lekker met snakelady chillenquote:
Ripquote:
QFTquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Enige bom die Crip zou maken is een caloriebom want keukenprinses
maakt me geen hippiequote:
vetquote:
Zou bomvol zittenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Enige bom die Crip zou maken is een caloriebom want keukenprinses
Ik kijk nu Denemarken-Zweden. Winnaar gaat naar het EK en krijgt daar als een van de velen mijn support.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
maar denemarken heeft christiania dus dat is wel een voordeel ja
kustenaarsuitkering bestaat niet meerquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:53 schreef knucker het volgende:
[..]
maakt me geen hippie
Hypocriete mongolen zijn het. Links lullen, nooit nadenken en iedereen anders heeft het altijd gedaan. Jezelf kunstenaar noemen en een kunstenaarsuitkering opstrijken eb dan toch zeiken op de maatschappij. Gore tyfusklaplopers
Wel geile makkelijke wijven tussen, maar toch allemaal dood
Vet voordeel inderdaad, stel je voor dat je zou moeten werken voor je geld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:53 schreef deadprez het volgende:
maar denemarken heeft christiania dus dat is wel een voordeel ja
jij zat zkr zo achter je computer na die aanslag hequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
je kan idd wel een lijstje maken met mensen die in de gaten gehouden moeten worden
deadprez
guus geluk
crip
herman
enz
Dat moeten we niet willen met z'n allen inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vet voordeel inderdaad, stel je voor dat je zou moeten werken voor je geld.
En minder erg dan Nederland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:53 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denemarken is minder erg dan Zweden inderdaad.
onee, tegenwoordig hebben ze allemaal een aowtjequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kustenaarsuitkering bestaat niet meer
Ben je er geweest?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Myrr het volgende:
Christiania
Wat een kutwiet hebben ze daar zeg.
Wat vrij debiel is, want die was lager dan de bijstandquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
kustenaarsuitkering bestaat niet meer
Geen idee, Nederland is wel redelijk kut geworden ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En minder erg dan Nederland.
ben je toevallig een rotterdammer in oostende?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Geen idee, Nederland is wel redelijk kut geworden ja.
Is niet heel boeiend. Gewoon wat vervallen gebouwen waar schilderingen op staan, veelkleurig geklede mensen en wat kramen met wiet en hasj.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ben je er geweest?Lijkt me echt supervet om eens heen te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |