Alsof dat iets nieuws is, die vent is zo doorgeslagen dat hij alleen maar negers als werknemers heeft. Ja en die verdwaalde vent in Belgie van de tv. Positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Sinterklaas: verdrietig en afschuwelijk
[..]
De Sint is een gutmensch
eens. negers aannemen is vragen om problemenquote:Op zaterdag 14 november 2015 22:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof dat iets nieuws is, die vent is zo doorgeslagen dat hij alleen maar negers als werknemers heeft. Ja en die verdwaalde vent in Belgie van de tv. Positieve discriminatie.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2015 22:57 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
eens. negers aannemen is vragen om problemen
zeg ff wie want ik kijk geen tvquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:07 schreef Myrr het volgende:
Die gast die nu op Comedy Central is...
whaha ik denk dat ik weet je bedoelquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam niet. Zo'n gare komediepersoon met dichte ogen en een schreeuwstem.
Ja daar moeten we IS op afsturen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
whaha ik denk dat ik weet je bedoel
irritant figuur is dat
bel d'rquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:13 schreef Myrr het volgende:
The fuck ook. Zus belt me honderd uur geleden op of ik KFC wil, dus ik niet avondeten enzo, want bucket, maar die hoer is nog steeds niet thuis.
Wss heeft ze je een bericht gestuurd dat ze niet komt en ontvang je dat nu niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:21 schreef Myrr het volgende:
[..]
Telefoon is uit en opladen lukt niet. Maakt amper nog verbinding enzulks. RIP phone.
Die baas ken ik van en moet nu nog elke keer lachen als ik hem hoor praten.quote:
Een man doenquote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je jezelf aangetrokken voelt tot hem.quote:Op zaterdag 14 november 2015 23:27 schreef Dimachaerus het volgende:
zal ik deze doen ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |