<-quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:23 schreef moemoe het volgende:
Deze PI vind ik nu al niet leuk meer.
Die PI is ook veel tofferquote:Op vrijdag 20 november 2015 02:24 schreef Elfletterig het volgende:
<-
In een topic over Stevie Wonder heb ik een keer deze gebruikt, bij elke post in dat topic.
Bedrijven en overheden hebben zich aan de wet te houden. Laatst was er in de VS ook z'n geschift religieus wijf dat weigerde om een homokoppel hun trouwpapieren te geven. Aanpakken, zulke types. Religie staat niet boven de wet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:25 schreef moemoe het volgende:
Mjah, op zich vind ik het ook weer niet negatief. Door dit soort dingen kunnen er juist veranderingen plaats vinden.
Vaak is 't dan nodig dat dergelijke dingen gebeuren..
Specularium gaat dit allemaal teruglezen, trouwens.quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedrijven en overheden hebben zich aan de wet te houden. Laatst was er in de VS ook z'n geschift religieus wijf dat weigerde om een homokoppel hun trouwpapieren te geven. Aanpakken, zulke types. Religie staat niet boven de wet.
Voor het feit dat discriminatie op grond van geaardheid anno 2015 nog steeds wordt toegepast.quote:
Ik snap je punt, maar jij hebt het nu over iets dat eerst niet goed was geregeld en inmiddels wel (namelijk stemrecht voor vrouwen).quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Voor het feit dat discriminatie op grond van geaardheid anno 2015 nog steeds wordt toegepast.
Om even een vergelijking te trekken: dat vrouwen niet mochten stemmen was eerder ook niet gebruikelijk, daar is wat aan vooraf gegaan. En nog wat voorbeelden, waarbij het eerder niet gebruikelijk was dat de situatie er was, maar het wel gebruikelijk werd.
Door de jaren heen.
Dus met raise awareness doel ik op: het ongebruikelijke als gebruikelijk gaan aanschouwen, maar daarvoor is er wel bewustwording nodig van 't feit dat 't blijkbaar niet normaal is, voordat het zelfs maar normaal kan worden beschouwd in de toekomst.
Ja, het is inderdaad een voorbeeld wat nu al bij wet is bepaald.quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar jij hebt het nu over iets dat eerst niet goed was geregeld en inmiddels wel (namelijk stemrecht voor vrouwen).
Het gaat hier nu niet om een onderwerp dat niet goed is geregeld; het is allang goed geregeld, dit soort discriminatie is niet toegestaan. Wetsovertreders moet je gewoon hard aanpakken.
Ik maak 't ook niet echt makkelijker voor hemquote:Op vrijdag 20 november 2015 02:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Specularium gaat dit allemaal teruglezen, trouwens.
Dat is waar ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:05 schreef moemoe het volgende:
Of in andere woorden: hoe stuit je op een probleem? Door te ontdekken dat er 1 is.
Harry is wel wat gewend. Mijn slechte woordgrappen, de muzieksmaak van LTVDK, het ochtendhumeur van timmmmm....quote:Op vrijdag 20 november 2015 02:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik maak 't ook niet echt makkelijker voor hem.
Mag ik opmerken dat je UI me wat tegenvalt?quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Harry is wel wat gewend. Mijn slechte woordgrappen, de muzieksmaak van LTVDK, het ochtendhumeur van timmmmm....
Ja, al was ik wel uitgepraat, maar Elfletterig vast nog niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Van die jongen, die ineens die stageplek niet meer
kreeg.
Daar gaat het toch om?
Oh sry, ik viel er net in.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, al was ik wel uitgepraat, maar Elfletterig vast nog niet.
Het is gewoon mijn bestaande UI in Sinterklaaskleuren.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat je UI me wat tegenvalt?
Ik ben mooier van je gewend.
Wij passen. We gaan zo op bed.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:27 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alleen maar leuk!
Hmmmm. Zullen we zo weer eh....?
Ah, ander keertje weerquote:Op vrijdag 20 november 2015 03:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wij passen. We gaan zo op bed.![]()
Ik was nog even wat op fok aan het dwalen.
Het is rustig overal.
Ik ook wel hoor. De rest kan in dat topic. We moeten hier een beetje rekening houden met Harry.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, al was ik wel uitgepraat, maar Elfletterig vast nog niet.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. De rest kan in dat topic. We moeten hier een beetje rekening houden met Harry.
Hmmm hmmmm.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn bestaande UI in Sinterklaaskleuren.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn bestaande UI in Sinterklaaskleuren.
Wat een noeste arbeid!quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets dus ongeveer.
Ja, zoals jij graag uren doet over gifjes, zo heb ik een andere liefhebberijquote:
Ieder z'n ding hè...quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, zoals jij graag uren doet over gifjes, zo heb ik een andere liefhebberij.
ONZ / Teken je hier de nacht door
Het leuke is: Harry gaat hier over klagen. Dat ik mijn UI weer "normaal" moet doen en zo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt 't ook echt weer als UI.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het leuke is: Harry gaat hier over klagen. Dat ik mijn UI weer "normaal" moet doen en zo.
Deze doe ik pas over 5 dagen, als iedereen aan de huidige UI is gewend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we hem dan vooral niet teleurstellen.
Ik verwacht een blije Harry morgenvroegquote:Op vrijdag 20 november 2015 04:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze doe ik pas over 5 dagen, als iedereen aan de huidige UI is gewend.
Morgenvroeg? Nee joh... zo vroeg is Harry niet wakker. De ochtendploeg bestaat eerder uit mensen als d4v1d en timmmmm.quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik verwacht een blije Harry morgenvroeg.
Ze willen mijn slechte grappen hier al niet, laat staan dat ze ook nog doorklikken naar andere topics.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:13 schreef moemoe het volgende:
Bekijken jullie ONZ / Teken je hier de nacht door nog even voor een goede matige grap getekend door Elfje?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morgenvroeg? Nee joh... zo vroeg is Harry niet wakker. De ochtendploeg bestaat eerder uit mensen als d4v1d en timmmmm.
Ja joh, mij vergeten we voor het gemak maar even.quote:
Ik ben denk ik nog niet gewend aan jouw ritmequote:Op vrijdag 20 november 2015 06:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ja joh, mij vergeten we voor het gemak maar even.
Ik anders ook niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben denk ik nog niet gewend aan jouw ritme.
Komt door moemoe. Die kon een heel simpele opgave (quote:
Op de Wikipedia van ''De Film van Ome Willem'' staat niks over Kinderen voor Kinderenquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt door moemoe. Die kon een heel simpele opgave () niet raden. Moest ik allemaal extra hints gaan ophoesten en zo.
Dat staat ook los van elkaar. Het is Edwin Rutten die bekend is als "Ome Willem". Als je doorklikt naar zijn Wikipedia-pagina kom je het wel tegen, trouwensquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:58 schreef moemoe het volgende:
[..]
Op de Wikipedia van ''De Film van Ome Willem'' staat niks over Kinderen voor Kinderen.
Erg sociaal van je.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt door moemoe. Die kon een heel simpele opgave () niet raden. Moest ik allemaal extra hints gaan ophoesten en zo.
Nee ik ben zo'n 4 weken geleden nog naar Spanje geweest.quote:
Gewoon vanuit bed.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:34 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben chagrijnig, mensen. En omdat TimTim er niet is zou ik graag een hele tirade willen schrijven vanuit bad, maar ik heb verdomme helemaal geen bad!! En ik ben moe!
quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, daar moest ik juist uit! Gofferedomme!
Koud is het niet maar het is wel een razende kutdag.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:33 schreef Peunage het volgende:
Gover. TV doet het niet, ABN Amro app en website doen het niet. Het is koud.
Dat zal het zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:06 schreef Karina het volgende:
Tja ze komen uit Spanje he, dan is het Nederlands misschien niet zo goed.
ING is ook al traag vandaag.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:33 schreef Peunage het volgende:
Gover. TV doet het niet, ABN Amro app en website doen het niet. Het is koud.
Het is een aanslag.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ING is ook al traag vandaag.
Alles ligt plat, Wibi.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
ING is ook al traag vandaag.
Cool.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja. Dat is een ander systeem/netwerk.
Als dat netwerk plat gaat dan ligt heel het land op zijn gat, wie heeft er nou nog contant geld tegenwoordig..quote:
Nee joh?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:50 schreef YokiKater het volgende:
Razende aids!! De pinautomaat doet het niet. #alleskapot
Are you serial? Kan ik geen geld pinnen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:50 schreef YokiKater het volgende:
Razende aids!! De pinautomaat doet het niet. #alleskapot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |