Komt door moemoe. Die kon een heel simpele opgave (quote:
Op de Wikipedia van ''De Film van Ome Willem'' staat niks over Kinderen voor Kinderenquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt door moemoe. Die kon een heel simpele opgave () niet raden. Moest ik allemaal extra hints gaan ophoesten en zo.
Dat staat ook los van elkaar. Het is Edwin Rutten die bekend is als "Ome Willem". Als je doorklikt naar zijn Wikipedia-pagina kom je het wel tegen, trouwensquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op de Wikipedia van ''De Film van Ome Willem'' staat niks over Kinderen voor Kinderen.
Erg sociaal van je.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt door moemoe. Die kon een heel simpele opgave () niet raden. Moest ik allemaal extra hints gaan ophoesten en zo.
Nee ik ben zo'n 4 weken geleden nog naar Spanje geweest.quote:
Gewoon vanuit bed.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben chagrijnig, mensen. En omdat TimTim er niet is zou ik graag een hele tirade willen schrijven vanuit bad, maar ik heb verdomme helemaal geen bad!! En ik ben moe!
quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, daar moest ik juist uit! Gofferedomme!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |