ik ben vreedzame hippie ik doe niemand kwaadquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
je kan idd wel een lijstje maken met mensen die in de gaten gehouden moeten worden
deadprez
guus geluk
crip
herman
enz
Hermann?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
je kan idd wel een lijstje maken met mensen die in de gaten gehouden moeten worden
deadprez
guus geluk
crip
herman
enz
hermann wordt behoorlijk chagrijnig als de mexicano's op zijnquote:
hippiesquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben vreedzame hippie ik doe niemand kwaad
jouw policor gutmenscherigheid zorgt er nog voor dat ik om het leven kom man...quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben vreedzame hippie ik doe niemand kwaad
zegt de man met dreadlocksquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef knucker het volgende:
[..]
hippies
Wanneer ik aan de macht ben gaan die als eersten tegen de muur
ik zit de hele dag binnen johquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
deadprez
guus geluk
crip
herman
enz
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann wordt behoorlijk chagrijnig als de mexicano's op zijn
precies ditquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jouw policor gutmenscherigheid zorgt er nog voor dat ik om het leven kom man...
Je bent zelf gvd stinkhippiequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef knucker het volgende:
[..]
hippies
Wanneer ik aan de macht ben gaan die als eersten tegen de muur
zwedenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naar welk land kan ik eigk vertrekken als Greet aan de macht komt?
Canada?
Zit nu een mal D66 type de economie te verneuken dus dat past wel bij je.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naar welk land kan ik eigk vertrekken als Greet aan de macht komt?
Canada?
cellen kunnen toch niet slapen of debiel zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Na slapende cellen nu ook debiele cellen...
lekker met snakelady chillenquote:
Ripquote:
QFTquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Enige bom die Crip zou maken is een caloriebom want keukenprinses
maakt me geen hippiequote:
vetquote:
Zou bomvol zittenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Enige bom die Crip zou maken is een caloriebom want keukenprinses
Ik kijk nu Denemarken-Zweden. Winnaar gaat naar het EK en krijgt daar als een van de velen mijn support.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
maar denemarken heeft christiania dus dat is wel een voordeel ja
kustenaarsuitkering bestaat niet meerquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:53 schreef knucker het volgende:
[..]
maakt me geen hippie
Hypocriete mongolen zijn het. Links lullen, nooit nadenken en iedereen anders heeft het altijd gedaan. Jezelf kunstenaar noemen en een kunstenaarsuitkering opstrijken eb dan toch zeiken op de maatschappij. Gore tyfusklaplopers
Wel geile makkelijke wijven tussen, maar toch allemaal dood
Vet voordeel inderdaad, stel je voor dat je zou moeten werken voor je geld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
maar denemarken heeft christiania dus dat is wel een voordeel ja
jij zat zkr zo achter je computer na die aanslag hequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
deadprez
guus geluk
crip
herman
enz
Dat moeten we niet willen met z'n allen inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vet voordeel inderdaad, stel je voor dat je zou moeten werken voor je geld.
En minder erg dan Nederland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denemarken is minder erg dan Zweden inderdaad.
onee, tegenwoordig hebben ze allemaal een aowtjequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kustenaarsuitkering bestaat niet meer
Ben je er geweest?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Myrr het volgende:
Christiania
Wat een kutwiet hebben ze daar zeg.
Wat vrij debiel is, want die was lager dan de bijstandquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kustenaarsuitkering bestaat niet meer
Geen idee, Nederland is wel redelijk kut geworden ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En minder erg dan Nederland.
ben je toevallig een rotterdammer in oostende?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, Nederland is wel redelijk kut geworden ja.
Is niet heel boeiend. Gewoon wat vervallen gebouwen waar schilderingen op staan, veelkleurig geklede mensen en wat kramen met wiet en hasj.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je er geweest?Lijkt me echt supervet om eens heen te gaan.
Deadprez' paradijs dus.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is niet heel boeiend. Gewoon wat vervallen gebouwen waar schilderingen op staan, veelkleurig geklede mensen en wat kramen met wiet en hasj.
450 baht vind ik veel te duur.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je toevallig een rotterdammer in oostende?
verdomme hermannquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je toevallig een rotterdammer in oostende?
Hmm oké. Maar dan nog, zo'n vrijstaatje is wel behoorlijk uniek.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:56 schreef Myrr het volgende:
[..]
Is niet heel boeiend. Gewoon wat vervallen gebouwen waar schilderingen op staan, veelkleurig geklede mensen en wat kramen met wiet en hasj.
Is natuurlijk geen echte vrijstaat maar wordt met rust gelaten omdat het de rest van de bevolking geen ene reet kan interesseren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmm oké. Maar dan nog, zo'n vrijstaatje is wel behoorlijk uniek.
weet ikquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Is natuurlijk geen echte vrijstaat maar wordt met rust gelaten omdat het de rest van de bevolking geen ene reet kan interesseren.
Je hebt je illegalenquote uit je sig gehaald?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hmm oké. Maar dan nog, zo'n vrijstaatje is wel behoorlijk uniek.
ja vond het zo mooierquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt je illegalenquote uit je sig gehaald?
Oh, goed om te weten wel mocht ik ooit die kant weer op gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:59 schreef deadprez het volgende:
de wietmarkten zijn wel weg tegenwoordig volgens mij
En niet een halfjaar leven op spaargeld om dan met de staart tussen zijn benen bij zijn familie zijn klauw op te houdenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Herman moet echt zijn mond houden want hij heeft nog nooit gereisd.
aannames gebaseerd op poepquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:59 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Herman moet echt zijn mond houden want hij heeft nog nooit gereisd.
maar hij hoefde maar 3 maanden per jaar te werken toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En niet een halfjaar leven op spaargeld om dan met de staart tussen zijn benen bij zijn familie zijn klauw op te houden
mad, jelly, diepquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Poep is altijd nog interessanter dan jouw pohi.
Was je op vaka in Zweden of wat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef Myrr het volgende:
Wat voelde ik me illegaal toen ik weer op de bus naar Zweden zat.
walgelijk, zie jij de aanslag als een grote grap? altijd weer de moslimsquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
jij zat zkr zo achter je computer na die aanslag he
[ afbeelding ]
Jammer dat hij zo strontvervelend is dat hij zelfs niet voor zo'n periode nog werk kan vindenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar hij hoefde maar 3 maanden per jaar te werken toch?
M'n moeder woonde daar dus was er wel regelmatig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Was je op vaka in Zweden of wat?
nicequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef remi1986 het volgende:
[..]
heb nog een nummer voor je
kippevel van die beat
hhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
walgelijk, zie jij de aanslag als een grote grap? altijd weer de moslims
wat is een klauw ophoudenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En niet een halfjaar leven op spaargeld om dan met de staart tussen zijn benen bij zijn familie zijn klauw op te houden
Lol krio over 10 jaarquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Crip het volgende:
[..]
jij zat zkr zo achter je computer na die aanslag he
[ afbeelding ]
zit vol met kuthippiesquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
Is iemand hier weleens in Ruigoord geweest? Dat lijkt me ook fucking cool en schijnen ook ziek vette feesten te zijn, maar is voor mij beetje uit de richting.
Nooit geweest, maar het ligt vlak bij m'n werk, andere kant van het noordzeekanaalquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:01 schreef deadprez het volgende:
Is iemand hier weleens in Ruigoord geweest? Dat lijkt me ook fucking cool en schijnen ook ziek vette feesten te zijn, maar is voor mij beetje uit de richting.
ach, die lelijke bij ons zul je altijd welkom zijn banner is iig wegquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat doet die blackface trouwens naast mijn posts?
ozoquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
M'n moeder woonde daar dus was er wel regelmatig.
ja, daaromquote:
ja hij is van Goondox. Die van Rap Of The Titansquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
nicevolgens mij had je al vaker shit van hun gepost, komt me iig heel bekend voor
ja maar die blackface staat er nog steedsquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
ach, die lelijke bij ons zul je altijd welkom zijn banner is iig weg
zou er echt eens gaan kijken als het zo dicht bij je ligtquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar het ligt vlak bij m'n werk, andere kant van het noordzeekanaal
soms ben je ook de sintquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja maar die blackface staat er nog steeds
als danny op de hoogte was wist hij zelf ook dat er tegenwoordig ook roetpieten zijn
Hmmmmm, wat chicks betreft? Sommige delen wel, maar dan moet je dieper Zweden in gaan. Gotenborg wonen wel mooie meids, in Malmo moet je niet wezen, daar was ik een soort Godin en zo heel bovengemiddeld ben ik niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ozo
is het echt zo chill als men zegt? ;$
ah ja dat was het inderdaadquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:04 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ja hij is van Goondox. Die van Rap Of The Titans
quote:
open er een topic over in fb en kijk hoelang het duurt voor je ban hebtquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja ik ben of negerslaafje of oud en katholiek
tering wat een kutleven
Maar je bent dus wel bovengemiddeld?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hmmmmm, wat chicks betreft? Sommige delen wel, maar dan moet je dieper Zweden in gaan. Gotenborg wonen wel mooie meids, in Malmo moet je niet wezen, daar was ik een soort Godin en zo heel bovengemiddeld ben ik niet.
Wat uitgaan betreft een beetje vaag.
opzichquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
open er een topic over in fb en kijk hoelang het duurt voor je ban hebt
Ik heb het me wel eens voorgenomen, maar is er nooit van gekomenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou er echt eens gaan kijken als het zo dicht bij je ligt
Hihaho. Als zes gemiddeld is. Heb niet heel veel te klagen maar dat mag ik niet zeggen want verwaard arrogant ditdat. Kan mezelf natuurlijk beter lelijk vinden ofzo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar je bent dus wel bovengemiddeld?
doe dan gewoon een pic. En zonder die pens erbij graagquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hihaho. Als zes gemiddeld is. Heb niet heel veel te klagen maar dat mag ik niet zeggen want verwaard arrogant ditdat. Kan mezelf natuurlijk beter lelijk vinden ofzo.
Nou nou nou, vind je toch wel een 7,22/10 hoorquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hihaho. Als zes gemiddeld is. Heb niet heel veel te klagen maar dat mag ik niet zeggen want verwaard arrogant ditdat. Kan mezelf natuurlijk beter lelijk vinden ofzo.
Het is niet zo erg dat ik naast mijn schoenen loop.
6 is idd gemiddeldquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
ik las penisquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:08 schreef knucker het volgende:
[..]
doe dan gewoon een pic. En zonder die pens erbij graag
dan vinden mensen je een kapsones wijf je moet gwn zegge dt je lelijk bent en ''stahp'' it als iemand zegt dt je leuk uitzietquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
6 is idd gemiddeld
en waarom zou je jezelf niet knap mogen vinden?
Ik dacht, ik licht hier even mijn antwoord toe gezien je vraag een beetje een happer was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
6 is idd gemiddeld
en waarom zou je jezelf niet knap mogen vinden?
Zo hoogquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nou nou nou, vind je toch wel een 7,22/10 hoor![]()
![]()
.
idf?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee, maar over een paar maanden moet ik dienen
moest lachenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
7,22/10 is 0,72 hoor hahahahahaha ;p
Oh plsquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
7,22/10 is 0,72 hoor hahahahahaha ;p
Score en gemiddelde hebben niets met elkaar te maken... als een hele klas een 8 scoort kan jij makkelijk een 4 halen, niets gemiddeld aanquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is niet zo erg dat ik naast mijn schoenen loop.
verplicht?quote:
aiiquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
nee, maar over een paar maanden moet ik dienen
Daarom zei ik 'als'. Indekken, ditdat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Score en gemiddelde hebben niets met elkaar te maken... als een hele klas een 8 scoort kan jij makkelijk een 4 halen, niets gemiddeld aan
ja ik denk ik wijs er even opquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:14 schreef Myrr het volgende:
[..]
Daarom zei ik 'als'. Indekken, ditdat.
Dank je, het had zomaar fout kunnen gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik denk ik wijs er even op
haha nerdjequote:Op zaterdag 14 november 2015 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Score en gemiddelde hebben niets met elkaar te maken... als een hele klas een 8 scoort kan jij makkelijk een 4 halen, niets gemiddeld aan
Ja ik zag het gebeuren, dus ik denk "ik grijp in", het kon nog netquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:15 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dank je, het had zomaar fout kunnen gaan.
lkkr op kinderen die met stenen gooien schietenquote:
Je hebt deze terreurdreiging mooi op weten te lossen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik zag het gebeuren, dus ik denk "ik grijp in", het kon nog net
Toch ga ik vrij laconiek om met deze heldenstatus, vind je niet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt deze terreurdreiging mooi op weten te lossen.
quote:
Niet zo bescheiden, je verdient een eremedaille.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Toch ga ik vrij laconiek om met deze heldenstatus, vind je niet?
Purple heartquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden, je verdient een eremedaille.
Niets vergeleken met WCH.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Was een man en die had een terrorist met bomgordel getackled. Hij en de terrorist kwamen om, leven van een man of honderd was gered #held
ff volhouden nogquote:
kleine kans. dat is als ik in de grenspolitie moet dienenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
lkkr op kinderen die met stenen gooien schieten
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Was een man en die had een terrorist met bomgordel getackled. Hij en de terrorist kwamen om, leven van een man of honderd was gered #held
toch lijkt het me echt niet leuk. Ik zou hier al absoluut niet in dienst gaan, in Israël lijkt het me al helemaal aids.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:19 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
kleine kans. dat is als ik in de grenspolitie moet dienen
ah joh lache tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
toch lijkt het me echt niet leuk. Ik zou hier al absoluut niet in dienst gaan, in Israël lijkt het me al helemaal aids.
neequote:
In Israël heerst door polarisatie een stuk meer nationalisme dus die mensen doen het makkelijker wss.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
toch lijkt het me echt niet leuk. Ik zou hier al absoluut niet in dienst gaan, in Israël lijkt het me al helemaal aids.
hmja, maar toch denk ik dat het merendeel van de jeugd er echt niet op zit te wachtenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
In Israël heerst door polarisatie een stuk meer nationalisme dus die mensen doen het makkelijker wss.
Wel Egyptisch geweven toch?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik verkoop eventueel dekbedovertrekken en deurposters met mijn afbeelding...
Halloween is al geweestquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik verkoop eventueel dekbedovertrekken en deurposters met mijn afbeelding...
Uiteraardquote:
Verpest mijn flow nou niet man gvd... ik sta op het punt van keihard scoren... ellendelingquote:
Zag ergens op YT waar zo'n man daar vragen over ging stellen. Best veel willen vechten voor hun land hoor. Nationalisme is echt sterk daaro.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmja, maar toch denk ik dat het merendeel van de jeugd er echt niet op zit te wachten
Mwa, dat leger is een stuk meer dan alleen voetsoldaten e.d. he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
hmja, maar toch denk ik dat het merendeel van de jeugd er echt niet op zit te wachten
in de rij bij de KFCquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
Ik zou voor geen enkel land willen vechten, vecht alleen voor mijn eigen voedsel.
Maar dan echt letterlijk. Ben net Joey wat dat betreft, vraag me af waar het vandaan komt. Heb wel altijd te eten gehad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
Ik zou voor geen enkel land willen vechten, vecht alleen voor mijn eigen voedsel.
Ik vecht sowieso niet, ga altijd huilen en simuleer bloedingenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Crip het volgende:
jij kan de vijand verblinden met je gladde hoofdquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vecht sowieso niet, ga altijd huilen en simuleer bloedingen
ik kijk er juist naar uit. het is een belangrijke periode in mijn leven waar ik veel ga leren en lessen uit ga halen en ik wil mijn land dienen. maar in sommige eenheden zou ik niet willen dienen en sommige taken zou ik niet willen uitvoeren. bijv als mij gevraagd wordt een nederzetting te bewaken dan zou ik terstond weigeren, ook als ik daarvoor in de gevangenis belandquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Of met mijn mooiheidquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef Crip het volgende:
[..]
jij kan de vijand verblinden met je gladde hoofd
ja mensen moeten echt niet fokken met mn voedsel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar dan echt letterlijk. Ben net Joey wat dat betreft, vraag me af waar het vandaan komt. Heb wel altijd te eten gehad.
Lolquote:
rip jd fokken vanuit zn celletjequote:Op zaterdag 14 november 2015 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik kijk er juist naar uit. het is een belangrijke periode in mijn leven waar ik veel ga leren en lessen uit ga halen en ik wil mijn land dienen. maar in sommige eenheden zou ik niet willen dienen en sommige taken zou ik niet willen uitvoeren. bijv als mij gevraagd wordt een nederzetting te bewaken dan zou ik terstond weigeren, ook als ik daarvoor in de gevangenis beland
Lol nee natuurlijk niet, ik lach nooitquote:
Omdat je tegen nederzettingen bent of omdat het te onveilig is?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
bijv als mij gevraagd wordt een nederzetting te bewaken dan zou ik terstond weigeren, ook als ik daarvoor in de gevangenis beland
ik beeld me jou altijd schuddebuikend achter je pctje inquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lol nee natuurlijk niet, ik lach nooit
Ik koop ook altijd twee repen chocola, voor het geval ik het moet delen met iemand.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
ja mensen moeten echt niet fokken met mn voedsel.
omdat ik tegen nederzettingen ben. compleet achterlijk om die te gaan bewakenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat je tegen nederzettingen bent of omdat het te onveilig is?
Alleen als er aardbeving isquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:31 schreef knucker het volgende:
[..]
ik beeld me jou altijd schuddebuikend achter je pctje in
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:32 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
omdat ik tegen nederzettingen ben. compleet achterlijk om die te gaan bewaken
Of mensen die een paar frietjes willen, nee krijg tyfusquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:33 schreef Myrr het volgende:
Godver op de middelbare school als mensen dan kwamen met 'Mag ik een hapje van je broodje?' NEE FUCK OFF KOOP JE EIGEN BROODJE WTF IS DIT VOOR VRAAG SMEERLAP
vooral als ze zo'n hele deepthroat actie gingen zetten om zo'n groot mogelijke hap te nemen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:33 schreef Myrr het volgende:
Godver op de middelbare school als mensen dan kwamen met 'Mag ik een hapje van je broodje?' NEE FUCK OFF KOOP JE EIGEN BROODJE WTF IS DIT VOOR VRAAG SMEERLAP
Inderdaad een goed artikel. Verklaart inderdaad ook wel dat veel jonge mensen er helemaal geen problemen mee hebben om in dienst te gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mwa, dat leger is een stuk meer dan alleen voetsoldaten e.d. he.
Vond dit artikel zelf wel interessant: https://decorrespondent.n(...)r/131871476-8f2dcea7
"nee ik neem geen patat, geen trek in" NEE JE WILDE NIET OPKANKEREN DAN TYFUSLIJER MET JE GORE KLAUWEN BIJ MIJN BORD. Gvd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of mensen die een paar frietjes willen, nee krijg tyfus
Dat had ik voor dat artikel ook een stuk milder verwacht idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Wel best ziek dat het in zo'n extreme mate afgekeurd wordt als je dienstplicht weigert. Die bevolking is echt helemaal gehersenspoeld gewoon.
Ja dit gewoon, optiefen of ik steek je ogen uit met het vorkmesje van m'n frikadel speciaalquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:36 schreef knucker het volgende:
[..]
"nee ik neem geen patat, geen trek in" NEE JE WILDE NIET OPKANKEREN DAN TYFUSLIJER MET JE GORE KLAUWEN BIJ MIJN BORD. Gvd.
heb ooit zo 1,5 bol van iemands ijsje afgehaptquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
vooral als ze zo'n hele deepthroat actie gingen zetten om zo'n groot mogelijke hap te nemen.
Of mensen die dan 1 patatje aanbieden. Ja man bedankt jij bent echt de oplossing op hongersnood.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Of mensen die een paar frietjes willen, nee krijg tyfus
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:35 schreef Crip het volgende:
[..]
vooral als ze zo'n hele deepthroat actie gingen zetten om zo'n groot mogelijke hap te nemen.
Ik lees dat het inderdaad ook heel veel voordelen op kan leveren in je leven. Hm, ik zou het er zelf toch echt niet voor over hebben, in geen enkele eenheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ik kijk er juist naar uit. het is een belangrijke periode in mijn leven waar ik veel ga leren en lessen uit ga halen en ik wil mijn land dienen. maar in sommige eenheden zou ik niet willen dienen en sommige taken zou ik niet willen uitvoeren. bijv als mij gevraagd wordt een nederzetting te bewaken dan zou ik terstond weigeren, ook als ik daarvoor in de gevangenis beland
hard gewordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dit gewoon, optiefen of ik steek je ogen uit met het vorkmesje van m'n frikadel speciaal
zou echt hoorntje inbrengen in de anus van de persoon die dit bij mij fliktquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:37 schreef knucker het volgende:
[..]
heb ooit zo 1,5 bol van iemands ijsje afgehaptbrainfreeze als een mofo maar was het waard
ik wist wel dat jij kinky was.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
zou echt hoorntje inbrengen in de anus van de persoon die dit bij mij flikt
Wat voor pizzaquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:39 schreef knucker het volgende:
Zin in frikandel speciaal
Ff pizza maken dan maar
Daag.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:42 schreef Crip het volgende:
ga maar eens netflixen, ruften in mn bed en slape
doei
100% eens met die afkeuring. israel kan zich geen dienstweigeraars veroorlovenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:36 schreef deadprez het volgende:
Wel best ziek dat het in zo'n extreme mate afgekeurd wordt als je dienstplicht weigert. Die bevolking is echt helemaal gehersenspoeld gewoon.
moeten die rare ultra-orthodoxen al in dienst eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
100% eens met die afkeuring. israel kan zich geen dienstweigeraars veroorloven
Nou, vind dat mensen zelf moeten weten of ze zich overhoop willen laten schieten of niet en of zij andere mensen overhoop willen schieten of niet. Kan me zomaar voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:43 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
100% eens met die afkeuring. israel kan zich geen dienstweigeraars veroorloven
Das geen hawai meerquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:47 schreef knucker het volgende:
[..]
komdan
Hawai met extra ham, 3 soorten kaas en kip
quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:44 schreef Myrr het volgende:
Maar eigenlijk he, ondanks dat het natuurlijk heel kut is wat er is gebeurd, zijn Fransozen nog steeds gewoon kutmensen. Bedacht ik me net.
dit iddquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, vind dat mensen zelf moeten weten of ze zich overhoop willen laten schieten of niet en of zij andere mensen overhoop willen schieten of niet. Kan me zomaar voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
Als mensen nou eens normaal zouden doen was het allemaal niet nodig, maarja, te moeilijk ofzo.
over een paar jaar hopelijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
moeten die rare ultra-orthodoxen al in dienst eigenlijk?
Wat er tussen je benen hangt is karig ;squote:Op zaterdag 14 november 2015 21:48 schreef knucker het volgende:
[..]
het was hawai voor ik ging beleggen, vond m zo karig
gevechtseenheden zijn maar een deel van het leger en het leger kan je nooit verplicht naar een gevechtseenheid sturen als je het daar zelf niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, vind dat mensen zelf moeten weten of ze zich overhoop willen laten schieten of niet en of zij andere mensen overhoop willen schieten of niet. Kan me zomaar voorstellen dat je daar niet op zit te wachten.
Als mensen nou eens normaal zouden doen was het allemaal niet nodig, maarja, te moeilijk ofzo.
je moest eens weten. Je zou onder de indruk zijn. En niet alleen van de dreadlocks in mn schaamhaarquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat er tussen je benen hangt is karig ;s
Vooralsnog eigen keuze of je je daar in wil mengen of niet. Stel je hebt een gezin, dar wil je daar voor zorgen in plaats van de shit die anderen veroorzaken en waar jij niets mee te maken hebt op te moeten lossen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:50 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
gevechtseenheden zijn maar een deel van het leger en het leger kan je nooit verplicht naar een gevechtseenheid sturen als je het daar zelf niet mee eens bent.
genoeg posities binnen het leger waar geen vuurwapen aan te pas komt
moneyssssssquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:53 schreef Myrr het volgende:
Dat is het walgelijke aan oorlog. De mensen die het veroorzaken zitten gewoon lekker op kantoor aan hun massief houten bureaus Stratego te spelen en de burgers vangen de klappen.
een bijdrage leveren aan de veiligheid van de staat waarin je woont is ook indirect zorgen voor je gezin, de veiligheid van je gezin. maar dat is niet het punt. de reden waarom dienstplicht is ingevoerd is omdat het nodig is. als je dienstplicht zou afschaffen en iedereen vrij laat in die keuze zou het leger niet competent genoeg zijn om het land te beschermen in een volgend grootschalig conflict.quote:Op zaterdag 14 november 2015 21:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vooralsnog eigen keuze of je je daar in wil mengen of niet. Stel je hebt een gezin, dar wil je daar voor zorgen in plaats van de shit die anderen veroorzaken en waar jij niets mee te maken hebt op te moeten lossen.
Beetje hard gewordenquote:Op zaterdag 14 november 2015 21:51 schreef knucker het volgende:
[..]
je moest eens weten. Je zou onder de indruk zijn. En niet alleen van de dreadlocks in mn schaamhaar
De Sint is een gutmenschquote:De kindervriend had ook nog een compliment voor Nederland. "Er zijn in de rest van de wereld heel veel kinderen en pappa's en mamma's in nood. Maar zij worden in Nederland opgevangen. Ik wil daar iedereen een groot compliment voor maken."
Alsof dat iets nieuws is, die vent is zo doorgeslagen dat hij alleen maar negers als werknemers heeft. Ja en die verdwaalde vent in Belgie van de tv. Positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sinterklaas: verdrietig en afschuwelijk
[..]
De Sint is een gutmensch
eens. negers aannemen is vragen om problemenquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat iets nieuws is, die vent is zo doorgeslagen dat hij alleen maar negers als werknemers heeft. Ja en die verdwaalde vent in Belgie van de tv. Positieve discriminatie.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
eens. negers aannemen is vragen om problemen
zeg ff wie want ik kijk geen tvquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:07 schreef Myrr het volgende:
Die gast die nu op Comedy Central is...
whaha ik denk dat ik weet je bedoelquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet. Zo'n gare komediepersoon met dichte ogen en een schreeuwstem.
Ja daar moeten we IS op afsturen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
whaha ik denk dat ik weet je bedoel
irritant figuur is dat
bel d'rquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:13 schreef Myrr het volgende:
The fuck ook. Zus belt me honderd uur geleden op of ik KFC wil, dus ik niet avondeten enzo, want bucket, maar die hoer is nog steeds niet thuis.
Wss heeft ze je een bericht gestuurd dat ze niet komt en ontvang je dat nu niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Telefoon is uit en opladen lukt niet. Maakt amper nog verbinding enzulks. RIP phone.
Die baas ken ik van en moet nu nog elke keer lachen als ik hem hoor praten.quote:
Een man doenquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je jezelf aangetrokken voelt tot hem.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
niets moet, dima, niets moetquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik heb het over de jas
of ik hem moet kopen
thxquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:34 schreef Myrr het volgende:
R&P / Vanaf welke leeftijd neemt de drang volledig af?
Eff.
Heb jij honger zo voor slapen gaan, krijg je daar geen geweldige last van je maag van?quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:43 schreef Myrr het volgende:
Bij gebrek aan KFC ga ik maar een ei bakken en daarna slapen.
[ afbeelding ]
Mijn zus zou KFC brengen maar die is nog steeds niet thuis.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:44 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Heb jij honger zo voor slapen gaan, krijg je daar geen geweldige last van je maag van?
Een ei hoort erbij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:45 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn zus zou KFC brengen maar die is nog steeds niet thuis.Niet avondgegeten om die reden, dus ik bak maar een ei. Lig op mijn linker zij dus het verdwijnt vanzelf wel in de loop van de nacht.
Plus Gaviscon, dat ligt standaard bij mijn bed nu.
Je eet voor twee immers.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik blijf nog wel even wakker, ze zal zo vast wel verschijnen met mijn bucket.
Hehe, eet even veel als een kind van zes. Maag is even groot als een waterballon, maaaaar we doen het ervoor!quote:
Ik hoop en daar ga ik ook vanuit dat jullie dadelijk samen een prachtig kindje hebben.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hehe, eet even veel als een kind van zes. Maag is even groot als een waterballon, maaaaar we doen het ervoor!
Wat een rust he, op een zaterdagavondquote:
Je oestrogeen is nooit meer gedaald he?quote:Op zondag 15 november 2015 00:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoop en daar ga ik ook vanuit dat jullie dadelijk samen een prachtig kindje hebben.
neequote:Op zondag 15 november 2015 00:39 schreef Myrr het volgende:
Ben bang. M'n zwager zit hier achter zijn laptop, en ik was net ineens uitgelogd van Fok. Ben nooit uitgelogd van Fok. Kan het dat hij ook op Fok zit en iedereen op dit IPadres heeft uitgelogd?
ja swsquote:Op zondag 15 november 2015 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
deze kopen
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/5RT_0123_014R.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[3932]&set=key[height],value[4598]&set=key[x],value[628]&set=key[y],value[238]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200342709%20001%2063%200225.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Man upquote:Op zondag 15 november 2015 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
deze kopen
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2015/5RT_0123_014R.jpg]&set=key[rotate],value[0.5]&set=key[width],value[3932]&set=key[height],value[4598]&set=key[x],value[628]&set=key[y],value[238]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200342709%20001%2063%200225.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Neh, of je moet Venom fanboy zijnquote:Op zondag 15 november 2015 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
deze kopen
doordat je op precies dezelfde manier post?quote:
Michelinmannetje.quote:Op zondag 15 november 2015 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
deze kopen
Zelfs die New York Doll houdt zich in vanavond.quote:Op zondag 15 november 2015 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat een rust he, op een zaterdagavond
Ik klooi een beetje aan in Paint, die nieuwe voor Werkman is nog niet helemaal af.quote:Op zondag 15 november 2015 01:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zelfs die New York Doll houdt zich in vanavond.
eyquote:
Avondjequote:
Houd je het wel een beetje binnen de perken daar, jongedame?quote:Op zondag 15 november 2015 01:07 schreef Myrr het volgende:
25 kipstukken, een leukdronken kerel en drie kittens FTW
Liefde is…
Kijk er naar uit.quote:Op zondag 15 november 2015 01:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik klooi een beetje aan in Paint, die nieuwe voor Werkman is nog niet helemaal af.
Maar zit vol subtiele details
Heb er 13 op.quote:Op zondag 15 november 2015 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Houd je het wel een beetje binnen de perken daar, jongedame?
Ik sta daar altijd van te kijken. Vooral jongere mensen hebben altijd hongerquote:
Normaal neem ik er zes en vind dat ook wel genoeg, maar heb al een halve dag niet gegeten.quote:Op zondag 15 november 2015 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik sta daar altijd van te kijken. Vooral jongere mensen hebben altijd honger.
Eet smakelijk in ieder geval!
Zo rond half 2 hoef ik echt geen emmer KFC meerquote:Op zondag 15 november 2015 01:20 schreef Myrr het volgende:
[..]
Normaal neem ik er zes en vind dat ook wel genoeg, maar heb al een halve dag niet gegeten.
Wist niet dat het al half 2 was eigenlijk. Lig normaal gesproken al minstens drie uur op bed.quote:Op zondag 15 november 2015 01:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo rond half 2 hoef ik echt geen emmer KFC meer
Nou ja, ben een nieuwe module in elkaar aan het zetten, geef het vierde semester weer college, een heel nieuwe cursus, daar gaat altijd wat tijd in zitten. Schrijf altijd het liefste 's nachts, maar had ook eerlijk gezegd niet door - tot ik naar de tijd keek - dat het al zo laat was.quote:Op zondag 15 november 2015 01:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wist niet dat het al half 2 was eigenlijk. Lig normaal gesproken al minstens drie uur op bed.
Morgen inschakelen voor een remqo?quote:Op zondag 15 november 2015 01:35 schreef Remqo het volgende:
Nog 2 plaatjes, dan is het af.
Ik denk dat ik het Werkman laat posten
Fijne wereld heh?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |