Ik ook wel hoor. De rest kan in dat topic. We moeten hier een beetje rekening houden met Harry.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, al was ik wel uitgepraat, maar Elfletterig vast nog niet.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook wel hoor. De rest kan in dat topic. We moeten hier een beetje rekening houden met Harry.
Hmmm hmmmm.quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn bestaande UI in Sinterklaaskleuren.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn bestaande UI in Sinterklaaskleuren.
Wat een noeste arbeid!quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:45 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets dus ongeveer.
Ja, zoals jij graag uren doet over gifjes, zo heb ik een andere liefhebberijquote:
Ieder z'n ding hè...quote:Op vrijdag 20 november 2015 03:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, zoals jij graag uren doet over gifjes, zo heb ik een andere liefhebberij.
ONZ / Teken je hier de nacht door
Het leuke is: Harry gaat hier over klagen. Dat ik mijn UI weer "normaal" moet doen en zo.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:20 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt 't ook echt weer als UI.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het leuke is: Harry gaat hier over klagen. Dat ik mijn UI weer "normaal" moet doen en zo.
Deze doe ik pas over 5 dagen, als iedereen aan de huidige UI is gewend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we hem dan vooral niet teleurstellen.
Ik verwacht een blije Harry morgenvroegquote:Op vrijdag 20 november 2015 04:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze doe ik pas over 5 dagen, als iedereen aan de huidige UI is gewend.
Morgenvroeg? Nee joh... zo vroeg is Harry niet wakker. De ochtendploeg bestaat eerder uit mensen als d4v1d en timmmmm.quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik verwacht een blije Harry morgenvroeg.
Ze willen mijn slechte grappen hier al niet, laat staan dat ze ook nog doorklikken naar andere topics.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:13 schreef moemoe het volgende:
Bekijken jullie ONZ / Teken je hier de nacht door nog even voor een goede matige grap getekend door Elfje?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 05:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Morgenvroeg? Nee joh... zo vroeg is Harry niet wakker. De ochtendploeg bestaat eerder uit mensen als d4v1d en timmmmm.
Ja joh, mij vergeten we voor het gemak maar even.quote:
Ik ben denk ik nog niet gewend aan jouw ritmequote:Op vrijdag 20 november 2015 06:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ja joh, mij vergeten we voor het gemak maar even.
Ik anders ook niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben denk ik nog niet gewend aan jouw ritme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |