ik ben vreedzame hippie ik doe niemand kwaadquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
je kan idd wel een lijstje maken met mensen die in de gaten gehouden moeten worden
deadprez
guus geluk
crip
herman
enz
Hermann?quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
je kan idd wel een lijstje maken met mensen die in de gaten gehouden moeten worden
deadprez
guus geluk
crip
herman
enz
hermann wordt behoorlijk chagrijnig als de mexicano's op zijnquote:
hippiesquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben vreedzame hippie ik doe niemand kwaad
jouw policor gutmenscherigheid zorgt er nog voor dat ik om het leven kom man...quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ben vreedzame hippie ik doe niemand kwaad
zegt de man met dreadlocksquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef knucker het volgende:
[..]
hippies
Wanneer ik aan de macht ben gaan die als eersten tegen de muur
ik zit de hele dag binnen johquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:48 schreef jamesdeen het volgende:
deadprez
guus geluk
crip
herman
enz
quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
hermann wordt behoorlijk chagrijnig als de mexicano's op zijn
precies ditquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jouw policor gutmenscherigheid zorgt er nog voor dat ik om het leven kom man...
Je bent zelf gvd stinkhippiequote:Op zaterdag 14 november 2015 20:50 schreef knucker het volgende:
[..]
hippies
Wanneer ik aan de macht ben gaan die als eersten tegen de muur
zwedenquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naar welk land kan ik eigk vertrekken als Greet aan de macht komt?
Canada?
Zit nu een mal D66 type de economie te verneuken dus dat past wel bij je.quote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Naar welk land kan ik eigk vertrekken als Greet aan de macht komt?
Canada?
cellen kunnen toch niet slapen of debiel zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Na slapende cellen nu ook debiele cellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |