Staan lachen? Ik zou toch flink pissig zijn denk ik.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach, die hebben achteraf nog staan lachen.. Maar het is toch absurd allemaal.
Ja, maar jij....quote:Op woensdag 18 november 2015 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Staan lachen? Ik zou toch flink pissig zijn denk ik.
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Fokker89 het volgende:
Fatima had al haar neven gebeld om lekker de politie voor kankerjoden uit te maken.
Is het ook niet, daaromquote:Op woensdag 18 november 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, vind ik helemaal niet grappig.
Vreemd. Je had dit anders namelijk wel degelijk gevraagd (we kennen jou langer dan vandaag).quote:Op woensdag 18 november 2015 18:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, vind ik helemaal niet grappig.
Nee, hij vindt het niet grappig omdat ik het post.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vreemd. Je had dit anders namelijk wel degelijk gevraagd (we kennen jou langer dan vandaag).
Het roept eigenlijk de vraag op: waarom post jij bewust dingen die je niet grappig vindt?
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, hij vindt het niet grappig omdat ik het post.
quote:
Hij maakte op FB nog grapjes erover; "Handen omhoog? Maar meneer, dan gaat ie af" Dat soort dingen. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Staan lachen? Ik zou toch flink pissig zijn denk ik.
Je moest er bij zijn denk ik....quote:Op woensdag 18 november 2015 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij maakte op FB nog grapjes erover; "Handen omhoog? Maar meneer, dan gaat ie af" Dat soort dingen. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Ik kon alleen maar dingen bedenken die ik vooral niet wilde zeggen hardop, waardoor ik niet op een echt antwoord kwam en ze volgens mij eerst niet geloofden dat ik gewoon naar de tram gingquote:Op woensdag 18 november 2015 18:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij maakte op FB nog grapjes erover; "Handen omhoog? Maar meneer, dan gaat ie af" Dat soort dingen. Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Ja, misschien wel.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je moest er bij zijn denk ik....
Ja, kan me wel voorstellen dat je even flabbergasted was.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar dingen bedenken die ik vooral niet wilde zeggen hardop, waardoor ik niet op een echt antwoord kwam en ze volgens mij eerst niet geloofden dat ik gewoon naar de tram ging
Hoezo? Ze is Zwart.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, kan me wel voorstellen dat je even flabbergasted was.
Peter R is er ook weer heel deskundig over aan het doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:59 schreef Uccie het volgende:
Oh die gast die het allemaal gepland zou hebben is dood. Hopelijk zijn er een hoop plannen met hem gestorven.
Hoe noem je mequote:
Ah, was het wisselgeld op.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Peter R is er ook weer heel deskundig over aan het doen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoe noem je mekijk eens naar mijn ouders, zien die eruit alsof ik zwart ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |