gewend is. Dit heeft ze doen besluiten om de show te cancelen. Het is nog onbekend of de band op een later tijdstip terugkomt naar 013.”
punt voor de terroristenquote:
Ik begrijp het wel, maar ik vind het jammer dat het zo moet.quote:
Mijn nichtje, dochtertje van mijn broer, heeft een katje.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoop dat het allemaal weer langzaam weg slijt ipv dat angst gaat regeren.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar ik vind het jammer dat het zo moet.
Jawel, genoeg evenementen die wel doorgaan, zoals gisteravondquote:Op woensdag 18 november 2015 18:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoop dat het allemaal weer langzaam weg slijt ipv dat angst gaat regeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |