Daders zagen er heel modern gladgeschoren uit, dus dat slaat nergens op.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef YokiKater het volgende:
Mensen zijn nu ook nog banger voor baarden. Is leuk als je in een camouflagebroek loopt en een kek sjaaltje om hebt of zo, rugzakje erbij om het af te maken (hahaha, wat slecht).
Ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wat is dit voor een zelfbevlekking?
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Pop. Ik wou eerst pop-ro(c)k zeggen, maar dat is te flauw. Dan krijg ik weer dat Uccie zegt:
1. het was niet grappig.
Vandaag nog is iemand die ik "ken" staande gehouden, onder schot gehouden en moest jas uitdoen en rugzak laten inspecteren. Vanwege zijn uiterlijk. Was dan wel in Belgie maar toch. En in het, geloof, NRC stond ook nog een stukje over wantrouwen bij mannen met baarden en rugzakjes op stations.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een onzin, zo laat je je wel makkelijk gek maken.
Was die blank?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vandaag nog is iemand die ik "ken" staande gehouden, onder schot gehouden en moest jas uitdoen en rugzak laten inspecteren. Vanwege zijn uiterlijk. Was dan wel in Belgie maar toch. En in het, geloof, NRC stond ook nog een stukje over wantrouwen bij mannen met baarden en rugzakjes op stations.
Ja, vertel dat het volk maar.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daders zagen er heel modern gladgeschoren uit, dus dat slaat nergens op.
Ik liep gisteravond in een donkerblauw krijtstreep mantelpak, toen ik werd staande gehouden.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vandaag nog is iemand die ik "ken" staande gehouden, onder schot gehouden en moest jas uitdoen en rugzak laten inspecteren. Vanwege zijn uiterlijk. Was dan wel in Belgie maar toch. En in het, geloof, NRC stond ook nog een stukje over wantrouwen bij mannen met baarden en rugzakjes op stations.
Frans Molenaar???quote:Op woensdag 18 november 2015 18:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
In de zomer draag ik ook een panty, die zijn er namelijk ook gewoon doorzichtig, Frans Molenaar.
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben vaak onbedoeld grappig.
Zou ik ook staande houdenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik liep gisteravond in een donkerblauw krijtstreep mantelpak, toen ik werd staande gehouden.
Had je je zeker niet geschoren?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik liep gisteravond in een donkerblauw krijtstreep mantelpak, toen ik werd staande gehouden.
Oh ik heb die "waar ga je naartoe" gewoon verkeerd geïnterpreteerdquote:
Nee ik had een krulsnor.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Had je je zeker niet geschoren?
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ik heb die "waar ga je naartoe" gewoon verkeerd geïnterpreteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |